۰
subtitle
ارسال: #۱
  
سوال ۱۱۵ مدرسان ۱۰۰ درصد دوم
دوستان چرا با logn
حلش کرده؟درسته؟میشه توضیح بدید؟
حلش کرده؟درسته؟میشه توضیح بدید؟
۰
ارسال: #۲
  
RE: سوال ۱۱۵ مدرسان ۱۰۰ درصد دوم
دیگه بدتر ..چجور شده log n آخه؟
(۲۷ دى ۱۳۹۳ ۱۰:۲۹ ق.ظ)Densike نوشته شده توسط:این روش شهودیه..تو الگوریتم چجور پیاده میشه؟(26 دى ۱۳۹۳ ۱۱:۳۹ ب.ظ)MR.oracle نوشته شده توسط: دوستان چرا با n حلش کرده؟درسته؟میشه توضیح بدید؟
کافیه یکی یکی راس ها رو،پیمایش کنیم و هر دفعه یه خط از x به خط هامون بکشیم ... وقتی همه رأس ها طی شد ، زوایای ایجاد شده دور x رو جمع میزنیم اگر داخلش بوده،باشه باید جمعش ۳۶۰ بشه
۰
ارسال: #۳
  
RE: سوال ۱۱۵ مدرسان ۱۰۰ درصد دوم
ببینید الگوریتم این سوال اینجوریه ... چون ما همه چیزو تقریبا مرتب داریم ، با ۴ تا logn میتونیم بالاترین پایینترین چپترین و راستترین n ضلعی رو پیدا کنیم .. خب حالا کافیه از نقطه x به این چند راس یال رسم کنیم و زوایای ایجاد شده دور x رو جمع بزنیم .. اگر ۳۶۰ شه حاصل جمع یعنی داخلشه
-۱
ارسال: #۴
  
RE: سوال ۱۱۵ مدرسان ۱۰۰ درصد دوم
ارسال: #۵
  
RE: سوال ۱۱۵ مدرسان ۱۰۰ درصد دوم
(۲۷ دى ۱۳۹۳ ۱۰:۲۹ ق.ظ)Densike نوشته شده توسط:(26 دى ۱۳۹۳ ۱۱:۳۹ ب.ظ)MR.oracle نوشته شده توسط: دوستان چرا با n حلش کرده؟درسته؟میشه توضیح بدید؟
کافیه یکی یکی راس ها رو،پیمایش کنیم و هر دفعه یه خط از x به خط هامون بکشیم ... وقتی همه رأس ها طی شد ، زوایای ایجاد شده دور x رو جمع میزنیم اگر داخلش بوده،باشه باید جمعش ۳۶۰ بشه
تو سوالای مهندسی بود این سوال؟ جوابشو چند زده؟
ارسال: #۶
  
RE: سوال ۱۱۵ مدرسان ۱۰۰ درصد دوم
(۲۷ دى ۱۳۹۳ ۱۲:۲۶ ب.ظ)ziba.O نوشته شده توسط:(27 دى ۱۳۹۳ ۱۰:۲۹ ق.ظ)Densike نوشته شده توسط:(26 دى ۱۳۹۳ ۱۱:۳۹ ب.ظ)MR.oracle نوشته شده توسط: دوستان چرا با n حلش کرده؟درسته؟میشه توضیح بدید؟
کافیه یکی یکی راس ها رو،پیمایش کنیم و هر دفعه یه خط از x به خط هامون بکشیم ... وقتی همه رأس ها طی شد ، زوایای ایجاد شده دور x رو جمع میزنیم اگر داخلش بوده،باشه باید جمعش ۳۶۰ بشه
تو سوالای مهندسی بود این سوال؟ جوابشو چند زده؟
این که اصلا نگفته n، تو پاسخ نامه گزینه ۱ رو زده که به نظرم درسته
ارسال: #۷
  
RE: سوال ۱۱۵ مدرسان ۱۰۰ درصد دوم
ارسال: #۸
  
RE: سوال ۱۱۵ مدرسان ۱۰۰ درصد دوم
(۲۷ دى ۱۳۹۳ ۱۲:۳۸ ب.ظ)ziba.O نوشته شده توسط:(27 دى ۱۳۹۳ ۱۲:۲۹ ب.ظ)kefsan نوشته شده توسط: این که اصلا نگفته n، تو پاسخ نامه گزینه ۱ رو زده که به نظرم درستهآره یک رو زده ولی منم متوجه نمیشم منظورش چیه
ببخشید دوستان من پاسخنامه رو ندیده بودم ... باز این راهی که گفتم رو شاید بشه بهتر کرد .. فکر میکنم راجبش
ارسال: #۹
  
RE: سوال ۱۱۵ مدرسان ۱۰۰ درصد دوم
(۲۷ دى ۱۳۹۳ ۱۰:۲۹ ق.ظ)Densike نوشته شده توسط:(26 دى ۱۳۹۳ ۱۱:۳۹ ب.ظ)MR.oracle نوشته شده توسط: دوستان چرا با n حلش کرده؟درسته؟میشه توضیح بدید؟
کافیه یکی یکی راس ها رو،پیمایش کنیم و هر دفعه یه خط از x به خط هامون بکشیم ... وقتی همه رأس ها طی شد ، زوایای ایجاد شده دور x رو جمع میزنیم اگر داخلش بوده،باشه باید جمعش ۳۶۰ بشه
منم متاسفانه با این تحلیل زده بودم غلط از آب درومد
ارسال: #۱۰
  
RE: سوال ۱۱۵ مدرسان ۱۰۰ درصد دوم
عزیزم گستت خوب باشه حله، از روابط منظم و اینا استفاده کرده. من خودم به شیوه جستجوس دودویی هم بهش رسیدم یه جورایی
ارسال: #۱۱
  
RE: سوال ۱۱۵ مدرسان ۱۰۰ درصد دوم
Can I see some ID?
Feeling left out?
نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close