زمان کنونی: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۳:۱۷ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

زمان دقیق نتایج ارشددانشگاه آزاد(چهارشنبه ۱۹ شهریور)

ارسال: #۱۰۰۶
۱۹ شهریور ۱۳۹۳, ۰۵:۴۱ ب.ظ
RE: زمان دقیق نتایج ارشددانشگاه آزاد(چهارشنبه ۱۹ شهریور)
من باور نمیکنم، چطور برای دکترا و کارشناسی و ثبت نام کاردانی،پهنای باند دارن، برای ارشد ندارن؟ هیچ سالی دکترا رو جلوتر از ارشد نمیزدن
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: neda_Network , Pegasus
ارسال: #۱۰۰۷
۱۹ شهریور ۱۳۹۳, ۰۵:۴۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۰۵:۴۶ ب.ظ، توسط H-Arshad.)
زمان دقیق نتایج ارشددانشگاه آزاد(چهارشنبه ۱۹ شهریور)
==================================




به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مجتبی علوی‌فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در نشست خبری بعداز ظهر امروز در رابطه با اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد گفت: نتایج آزمون هر ساله در هفته سوم شهریور ماه اعلام می‌شود و امسال تاخیری نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز نتایج کارشناسی ارشد منتشر می‌شود، گفت: ساعت اعلام نتایج مشخص نیست زیرا شرکت طرف قرارداد به دنبال پهنای باند مناسب برای بارگیری نتایج است.

به گفته وی بیش از ۲۰۰ هزار نفر یعنی حدود ۲۰۵ هزار نفر در کارشناسی ارشد پذیرش می‌شوند که حدود ۵۰ درصد زن و ۵۰ درصد مرد هستند.

وی اظهار داشت:‌ محدودیت سنی، جنسی، جغرافیایی و مدرک پایه نیز در پذیرش مؤثر نیست.

* آمادگی دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجویان اخراج شده از نروژ

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: دانشجویانی که از کشور نروژ اخراج شدند می‌توانند در دانشگاه آزاد پذیرش شوند.

وی گفت: دانشگاه آزاد این عمل کشور نروژ را محکوم می‌کند.

* توضیحات در رابطه با افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد

علوی فاضل گفت: ملاک افزایش شهریه‌ها در دانشگاه آزاد تصمیم هیأت امنا است که بر اساس مصوبه سالانه وزارت علوم ابلاغی به دانشگاه‌های غیردولتی صورت می‌گیرد و برای سال ۹۳ نیز ۲۵ درصد افزایش در دانشگاه‌های غیردولتی مجوز داده شده است.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد نیز با توجه به ملاحظات مردمی و با وجود نرخ تورم بالای ۳۰ درصد فقط ۱۵ درصد به شکل میانگین به شهریه افزوده است که میانگین اعلام شده بر حسب میزان مرغوبیت رشته محل در نظر گرفته می‌شود.

وی گفت: شهریه رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد نصف شهریه دانشگاه‌های بین‌المللی دولتی است، که این افزایش‌ها لازم است ولی نباید ناگهانی باشد.

به گفته وی برای دانشجویان ورودی قدیمی افزایش نسبت به سال قبل همان ۱۵ درصد است ولی برای ورودی‌های جدید تا سقف ۲۵ درصد در نظر گرفته می‌شود.

* نحوه ثبت‌نام در دانشکده خبر دانشگاه آزاد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: دانشکده خبر این دانشگاه یک دانشکده زیرمجموعه واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد است که هویت مستقل ندارد و با دانشکده خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز تقابلی ندارد.

وی افزود: این دانشکده امسال به صورت با آزمون و بدون آزمون از مهرماه دانشجو می‌گیرد به طوری که چهار رشته در کارشناسی، سه رشته در کارشناسی ارشد و سه رشته در دکترای تخصصی دانشجو پذیرش می‌کند.

* امکان انتخاب محل‌های جدید برای پذیرفته شدن دکتری

وی افزود: پذیرش در این دانشگاه از مازاد داوطلبان رشته‌های بقیه دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نتیجه آزمون دکتری تخصصی روز گذشته اعلام شد، گفت: فرصت انتخاب رشته‌محل مجدد برای کسانی که در آزمون دکتری به مصاحبه دعوت شده‌اند وجود دارد.

وی افزود: این افراد می‌توانند از فردا برای انتخاب رشته‌محل‌های جدید به سایت محل مرکز آزمون مراجعه کنند.

علوی فاضل گفت: در رابطه با آزمون کارشناسی ارشد نیز به همین صورت افزایش ظرفیت داریم.

وی افزود: زمان ثبت‌نام برای افرادی که قبولی آنها به صورت قطعی اعلام شده است و قصد انتخاب رشته مجدد ندارند نیز شنبه و یکشنبه است.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: فردا نتایج با آزمون کنکور سراسری در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، فنی مهندسی و علوم انسانی اعلام می‌شود که ۴۰ هزار نفر در این بخش پذیرفته می‌شوند که با احتساب ۱۴۰ هزار نفر پذیرفته‌شده بدون آزمون و ۲۰ هزار نفر پذیرفته‌شده کاردانی پیوسته و ناپیوسته از مهرماه ۲۰۰ هزار نفر تحصیلات خود را در این مقاطع آغاز می‌کنند.

علوی فاضل گفت: از هفته آینده سایت مرکز آزمون برای ثبت تقاضای کارشناسی بدون آزمون باز می‌شود و علاقمندان می‌توانند رشته‌محل‌های بدون آزمون را انتخاب کنند.

* پذیرش دکترای پژوهش‌محور

علوی فاضل گفت: برای جذب دکترای پژوهش‌محور نیز از وزارت علوم مجوز گرفتیم و از مهرماه در این مورد دانشجو جذب می‌کنیم.

وی افزود: دانشجویان باید در دوره با آزمون یا بدون آزمون دکتری سال ۹۳ شرکت کرده باشند و معدل کارشناسی ارشد آنها نیز برای رشته‌های علوم انسانی بالای ۱۸ و برای سایر گروه‌ها بالای ۱۷ باشد.

وی اضافه کرد: دانشجویان موظف هستند یک پروژه یا طرح پژوهشی از خدمات را تحت نظر یک استاد به عنوان رساله خود به دانشگاه‌ها معرفی کنند که اعتبار آن نیز باید از سوی صنعت یا خدمات تأمین شود.

به گفته وی، دانشجویان بین سه تا هشت واحد می‌توانند به صورت آموزشی انتخاب کنند.

علوی فاضل افزود: البته دکترای پژوهش‌محور آسیب‌هایی هم دارد که باید آن را کم کنیم.

وی افزود: براساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو، ارزش مدارک فارغ التحصیلان با آزمون و بدون آزمون در تمام مقاطع یکسان است.

وی با اشاره به تصویب طرح یک فوریتی سنجش و پذیرش دانشجو در تحصیلات تکمیلی گفت: در معاونت سنجش و پذیرش، اداره مطالعات راهبردی و آینده‌پژوهی در این زمینه راه‌اندازی کرده‌ایم.

به گفته وی، زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون آزمون نیز از شنبه است.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اعلام اینکه نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امشب اعلام می‌شود، گفت: داوطلبان می‌توانند از فردا بعدازظهر برای انتخاب رشته و رشته‌محل‌های جدید به سایت سنجش دانشگاه آزاد مراجعه کنند و برای آنها ۲۰ انتخاب در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکترعلوی فاضل در نشست خبری افزود: تمام اطلاعات نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در اختیار شرکت ارائه کننده خدمات قرار گرفته و ساعت دقیق اعلام نتایج بستگی به پهنای باند مناسبی دارد که نتایج اعلام شود.

وی با بیان اینکه نتایج کارشناسی ارشد امسال از لحاظ جنسیت به نسبت ۵۰ – ۵۰ بوده است، گفت: برای ورودی‌های امسال هیچ گونه محدودیت جنسی، سنی، جغرافیایی و مدرک پایه موثر نبوده است.

علوی‌فاضل با بیان اینکه نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد روز گذشته اعلام شد، گفت: داوطلبان دکتری می‌توانند از امروز بعدازظهر اقدام به انتخاب رشته و رشته‌ محل‌های جدید کنند. در مهرماه امسال قریب به ۱۲ هزار نفر در دانشگاه‌ها ثبت‌نام خواهند کرد.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه نتایج کارشناسی با آزمون دانشگاه آزاد نیز فردا پنجشنبه اعلام خواهد شد، گفت: در دوره کارشناسی حدود ۴۰ هزار نفر با آزمون پذیرفته می‌شوند و ۱۴۰ هزار نفر نیز در مرحله بدون آزمون در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرفته خواهند شد.

وی افزود: در اواخر هفته آینده نیز داوطلبان مرحله‌های بدون آزمون مجدد می‌توانند برای انتخاب رشته به سایت سنجش دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

علوی‌فاضل با اشاره به رشته محل‌های جدید در دکتری اظهار کرد: تمام داوطلبانی که برای مصاحبه فراخوانده شده‌اند چه افرادی که در رشته محل خود قبول شده و چه افرادی که قبول نشده‌اند، امروز بعدازظهر می‌توانند اقدام به انتخاب رشته مجدد در رشته‌ محل‌های جدید کنند و نتایج آن چهارشنبه هفته آینده ۲۶ شهریور ماه اعلام خواهد شد.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با بیان اینکه افزایش رشته محل‌ها به معنای افزایش ظرفیت به همان میزان نیست، گفت: رشته‌ محل‌های جدید در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد حدود دو برابر افزایش پیدا کرده، اما این به این معنا نیست که ظرفیت‌ها نیز دو برابر شده است. بلکه به این معناست که ظرفیت‌ها در رشته‌های محل توزیع شده‌اند. به طور مثال در رشته محل‌های جدید مقطع دکتری فقط ۵ نفر دانشجو پذیرش خواهد شد و در رشته‌ محل‌های قدیمی ظرفیت بیشتر خواهد بود و این مساله در راستای حفظ کیفیت آموزشی بوده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اقدام به جذب دانشجوی دکتری پژوهش‌محور نیز خواهد کرد، گفت: مطابق مجوز وزارت علوم، دانشگاه آزاد اقدام به جذب دانشجوی پژوهش محور خواهد کرد و شرایط تصویب شده برای پذیرش این دوره‌ها براساس این است که افراد در دوره با آزمون و بدون آزمون سال ۹۳ ثبت‌نام کرده باشند و در رشته‌های انسانی با معدل بالای ۱۸ و برای سایر گروه‌ها معدل بالای ۱۷ باشد.

علوی‌فاضل افزود: دانشجویان دوره‌های دکتری پژوهش‌محور موظفند زیر نظر اساتید یک طرح پژوهشی از صنعت به خدمات به عنوان رساله خودشان معرفی کنند.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: neda_Network , marria , Pegasus , ghiyam , sand , mina.1 , npour
ارسال: #۱۰۰۸
۱۹ شهریور ۱۳۹۳, ۰۵:۴۷ ب.ظ
زمان دقیق نتایج ارشددانشگاه آزاد(چهارشنبه ۱۹ شهریور)
پس شد ساعت ۱۰ !؟
امیدوارم ساعت ۱۰ دیگه تمدید نشه
نگن ۱۰ صبح هم خوبه
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: neda_Network , Pegasus , sand , npour
ارسال: #۱۰۰۹
۱۹ شهریور ۱۳۹۳, ۰۵:۵۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۰۵:۵۸ ب.ظ، توسط pedram25teh.)
زمان دقیق نتایج ارشددانشگاه آزاد(چهارشنبه ۱۹ شهریور)
من اومدم ولی بازم که خبری نیست...

بریم فرحزاد یه قلیونی بزنیم بلکه این اعصاب راحت شه...
۰
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: neda_Network , sand , npour
ارسال: #۱۰۱۰
۱۹ شهریور ۱۳۹۳, ۰۶:۰۶ ب.ظ
زمان دقیق نتایج ارشددانشگاه آزاد(چهارشنبه ۱۹ شهریور)
(۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۰۵:۵۷ ب.ظ)pedram25teh نوشته شده توسط:  من اومدم ولی بازم که خبری نیست...

بریم فرحزاد یه قلیونی بزنیم بلکه این اعصاب راحت شه...

من یک کیلو تریاک هم بکشم. دیگه ارام نمی شم
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: neda_Network , sand , Pegasus , مورتن , npour
ارسال: #۱۰۱۱
۱۹ شهریور ۱۳۹۳, ۰۶:۱۵ ب.ظ
زمان دقیق نتایج ارشددانشگاه آزاد(چهارشنبه ۱۹ شهریور)
سلام بچه ها.مانشت هنوز رو پاست؟اخرین بازدیدم یک ابان ۹۲ بود.یه زمانی اگه روزی ۱۰ بار به مانشت سر نمیزدم روزم شب نمیشد.باورش سخته برام که یه سال مانشت نیومدم.ولی امان از قبول نشدن تو کنکور دولتی.داغونم کرد.امیدوارم هیشکی مثله من نشه.

چرخ های زندگی را دو چیز می گردانند:
گرسنگی و عشق
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: neda_Network , sand , Pegasus , salam5 , npour
ارسال: #۱۰۱۲
۱۹ شهریور ۱۳۹۳, ۰۶:۲۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۰۶:۲۷ ب.ظ، توسط sand.)
زمان دقیق نتایج ارشددانشگاه آزاد(چهارشنبه ۱۹ شهریور)
ای بابا من امشب مهمونی هستم. زودتر از ۱۱ نمیشه بیام. اگه اونجا هم چک کنم که اون وقت فرق نمیکنه چه قبول شم چه قبول نشم نمیشه جیغ و داد کرد یا گریه کرد که آخه.... با این نتیجه دادنشون. اصلا با استرس چه مهمونی رفتنی میشه..

(۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۰۶:۱۵ ب.ظ)nader618 نوشته شده توسط:  سلام بچه ها.مانشت هنوز رو پاست؟اخرین بازدیدم یک ابان ۹۲ بود.یه زمانی اگه روزی ۱۰ بار به مانشت سر نمیزدم روزم شب نمیشد.باورش سخته برام که یه سال مانشت نیومدم.ولی امان از قبول نشدن تو کنکور دولتی.داغونم کرد.امیدوارم هیشکی مثله من نشه.
شما آزاد شرکت کردین امسال؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: neda_Network , npour
ارسال: #۱۰۱۳
۱۹ شهریور ۱۳۹۳, ۰۶:۲۸ ب.ظ
RE: زمان دقیق نتایج ارشددانشگاه آزاد(چهارشنبه ۱۹ شهریور)
بچه ها گفتن ساعت ۱۰ شب نتایجو میدن؟

Sent from my ME172V using Tapatalk

با هزار تومان چی کار میشه کرد؟
با هزار تومان میشه به یک کودک مبتلا به سرطان کمک کردBlush


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


[تصویر:  20141231011655_620.jpg]
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: neda_Network , Pegasus , npour
ارسال: #۱۰۱۴
۱۹ شهریور ۱۳۹۳, ۰۶:۳۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۰۶:۳۵ ب.ظ، توسط H-Arshad.)
زمان دقیق نتایج ارشددانشگاه آزاد(چهارشنبه ۱۹ شهریور)
(۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۰۶:۲۸ ب.ظ)negar.v نوشته شده توسط:  بچه ها گفتن ساعت ۱۰ شب نتایجو میدن؟

Sent from my ME172V using Tapatalk
هیچ ساعتی اعلام نشده رسما

بچه تکمیل ظرفیت دکتری با ۲:۳۰ تاخیر امد
میخواد یک خبرهایی بشه

دکتری برای نرم افزار واقعا واحد اضافه کردن.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: neda_Network , Pegasus , pouran , npour
ارسال: #۱۰۱۵
۱۹ شهریور ۱۳۹۳, ۰۶:۴۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۰۶:۴۸ ب.ظ، توسط lafille.)
RE: زمان دقیق نتایج ارشددانشگاه آزاد(چهارشنبه ۱۹ شهریور)
زمان خاصی اعلام نشده،فقط تویه خبرگزاری ایسکا نیوز این طور گفته شده:

" در مقطع کارشناسی ارشد اعلام نتایج تا پایان امروز خواهد بود، داوطلبین می توانند از فردا با مراجعه به سایت نسبت به انتخاب رشته محل های جدید اقدام کنند.
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تاکید کرد: کلیه داوطلبین، چه پذیرفته شدگان و چه کسانیکه در کارنامه آنها "امکان قبولی به شرط انتخاب محل های جدید" ذکر شده است می توانند رشته / محل های جدید را انتخاب کنند و در صورت قبول نشدن در محل های جدید قبولی قبل آنها از دست نخواهد رفت."

منبع:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: neda_Network , mahooor , pouran , mina.1 , npour
ارسال: #۱۰۱۶
۱۹ شهریور ۱۳۹۳, ۰۶:۵۱ ب.ظ
زمان دقیق نتایج ارشددانشگاه آزاد(چهارشنبه ۱۹ شهریور)
آقا بالاخره چیکار کنیم؟ تا ۷ بمونیم پای سیستم یا بریم به کارامون برسیم؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: neda_Network , npour
ارسال: #۱۰۱۷
۱۹ شهریور ۱۳۹۳, ۰۶:۵۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۰۶:۵۴ ب.ظ، توسط mina.1.)
RE: زمان دقیق نتایج ارشددانشگاه آزاد(چهارشنبه ۱۹ شهریور)
چقدر دکترا زیاد شده Blush

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: neda_Network , npour
ارسال: #۱۰۱۸
۱۹ شهریور ۱۳۹۳, ۰۶:۵۴ ب.ظ
RE: زمان دقیق نتایج ارشددانشگاه آزاد(چهارشنبه ۱۹ شهریور)
(۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۰۴:۳۳ ب.ظ)salam5 نوشته شده توسط:  
(19 شهریور ۱۳۹۳ ۰۴:۱۸ ب.ظ)samang نوشته شده توسط:  مگس ها ۲۴ ساعت عمر میکنن …

به جز اونایی که میان تو اتاق من …

اونا عمرشون نا محدوده …
شمام منتظر جواب کنکوری؟
خیلی خوشحالی آخه!!

ّبله دیدم روحیه همه به هم ریخته گفتم جو عوض شه
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: neda_Network , npour
ارسال: #۱۰۱۹
۱۹ شهریور ۱۳۹۳, ۰۶:۵۴ ب.ظ
زمان دقیق نتایج ارشددانشگاه آزاد(چهارشنبه ۱۹ شهریور)
ولی گفته شهر های جدید در دکتری ۵ نفر بیشتر نمیگیریم
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mina.1 , neda_Network , npour
ارسال: #۱۰۲۰
۱۹ شهریور ۱۳۹۳, ۰۶:۵۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۰۶:۵۷ ب.ظ، توسط lafille.)
RE: زمان دقیق نتایج ارشددانشگاه آزاد(چهارشنبه ۱۹ شهریور)
(۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۰۶:۵۱ ب.ظ)khashayar2 نوشته شده توسط:  آقا بالاخره چیکار کنیم؟ تا ۷ بمونیم پای سیستم یا بریم به کارامون برسیم؟
به نظر من که برید به کاراتون برسید.آخر شب بیاید چک کنید.ان شاالله تا آخر شب دیگه نتیجه ها اعلام شده.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: neda_Network , npour


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  کارنامه نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد HamidReza1 ۰ ۸۸۲ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۵۵ ق.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  درخواست تصحیح (تعویق) زمان کنکور ارشد ۱۴۰۱ s.gg ۱ ۱۴ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۰۷:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  نتایج نهایی ارشد کامپیوتر ۹۱ mj_shbn ۲۷۲ ۱۶۱,۶۶۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۰۴:۲۰ ب.ظ
آخرین ارسال: mahziar0
  اعلام نتایج دکتری ۹۴ Bache Mosbat ۱۱ ۱۰,۶۹۳ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۲:۰۵ ق.ظ
آخرین ارسال: vejdani
  تعویق زمان کنکور ارشد sima84 ۰ ۱,۵۲۸ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۱:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: sima84
Lightbulb مراحل دقیق انتخاب رشته ی کنکور دکتری (۱۴۰۰) Mr. Rezaei ۶ ۳,۶۲۴ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۵:۳۵ ب.ظ
آخرین ارسال: cpt.mazi
  بحث در مورد نتایج اولیه ازمون دکتری ۹۲ mkiani ۳۷ ۳۰,۴۸۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۱۹ ق.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
  تشخیص گوگل مپس با Live View AR برای مکان دقیق elecomco ۱ ۳,۹۲۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۴۹ ب.ظ
آخرین ارسال: kooshaideal1
  زمان جستجوی درخت fateme.sm ۰ ۱,۶۱۶ ۰۶ دى ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ب.ظ
آخرین ارسال: fateme.sm
  اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۹-۱۴۰۰ edumoshaver1 ۰ ۲,۳۵۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۴:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: edumoshaver1

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close