ضمن عرض تبریک به مناسبت پذیرفته شدن در دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۲-۹۱ این دانشگاه ، به اطلاع کلیه پذیرفتهشدگان می رساند براساس روال زیر نسبت به ثبت نام اقدام گردد.
۱- تکمیل صفحه اطلاعات شخصی
۲- تکمیل، چاپ و امضاء فرمهای موجود:
• تمامی پذیرفته شدکان دوره کارشناسی ارشد اعم از روزانه – نوبت دوم – بدون آزمون - آموزش الکترونیکی (مجازی) و MBE موظف به تکمیل صفحه اطلاعات شخصی و فرم عدم تحصیل همزمان در پورتال می باشند
• پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون و آموزش الکترونیکی (مجازی) و MBE موظف به تکمیل فرم صلاحیت عمومی و پرداخت مبلغ ۱۷۰۰۰۰ ریال به حساب ۰۳/۷۴۸ خزانه داری کل ( بانک ملی ) می باشند
• کلیه پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد که تاکنون از دوره کارشناسی فارغ التحصیل نشده و فارغ التحصیلی ایشان به تاریخ ۳۱/۶/۹۱ می باشند ملزم به تکمیل فرم شماره ۱۵ می باشند
• پذیرفته شدکان دوره کارشناسی ارشد روزانه و بدون آزمون موظف به تکمیل فرم شماره ۱۶ (تعهد آموزش رایگان) می باشند
۳- مراجعه در تاریخ ۱۴ و ۱۵ شهریور به دانشگاه صنعتی امیرکبیر (دانشکده مربوط) و تحویل مدارک زیر به کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده: (پذیرفته شدگان واحد های دانشگاهی بندرعباس ، بندر ماهشهر و گرمسار باید به واحدهای دانشگاهی مربوط مراجعه نمایند)
• اصل شناسنامه،
• دو نسخه تصویر شناسنامه،
• ۴ قطعه عکس،
• یک نسخه تصویر مدرک دوره کارشناسی (گواهی نامه موقت یا نامه معرفی به نظام وظیفه و یا نامه ای از دانشگاه محل دوره کارشناسی مبنی بر اینکه دانشجو تا تاریخ ۳۱/۶/۹۱ از دوره فارغ التحصیل خواهد شد)
• فرمهای چاپ و امضاء شده در زمان تکمیل اطلاعات در سایت
۴- دریافت شناسه (username) و گذرواژه (password) از مسئول ثبت نام در تحصیلات تکمیلی دانشکده
تبصره : پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد نوبت دوم، آموزش الکترونیکی و MBE نیز لازم است پس از دریافت شناسه و گذرواژه از تحصیلات تکمیلی دانشکده جهت انجام امور مالی به دفتر آموزشهای آزاد مراجعه تا فایل ایشان برای ثبت نام از طریق ( web) فعال شده و بتوانند دروس انتخابی خود را ثبت نام نمایند .
• (پذیرفتهشدگان دوره نوبت دوم (شبانه) ، آموزش الکترونیکی و MBE جهت اطلاع از نحوه پرداخت شهریه تحصیلی خود به آدرس سایت: azad.aut.ac.ir قسمت اطلاعیه ها – نحوه پرداخت الکترونیکی مراجعه نمایند.)
۵- ثبت نام دروس انتخابی با نظر دانشکده از طریق شبکه (web) در تاریخ ۱۵/۶/۹۱
۶- دریافت کارت دانشجویی از طریق مراجعه به مسئول ثبت نام در دانشکده
۷- دریافت نشانی پست الکترونیکی به آدرس دانشگاه از مرکز انفورماتیک دانشگاه .
۸- تبصره مهم : کلیه اطلاعیه ها ، احکام و .... صرفا" از طریق پست الکترونیکی دانشگاه(aut.ac.ir ) به اطلاع دانشجویان خواهد رسید .
-شروع کلاسها از ۱۸/۶/۹۱ می باشد
(عدم ثبت نام ( انجام مراحل بالا ) یا عدم حضور در کلاسها به منزله انصراف دانشجو می باشد)
با آرزوی موفقیت روزافزون
اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه
برای اطلاع بیشتر به
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمیباشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
مراجعه کنید.