زمان کنونی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳, ۰۵:۵۷ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

اخبار رتبه بندی دانشگاهها و کشورها در حوزه علم در سال ۹۱

ارسال: #۶۱
۰۸ آذر ۱۳۹۱, ۱۲:۱۸ ق.ظ
● وضعیت جنجالی ۲۳دانشگاه کشور در یک رتبه‌بندی جهانی
جالب بود، کلی خندیدم

در کارگه کوزه‌گری رفتم دوش
دیدم دو هزار کوزه گویا و خموش
ناگاه یکی کوزه برآورد خروش
کو کوزه‌گر و کوزه‌خر و کوزه فروش
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Xilinx
ارسال: #۶۲
۰۸ آذر ۱۳۹۱, ۰۲:۱۶ ق.ظ
رتبه ۲۳دانشگاه کشور در یک رتبه‌بندی جهانی
راست میگی خنده دار بود رتبه بندیش
دست کمی از جک نداشت

امام علی علیه السلام:
فرصت ها همچون ابر در گذرند پس فرصت های نیک را غنیمت شمارید
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۶۳
۰۹ آذر ۱۳۹۱, ۰۱:۲۵ ق.ظ
رتبه ۲۳دانشگاه کشور در یک رتبه‌بندی جهانی
درسته واقعیت اینه که اکثر کشورهای اروپایی برداشت درستی از وضعیت درونی دانشگاه های ما ندارن و دانشگاه آزاد رو کلی نگاه میکنند و بنابر این همشون رو در یه سطح خوب میدونند واسه همینه کسی که بخواد خارج از کشور پذیرش با fund بگیره واسه ادامه تحصیل اگه معدلش بالا مثلا ۱۷ باشه حتی دانشگاه آزاد باشه راحت تر پذیرش میگیره تا کسی که با معدل مثلا ۱۴ از دانشگاه های خوب ممتاز فارغ التحصیل شده باشه
۱
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۶۴
۰۹ آذر ۱۳۹۱, ۱۰:۴۰ ق.ظ
رتبه ۲۳دانشگاه کشور در یک رتبه‌بندی جهانی
واقعا اینجوریه؟

امام علی علیه السلام:
فرصت ها همچون ابر در گذرند پس فرصت های نیک را غنیمت شمارید
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۶۵
۰۹ آذر ۱۳۹۱, ۰۴:۱۷ ب.ظ
رتبه ۲۳دانشگاه کشور در یک رتبه‌بندی جهانی
اونجوری هم که شما میگی نیست ازاد هم دانشگاهه همین واحد علوم تحقیقاتش از نظر علمی بد نیست

امام علی علیه السلام:
فرصت ها همچون ابر در گذرند پس فرصت های نیک را غنیمت شمارید
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۶۶
۲۵ آذر ۱۳۹۱, ۰۳:۵۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۵ آذر ۱۳۹۱ ۰۳:۵۲ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
فهرست ۴۰۰ دانشگاه برتر جهان اعلام شد (اذر ۹۱)
شریه آموزش عالی تایمز، تازه ترین رتبه بندی دانشگاه های جهان را از چشم انداز تدریس، تحقیق، انتقال دانش و وجه بین المللی توسط مرکز اطلاعات تامسون رویترز اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشریه آموزش عالی تایمز رتبه بندی دانشگاه های جهان (The Times Higher Education World University Rankings) برای سال تحصیلی ۲۰۱۲ – ۲۰۱۳ با در نظر گیری ۱۳ شاخص عملکرد رتبه بندی دانشگاه های جهان را اعلام کرده تا جامع ترین و متعادل ترین مقایسه ها را ارائه کند.

این مقایسه ها معمولا مورد اعتماد دانشجویان، شخصیتهای آکادمیک، روسای دانشگاه ها و صنایع و دولتها قرار دارد.

برترین های رتبه بندی

در فهرست منتشر شده مربوط به سال ۲۰۱۲- ۲۰۱۳ ، موسسه فناوری کالیفرنیا از آمریکا با نمره کلی ۹۵/۵ در رتبه اول قرار گرفته است. دانشگاه استنفورد با نمره کلی ۹۳/۷ در ردیف دوم و دانشگاه آکسفورد بریتانیا با نمره کلی ۹۳/۷ در ردیف سوم جدول جای دارند.

دانشگاه هاروارد، موسسه فناوری ماساچوست، دانشگاه پرینستون و دانشگاه کمبریج در ردیفهای چهار تا هفت این جدول جای گرفته اند.

کالج امپریال لندن از بریتانیا با نمره ۹۰/۶، دانشگاه کالیفرنیا برکلی با نمره کلی ۹۰/۵ و دانشگاه شیکاگو با نمره کلی ۹۰/۴ در ردیفهای هفت تا ۱۰ این جدول جای گرفته اند.

رتبه یک دانشگاه ایرانی در میان برترینها

دانشگاه صنعتی شریف ایران نیز در رده ۳۰۱ تا ۳۵۰ این جدول قرار دارد.

جایگاه دانشگاههای آسیایی

درمیان دانشگاه های آسیایی می توان به دانشگاه توکیو ژاپن اشاره کرد که با نمره کلی ۷۸/۳ در ردیف ۲۷ این جدول ایستاده است. دانشگاه ملی سنگاپور با نمره کلی ۷۷/۵ نیز در رده بیست و نهم و دانشگاه هنگ کنگ نیز در رده ۳۵ قرار گرفته است. این درحالی است که دانشگاه کیوتو ژاپن با نمره کلی ۶۶/۸ در ردیف ۵۴ این فهرست جهانی قرار گرفته است.

دانشگاه علم و فناوری چین در رده ۲۰۱ تا ۲۲۵ و دانشگاه کره در ره ۲۲۶ تا ۲۵۰ قرار گرفته اند.

دانشگاه فنی استانبول در ردیف ۲۷۶ تا ۳۰۰ و دانشگاه ملک عبدالعزیز عربستان در رده ۳۰۱ تا ۳۵۰ قرار دارند.

نشریه آموزش عالی تایمز، در رتبه بندی دانشگاه های جهان یک نشریه بین المللی است که توسط مجله آموزش عالی تایمز منتشر می شود و اطلاعات آن را مرکز اطلاعات تامسون رویترز ارائه می کند. انتشار این نشریه از ۲۰۰۴ با همکاری شرکت Quacquarelli Symonds آغاز شده است. نشریه آموزش عالی تایمز در سال ۲۰۱۰ همکاری خود را با این شرکت قطع کرد و از آن پس از اطلاعات ارائه شده توسط مرکز تامسون رویترز استفاده می کند.

این نشریه یکی از سه معتبر و بانفوذ در زمینه رتبه بندی دانشگاه ها است. رتبه بندی دانشگاه های جهان QS و رتبه بندی آکادمیک دانشگاه های جهان دیگر نشریاتی هستند که این رتبه بندی ها را منتشر می کنند.

خبرگزاری مهر
۲۵/۹/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: alirrrrrr , nahid.moosavi , Aurora , euruse , esi , احسان مومنی , ف.ش , baran , Potential
ارسال: #۶۷
۱۲ بهمن ۱۳۹۱, ۰۱:۵۷ ب.ظ
رده بندی دانشگاه های ایران در جهان در سال ۲۰۱۲
بحق چیزای نشنیده
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۶۸
۰۲ اسفند ۱۳۹۱, ۱۲:۴۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۲ اسفند ۱۳۹۱ ۱۲:۴۷ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
معرفی ۱۰ شهر برتر فناوری دنیا/ کدام شهرها اینترنت بی‌سیم رایگان دارند(اسفند ۹۱)
سرعت اینترنت در حد نور، دسترسی بی فناوری اینترنت بی سیم با سرعت بالا، آموزش و فرهنگ فناوری، پتانسیل آینده و محل تولد گجتهای محبوب فناوری از ویژگی ۱۰ شهری هستند که جلوه های فناوری مدرن در آن به اوج خود رسیده است.

توکیو، ژاپن

توکیو یک تابلو نقاشی از زندگی با فناوری بالا و بی تردید درمیان مهمترین شهرهایی است که از بالاترین فناوریهای موجود بهره می گیرند. از گجتهای فناورانه گرفته تا نسل آینده تماسهای تلفنی، سیستم سریع حمل و نقل عمومی، دستگاه های الکترونیک پیشرفته، ریزتراشه های کوچکتر، پارک اتومبیل رباتیک، سیستم حمل و نقل با معیارهای جهانی و ویژگیهایی است که همه آنها در توکیو مشاهده می شود.
نکته ای که اشاره به آن می تواند قابل توجه باشد سرویسهای بهداشتی دیجیتال است که امروزه حتی آنلاین هم شده اند. این شهر محل تولد و خانه صنایع فناوری بزرگ چون سونی، نیکون و پاناسونیک است.

دسترسی به اینترنت با توجه به سرعت آن ارزان و برای همه اقشار جامعه قابل پرداخت است. محبوب ترین گزینه اینترنت در ژاپن VDSL از نیپون تلگراف و تلفن است که اینترنت ۱۰۰ مگابایت در ثانیه را با قیمت ۵۰ دلار در ماه فراهم می کند. گزینه داشتن یک فیبر یک گیگابایتی برای یک منزل مسکونی از سوی شرکت کانسای الکتریک پاور به مبلغ ۹۰ دلار در ماه ارائه می شود.

توکیو در جهان مدعی داشتن بیشترین تعداد کاربر پهنای باند خام است.

خلیج سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا

این شهر شاخصی در نقشه فناوری جهان است. سیلیکون ولی " Silicon Valley " می تواند شهر مورد توجه علاقمندان فناوری باشد، چراکه میکروپردازشگرها و میکرورایانه ها نخستین بار در این شهر تولید شد.
ساکنان این شهر به اتوبوسهایی دسترسی دارند که به اینترنت متصل است و هنگامی که سوار این اتوبوسها می شوند، می توانند از WiFi رایگان و نقشه های که صفحه های لمسی دارند، استفاده کنند. سیلیکون ولی که بزرگترین پروژه بی سیم تلقی می شود دربرگیرنده محدوده ۴۲ منطقه شهرداری و حدود ۴ هزار کیلومتر مربع در کالیفرنیا است. این شهر درنظر دارد برای ۴/۲ میلیون نفری که در آن زندگی می کند WiFi رایگان فراهم کند. این پروژه هدف ارائه اینترنت ۱ مگابایت در ثانیه سرعت رایگان را دارد که درحال حاضر با نظارت شرکت IBM و Cisco صورت می گیرد.

سئول، کره جنوبی

سامسونگ، ال جی، هیوندای، کیا، اس کی تلکام از جمله صنایع فناوری بزرگ است که مقر آنها در سئول قرار داشته و اکنون به عنوان قطب بزرگ تجارت فناوری تلقی می شوند.

این شهر درحال حاضر برحسب نفوذ پهنای باند، خدمات، سرعت و ظرفیت دانلود در جهان یکی از شهرهای پیشرو تلقی می شود. سرعت فناوری در این شهر بسیار بالا است و دستگاه های قابل حمل و قابل اتصال به اینترنت ضربان قلب شهر را تشکیل داده اند.
سئول با داشتن آپارتمانهایی که دارای کابل فیبر نوری هستند، وسایل آنها قابلیت دریافت برنامه از دستگاه های موبایل را دارند، سرعت سریع تلویزیونهای دیجیتال قابل حمل و دسترسی به اینترنت در سیستم مترو درمیان شهرهای بزرگ فناورانه در جهان جای می گیرد. کره جنوبی از نظر نفوذ پهنای باند در صدر جدول جهانی قرار گرفته است و ضریب نفوذ آن ۸۳ درصد تلقی می شود. سئول شهری پر از کافی نت، هات اسپاتهای بی سیم و محوطه های بازی آنلاین است.

دسترسی به اینترنت در این شهر بسیار ارزان است. اینترنت با سرعت ۱۰ مگابایت در ثانیه در این شهر ۲۰ دلار در ماه هزینه دارد که این سرعت بیش از ۴ برابر و این قیمت نیمی از آن چیزی است است که یک اتصال پهن باند در ایالات متحده سرعت و هزینه دارد. برخی از مناطق سئول سرعت اینترنت تجاری را به بیش از ۱۰۰ مگابایت در ساعت با قیمت ۳۰ دلار در ماه رسانده اند به طوری که با این سرعت می توان یک فیلم با کیفیت دو ساعته را در عرض ۵ دقیقه دانلود کرد.

این شهر در جدیدترین پروژه خود که با بودجه ۴۳۹ میلیون دلار اجرایی می شود، قصد دارد دسترسی اینترنت/ شبکه WiFi را به متروها با هزینه ۲۰ دلار در ماه بیافزاید.

سیاتل، واشنگتن

بیل گیتس مایکروسافت را از این شهر آغاز کرد و دفاتر آن را در سراسر شهر تأسیس کرد که به دنبال آن آمازون، تی موبایل راه خود را به صفحات سفید سیاتل باز کردند. محبوبیت شرکتهای فناوری در دهه نود به قدری زیاد بود که موجب شد ۵۰ هزار نفر به این شهر مهاجرت کنند، از این رو، ساکنان شهر مشکلی برای یافتن یک شبکه بی سیم ندارند و این دسترسی در تمام رستورانها و قهوه فروشی ها وجود دارد.

در تمام ساعات روز و شب سیاتل می توان آنلاین بود و این شهر یکی از شهرها مهم فناورانه در آمریکای شمالی توصیف شده است.

تایپه، تایوان

تایپه یکی از بهترین شهرهای سایبری دنیا است. این شهر دارای بزرگترین شبکه WiFi است.

شرکت کیو ویر کراپ، یک شبکه بی سیم با هزینه ۷۰ میلیون دلار متشکل از ۲۰ هزار نقطه دسترسی و برد کافی ساخته تا برای ۹۰ درصد جمعیت شهر تایپه خدمات ارائه کند. درحال حاضر در یک محوطه ۲۷۰ متر مربعی در تایپه بیش از ۲/۶ میلیون نفر زندگی می کنند. دسترسی سراسر شهر به شبکه WiFi با یک هزینه اندک ماهانه که از ۴/۵۰ تا ۱۲ دلار متغیر است، صورت می گیرد.
ندگی در شهر تایپه به این معنا است که نیازی ندارید برای چک کردن اطلاعات اقتصادی ضروری به خانه، اداره و یا کافی نت بروید، بزرگترین مزیت دسترسی به WiFi در شهر این است که همواره در هر نقطه ای که باشید به ارتباط اینترنتی دسترسی دارید.

هنگ کنگ، چین

شهر هنگ کنگ، چین برای دوستداران فناوری می تواند محلی برای برآورده کردن تمام انتظاراتشان باشد. این شهر از سیستم کارتهای هوشمند برای شبکه تراموای استفاده می کند تا حمل و نقل و ارتباطات ساده تر باشد.
هنای باند در هنگ کنگ بسیار ارزان قیمت است و اینترنت ۱۰ مگابایت در ثانیه ماهانه ۱۶ دلار هزینه دارد. اینترنت ۱۰۰ مگابایتی در ثانیه ماهانه ۳۴ دلار است و این مسئله هنگ کنگ را در میان معدود شهرهایی قرار می دهد که توانایی ارائه چنین سرعت بالایی را با قیمت قابل پرداخت برای شهروندان دارند.

هنگ کنگ همچنین دارای خدمات تلویزیون پهن باند است که این خدمات توسط HKBN ارائه می شود و بیش از ۷۰ شبکه تلویزیونی با کیفیت دی وی دی با هر موضوع دارد. رستورانهایی که اداره آن به رباتها سپرده شده، چندین منطقه دارای WiFi، اینترنت پرسرعت تنها برخی از فناوریهای بالا در این شهر محصوب می شود. این شهر همچنین دارای یک منطقه های – تک با عنوان سایبر پورت است که تمام آپارتمانها و فروشگاه های آن تحت پوشش WiFi هستند.

سنگاپور

سنگاپور مدینه فاضله فناوری است. پهنای باند بی سیم در این شهر برای همه رایگان و بی هزینه است. این شهر قرار است به زودی به نخستین شهر دنیا تبدیل شوند که با زیرساخت کابل نوری پوشیده خواهد شد و در نتیجه آن اتصالات اینترنتی به قدری سرعت می یابد که دانلود یک دی وی دی ظرف چند ثانیه صورت می گیرد.
این شبکه جدید با هزینه ۷۰۰ میلیون دلاری دولت صورت می گیرد و به این کشور کمک می کند در رقابتهای بین المللی برای ارائه سرعت بیشتر پهنای باند که درحال حاضر میان چند کشور آسیایی درجریان است، رتبه اول را از آن خود کند.

از سوی دیگر جای تعجب ندارد که شرکتهای چند ملیتی چون HP، Fuji، IBM و مایکروسافت در این جزیره فناورانه حضور خود را مستحکم کرده اند.

استکهلم ، سوئد

اینترنت در استکهلم با سرعت بالا در همه جا وجود دارد. این شهر نقطه اوج بازار اینترنت اروپای شمالی است.

تلیاسونرا، شرکت پیشگام ارتباطات راه دور در سوئد ارائه کننده خدمات اینترنت ۲۴ مگابایت در ثانیه با قیمت ۵۰ دلار در ماه است. در شهری چون استکهلم سوئد که هزینه های زندگی نسبتاً بالا است پرداخت چنین مبالغ ماهانه ای برای داشتن اینترنت با سرعت بالا بسیار به صرفه محسوب می شود.
نکته جالب درباره این شهر وجود بزرگترین سایبرکافه های بازی در دنیا است. مسئله استثنائی درباره این شهر اروپایی نوع متفاوت فناوری اینترنت بی سیم است، این شهر به جای استفاده از هات اسپاتهای WiFi از وایمکس استفاده می کند و راه ها قرار دادن تمام شهر در یک شبکه وایمکس را مورد بررسی قرار داده است.

بنگالور، هندوستان

این شهر مرکز فناوری هندوستان محسوب می شود و پوشش اینترنت WiFi در قسمت اعظم شهر وجود دارد. بنگالور دارای تعداد بیشماری دانشکده مهندسی برجسته است که اقتصاد فناوری اطلاعات این شهر را تغذیه می کنند.
شرکتهای برجسته و صاحب نامی چون مایکروسافت، اینوسیس، WIPRO، اچ پی و ۳M دفاتر مهم خود را در این شهر راه اندازی کرده اند. زیست فناوری از دیگر ویژگیهای این شهر است که درمیان شرکتهای بزرگ بنگالور درحال پیشرفت و گسترش است.

بین ۳۵ تا ۴۵ درصد از استعدادهای فناوری اطلاعات هندوستان در این شهر فعالیت می کند. سهم بزرگی از تولید ناخالص ملی هندوستان در دستان بنگالور است.

این شهر برای نخستین بار از سه دهه پیش شکوفایی را آغاز کرد و اکنون با بازارهای جهانی و شهرهای بزرگ فناوری رقابت می کند.

نیویورک

نیویورک به طور کامل به اینترنت WiFi متصل است و هزینه این اتصال رایگان است. این شهر می تواند نقطه مناسبی برای علاقمندان فناوری و یافتن مشاغل مورد نظرشان در عرصه فناوری باشد. نیویورک مقر شرکتهای بین المللی فناوری اطلاعات است و شخصیتهای مهمی در این عرصه در نیویورک به سر می برند.
نکته حائز اهمیت کالجها و دانشگاه های مهم نیویورک در عرصه فناوری است که در آن میان می توان به موسسه فناوری نیویورک و کالج فناوری نیویورک اشاره کرد.

خبرگزاری مهر
۲/۱۲/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Amir V , MoonRise , aydingol , Aurora , eh3an2010
ارسال: #۶۹
۰۲ اسفند ۱۳۹۱, ۰۱:۱۱ ب.ظ
معرفی ۱۰ شهر برتر فناوری دنیا/ کدام شهرها اینترنت بی‌سیم رایگان دارند(اسفند ۹۱)
مشهد رو ننوشتی.

There is no there there.
۰
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: srj
ارسال: #۷۰
۰۲ اسفند ۱۳۹۱, ۰۷:۳۰ ب.ظ
معرفی ۱۰ شهر برتر فناوری دنیا/ کدام شهرها اینترنت بی‌سیم رایگان دارند(اسفند ۹۱)
تبریز هم یادتون رفته

یعنی ختم سرعت هستیم ها بخدا یه روز من یه فایلی رو میخواستم ایمل کنم به دوستم بخدا سرعت انقدر ناامید کننده بود که دیگه مجبور شدم بصورت فیزیکی این کار رو انجام بدم

سنگاپور اونجوری باشه دیگه کلا بریم خودکشی کنیم بهتره بنظرم

بهتون یه چیز هم بگم قول میدم تا ۱۰ سال آینده سرعت اینترنت ما همین باشه که هس قبول ندارین تماشا کنید

“یرفع الله الذین آمنوا منکم و الذین اوتوا العلم درجات” مجادله ۱۱
(خداوند کسانی از شما را که ایمان آورده اند بالا می برد و به کسانی که بهره ای از علم دارند درجات بزرگی می بخشد.)
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۷۱
۰۳ تیر ۱۳۹۲, ۰۵:۰۱ ب.ظ
فهرست ۴۰۰ دانشگاه برتر جهان اعلام شد (اذر ۹۱)
سلام

ببخشید شما سایتی رو میشناسید که بر حسب رشته، همه دانشگاه ها رو رتبه بندی کنه؟
من برای business school ها دنبال رتبه بندی می گردم. اما معمولا ۱۰۰ تای اول هست همه جا. من ۵۰۰ تای اول رو میخوام.

خیلی ممنون میشم یه سایت معرفی کنید

باتشکر

"Many of life 's failures are people who did not realize how close they are to success when they gave up "
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  سوال در مورد صفحه بندی در سیستم عامل Azadam ۱ ۱,۵۲۲ ۱۳ دى ۱۴۰۰ ۱۱:۰۴ ق.ظ
آخرین ارسال: Azadam
  استخدام در فنآوری اطلاعات خدمات حوزه علمیه قم oloom-ensani ۱۵ ۸,۶۸۶ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: oloom-ensani
  مصاحبه امیرکبیر و علم و صنعت farzin_null ۰ ۲,۲۸۶ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: farzin_null
  دانشگاه های پزشکی رو برای رشته انفورماتیک چطوری اولویت بندی کنم ؟ mrpool ۷ ۸,۳۰۱ ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ۰۱:۵۲ ق.ظ
آخرین ارسال: hossein1991
Rainbow ارشد هوش بهشتی یا نرم علم وصنعت aria_irani ۰ ۲,۳۵۷ ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ۰۶:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: aria_irani
  دانشگاه علم و صنعت و تربیت مدرس nazanin2020 ۶ ۴,۰۳۰ ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ ۰۳:۲۶ ب.ظ
آخرین ارسال: nazanin2020
  همکار در حوزه speech recognition و برنامه نویسی اندروید pasargad7788 ۰ ۱,۹۵۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: pasargad7788
  آخرین اخبار مربوط به مسابقات رباتیک کشوری javadjj ۲۴ ۲۱,۲۰۶ ۲۳ دى ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶ ق.ظ
آخرین ارسال: marvelous
Smile دانلود فیلم های آموزش پایگاه داده-دکتر حق جو دانشگاه علم و صنعت ایران Bakhtabad ۱۹ ۲۸,۸۷۵ ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ۰۱:۰۸ ق.ظ
آخرین ارسال: keshvari9
  هوش شبانه امیرکبیر، روزانه علم و صنعت، مدرس یا بهشتی؟ یا الگوریتم تهران؟! free soul ۶ ۴,۴۳۰ ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۹ ب.ظ
آخرین ارسال: kilookiloo

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close