سلام
یه نفر از من سوال پرسید من چون مطمئن نبودم همون موقع جواب ندادم. فکر کردم چک کنم بعد بگم.
این شخص می خواد سرویس ADSL بگیره. بهش گفتن ما فقط از فلان مودم (تیپی لینک یا دی لینک بود فکر کنم، اصلا یادم نیست) پشتیبانی میکنیم. سوال اینه که این پشتیبانی به چه مفهومه؟ آیا فقط در همین حد هستش که وقتی مشکلی مثل قطعی پیش میاد پشت تلفن میتونن راهنمایی کنن که چطور تنظیمات مودم را چک کرد یا مثلا به مودم وصل شد رمز عبور را تغییر داد و ...
البته میشد زنگ زد از قسمت پشتیبانی پرسید اما واقعیت اینه که من به کاربران مانشت خیلی بیشتر اعتماد دارم
من خودم اون موقع که برای اولین بار ADSL گرفتم مودمی که شرکت معرفی کرد رو نگرفتم. چند سال اول هم واقعا هیچ مشکلی نداشتیم. الان یکسری مشکلات داریم اما چون نمیدونم تقصیر مودمه یا شرکته که به ما خدمات میده (که احتمالش ۸۵% هم بیشتره) پیگیرش نیستیم و سعی میکنیم باهاش بسازیم دیگه.