زمان کنونی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳, ۰۱:۲۹ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ در باره‌ شرایط وضوابط ، تاریخ و نحوه‌ ثبت‌ نام‌ در ازمون دکتری ۹۱

ارسال:
۰۶ آذر ۱۳۹۰, ۰۸:۴۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۶ آذر ۱۳۹۰ ۰۹:۱۰ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ در باره‌ شرایط وضوابط‌، تاریخ و نحوه‌ ثبت‌ نام‌ در ازمون دکتری ۹۱
سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور بدین‌ وسیله‌ به‌ اطلاع‌ کلیه‌ متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۱ می رساند که ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور از طریق شبکه اینترنت این سازمان از روز یکشنبه ۲۵/۱۰/۱۳۹۰ آغاز و در روز یکشنبه ۲/۱۱/۹۰ پایان‌ می‌پذیرد، لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی‌ ثبت نام که دارای شرایط عمومی واختصاصی ذیل باشند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت نمایند.
مقررات آموزشی دوره دکتری (Ph.D)

داوطلبان جهت کسب اطلاعات در خصوص مقررات آموزشی، میزان شهریه دوره‌های نوبت دوم (شبانه)، دوره‌های غیرانتفاعی، بین‌الملل و پیام نور و سایر شرایط و ضوابط دوره دکتری، به سایت اینترنتی وزارت علوم‌‌، تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و سایت‌های مرتبط مراجعه نمایند.

شرایط عمومی‌ و اختصاصی‌ داوطلبان:

داوطلبان‌ لازم‌ است‌ دارای‌ شرایط عمومی‌ و اختصاصی‌ به‌ شرح‌ ذیل‌ بوده‌ و از لحاظ مقررات‌ وظیفه‌ عمومی‌ منعی‌ نداشته‌ باشند.

شرایط عمومی‌:
...
...

شرایط اختصاصی:

الف) داشتن‌ کارشناسی‌ ارشد (فوق‌ لیسانس)‌ یا دکترای‌ حرفه‌ای‌ یا اشتغال‌ به‌ تحصیل‌ در سال‌ آخر مقطع‌ کارشناسی‌ ارشد یا دکترای حرفه‌ای که‌ مدرک‌ مذکور مورد تأیید شورای ‌عالی ‌انقلاب‌ فرهنگی‌ یا وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری‌ و یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ باشد.

تبصره ۱: فارغ‌التحصیلان‌ و دانشجویان‌ رشته‌های‌ گروه ‌پزشکی‌ متقاضی ‌شرکت‌ در این ‌آزمون‌، قبل‌ از اقدام‌ به‌ ثبت‌نام‌ باید توجه‌ داشته‌ باشند که‌ از لحاظ طرح‌ تعهد خدمت‌ به‌ وزارت ‌بهداشت‌، درمان ‌و آموزش‌ پزشکی‌، وضعیت‌ خود را مشخص‌ و از نظر وزارت‌ مذکور منعی‌ برای ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ و در صورت قبولی برای ادامه تحصیل نداشته باشند. در غیر این‌ صورت‌ عواقب‌ مترتب‌ بر آن،‌ به‌ عهده‌ شخص‌ متقاضی‌ خواهد بود.

تبصره ۲: باتوجه به اینکه ادامه تحصیل در مقطع دکتری بصورت تمام وقت می‌باشد، داوطلبان‌ شاغل‌ در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای‌ دولتی‌ باید قبل‌ از ثبت‌نام‌ موافقت‌ کتبی‌ و بدون‌ قید و شرط محل کار‌ خود را مبنی‌ بر ادامه‌ تحصیل‌ دریافت‌ و آن را نزد خود نگه دارند.

تبصره۳: رشته تحصیلی انتخابی داوطلبان در دوره دکتری بایستی متناسب با رشته‌ی مقطع کارشناسی ارشد آنها باشد، به عبارتی داوطلبانی که رشته تحصیلی آنها در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مغایرت دارد می‌بایست بر اساس رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد در رشته مورد نظر ثبت نام نمایند.

ب) براساس‌ مصوبات‌ شورای‌ عالی‌ برنامه‌ریزی‌ به‌ فارغ‌التحصیلان‌ دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ معتبر خارجی‌ که‌ به‌ دلیل‌ کیفیت‌ (اعتبار دانشگاه‌ و محتوای‌ درسی‌) به‌ مدرک‌ فارغ‌التحصیلی‌ ارزشیابی‌ شده‌ آنان‌ عنوان‌ معادل‌ تعلق‌ گرفته‌ است‌، اجازه شرکت در آزمون مذکور داده نمی‌شود. مگر اینکه در آزمون‌های معادل دوره کارشناسی ارشد که در سال‌های ۱۳۸۷، ۱۳۸۸ و یا ۱۳۸۹ توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده است پذیرفته شده باشند.

ج) دارندگان مدرک معادل کارشناسی ارشد (معادل فوق لیسانس) مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری‌، وزارت بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی و یا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور که در آزمون جامع دارندگان مدرک معادل کارشناسی ارشد (سال‌های ۱۳۸۷، ۱۳۸۸ و یا ۱۳۸۹) حدنصاب نمره علمی لازم را کسب نموده و پذیرفته شده‌اند، می‌توانند در آزمون رشته‌های تحصیلی دوره دکتری (Ph.D) گروه امتحانی مربوط، ثبت‌نام و شرکت نمایند. این قبیل داوطلبان در صورت موفقیت در این آزمون لازم است کارنامه نتیجه آزمون جامع مدرک معادل کارشناسی ارشد خود را پس از پذیرفته شدن به همراه سایر مدارک لازم به دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند. همچنین دارندگان مدرک معادل کارشناسی ارشد که دوره تحصیلی آنان با مجوز شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شده باشد و مدرک آنان مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد، می توانند در آزمون دکتری (Ph.D) شرکت و در صورت پذیرفته شدن ادامه تحصیل دهند.

د )بر اساس‌ مصوبه‌ جلسه ۳۶۸ مورخ ‌۳/۱۱/۷۴ شورای عالی‌ انقلاب فرهنگی‌ در مورد مدارک‌ تحصیلی‌ صادر شده‌ توسط مدیریت‌ یکی از حوزه‌های‌ علمیه‌ قم و خراسان، فضلا و طلاب ‌حوزه‌های علمیه که بر اساس‌ مدرک‌ صادر شده‌ توسط مدیریت یکی از حوزه‌های علمیه قم‌ و خراسان دوره ‌سطح ۳ را گذرانده‌اند و یا تا تاریخ ۳۱/۶/۱۳۹۱ فارغ‌التحصیل‌ می‌شوند،‌ منحصراً می‌توانند در یکی‌ از کدرشته‌های ‌امتحانی مرتبط در گروه علوم انسانی ثبت‌نام‌ و در آزمون‌ آن‌ شرکت‌ نمایند و در صورت پذیرفته‌شدن مشروط به گذراندن دروس پیش‌نیاز به تشخیص گروه آموزشی ادامه تحصیل دهند. بدیهی‌ است ‌این‌ دسته‌ از داوطلبان‌ باید تصویر مدرک‌ فراغت‌ از تحصیل‌ خود را که‌ توسط مدیریت‌‌ حوزه­­های علمیه‌ صادر گردیده ‌است‌ در اختیار داشته باشند.

ه‍ )پذیرفته‌شدگان ‌نهایی ‌آزمون‌ دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۰ حتی در صورت انصراف قطعی حق ‌ثبت‌نام‌ و شرکت ‌در این ‌آزمون ‌را ندارند.

و )داوطلبانی که فارغ‌التحصیل شده‌اند، لازم است معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در ردیف‌های مربوطه تقاضانامه درج نمایند. همچنین داوطلبانی که حداکثرتا تاریخ ۳۱/۶/۹۱ فارغ‌التحصیل خواهند شد لازم است علاوه بر درج معدل دوره کارشناسی، میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده در مقطع کارشناسی ارشد را حداکثر تا تاریخ ۳۱/۶/۱۳۹۰ در تقاضانامه درج نموده و نسبت به تکمیل و تأیید فرم معدل مندرج در دفترچه راهنما از سوی دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

تذکر مهم: داوطلب باید در زمان قبولی نهایی، معدل خود را با مدرک معتبر به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌ عالی محل قبولی ارائه دهد و لازم است مغایرتی بین معدل اعلام شده به این سازمان با معدل مدرک ارائه شده به محل قبولی وجود نداشته باشد. بدیهی است در صورت مغایرت معدل، قبولی فرد پذیرفته ‌شده در هر مرحله از تحصیل که باشد لغو و به درخواست وی ترتیب اثر داده نخواهد شد و حق هرگونه اعتراضی از داوطلب سلب خواهد شد.

تبصره: دانشجویان سال‌آخر و‌ یا فارغ‌التحصیلان مقطع‌ کارشناسی ­ارشد و دکترای حرفه­ای که ‌معدل آنان کمتر از ۱۴ می‌باشد، حق ‌ثبت‌نام ‌و شرکت‌ در این‌ آزمون ‌را­ ندارند.

ز )پذیرفته‌شدگان‌ با توجه‌ به‌ تعهدات‌ آموزش‌ رایگان‌ باید دو برابر طول‌ مدت‌ تحصیل‌ دوره‌ دکتری، در موقع‌ ثبت‌نام‌ تعهد بسپارند تا در صورت نیاز محلی‌ که‌ وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری‌ تعیین‌ می‌کند به‌ خدمت‌ اشتغال‌ ورزند.

تبصره: پذیرفته‌شدگان‌ شاغل‌ در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای‌ دولتی‌ با توجه‌ به‌ تعهدات‌ آموزش‌ رایگان‌ باید برابر طول‌ مدت‌ تحصیل‌ دوره‌ دکتری (Ph.D)، در موقع‌ ثبت‌نام‌ به‌ وزارتخانه‌، سازمان‌ و یا نهاد دولتی‌ مربوط تعهد خدمت‌ بسپارند.

ح )وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری‌ به‌ هیچیک‌ از دانشجویان‌ مقطع‌ دکتری، بورس‌ تحصیلی‌ اعطاء نمی‌نماید در صورت لزوم و بورسیه شدن پذیرفته شدگان نهایی پس از اعلام نتایج نهایی براساس نیاز دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور صورت خواهد گرفت.

ط )بهره‌مندان‌ از مزایای‌ صندوق‌های‌ رفاه‌ دانشجویان‌ چنانچه‌ قصد ادامه ‌تحصیل‌ در مقطع‌ بالاتر را داشته‌ باشند، می‌توانند با سپردن‌ تضمین‌ کافی (به ‌تشخیص ‌صندوق‌های‌ رفاه‌ دانشجویان‌) به ‌صندوق‌های ‌مذکور، انجام‌ تعهد خود را به‌ بعد از خاتمه‌ مقطع‌ تحصیلی‌ جدید موکول‌ نمایند.

ی) استفاده از مأموریت آموزشی تابع مقررات مربوطه می‌باشد و شرکت و پذیرش در آزمون برای متقاضی بمنزله موافقت با مأموریت آموزشی نخواهد بود.

تبصره: چنانچه‌ هر یک‌ از فارغ‌التحصیلان‌ پس‌ از اشتغال‌ و کسب‌ درآمد نسبت‌ به‌ پرداخت‌ اقساط وام‌ خود اقدام‌ ننموده‌ باشند، مشمول‌ تسهیلات‌ موضوع‌ این‌ بند نخواهند شد و لازم‌ است‌ قبل ‌از ثبت‌نام ‌در مقطع ‌تحصیلی‌ جدید با صندوق‌های ‌رفاه‌ دانشجویان‌ تسویه‌ حساب‌ نمایند.


متن کامل اطلاعیه در سایت سازمان سنجش
---------------------------------------------------------

نمی دونم چرا لینک مربوط به منابع کار نمی کنه !!!

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: inteligentium , erkin
ارسال:
۰۷ آذر ۱۳۹۰, ۱۰:۲۶ ق.ظ
اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ در باره‌ شرایط وضوابط‌، تاریخ و نحوه‌ ثبت‌ نام‌ در ازمون دکتری ۹۱
لینک منابع را باید دستی درست کنید
من فنی ومهندسی را خودم اصلاح کردم
دانلود بفرمایید

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۱
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: erkin , انرژی مثبت , luna
ارسال:
۰۸ آذر ۱۳۹۰, ۰۴:۲۲ ق.ظ
اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ در باره‌ شرایط وضوابط‌، تاریخ و نحوه‌ ثبت‌ نام‌ در ازمون دکتری ۹۱
این دروس تخصصی ارشد واقعا بر چه مبنایی انتخاب شده!!! خوب شاید یکی زمینه کاری و تحقیقاتیش به هیچ کدوم از این درسا ربط نداشته باشه واسه همین این درسا رو پاس نکرده باشه!!!

to get something you've never had, you have to do something you've never done
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۰۸ آذر ۱۳۹۰, ۱۰:۵۹ ق.ظ
اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ در باره‌ شرایط وضوابط‌، تاریخ و نحوه‌ ثبت‌ نام‌ در ازمون دکتری ۹۱
بر مبنای شکم، عشق، دل و موارد مشابه دیگه

حالا شما هم به کجاها فکر میکنید... آی تی بد بخت باید بره معادلات بخونه... این که دیگه زمینه‌اش عمرا برای کسی توی این رشته باشد.
برو خدا را شکر کن ما نباید فیزیک بخونیم.
چیزی که باید دونست اینه که سنجش هم مثل تمام ارگان های دولتی فکری توش نیست. مگه نمی بینید برای یه اعلام نتیجه ۳ ماه همه را الاف می کنند.
۰
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: luna , انرژی مثبت
ارسال:
۰۸ آذر ۱۳۹۰, ۰۴:۰۵ ب.ظ
اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ در باره‌ شرایط وضوابط‌، تاریخ و نحوه‌ ثبت‌ نام‌ در ازمون دکتری ۹۱
اصلا امتحان اینجوری برای دکترا گرفتن کل دکترا رو زیر سوال می بره! آخه با چند تا تست که نمیشه دانشجوی دکترا انتخاب کرد!

to get something you've never had, you have to do something you've never done
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت
ارسال:
۰۸ آذر ۱۳۹۰, ۰۵:۰۲ ب.ظ
اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ در باره‌ شرایط وضوابط‌، تاریخ و نحوه‌ ثبت‌ نام‌ در ازمون دکتری ۹۱
من هنوز توی تعجب معادلات برای IT هستم تازه فقط شبکه گذاشتن پس گرایش های دیگه چی !!

قدر لحظه ها را بدان!
زمانی می رسد که تو دیگر قادر نیستی بگویی جبران می کنم...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۰۸ آذر ۱۳۹۰, ۰۷:۴۸ ب.ظ
اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ در باره‌ شرایط وضوابط‌، تاریخ و نحوه‌ ثبت‌ نام‌ در ازمون دکتری ۹۱
چقدر شما دوستان عجولید. بالاخره ظرف ده پانزده سال آینده با روش سعی و خطا مشکلات حل میشه. اگه یک نگاه به سوالات فیزیک پارسال بندازید متوجه میشید که امسال خیلی شرایط بهتره. حالا فقط اعلام نشده هر درس چه ضریبی داره. امتحن کتبی چند درصد و مصاحبه چند درصد؟ اصلا" ارزش داره آدم تلاش کنه یا دوباره در مصاحبه همان سناریوی قدیمی تکرار میشه.


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: luna
ارسال:
۰۸ آذر ۱۳۹۰, ۰۸:۰۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۸ آذر ۱۳۹۰ ۰۸:۰۴ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ در باره‌ شرایط وضوابط‌، تاریخ و نحوه‌ ثبت‌ نام‌ در ازمون دکتری ۹۱
به نظر من که مصاحبه باز هم به قوتش باقیه وگرنه سال قبل رتبه ۱ ازمون کتبی بالاخره یه جایی پذیرفته می شد ولی خوب ازمون کتبی هم جای خود را دارد تا اون حد نصاب رو نیاریم که نمی شه کاریش کرد. ولی باز هم به نظرم امتحان دادنش بد نیست فقط پولی هزینه می شه البته خوب این که یکی بخونه و امتحان رو خوب بده ولی بعدش تو مصاحبه ردش کنن واقعا سخته. یه مشکل دیگه اینه که چون واسه اولین باره معلوم نیست از چی می خوان سوال بدن از طرف دیگه تستی بودنشم واقعا به نظرم عجیبه!!!! حالا ما که این درسا رو پاس نکردیم دیگه باید چیکار کنیم Sad این ترمم ارائه نشد حداقل بریم سر کلاس !!!
اخه بر چه اساس این درسا رو انتخاب می کنن Sad

من که میرم بینم کنکورش چه شکلیه Big Grin بالاخره تجربه کسب می کنم که چند بار بقیه رو تجربه داشته باشم (یه چند بار باید امتحان بدم تا قبول شم Big Grin)

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: luna
ارسال:
۰۸ آذر ۱۳۹۰, ۱۰:۳۵ ب.ظ
RE: اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ در باره‌ شرایط وضوابط‌، تاریخ و نحوه‌ ثبت‌ نام‌ در ازمون دکتری ۹۱
(۰۸ آذر ۱۳۹۰ ۰۵:۰۲ ب.ظ)yasemi نوشته شده توسط:  من هنوز توی تعجب معادلات برای IT هستم تازه فقط شبکه گذاشتن پس گرایش های دیگه چی !!

اشتباه نکنین دوستان اون آی تی که معادلات داره زیرمجموعه مهندسی کامپیوتره.
درسهای خود مهندسی آی تی ایناست‌: حل مساله‌، شبکه های کامپیوتری و اینترنت‌، مهندسی اطلاعات‌، خدمات فناوری اطلاعات .
البته نمی دونم حل مساله چیه؟ درسی به این اسم نداشتیم.

من می تونم Smile
فرمول موفقیت در کنکور =یک درصد هوش + نود و نه درصد پشتکارIdea
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۰
۰۸ آذر ۱۳۹۰, ۱۱:۵۷ ب.ظ
RE: اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ در باره‌ شرایط وضوابط‌، تاریخ و نحوه‌ ثبت‌ نام‌ در ازمون دکتری ۹۱
(۰۸ آذر ۱۳۹۰ ۱۰:۳۵ ب.ظ)si.mozhgan نوشته شده توسط:  
(08 آذر ۱۳۹۰ ۰۵:۰۲ ب.ظ)yasemi نوشته شده توسط:  من هنوز توی تعجب معادلات برای IT هستم تازه فقط شبکه گذاشتن پس گرایش های دیگه چی !!

اشتباه نکنین دوستان اون آی تی که معادلات داره زیرمجموعه مهندسی کامپیوتره.
درسهای خود مهندسی آی تی ایناست‌: حل مساله‌، شبکه های کامپیوتری و اینترنت‌، مهندسی اطلاعات‌، خدمات فناوری اطلاعات .
البته نمی دونم حل مساله چیه؟ درسی به این اسم نداشتیم.

ین یکی رو هم نوشته ولی در تمام اینا نوشته که هم بچه های ای تی می تونن شرکت کنند هم بچه های مهندسی
فکر کنم این یکی واسه گرایش های دیگه ای تی مثل mIS و اینا هست البته زیاد اطلاعات ندارم اگه اشتباه بود ببخشید Big Grin

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۱
۰۸ آذر ۱۳۹۰, ۱۱:۵۸ ب.ظ
اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ در باره‌ شرایط وضوابط‌، تاریخ و نحوه‌ ثبت‌ نام‌ در ازمون دکتری ۹۱
حالا جالبتر از همه ارتباط مهندسی مکانیک با آی تی هست. اینکه با فوق مهندسی مکانیک میشه دکترای آی تی گرفت را من سر در نمیارم.Huh شاید یکی از مدیران مملکت که فوق مکانیک داره به آی تی علاقمند شده!!!! Big GrinBig Grin


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Mahtab_m , انرژی مثبت
ارسال: #۱۲
۰۹ آذر ۱۳۹۰, ۱۲:۲۷ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۹ آذر ۱۳۹۰ ۰۳:۲۵ ق.ظ، توسط yasin1362.)
اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ در باره‌ شرایط وضوابط‌، تاریخ و نحوه‌ ثبت‌ نام‌ در ازمون دکتری ۹۱
منابع سنجش مثل یک سطل آشغاله که هرچی اینور و اونورش مینکنیم بیشتر بوی گندش بلند میشه... به نظرم بی خیال بشیم و به زندگی برسیم. هر کی هم قصد داره (که من میدونم همه قصدش دارند) بشینه بخونه... هرچند وقت زیادی نمی خواد
۰
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۳
۰۹ آذر ۱۳۹۰, ۱۲:۲۹ ق.ظ
اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ در باره‌ شرایط وضوابط‌، تاریخ و نحوه‌ ثبت‌ نام‌ در ازمون دکتری ۹۱
چه خبره این IT این درسا از کجا اومدن حل مساله دیگه چیه ؟

قدر لحظه ها را بدان!
زمانی می رسد که تو دیگر قادر نیستی بگویی جبران می کنم...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۴
۰۹ آذر ۱۳۹۰, ۱۲:۴۴ ق.ظ
اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ در باره‌ شرایط وضوابط‌، تاریخ و نحوه‌ ثبت‌ نام‌ در ازمون دکتری ۹۱
خیلی عجیبه‌! پارسال همه رشته‌ها فقط ریاضی فیزیک داشتند ... امسال فقط خود مهندسی کامپیوتر و آی تی ۵/۶ تا کنکور مختلف با درس های مختلف داره‌! این رشته آی تی جدید که اصلا درس هاش آشنا نیست ... باید یه بار کنکور برگزار بشه ببینیم سوالا از چی میاد !!!

"Many of life 's failures are people who did not realize how close they are to success when they gave up "
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۵
۰۹ آذر ۱۳۹۰, ۰۹:۵۷ ق.ظ
RE: اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ در باره‌ شرایط وضوابط‌، تاریخ و نحوه‌ ثبت‌ نام‌ در ازمون دکتری ۹۱
(۰۹ آذر ۱۳۹۰ ۱۲:۴۴ ق.ظ)Potential نوشته شده توسط:  خیلی عجیبه‌! پارسال همه رشته‌ها فقط ریاضی فیزیک داشتند ... امسال فقط خود مهندسی کامپیوتر و آی تی ۵/۶ تا کنکور مختلف با درس های مختلف داره‌! این رشته آی تی جدید که اصلا درس هاش آشنا نیست ... باید یه بار کنکور برگزار بشه ببینیم سوالا از چی میاد !!!
خیلی پیش بینی اش سخت نیست. این کنکور هم با سوالات غیر معقول برگزار میشه بعد سال دیگه همه اعتراض میکنن بعد سال ۹۲ درسای آزمون عوض میشه. بفرض اینکه ۹۲ کسی اعتراض نکنه‌، مدت وزارت وزیر علوم و رئیس سنجش تمام میشه و سیاست وزیر جدید احتمالا" یه جور دیگه است و خلاصه این قصه ادامه داره. مگه اینکه شما تو این تغییرات یک دفعه قبول شید و از این داستان خارج بشید وگرنه تجربه کردنش فکر کنم یه سه چهار سالی تا تثبیتش زمان بخواد.


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
Smile حضور خود را با صلوات بر محمد و آل محمد به ثبت برسانید soheila-zd ۴۱۲ ۸۵,۹۰۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۱۱ ق.ظ
آخرین ارسال: salam az ma
  آموزش نحوه گرفتن پرتره ای حرفه ای mortazangz ۰ ۱,۲۱۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ۰۲:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: mortazangz
  کمک در باره این تروجان Ghasemiyeh ۲ ۲,۶۲۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۰۳:۰۰ ق.ظ
آخرین ارسال: one hacker alone
  پیشنهاد نام برای سلسه گفتگوها با افراد مختلف Doctorwho ۰ ۱,۳۹۲ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹ ق.ظ
آخرین ارسال: Doctorwho
  کارنامه نهایی ازمون دکتری داخل سال ۱۳۹۲-گرایش معماری کامپیوتر انرژی مثبت ۱ ۴,۱۱۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۲۸ ق.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
  کارنامه نهایی ازمون دکتری داخل سال ۱۳۹۲-گرایش نرم افزار انرژی مثبت ۶ ۹,۳۳۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۲۷ ق.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
  بحث در مورد نتایج اولیه ازمون دکتری ۹۲ mkiani ۳۷ ۲۹,۸۸۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۱۹ ق.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
  ازمون های استخدامی فراگیر و امزش وپرورش شانی ۰ ۱,۷۴۸ ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ ۰۲:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: شانی
  ایده تز دکتری در مصاحبه دکتری wskf ۱ ۳,۳۴۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: Masoud05
  چگونگی پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان ۹۹-۱۴۰۰ edumoshaver1 ۰ ۱,۸۳۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۵:۰۲ ب.ظ
آخرین ارسال: edumoshaver1

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close