در نظر بگیرید که کار UI/UX یه کار تخصصیه و برای این کار باید چیزایی رو بدونید که الان نمیدونید.
از ابزار های مربوط به طراحی UI میتونید استفاده کنید. برای مثال این رو ببینید:
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمیباشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
حداقل میتونید کارتون رو wireframe کنید.
برای طراحی layout با css این رو ببینید:
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمیباشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
میتونید کارتون رو ورژن بندی کنید مثلا با git. همچنین این رو هم ببینید:
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمیباشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
میتونید برای کارتون تست بنویسید. خود تست بحث مفصلیه و علاوه بر مطالعه تجربه هم لازمه. میتونید برای این پروژه unit test بنویسید. تو مبحث تست خیلی راحت میتونید کار رو اشتباه انجام بدید. بهتره اولش مطالعه کنید که اصلا تو تست میخوایم به کجا برسیم و تست خوب و بد چیه.
میتونید یه هم تیمی پیدا کنید و کارتون رو با متودولوژی اسکرام انجام بدید. حتی تک نفری هم میشه با اسکرام برید جلو اما بعضی از قسمتاش رو نمیشه فردی پیاده کرد.
میتونید یه مشتری پیدا کنید و کار رو براش مجانی انجام بدید.
میتونید کار رو به صورت وب سرویس انجام بدید. در این صورت دیگه قسمت UI میشه یه فاز جدا (یاحتی یه پروژه جدا) و میتونید پروژه رو بدون UI طراحی کنید و ببرید جلو. در صورتی که خواستید به صورت وب سرویس کار کنید در نظر بگیرید که وب سرویس ها ابزار های مخصوص دارنو مثلا از swagger میتونید برای مستند سازی API استفاده کنید. تست مخصوص وب سرویس هم متفاوته. بعدا میتونید برای وب سرویستون یه UI با angular و یه UI با اندروید بنویسید.
بهتره کارتون رو مستند کنید.
در نهایت چیزایی مثل git, test, مستند سازی شما رو از یه برنامه نویس مبتدی متفاوت می کنن. اینها نیاز به زمان دارن تا باهاشون کار کنید و یاد بگیرید (البته آموزش اولیه هم لازمه). بهنره از همین پروژه ها از این ابزار ها استفاده کنید تا باهاشون راحت بشید.