زمان کنونی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳, ۱۲:۵۱ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

حقوق یه فوق لیسانس آی تی

ارسال: #۴۶
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۰:۴۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۰:۴۸ ب.ظ، توسط agh42778.)
Information RE: حقوق یه فوق لیسانس آی تی
سلام
۱- مسلما در حال حاضر یه پروژه وجود نداره و پروژه های مختلف هم نیاز به زبان ها و پیاده سازی های مختلف دارند.
۲- و این جزو شفاف ترین مسائل هست که با توجه به نیازهای یه پروژه تکنولوژی های موجود رو دسته بندی می کنند. ممکنه یه جا c و ++C خیلی خوب جواب بده، در یه پروژه دیگر استفاده از این دو اصلا مناسب نباشه.
۳- با توجه به وسعت پروژه ها و همچنین وجود معماری هایی نظیر SOA ، ممکنه در قسمت های مختلف یه پروژه از زبان ها و تکنولوژی های مختلف استفاده بشه.

حال با توجه به این گونه مسائل حذف کردن یه زبان و بالا آوردن زبان دیگر (و یا حتی تکنولوژی) به طور مطلق کار بی فایده ای است.

لذا اگر در Benchmark ها هم توجه بشه، مقایسه ها در یه زمینه خاص صورت می گیره. مثلا در لینک زیر Best Performance Framework در موضوع Best JSON responses per second بحث شده. در همین صفحه مقایسه های دیگری هم از قبیل Single query و یا Multiple queries انجام شده.

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مصاحبه زیر ممکنه به درد دوستانی که در ایران دانشجوی کامپیوتر و رشته های مرتبط هستند بخوره:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: baran
ارسال: #۴۷
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۱:۳۹ ب.ظ
حقوق یه فوق لیسانس آی تی
بحث عالی هست دوستان! لطفا ادامه بدید! خیلی چیزهای جدیدی یاد گرفتم...
من هم یک دانشجوی کارشناسی ارشد هستم که اساتیدم مرا هنوز هم از کار کردن نهی می کنند و مرا به نوشتن مقاله و انجام کارهای پژوهشی تشویق می کنند.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۴۸
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۲:۰۷ ق.ظ
RE: حقوق یه فوق لیسانس آی تی
(۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۴۷ ب.ظ)sama89 نوشته شده توسط:  ببخشید اینجا یکی از دوستان مطرح کردند که تو ارشد تحقیق می کنید وکدنویسی نمی کنید.

آیا برای تمام گرایش ها همینطور هست؟ مثلا تجارت و شبکه و امنیت؟
تحقیقاتی که همراه با آزمایش و پیاده سازی نمونه نباشه ارزش خیلی کمی داره
شما اگه برید مقاله های درست و حسابی رو بخونید می بینید که اولش با بررسی کارهای قبلی صورت گرفته بعدش اومدن اون رو برای نمونه پیاده سازی کردن
پیاده سازی رو هم می توان از محیط های شبیه سازی انجام داد تا محیطهای واقعی
در ایران چون آزمایشگاهها امکانات کافی ندارن معمولا پیاده سازی با شبیه سازی انجام میشه که نسبت به حالت پیاده سازی واقعی خیلی ارزانتر هست ولی به همون نسبت هم ارزش کمتری داره
مثلا برای یک پروتکل مسیریابی بی سیم برای پیاده سازی واقعی اون شما مثلا باید ۱۰۰ نفر رو با ۱۰۰ تا سیستم برای چند روز در اختیار داشته باشید(تازه برای سرعتهای بالاتر به ۱۰۰ تا ماشین و یه محوطه بزرگ برای حرکت این ماشینها نیاز هست) تا نتایج کار رو جمع آوری و بررسی کنید که هزینه این کار چند صد میلیون تومان میشه ولی با یه نرم افزار کرک شده شبیه سازی مثل NS یک نفر این کار رو با چند روز برنامه نویسی روی یک سیستم انجام میده
در پایان هم باید نتایج آزمایشات خودتون رو با نتایج کارهای قبلی مقایسه کرده و با نمودار نشان دهید که کار شما بهتر است

برای شبیه سازی هم شما باید خداقل به زبان C مسلط باشید تا بتونید مثل مثالی که زدم یک پروتکل جدید رو بنویسید و یا قبلی ها رو تغییر بدید
حالت بدون برنامه نویسی بیشتر برای شاخه های مدیریتی کامپیوتر و آی تی هست که بدون پیاده سازی سیستمی می توان از آنها مقاله بدست آورد
۱
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۴۹
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۳:۵۱ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۳:۵۸ ق.ظ، توسط shozdeh.)
حقوق یه فوق لیسانس آی تی
سلام به همگی.
دیدم این تاپیک داغ شده گفتیم ما هم سنگمون رو بندازیم :دی !

من خودم دانشگاه آزاد بودم. از اونجا دو سال پیش رفتم یکی دو جا واسه کار تو مشهد با ساعتی ۱۵۰۰!!!!!! خیلی کم بود اما اگر رایگان هم میگفتن میرفتم. چون کلی از موارد اساسی کار کردن رو اونجا یاد گرفتتم. این که الان نیاز جامعه چیه. چقدر بابت هر چیزی که یاد داری پول میدن و ... .

اساسا نکته ای که هست اینه که ارشد اصلا برای افزایش حقوق و این چیزا نیست. اگر واقعا این تصورته که بری ارشد یا دکتری بخونی بعد بیای تو یه شرکت کار کنی و حقوقت هم بالا باشه سخت در اشتباهی. واسه ارشد حدود ۲ سال و نیم وقت میزاری که با نصف همین زمان و انرژی میتونی اون قدر تخصص در خودت جمع کنی که وقتی رفتی واسه استخدام مدیره بهت التماس کنه.
ارشد برای قدم نهادن تو دنیای ریسرچه. قدم خوبیه چون دو سال بیشتر نیست و تو رو آماده میکنه که در هر سمتی بتونی سرچ و تحقیق کنی. اگه این تخصص رو تو ارشد یادنگرفتی دوباره ارشد بخون! وفتی وارد بازار کار میشی باید و باید یک مدت مجانی کار کنی! یعنی فقط یادبگیری و سابقه جمع کنی. یه لیست داشته باشی که تو اون چیزهایی رو که باید بخونی رو بنویسی و هر روز حداقل یکی دو ساعت مطالعه داشته باشی. در همین حین به اونا مسلط هم بشی. اگه یه حساب سر انگشتی بکنی میبینی این کارا هم دو سالی طول میکشه یعنی اندازه ارشدت!
اینو به همه اونایی میگم که فک میکنن ارشد بخونن کن فیکون میشه. امروز یکی از استادا داش میگفت که در دانشگاه شما مباحث متعددی رو یاد میگرید و این کمکتون می کنه که در آینده با «کمی» مطالعه بتونید کار کنید. این یعنی استاد کاملا در اشتباهه! آخه اولا اونایی که تو دانشگاه می‌خونی که اصلا بدرد بازار کار نمخوره و ثانیا اون قسمت «کمی مطالعه» کلا از بیخ غلطه!
یک زمینه خاص رو توش زوم کن و کاملا تو مسلط شو. بعد بگو آقا من ابنو کامل بلدم. ببین واست سر و دست نمیشکنن؟!
من یه برنامه نویس حرفه ای PHP دیدم که سرش قسم میخوردن! اومد یه DB زد به حساب خودش خفن! کدینگش فوق العاده بود. اما DB اون افتضاح بود. وقتی من ادیتش کردم دیگه کاری به اون نداشتن!!!! بله اینجا هر چقدر پول بدی همون قدرم آش میخوری!
یا نمونه دیگش برنامه نویس اندرویدی بود که واقعا حرفه ای بود و مدیره حاضر بود جمعه ها بیاد سر کار و این پروژه بزنه!

پس یک کارو «کامل» یاد بگیر.........

راستی اینم بگم که الان فقط بجه های کامپیوتر و آیتی با هم رقابت نمیکنند! الان آیتی‌ها - کامپیوتری‌ها - برقی ها - عمرانی‌ها!!- و تقریبا هر کسی که یک بار کد زده، همه داریم با هم رقابت میکنم! حالا خوت بگو اگه مدیر باشی ارشد ساعتی ۱۰ تومن را استخدام میکنی یا لیسانس برق ساعتی ۶ تومن؟! الان یکی از بچه های خوابگاه ما رشتش برقه و داره تو یه شرکت برنامه نویسی کار میکنه و ساعتی هم ۶ تومن میگیره. تازه میگه میخوام تابستون اندروید یاد بگیرم که بیشتر حقوق بگیرم!!!!!!

یادت باشه تو زندگی، هر چه "لیاقتش" رو داری به تو میدن نه هر چی "دوست داشته باشی".
پس جوری زندگی کن که لایق بهترین ها باشی
۱۶
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Amoojan , mohsen@profex.ir , Brueder , Riemann , javad94 , AI. , mrmasoud , hnarghani , Engineer , nazi takpar , fatima.sr68 , mahyamk , Mohammad-A
ارسال: #۵۰
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۲:۲۳ ب.ظ
RE: حقوق یه فوق لیسانس آی تی
به نظر من همه چی بستگی به خود فرد داره که چه انتظاری از خودش داره الان خود من با اینکه رشتم نرم افزاره میزان علاقه ام به کد نویسی تقریبا در حد صفره و الان که به گذشته فک می کنم نمیدونم چی شد که اومدم تو این راه ... !!! Sad
الان احساس میکنم که به صفر رسیدم بعد اینکه کنکور ارشدو دادم از هر چی کتابو دفترو جزوه ست متنفر شدم و هرچی فک می کنم به نتیجه ای نمی رسم فقط دوست دارم یه کار پیدا کنم و مشغول کار شم و حقوقشم برام مهم نیست فقط می خوام از این روزمره گی دربیام
با کلی تلاش و پیگیری پدرم و با چند واسطه الان تقریبا تو مرحله ۸۰ درست شدن کارم تو بخش اداری شهرداری هستم و خیلی امیدوارم که جور شه Smile
اینارو گفتم که هم دردو دل کرده باشم و هم به این دوستمون بگم که حرف دوستان درسته ممکنه تو شروع کار زیاد حقوق بالا نباشه اما با گذشت زمان مطمئنا با نشون دادن توانایی ها افزایش پیدا میکنه Smile

از همه دوستان میخوام که برام دعا کنن که انشالله کارم جور شه Smile
ممنون

خدا جونم شکرت ...

به کسانی که پشت سرتان حرف می زنند بی اعتنا باشین آنها به همان جا تعلق دارند دقیقا
پشت سرتان
۰
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۵۱
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۲:۳۸ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۲:۴۰ ب.ظ، توسط mohsen@profex.ir.)
RE: حقوق یه فوق لیسانس آی تی
(۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۴۴ ب.ظ)AI. نوشته شده توسط:  چقدر جالب !!!

هدف نهایی و والای بچه ها در نهایت یه متخصص خبره شدن
و برای دیگری کار کردن و حقوق گرفتن و دیگری را ثروتمند کردنهـ !

هیچ میدونید
جریان نقدینگی،
هزینه،
بدهی،
دارایی،
ترازنامه،
قانون،
سرمایه گذاری،
سواد مالی،
چیست ؟؟؟

در حیطه ی کسب و کار و تجارت، هدف در نهایت چیست؟
در بهترین حالت کارکردن برای پول و ثروتمند کردن دیگری؟
درآوردن ماهیانه چند میلیون تومان و تامین زندگی و پرداخت هزینه ها و بدهی ها ؟ و تکرار این پروسه برای ۳۰ سال آینده !
کار کردن برای پول! درآوردن ماهیانه چند میلیون تومان و پرداخت هزینه ها و بدهی وام مسکن و . . . ؟
همین ؟
آیا می توانید با "ذهنتان"ببینید؟ چیزهایی که "چشم" دیگران نمی بیند.
.
.
.
من نفهمیدم دقیقا منظورتان چیست؟
می خواهید بگویید کار برای دستمزد ماهیانه، هدف کوتاه بینانه است و پول دار کردن دیگران است و ما باید دنبال اهداف بلند انسانی باشیم؟
یا اینکه منظورتان این است که باید برای خودمان کار کنیم؟
لطفا مسئلتان را واضح تر مطرح کنید؟

اصول آموزش به سبک پروفکس
اصل اول، یادگیری عمیق و ساخت هندسه مفهومی درست | درک درستی از مفاهیم داشته باش!
اصل دوم، تمرین کد نویسی با ساخت برنامه های کاربردی | تجربه کن!
اصل سوم، یادگیری best practice ها | از تجربه بیاموز!
اصل چهارم، کسب مهارت های کار حرفه ای از جنبه فنی و اجتماعی و تسلط به ابزارها | حرفه ای باش!
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Riemann
ارسال: #۵۲
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۲:۴۶ ب.ظ
RE: حقوق یه فوق لیسانس آی تی
آقا قرار شد در مورد بازار کار و طریقه موفق شدن تو این زمینه حرف بزنیم نه در مورد انواع و اقسام زبان ها، تکنولوژی ها، فریم ورک ها و ...
اکثر ما (من جمله خودم) وقتی با یه زبان یا تکنولوژی کار میکنیم معمولا در مورد زبان های دیگه بد میگیم (عرض میکنم معمولا که سوء تفاهم پیش نیاد).
مثلا من به شخصه وقتی اومدم سمت PHP خب بهش علاقه مند شدم و از ابتدا هم با محصولات مایکروسافت سر لج بودم، درسته دارم از ویندوزش استفاده می کنم ولی دیر یا زود این رو هم میزارم کنار. حالا چرا اینو گفتم چون مسلما اگر کسی بیاد نظر منو در مورد .NET بپرسه طوری حرف میزنم که اصلا اسم .NET خورد به گوشش حالش بد بشه و در عوضش چنان از PHP تعریف می کنم که موفقیتش رو تو این زبون ببینه.
پس هرکسی با توجه به دیدی که داره نظر میده و نباید بر اساس نظر کسی نظر نهایی رو گرفت. مثلا تو چند تا پست قبلی انواع و اقسام واژه های تخصصی اومد و من خب مسلما در مورد همش اطلاع ندارم و ممکنه افسردگی بگیرم که هیچ اطلاعات و توانایی در زمینه کامپیوتر ندارم. اما اگر من هم شروع کنم میتونم از همین واژه های تخصصی برای زدن حرفم استفاده کنم ولی واقعا این طور حرف زدن مناسب موضوع این تاپیک نیست.
در کل شما دوست عزیزی که جویای کاری باید تو یه زمینه تواناییت رو ببری بالا. حالا هر زمینه ای که علاقه داری و بازار کارش خوبه. برای شروع هم فردا دیره، همین الان شروع کن تصمیمتو بگیر، انتخابتو بکن، سخت تلاش کن، حداکثر ۵ ماه دیگه با تخصص برو سراغ انجام یه کار حرفه ای و عالی ایشالا
۶
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: explorer , hnarghani , Mänu , maryam* , nazi takpar
ارسال: #۵۳
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۳:۲۵ ب.ظ
حقوق یه فوق لیسانس آی تی
(۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۳:۰۳ ب.ظ)AI. نوشته شده توسط:  در مقابل "کار کردن برای پول" چه چیزی می تواند قرار گیرد؟ "پول برای ما کار کند" .

شما می توانید متخصص ترین و خبره ترین و بهترین برنامه نویس باشید و حقوق بالایی(مثلا ۵ میلیون) بگیرید و راضی و خشنود باشید و برای پول کار کنید و وام مسکن بگیرید و خانه بخرید و ۲۰ سال قسط خانه بدهید و تا ابد کد بزنید! و شاد و خرسند باشید.
.
.
.

حرفاتون بیراه نیست. فقط به نظرم یه نکته ای رو در نظر نمی گیرید. و اون تفاوت روحیات آدم هاست.
برخی اصلا توی کَت شون نمیره که برای فرد دیگه ای کار کنند. خودشون کسب و کار راه می اندازند. نقطه مقابلش عده ای روحیه شون طوری هست که حقوق بگیر بودن رو ترجیح می دهند.
اون مثالی که شما زدید هوشمندی میخواد درسته. اما در کنارش جرات و جسارت و ریسک پذیری هم میخواد. که مسلما هرکسی نداره.
چه لزومی داره همه مثل هم باشند؟!!. هرکسی توی همون جایگاهی که هست خودش رو ارتقا بده. اگه کارمنده فرداش بهتر از امروزش باشه. اگه کارآفرینه همین طور.
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: hosshah , CATIGA , fatima.sr68
ارسال: #۵۴
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۴:۱۰ ب.ظ
حقوق یه فوق لیسانس آی تی
(۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۳:۰۳ ب.ظ)AI. نوشته شده توسط:  شما می توانید متخصص ترین و خبره ترین و بهترین برنامه نویس باشید و حقوق بالایی(مثلا ۵ میلیون) بگیرید و راضی و خشنود باشید و برای پول کار کنید و وام مسکن بگیرید و خانه بخرید و ۲۰ سال قسط خانه بدهید و تا ابد کد بزنید! و شاد و خرسند باشید.
چرا که نه ؟‌
چرا فکر میکنید زندگی همون چیزی هست که شما فکر میکنید ؟‌
چرا بعضی ها توی این تاپیک فکر میکنن یه کار معمولی با یه حقوق معمولی و یه زندگی معمولی داشتن و شاد بودن نشونه بی عرضگی شخص هست.

یه چیز کلی بگم نه فقط به شما ...
والا من چنین حرفایی رو تا حالا از دوستام که نصف بیشترشون الان اون طرف آب هستن هم نشنیدم. برام سوال شده که آدمایی که میان تو این تاپیک صحبت میکنن مگه چقدر نابغه هستن که حتی تفکراتشون با یه سری نوابغی که من میشناسم هم فرق داره!
باور کنید اسم ۴ تا زبون رو آوردن و گفتن این که بقیه هیچی نمیفهمن نشون دهنده فهم شما نیست. شما خیلی آدم فهیمی هستی ؟ پس بیا یه گوگل توی ایران تاسیس کن و نشون بده بازار کار یعنی چی. ولی وقتی چشماتون رو میبندین و میگین این جا همه مث اون آقا جاواکاره هیچی نمیفهمن و من میرم اونور آب میشینم تو گوگل و بهتون نشون میدم چقدر میفهمم هنر نمیکنید. نصف این جماعت ایرانی اگر برن اونور بشینن خیلی هنر ها دارن که نشون بدن ولی یا دوست ندارن برن یا نمیتونن برن. هیچ کدوم از دو دسته ای که میرن و یا میمونن هم بد نیستن. اما شما اگر خیلی بارت هست یه حرکتی تو صنعت همین ور بزن ما هم یاد بگیریم بگیم اااااا دیدی ما چقدر نمیفهمیدیم و شما میفهمیدید
۱۵
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: hosshah , Brueder , mohsen@profex.ir , hnarghani , sand , احسان مومنی , maryam* , nlp@2015 , ana9940 , AmiriManesh , newsoftware11
ارسال: #۵۵
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۸:۴۰ ب.ظ
RE: حقوق یه فوق لیسانس آی تی
به عنوان کسی که نه سابقه ی کار چندانی داره و نه این که تجربه ی زیاد و با ارزشی که بخوام به دوستان عزیز انتقال بدم دارم از بحث ها و گفتگو ها در حد و اندازه خودم استفاده می کنم . از دوستان صاحب نظر و باتجربه خواهشمندیم باز هم به بحث و گفتگو (البته سازنده و مفید ) ادامه بدند تا کسی مثل من بتونه از این مسائل استفاده کنه Smile


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۲
۱
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: mohsen@profex.ir
ارسال: #۵۶
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۰:۴۴ ب.ظ
حقوق یه فوق لیسانس آی تی
دوستان لطفا با رعایت احترام و ادب به بحث ادامه بدید تا همگی استفاده کنند.

در صورت تکرار، پستها حذف و به کاربر اخطار داده میشه.

ممنون از همگی.

There is no there there.
۳
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: mohsen@profex.ir , احسان مومنی , AmiriManesh
ارسال: #۵۷
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۰:۵۵ ب.ظ
حقوق یه فوق لیسانس آی تی
دوستان به نظرتون برم php یا سراغ شبکه های حسگر بی سیم پول کدومش خوبه اخه هم برای من پول مهمه هم ادامه تحصیل وهم تخصص والان لیسانس نرم افزارم واز همه چی حالیمه ولی میخوام یکی رو قوی کننم حالا کدوم?
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۵۸
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۱:۳۹ ب.ظ
RE: حقوق یه فوق لیسانس آی تی
(۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۴۴ ب.ظ)AI. نوشته شده توسط:  چقدر جالب !!!

هدف نهایی و والای بچه ها در نهایت یه متخصص خبره شدن
و برای دیگری کار کردن و حقوق گرفتن و دیگری را ثروتمند کردنهـ !

هیچ میدونید
جریان نقدینگی،
هزینه،
بدهی،
دارایی،
ترازنامه،
قانون،
سرمایه گذاری،
سواد مالی،
چیست ؟؟؟

در حیطه ی کسب و کار و تجارت، هدف در نهایت چیست؟
در بهترین حالت کارکردن برای پول و ثروتمند کردن دیگری؟
درآوردن ماهیانه چند میلیون تومان و تامین زندگی و پرداخت هزینه ها و بدهی ها ؟ و تکرار این پروسه برای ۳۰ سال آینده !
کار کردن برای پول! درآوردن ماهیانه چند میلیون تومان و پرداخت هزینه ها و بدهی وام مسکن و . . . ؟
همین ؟
آیا می توانید با "ذهنتان"ببینید؟ چیزهایی که "چشم" دیگران نمی بیند.
.
.
.

حس میکنم این حرفا رو یه جای دیگه هم شنیدم. بعید میدونم اینا حرفای خودتون باشه. تا اونجایی که یادم میاد حس میکنم حرفاتون رو از کتاب پدر پولدار، پدر بی پول کپی برداری کردین. شما که انقد ادعا دارین بهتره از خودتون حرف بزنید نه اینکه جملات دیگران رو به نام خودتون بزنید و با کلی ادعا هیاهو راه بندازین.
یه سوال دارم ازتون.
میشه بگید خودتون چه سوابق ارزشمندی داشتین و آیا تونستید برای خودتون کاری کنید که پول واستون کار کنه نه اینکه شما واسه پول کار کنید؟
البته قصد جسارت نداشتم جناب آقا یا سرکار خانوم AI
۳
۴
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۵۹
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۲:۵۹ ق.ظ
حقوق یه فوق لیسانس آی تی
(۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۳:۵۱ ق.ظ)shozdeh نوشته شده توسط:  راستی اینم بگم که الان فقط بجه های کامپیوتر و آیتی با هم رقابت نمیکنند! الان آیتی‌ها - کامپیوتری‌ها - برقی ها - عمرانی‌ها!!- و تقریبا هر کسی که یک بار کد زده، همه داریم با هم رقابت میکنم! حالا خوت بگو اگه مدیر باشی ارشد ساعتی ۱۰ تومن را استخدام میکنی یا لیسانس برق ساعتی ۶ تومن؟! الان یکی از بچه های خوابگاه ما رشتش برقه و داره تو یه شرکت برنامه نویسی کار میکنه و ساعتی هم ۶ تومن میگیره. تازه میگه میخوام تابستون اندروید یاد بگیرم که بیشتر حقوق بگیرم!!!!!!

البته بچه های کامپیوتر هم محدود به آندروید یا سی شارپ و یک سریApp نیستن. و بنظر شما این اشتباه نیست که کسی که رشتش برقه بیات تمرکز و وقتش رو روی آندروید و این Appها بذاره؟حداقل میتونس AVR یا Arduino کار کنه اونم نه در حد افراط که بازدهیش نسبت به برق کم بشه.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Riemann
ارسال: #۶۰
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۱:۰۹ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۱۱ ق.ظ، توسط hosshah.)
RE: حقوق یه فوق لیسانس آی تی
(۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۴۴ ب.ظ)AI. نوشته شده توسط:  در بهترین حالت کارکردن برای پول و ثروتمند کردن دیگری؟
درآوردن ماهیانه چند میلیون تومان و تامین زندگی و پرداخت هزینه ها و بدهی ها ؟ و تکرار این پروسه برای ۳۰ سال آینده !
کار کردن برای پول! درآوردن ماهیانه چند میلیون تومان و پرداخت هزینه ها و بدهی وام مسکن و . . . ؟
همین ؟
آیا می توانید با "ذهنتان"ببینید؟ چیزهایی که "چشم" دیگران نمی بیند.
ببخشید اما خواستم عدم توافقم با حرف شما رو اعلام کنم
یک قیاس مع الفارق انجام میدم. شما طبق گفته خودتون چندین کتاب خوندین، حالا من به شما میگم چرا با خواندن این کتاب ها تعداد خوانندگان یک نویسنده خاص را افزایش دادید و بالطبع باعث مشروعیت بیشترش شدین و در عین حال باعث شدین که ناشر مربوطه پول بیشتری به دست بیاره. چرا نیومدین خودتون کتاب بنویسید که اون پول رو شما به جیب بزنید؟
یه جمله قشنگ هست که میگه اگر میخوای یک راهنما و سردمدار موفق باشی ابتدا یک پیرو خوب باش
مسلمه اگه شما میخوای یک نویسنده قوی و تاثیرگذار باشی ابتدا باید کتاب خوان خوبی باشی و این در مورد هر حرفه ای صادقه
و باز هم باید این جمله رو گفت که سنگ بزرگ علامت نزدنه
۶
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: mohsen@profex.ir , شهاب روغنیان , newsoftware11


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  چگونگی پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان ۹۹-۱۴۰۰ edumoshaver1 ۰ ۱,۸۳۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۵:۰۲ ب.ظ
آخرین ارسال: edumoshaver1
  تکنولوژی و مزایای تین کلاینت maral00 ۰ ۱,۷۴۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ۰۴:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: maral00
  با خصوصیات تین کلاینت آشنا شوید zohreeee ۰ ۱,۶۳۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ۰۱:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: zohreeee
Exclamation ارسال پرونده سربازی در تیر ماه....کمک کنید shayanww ۴ ۵,۰۰۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: aali361
  شهریه فوق نجومی شبانه بهشتی! harry ۱۴ ۹,۹۲۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۳۱ ب.ظ
آخرین ارسال: mehRUN
  تقسیم افراد به دو تیم ss311 ۲ ۱,۶۱۳ ۱۲ دى ۱۳۹۶ ۱۱:۵۷ ب.ظ
آخرین ارسال: ss311
  دوره آنلاین #Visual C (پروژه محور با هدف کسب مهارت های برنامه نویسی تیمی) nazi takpar ۴ ۳,۳۹۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۵ ق.ظ
آخرین ارسال: nazi takpar
  فروش هر کتابی (کاملا نو) از پارسه که بخوای! (پیشنهاد تخفیفات فوق العاده جدید) lili36 ۵۱ ۲۵,۵۲۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۷:۵۱ ب.ظ
آخرین ارسال: lili36
  حقوق ماهیانه برای رشته‌های روزانه shirin_sh ۲ ۲,۴۲۷ ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ۰۱:۵۱ ق.ظ
آخرین ارسال: khayyam
  تغییرات تیم مدیریت انجمن Bache Mosbat ۷ ۹,۴۲۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ۰۴:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: noyasystem

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close