|
ارسال: #۱۶
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
ارسال: #۱۷
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
ارسال: #۱۸
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
ارسال: #۱۹
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
ارسال: #۲۰
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
ارسال: #۲۱
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
ارسال: #۲۲
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
ارسال: #۲۳
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
ارسال: #۲۴
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
ارسال: #۲۵
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
ارسال: #۲۶
|
||||||
|
||||||
|
|
ارسال: #۲۷
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
ارسال: #۲۸
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
ارسال: #۲۹
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
ارسال: #۳۰
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
|||||
| موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
| اطلاعات راجع به سیستمهای حضور و غیاب | Fingerprint | ۲ | ۲,۷۰۳ |
۰۸ مهر ۱۴۰۴ ۰۹:۵۹ ب.ظ آخرین ارسال: beheshtian54 |
|
| معرفی منابع برای درس بازیابی پیشرفته اطلاعات | saghi5373 | ۸ | ۱۴,۱۳۵ |
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۱۵ ق.ظ آخرین ارسال: bijibuji |
|
| درخواست معرفی منبع برای دروس پایگاه داده پیشرفته، تجارت و آموزش الکترونیکی | ehsannaq3 | ۱۲ | ۱۷,۰۱۲ |
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۹ ب.ظ آخرین ارسال: bijibuji |
|
| منابع برای دکترا -مهندسی فناوری اطلاعات | sarit | ۲ | ۴,۷۹۴ |
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۷ ب.ظ آخرین ارسال: bijibuji |
|
| دانلود سوالات تخصصی گرایش فناوری اطلاعات آزمون دکتری ۹۱(کد ۲۳۵۸) | Lonely Palm | ۲ | ۷,۵۹۵ |
۲۶ دى ۱۴۰۲ ۰۲:۳۳ ب.ظ آخرین ارسال: bijibuji |
|
| مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت | Rehe1994 | ۵ | ۸,۶۳۰ |
۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ آخرین ارسال: arashi300 |
|
| اطلاعات در مورد دانشگاه تهران (پردیس فارابی) | mehRUN | ۲ | ۶,۲۵۵ |
۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ۰۱:۴۱ ب.ظ آخرین ارسال: eng.behnam |
|
| کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات ۱۴۰۱ | tablighjonoub | ۰ | ۲,۳۶۳ |
۰۱ دى ۱۴۰۰ ۰۸:۴۳ ب.ظ آخرین ارسال: tablighjonoub |
|
| تجارت الکترونیک خواجه نصیر یامدیریت سیستمهای اطلاعاتی تربیت مدرس؟ | lotuss | ۰ | ۲,۵۵۴ |
۲۷ تیر ۱۴۰۰ ۰۴:۰۶ ب.ظ آخرین ارسال: lotuss |
|
| منابع آزمون دکتری گرایش تجارت الکترونیک | wskf | ۳ | ۷,۸۰۸ |
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۱۳ ب.ظ آخرین ارسال: Ametrine |
|