۰
subtitle
۱ در کتاب هوش راسل ص ۵۱۲ تا ۵۱۶ و همچنین فصل هفت همین کتاب در مورد گراف اند و اور صحبت شده در
۲اسلاید درسی دکتر ثانی که در پایین ضمیمه کردم در مورد گراف اند اور توضیح داده شده
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمیباشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۳ با توجه به توضیحات ص ۵۱۲ راسل ترجمه راحتی:
در بازیها برای بدست اوردن را ه حل های دقیق از الگوریتم مین ماکس استفاده میکنیم در برنامه ریزی شرطی این الگوریتم پس از اعمال دو اصلاح معمول مورد استفاده قرار میگیرد اول گره های ماکس و مین را به گره های اور و اند تبدیل میکنیم.....
۴ گره های اند حکم: مین را دارند
گره های اور حکم ماکس را دارند
۵ انتخاب هر شاخه یعنی انتخاب گره و زیر شاخه ان (احتمال انتخابها مستقل است) پس انتخاب گره دارای فرزندان اند برابراست با ضرب مقدار مین در مقدار خود گره.
۶ تمامی مطالب بالا با استناد از منابع معرفی شده و جواب اقای مقسمی به این سوال است اگر منبع معتبر تری سراغ دارید حتما مراجعه کنید
۲اسلاید درسی دکتر ثانی که در پایین ضمیمه کردم در مورد گراف اند اور توضیح داده شده
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمیباشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۳ با توجه به توضیحات ص ۵۱۲ راسل ترجمه راحتی:
در بازیها برای بدست اوردن را ه حل های دقیق از الگوریتم مین ماکس استفاده میکنیم در برنامه ریزی شرطی این الگوریتم پس از اعمال دو اصلاح معمول مورد استفاده قرار میگیرد اول گره های ماکس و مین را به گره های اور و اند تبدیل میکنیم.....
۴ گره های اند حکم: مین را دارند
گره های اور حکم ماکس را دارند
۵ انتخاب هر شاخه یعنی انتخاب گره و زیر شاخه ان (احتمال انتخابها مستقل است) پس انتخاب گره دارای فرزندان اند برابراست با ضرب مقدار مین در مقدار خود گره.
۶ تمامی مطالب بالا با استناد از منابع معرفی شده و جواب اقای مقسمی به این سوال است اگر منبع معتبر تری سراغ دارید حتما مراجعه کنید