۰
subtitle
ارسال: #۱
سوال از فصل ۲ معماری -(مهندسی کامپیوتر ۸۵)
[b][size=x-small]تابع دوم اعشاری در یک برنامه گرافیک به طور معمول به کار می رود فرض کنید زمان صرف اجرای این تابع ۲۰ در صد برنامه گرافیکی مورد نظر است.
پیشنهاد اول : تابع ریشه دوم را ده برابر سریع می کنیم
پیشنهاد دوم : همه دستورات FLATING POINT را ۲ برابر سریع تر می کنیم .این عملیات اعشاری ۵۰ درصد زمان آن کار گرافیکی را اشغال می کند . کدام یک از این دو پیشنهاد برای اجرای آن کار گرافیکی سریعتر است ؟
حل : پیشنهاد اول : ۰/۸۲
پیشنهاد دوم : ۰/۷۵
گفته ماشین دوم سریع تر است
چرا ؟
پیشنهاد اول : تابع ریشه دوم را ده برابر سریع می کنیم
پیشنهاد دوم : همه دستورات FLATING POINT را ۲ برابر سریع تر می کنیم .این عملیات اعشاری ۵۰ درصد زمان آن کار گرافیکی را اشغال می کند . کدام یک از این دو پیشنهاد برای اجرای آن کار گرافیکی سریعتر است ؟
حل : پیشنهاد اول : ۰/۸۲
پیشنهاد دوم : ۰/۷۵
گفته ماشین دوم سریع تر است
چرا ؟
