زمان کنونی: ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۱:۲۶ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

بلاتکلیفی ۱۵۰ دانشجوی رتبه اول کشور

ارسال: #۶۱
۲۰ شهریور ۱۳۹۱, ۰۹:۵۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ ۱۰:۲۶ ب.ظ، توسط zarei1991.)
بلاتکلیفی ۱۵۰ دانشجوی رتبه اول کشور
بنظرم جای هیچگونه بحثی نیست...آقا مهرداد هم عین حقیقت رو میگن ولی آقا مهرداد به نظرت خودکشی راه حله؟اونجوری باشه نصف ایران باید خودکشی کنن.شاید جاش نباشه ولی با اجازه میگم...من خودم رفتم استخدامی اونقدر پارتی بازی دیدم که حالم به هم خورد و منی که هیچکی رو نداشتم رد شدم...چرا؟چون عضو فعال بسیج نبودم و پارتی هم نداشتم...البته آقا مهرداد بعضی از حرفات دور از ادب و احترام تاپیکه....
دوستان در مورد قضیه شاگرد اولی هم واقعا عدالت اصلا برقرار نیست...من خودمم شاگرد اولم ولی عادلانه نیست واقعا....چون الان انرژیمو تو کارشناسی ناپیوسته گذاشتم و شاگرد اول بشم و کاردانی زیاد درس نخوندم....و واقعا عدالت برقرار نیست...البته اینم بخاطر داشته باشید که عدالت در مورد سایر سهمیه ها هم برقرار نیست(اگه اینطوری بخواید حساب کنید در مورد سهمیه رزمندگان هم عدالت برقرار نیست...سهمیه شاهد تو کنکور کارشناسی رو میگم....که دوستم رتبه کشوریش با من یکی بود و عباسپور(مهندسی برق)و منم کاردانی کامپیوتر)بنظرتون این عدالته؟؟؟؟!!!!)
شرمنده که انقدر واضح حرفامو گفتم و شاید خیلیا به حرفم منفی بزنن....
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: white bird
ارسال: #۶۲
۲۰ شهریور ۱۳۹۱, ۱۰:۰۰ ب.ظ
بلاتکلیفی ۱۵۰ دانشجوی رتبه اول کشور
به نظر من تعریفی که از دانشجوی برتر وجود داره اصلا درست نیست من خودم گاهی تو درسی نمره عالی گرفتم که از لحاظ عملی هیچی ازش سر درنمیاوردم!!!! دانشجوی برتر کسیه که حداقل در سطح ملی یه اختراعی پژوهش توپی حرکتی چیزی انجام داده باشه به نظرم اینو باید بدون کنکور بپذیرن. طرف استادو میبرد شام بهش میداد و کلی چرب زبونی میکرد نمره ۲۰ میگرفت هیچیم از اون درس بلد نبود حتی تئوری چه برسه عملی. خوب چندتا درس تخصصی رو همین جور نمره بگیره میشه برتر البته اینم بگما همه اینطور نیستن.

مهمترین اصل موفقیت یک جمله است:

"مواظب افکارت باش"
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: arixooo
ارسال: #۶۳
۲۰ شهریور ۱۳۹۱, ۱۰:۵۸ ب.ظ
بلاتکلیفی ۱۵۰ دانشجوی رتبه اول کشور
اقا مهرداد تا حدی حق دارند اما خوب بهتر یه جور دیگه حرفامون رو بزنیم/ موافقم که بعضیا خیلی مانشت رو می خوان پاستوریزه نشون بدن و مراجعه کننده ها از مریخ کانکت میشن که هیچ مشکلی ندارند/ اما خوب باید مواظب ادبیاتمون باشیم به کسی بی احترامی نشه/ و یادمون نرود که به راحتی اب خوردن سایت ها فیلتر میشن دیگه مسخره تر از اعلام قیمت دلار میشه دلیل پیدا کرد؟؟
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۶۴
۲۰ شهریور ۱۳۹۱, ۱۱:۲۷ ب.ظ
بلاتکلیفی ۱۵۰ دانشجوی رتبه اول کشور
(۲۰ شهریور ۱۳۹۱ ۰۹:۴۹ ب.ظ)MEHRDAD302010 نوشته شده توسط:  بچه مثبت خیلی مثبتی دیگه!!!
با منطقم میام با صحبت کنم اشکت در میاد میگی الفاظ رکیک!
خواستی بن بکن خلاص شیم...
نوبت ما ها هم میشه یه روز خوب بالاخره میاد.
خوش باشی.
بعضی وقت‌ها آدم می‌خواد جواب بده به قول بچه‌ها می‌ترسه که سایت فیلتر بشه. خودکشی در واقع خالی کردن میدون و پذیرش شکست هست. کسی که به حدی رسیده که حاضره خودکشی کنه بهتره روش‌های بهتری مثل اعتراض رو در پی بگیره. یا اصلاً ایران رو مناسب نمی‌دونه و نمی‌تونه مبارزه کنه می‌ره خارج از این چارچوب.
بچه‌های مانشت پاستوریزه نیستند، اما هر کدوم ارزش‌ها و آرزوهایی دارن، مانشت برای خیلی از بحث‌ها معذوریت‌های جدی داره و برخی اوقات هم اخطارهای جدی از طرف نهادهای مربوطه براش اومده، اینجا باید اهم و اهم‌تر کرد، فعالیت‌های درسی و پژوهشی بچه‌ها برای ما ارزشی به مراتب بیشتر از فعالیت‌های سیاسی داره، و در مواقع ایراد انتقاد هم پیشنهادات مطرح می‌شه، مثل همین تاپیک که خیلی‌ها به سهمیه اعتراض داشتن و کاملاً منطقی ابرازش کردن. این بهترین نوع اعتراض در یه جامعه مدنی و مدعی هست.
شما که ادعای روشنفکری داری بهتره ابتدا روی شیوه‌های تعامل با محیط و روش‌های طرح انتقاد و راه‌کارها فکر کنید، تاختن به سایر کاربران و توهین به اون‌ها شما رو بزرگ نمی‌کنه. منفی‌های کاربران در واقع اعتراضی هست به شیوه گفتار شما.

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , Pakzad , alirrrrrr , euruse , y_amin , azad_ahmadi , arixooo
ارسال: #۶۵
۲۰ شهریور ۱۳۹۱, ۱۱:۵۴ ب.ظ
بلاتکلیفی ۱۵۰ دانشجوی رتبه اول کشور
(۲۰ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۳۷ ب.ظ)MEHRDAD302010 نوشته شده توسط:  پس از چندین سال رسما با مانشت خداحافظی می کنم چراکه مانع پیشرفت های خودم می دونمش.
اجباری به اومدن به مانشت و یا فعالیت در اون نیست و شما هم مجبور نیستید که هر مطلبی توی مانشت خورد رو بخونید و عملی کنید!! هر کسی به هر اندازه‌ای که نیاز داشته باشه استفاده می‌کنه، ممکنه خیلی از حرف‌ها و رفتارهای من هم غلط باشه و کاملاً هم طبیعی هست.
براتون آرزوی موفقیت و به‌روزی دارم.

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: euruse , alirrrrrr , y_amin , azad_ahmadi
ارسال: #۶۶
۲۱ شهریور ۱۳۹۱, ۱۲:۴۳ ق.ظ
RE: بلاتکلیفی ۱۵۰ دانشجوی رتبه اول کشور
عادلانه ترین روش جذب دانشجو در ایران کنکوره.غیر از این هر کار دیگه ای انجام بشه حق یه خیلی ها ضایع میشه.
اما بیچاره دانشجو همیشه این وسط میمونه ایشالله مشکلشون حل میشه تو این گرونی دو سه روز بیا از صبح برو تا شب اعتزاض کن اونم به قول یکی از مدیران تو شهری مثل مرکز که مزایای خودشو دارهBig Grin

تملق کنیز رذائل است.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۶۷
۲۱ شهریور ۱۳۹۱, ۰۱:۰۸ ق.ظ
RE: بلاتکلیفی ۱۵۰ دانشجوی رتبه اول کشور
(۲۰ شهریور ۱۳۹۱ ۱۲:۲۰ ب.ظ)admin نوشته شده توسط:  راستش به نظرم یه اشکالی این وسط وجود داره.
دانشگاه‌ها طرح پذیرش استعداد درخشان رو دارن.
۲۰ درصد کنکور هم معدل دانشجویان هست و
رتبه‌های اول هم سهیمه دارن.
یه جورایی واقعاً داره به بقیه ظلم می‌شه. ممکنه شخصی به هر دلیلی نتونه شاگرد اول بشه. خود من یادمه که تو دانشگاه اصفهان که بودیم توی دوره ما بچه‌های بسیار قوی‌ای حضور داشتن و من همیشه یا شاگرد دوم بودم و یا سوم. در حالی که اگه یه مقطع بالا یا پایین می‌بودم با فاصله شاگرد اول می‌بودم. یا مثلاً الان تو دانشگاه‌های شریف و تهران هم می‌بینم که همین رقابت‌ها وجود داره.
از طرفی توی دانشگاهی مثل ایلام هم تدریس کردم و می‌دونم که سطح شاگرد اول اونجا به اندازه شاگرد هفتم یا هشتم دانشگاهی مثل اصفهان نیست.
به نظرم اگه قراره شاگردی یه معیار باشه، ابتدا باید دانشگاه‌ها بر اساس رنک دانشگاهی یه امتیاز بگیرن و هر کس بر اساس سطح دانشگاهی که داره امتیاز بگیره. شاگرد اولی تو شریف ارزشش چندین برابر شاگرد اولی دانشگاه مثلاً اصفهان هست.
البته عادلانه‌ترین کار برداشتن کنکور هست. هر کسی بر اساس توانایی‌هایی که داره خودش رو به دانشگاه مقصد اثبات می‌کنه. یه کنکور گذاشتیم که تاثیرش الان در حد ۶۰ درصد هم نیست و سایر موارد هم از قبل تعیین شده است، خوب یا همین ۶۰ درصد رو برداریم یا آیتم‌هایی هم مثل مقاله و ... به این موارد غیر کنکوریش اضافه کنیم.
خیلی از دوستان من به دلیل مشغول بودن به کارهای پژوهشی معدلشون کم می‌شد. این ظلمه که فقط نمره دروس مطرح باشه، بیاید مثلاً شخصی که ۴ جا مقاله درست و حسابی داره رو هم یه امتیازی بهش بدین.
شاید یه روش دیگه هم مصاحبه‌ای کردن قبولی رتبه‌های اول در دانشگاه پذیرش شده باشه. مثلاً شاگرد اول رو یه آ ت ت ازش بگیرن از ۳ تا دانشگاه و یکیشو قبول بشه.

گفتین استعداد درخشان داغ دلم تازه شد من از سال۸۶وارد دانشگاه شدم و به پیشنهاد یکی از استادام از ۸۷ شروع به تحقیق و پژوهش کردم در مقطع لیسانس. اون سالها برام معدل و اینجور حرفها اهمیت نداشت چون می گفتم دوران شاگرد اولی دیگه تموم شد خداحافظ معدل ۱۹ ،۲۰ تا اینکه زد و کنکور ارشد دادیم شاگرد اولمون رفت ت شاگرد دوم و سوم . . . من موندم و ۲تامقاله ی ISI بهمراه ۳تا کنفرانس داخلی بهمراه ۳تا مقاله ی سابمیت شده ی دیگه که هنوز نتیجه ی داوری هاشون اعلام نشده و یک کوله بار تجربه . وقتی با این مقالات رفتم پیش مسئول استعدادهای درخشان به من خندید و گفت شما از کامپیوتر چی میدونی؟!!!!!! نه!!!!!!! نمی دونم باید چیکارکنم یعنی می دونم به قول استادام اینها میره توی رزومه ام و فعلا باید برای ارشد تلاش کنم دوستان وضعیت اینجوریه پارسال سر همین مسائل کلی دپ شدم و نتونستم خوب درس بخونم اما امسال با کمک شما دوستان مانشتی خودم استارت رو زدم تا خدا چی بخواد!

مرا کسی نساخت خدا ساخت نه آنچنان که کسی می خواست که من کسی نداشتم کسم خدا بود کس بی کسان
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: mina.soroor , euruse
ارسال: #۶۸
۲۱ شهریور ۱۳۹۱, ۰۳:۱۹ ب.ظ
RE: بلاتکلیفی ۱۵۰ دانشجوی رتبه اول کشور
(۲۱ شهریور ۱۳۹۱ ۰۱:۰۸ ق.ظ)dear-saideh نوشته شده توسط:  من موندم و ۲تامقاله ی ISI بهمراه ۳تا کنفرانس داخلی بهمراه ۳تا مقاله ی سابمیت شده ی دیگه که هنوز نتیجه ی داوری هاشون اعلام نشده

واقعا؟
Huh

ای درد توام درمان در بستر ناکامی .... ای یاد توام مونس در گوشه تنهایی
در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم ... لطف آن چه تو اندیشی حکم آن چه تو فرمایی
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۶۹
۲۱ شهریور ۱۳۹۱, ۱۰:۳۸ ب.ظ
بلاتکلیفی ۱۵۰ دانشجوی رتبه اول کشور
بعضی ها نمی خواد خالی ببندند که نمی دونم من شاگرد اول شدم نرفتم سهمیه
شاگرد اولی استفاده کنم چون وجدانم هوسه فردین بازی کرده بوده و ...
انگار به کسی معافیت سربازی بخوره برگرده بگه وجدانم قبول نمی کنه از معافیت استفاده کنم
و می خوام علننا روز روشن دهنه خودمو سرویس کنم.تا ثابت کنم چطوری می شه یه کسی دهن
خودشو سرویس کنه!
شما هم که میگی مقاله دادی و ... اگر تا این حد در درس تسلط داری دیگه نیازی به
گریه کردن نداره چون کنکور ارشد اون همه هم شاخ غول شکستن نیستش.
ارزش مقاله ای که خوب باشه بالاتر از کنکور هستش و جای دیگه ای صد در صد به درد می خوره.
خیلی ها هستن لیسانس دارن اما از ارشد و دکتری هم زیاد می دونند.
ما ارشد داریم یه زبان برنامه نویسی هم بلد نیست.در صورتیکه دانشجوی کامپیوتر باید زبان برنامه نویسی مثل سی رو بلد باشه تا توی درسهای دیگه گریه اش نگیره.(البته اگه دانشگاه دانشگاه باشه نه اموزشگاه و تفرجگاه).
البته ارشد تفرجگاهی هم داریم که نصب ویندوز مسخره بیل گیتس و نصب دیش و غیره رو در سطح کمال مسلط هستش و قراره کافینت راه بیندازه.
همه چیز به یه مدرک ختم نمی شه.مدرک گرایی و کتاب گرایی توی کشور ما داره بیداد می کنه.
اونوقت توی خبرها می شنویم ایران رتبه ۱۶ جهان در تولید علم شده. که واقعا موجب تعجبه.
ما فکر می کنیم با یه کتاب خوندن و امتحان دادن شدیم نابغه. ببینید کشورهای پیشرفته چطور به این سطح از قدرت و علم و ثروت رسیده اند.

سیستم اموزشی ما از پایبست ویران هستش و حالا حالا هم درست نخواهد شد.
وزارت علوم هر روز یه تفرجگاه می سازه و هزاران نفر ورودی داره و هزاران نفر هم خروجی بی سواد.
تکمیل ظرفیت بعدش متمم تکمیل ظرفیت و بعدش تکمیل ظرفیت بحرانی و بعدش تمام وقت و نیمه وقت
و نصفه شب و شبانه روز و بعد نیمه شب و هزاران مدل سیستم درامدزایی.اونوقت ادعای تولید علم می کینم.
بعضی از این اموزشگاه ها یه پاتوق خوب هم برای چاقو کش ها درست کرده بیچاره ها بیرون نمی دونستند چی کار کنند الان می یاند با پیشینه چاقو کشی لیسانس می گیرند. الان چاقو کش هم لیسانس داره.

این ۱۵۰ نفر هم گناهی ندارند که اقایان با شعور در شریف چنین برخورد می کنند.
جدای از اینها بهتر بود مسئولین شریف که شریف رو بالاتر از برکلی می دونند ادعاشون سر به فلک کشیده قبل از دکتری گرفتن کمی شعور داشتند که برخورد با یک دانشجو رو می فهمیدند.
شما ها هم قبل از انقلاب که همه چیز فراهم بود رفتید و از امریکا و غیره دکتری گرفتید الان دارید پز میدید و ادعاتون سر به فلک کشیده.
وگرنه اگر الانش بود توی همون لیسانسش هم گیر می کردید مگر اینکه اشنا داشتید تا یه جوری
بیایید توی فوق لیسانس و غیره.
اگر همین بچه های توی سایت مانشت قبل سال ۵۷ بودند این رو بدونید که همشون از امریکا مدرک می گرفتند چون همه دارند تلاش می کنند.

و یک خواهش از همه اینکه این بحث حاشیه ای رو تمام کنید.با این بحث به جایی نمی شه رسید.
نه ما کسی هستیم که بخواهیم جلوی این سهمیه های مفتی رو توی این مملکت بگیریم
نه چیزه دیگه ای. اگر کاره ای بودیم دیگه نیازی نبود پشت کنکور و درس این همه دهنمون رو سرویس کنیم.

در پایان به خاطر بعضی حرف ها هم که عامیانه گفتم عذرخواهی می کنم.
۸
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: EhsanChess
ارسال: #۷۰
۲۱ شهریور ۱۳۹۱, ۱۱:۰۳ ب.ظ
RE: بلاتکلیفی ۱۵۰ دانشجوی رتبه اول کشور
(۲۱ شهریور ۱۳۹۱ ۱۰:۳۸ ب.ظ)Savonan نوشته شده توسط:  البته ارشد تفرجگاهی هم داریم که نصب ویندوز مسخره بیل گیتس و نصب دیش و غیره رو در سطح کمال مسلط هستش و قراره کافینت راه بیندازه.

آره دیگه! آدم ۵۰۰ تومن بده یه سی دی ویندوز بگیره یه سیستم عامل به این عظمت براش مسخره میاد. شایدم الان دارین از طریق سیستم عاملی که شخصا نوشتین این پست رو ارسال می کنین.
۶
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Bache Mosbat , zarei1991 , Potential , alirrrrrr , arixooo , azad_ahmadi
ارسال: #۷۱
۲۱ شهریور ۱۳۹۱, ۱۱:۲۸ ب.ظ
RE: بلاتکلیفی ۱۵۰ دانشجوی رتبه اول کشور
(۲۱ شهریور ۱۳۹۱ ۱۰:۳۸ ب.ظ)Savonan نوشته شده توسط:  ما ارشد داریم یه زبان برنامه نویسی هم بلد نیست.

منو میگهBig Grin

"Many of life 's failures are people who did not realize how close they are to success when they gave up "
۶
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: alirrrrrr , Mohammad-A , y_amin , zarei1991
ارسال: #۷۲
۲۱ شهریور ۱۳۹۱, ۱۱:۳۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۳۲ ب.ظ، توسط alirrrrrr.)
RE: بلاتکلیفی ۱۵۰ دانشجوی رتبه اول کشور
(۲۱ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۰۳ ب.ظ)agentv نوشته شده توسط:  آره دیگه! آدم ۵۰۰ تومن بده یه سی دی ویندوز بگیره یه سیستم عامل به این عظمت براش مسخره میاد. شایدم الان دارین از طریق سیستم عاملی که شخصا نوشتین این پست رو ارسال می کنین.

به نظر من مشکل ما ایرونیا اینه که یا خودمونو خیلی بالاتر از اون چیزی که هستیم میبینیم یا خیلی از پایین تر از اون چیزی هستیم میبینیم.واقعیت اینه که اگه واقع گرا باشیم و تلاش کنیم که نقاط ضعفمون رو به نقطه قوت تبدیل کنیم همه چی سر جاش می بود. اما اینا فقط حرفه، و هر وقت خودمو که میبینم میفهم مشکل پایه ای از کجاست!!
پس بیاید واقع گرا باشیم ،نه اینجا برکلیه و نه ما انیشتن پس سعی کنیم نهایت استعدادمونو به کار ببریم.شاید انیشتنی هم این بین نمود پیدا کنه!!!

(۲۱ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۲۸ ب.ظ)Potential نوشته شده توسط:  
(21 شهریور ۱۳۹۱ ۱۰:۳۸ ب.ظ)Savonan نوشته شده توسط:  ما ارشد داریم یه زبان برنامه نویسی هم بلد نیست.

منو میگهBig Grin

جدا چرا بعضی از بچه ها فک میکنن مهندسی کامپیوتر فقط زبان c هستش!!!!
۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: arixooo
ارسال: #۷۳
۲۱ شهریور ۱۳۹۱, ۱۱:۴۰ ب.ظ
بلاتکلیفی ۱۵۰ دانشجوی رتبه اول کشور
برای کسی که مشکل با برنامه نویسی داره پست دکتر Pangos Ipeirotis خوبه، بخونید:


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

"Many of life 's failures are people who did not realize how close they are to success when they gave up "
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: alirrrrrr
ارسال: #۷۴
۲۲ شهریور ۱۳۹۱, ۱۲:۱۱ ق.ظ
بلاتکلیفی ۱۵۰ دانشجوی رتبه اول کشور
راستش اگه من یه کاره ایی بودم شاگرد اولی رو براساس معدل تمام درسها حساب نمیکردم(نباید نمره درسهایی مثل ادبیات و اندیشه و ... تو معدل تاثیر داشته باشه). بلکه براساس معدل دروس اصلی و تخصصی.

if things were easy to find, they wouldn't be worth finding
۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: alirrrrrr , white bird , zarei1991 , 8Operation
ارسال: #۷۵
۲۲ شهریور ۱۳۹۱, ۰۱:۴۱ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۲ شهریور ۱۳۹۱ ۰۱:۴۳ ق.ظ، توسط Ahad.mozafari.)
RE: بلاتکلیفی ۱۵۰ دانشجوی رتبه اول کشور
سلام به تمام مانشتی های عزیز
اول سخنم با شاگرد اولهاست که اینقدر طرفداری بی منطق از این سهمیه نکنید شاید یبش از ۶۰ یا ۷۰ درصد به ناحق دارند از این سهمیه استفاده می کنند پس این سهمیه که اینگونه اجرا میشه اشتباه است و شکی در آن نیست ، واقعا چند درصد از دانشگاههایی که دانشجویانشان این امتیاز را دارند دانشگاه متوسط به بالایند آیا بیش از ۳۰ درصدهستند؟(تازه بیشتر این دانشگاهها رتبه اولهاشون رتبه بالایی آورده اند و بدون این سهمیه قبول شدند ) و اگر با ضریب ۹۲/۵ درصد باشه خیلی به حق نزدیکتره .
دوم صحبتم با اون عزیزانی که کمی ادبیات انتقادی را فراموش کردند و شاید گفته هایشان کمی توهین آمیزه
دوست من با رتبه زیر ۶۰ رشته برق که می توانست شریف هم قبول بشه(بدون رتبه اولی) الان دانشگاه تهران را انتخاب کرده و برای ثبت نام ازش گواهی رتبه اولی خواستند اگر شریف را انتخاب کرده بود الان می بایست جزو اون ۱۵۰ نفر باشه وبا بی احترامی خیلی ها ( گفتار بعضی ها و رفتار بعضی دیگه) روبرو می شد آیا این کار درست بود که همه را یکسان در نظر بگیریم و بد بگیم.

من هم از این سهمیه استفاده کردم حق و ناحقش را نمیدان شاید شما بهتر بدانید اما من هفت ترمه تمام کردم و ترم ششم کنکور ارشد دادم(نیمه آزمایشی ) و ترم ششم فقط برای اینکه بتوانم رتبه اول باشم با واحدهای زیاد و سنگینی که داشتم اصلا قید خواندن برای کنکور را زدم ولی با این همه رتبم ۲۶۵ معماری شد. اگر برای ارشد خوانده بودم شاید بدون این سهمیه رتبه قبولی در دانشگاه تهران را می آوردم و الان این حرفها را نمی شنیدم.
راستی من از اون رتبه اولهاییی نیستم که ویندوز بلد نیستند نصب کنند همان ترم ششم برای پروژه یک درسمان می بایست سیستم عامل روی میکرو آرم نصب می کردیم و از آن داخل پروژه استفاده می کردیم و برای انتقال داده سه تا پروژه انجام دادم و برای یک درس دیگه یک مقاله نوشتم و یک دانشگاه بی کلاس قبولش کرد و که ای کاش به جای این کارها کتاب تست خوانده بودم.
۴
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: alirrrrrr , berkeley


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  منابع درسی اول دبیرستان azaaadeh457 ۱ ۱,۰۶۹ ۰۴ دى ۱۴۰۱ ۱۰:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  به دانشجوی تازه کار چه پیشنهادی میکنید ؟ اورمزد ۴ ۳,۹۶۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ۰۵:۱۸ ب.ظ
آخرین ارسال: اورمزد
  مرخصی در ترم اول و سپس انصراف MSZ ۱۷ ۳۹,۵۶۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۰۱:۵۷ ق.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
  دانشجوی قرآن کاوی رایانشی دانشگاه شهید بهشتی vosough ۱ ۳,۵۹۷ ۱۰ دى ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ق.ظ
آخرین ارسال: oloom-ensani
  مشکل در حل تست ۲۲ فصل اول کتاب گسسته یوسفی pure.yaser ۷ ۸,۴۲۸ ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۶:۵۴ ب.ظ
آخرین ارسال: mohsentafresh
  آخرین اخبار مربوط به مسابقات رباتیک کشوری javadjj ۲۴ ۲۱,۳۶۰ ۲۳ دى ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶ ق.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  شرایط اخذ بورسیه تحصیلی کشور چین shapor_hadifar ۰ ۱,۶۷۴ ۰۳ دى ۱۳۹۸ ۱۱:۳۶ ق.ظ
آخرین ارسال: shapor_hadifar
  راهنمایی انتخاب واحد ترم اول، ارشد نرم، مباحث بیگ دیتا و دیتابیس arian_61 ۱ ۲,۵۳۶ ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۴۱ ب.ظ
آخرین ارسال: arian_61
  ساختمان داده پوران، فصل اول، راهنمایی برای حل یک مثال ساده marvelous ۲ ۲,۶۳۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ۰۳:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  اخرین امار از ازدواج و طلاق در کشور mcse2010 ۱ ۲,۸۹۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ۰۵:۳۳ ب.ظ
آخرین ارسال: hamedo

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close