زمان کنونی: ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۸:۱۲ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

بچه های ارشد۹۳ - IT

ارسال:
۱۱ فروردین ۱۳۹۲, ۱۰:۰۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۴۲ ب.ظ، توسط Hamid.Rezaei.)
بچه های ارشد۹۳ - IT
به نام یگانه برنامه نویس هستیBig Grin

خوب دوستان تاپیک کمی نظم پیداکنه مواردی رو میگم:

۱- اظهار نظرات مثل منم پایه، و ایول دمت گرم و ... رو میتونید با لایک کردن(تایید کردن همون شست رو به بالا) و یا سپاس به پست فرد ابراز کنیم.

۲- منابع و ... رو کار نداریم دوستان از هرمنبعی که میخان بخونن، ممکنه کسی با کتابی که من میخونم حال نکنه و نفهمه ولی واس من بهترین باشه. پس تضاد و ... رو بندازیم کنار.

۳-مدنظر من و این تاپیک اینه بتونیم براساس یک برنامه ریزی واحد پیش بریم و بتونیم رفع اشکالات رو باهم داشته باشیم چون خیلی نظر و طرز فکر دخیل میشه و میتونیم بحثی رو بهتر بفهمیم. حالا برنامه ریزی مشخص بشه انشالله بعدا برای هر درس یک تاپیک جدا راه میندازیم که رفع اشکال باشه. منبع هرچی باشه کلیات یکی هست. کلی کتاب شبکه داریم ولی همه دارن روی یک مفهوم کار میکنن و میخان شبکه رو بگن. تازه تبادل نظر بشه ممکنه نکات از کتب و منابع مختلف ذکر بشه و ...

۴- بحث تاپیک های دیگه رو به اینجا نکشونید و در تاپیک خودش ادامه بدین.

۵- اگر کسی فایل پی دی اف و یا طرح مرتبطی داره بگه تا دیگر دوستان از دست یافته های اون استفاده کنه. مثلا: فلان صفحه از مرجع فلان نکات بسیار جالب گفته و بحث رو دقیق شرح داده.

۶- نمیخاییم اینجا جادو جنیل راه بندازیم. اهداف تاپیک رو بالا گفتم و بولد شده و شاید با کمک دوستان اهداف والاتر و بهتری رو پیش بگیریم. سپس کمک میخام و ... رو بذارین کنار. (چون سابقه چندین و چندسال میگه اسپم همیشه هست و کاریش نمیشه کرد). دکتر نیستیم که بخاییم واس کسی نسخه بپیچیم چکار کنه.

۷- هرکسی که میخاد به جمع بپیونده سعی کنه برنامه ریزیش براساس جمع باشه.

۸- عاجزانه میخام اسپم ندین. تاپیک "یه همراه و همپا برای ارشد ۹۳ می خوام که به کوب ، با هم بخونیم. هستین؟" رو میبینم همش اسپم. بی سروته، یکم فکرکنیم بعد پست بدیم.


برای یافتن منابع و بحث های تکمیلی تاپیک های زیر رو دنبال کنین:

  • مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

  • مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

  • مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.



خوب حالا هرکسی شیوه درس خوندن خودش رو مشخص کنه که از روچه منابعی و چطوری میخاد بخونه. من پایگاه داده و گسسته و استارت زدم. دوستان یک شیوه درسی خوب و برنامه ریزی بدین از این موسسات و ... شد و یا هرجور دیگه که حساب شده باشه. دوستان اگر نظر سازنده است پست بدید و گرنه سعی کنید تا حدی از شلوغ شدن تاپیک جلوگیری کنید که خودمون بفهمیم داریم چیکار میکنیم.

از دوستان که دسترسی و مدیریت رو برعهده دارند تقاضا دارم هرازچندگاهی به این تاپیک ها انشالله که ادامه پیدا کنه و به نتایج خوب برسیم، سربزنن و پست های اسپم گونه رو حذف کنند.


طرح مسئله : الان فقط برنامه ریزی رو باید مشخص کنیم که برنامه ریزی خوندن چطوری باشه که رفع اشکال ها همونطوری باشه. فقط توروخدا سریع بحث جمع بشه دو روزه و حداکثر سه روزه.

یاعلی رو بگیم استارت رو سریع بزنیم که وقت کمه. بسم الله.
۱۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: sa123 , ahmad002 , gholizadeh1992 , elynn66 , MoonRise , lotus , mehdi.m2 , Behzad TP , sulduz , احسان مومنی , Amoojan , karimi482 , aydingol , saye0 , pouya45 , Mohammad.K , mahkaameh , Parisa-SH
ارسال:
۱۲ فروردین ۱۳۹۲, ۱۱:۰۷ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۱۱:۱۲ ق.ظ، توسط ahmad002.)
Exclamation RE: بچه های ارشد۹۳ - IT
سلام
من گسسته رو شروع کردم!
بنظرم یکی دو کتاب رو با هم بخونیم بهتر شاید باشه، و اینکه تا آخر تابستون مفهومی کار کنیم(تست کمتر، تشریحی بیشتر) بعد از مهر شروع به تست می کنیم!
تا آخر تابستون تمام دروس مشترک رو باید بخونیم و حتی الامکان یکی دو تا از دروس تخصصی
.....
دوستان درمورد ساعت مطالعه و اینکه مثلاً گسسته رو تا کی فرصت داریم بخونیم، توضیح بدن!

"الا بذکر لله تطمئن القلوب"
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۱۲ فروردین ۱۳۹۲, ۰۱:۵۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۰۱:۵۷ ب.ظ، توسط gholizadeh1992.)
بچه های ارشد۹۳ - IT
سلام.
نظر من هم اینه که تا شهریور بر اساس برنامه خودمون پیش بریم و موقع شروع آزمون های آزمایشی از برنامه فشرده اونا استفاده کنیم. پس حتی اگر کسی در آزمون ها هم شرکت نکنه ولی طبق برنامه پیش بره.

موضوع اصلی اینه که به ترتیب چه درس هایی رو بخونیم. مشخصا درس های باید زودتر شروع بشن که پایه ای هستند(مثلا گسسته و ساختمان داده). من حاضرم برناممو بخاطر خودمون عوض کنم چون فکر میکنم کار گروهی به نفعمه چون وقتی فردی کار میکنم از زیر کار در میرم! احتمالا شما هم اینطور باشید.

اولویت ترتیب شروع دروس: (از نظر من)
۱- ساختمان داده
۱- ساختمان گسسته
۲- طراحی الگوریتم
۲- شبکه های کامپیوتری
۳- مهندسی نرم افزار
۳- سیستم عامل
۴- هوش مصنوعی
۴- پایگاه داده

__ دروس مدیریت و معماری هم هر کس بر اساس گرایشی که دوست داره از مهر یکیشو شروع کنه__
__ درس زبان هم باید هروز و هر شب بخونید و تا میتونید دامنه لغاتتون رو افزایش بدید__

سحر اضافه کن به فهم آسمانم
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: elynn66 , ahmad002 , Parisa-SH
ارسال:
۱۲ فروردین ۱۳۹۲, ۰۴:۳۴ ب.ظ
بچه های ارشد۹۳ - IT
من هم هستم!!
ان شاالله همگی با هم کلاس ارشد بشینیم!!!
این برای من خیلی مهم هست که از الان تست هم بزنیم یا نه.
مثلا یه بخشی رو می خونیم تست هاشو حل کنیم!؟

پی سی کلوب
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: ahmad002
ارسال:
۱۲ فروردین ۱۳۹۲, ۰۵:۳۴ ب.ظ
RE: بچه های ارشد۹۳ - IT
دوستان من براساس سرفصل وزارت علوم یک چارت درست کردم واس خودم برای پیش نیازها. به نظرم بعضی جاها بیخوده و ربطی نداره این Relation ولی دیگه چیزی که وزارت علوم گفته پیوست کردم.

مرده شور همه چیز ریاضیه، نگاه کنین بیس کار از ریاضی خورده. این چارت گذاشتم واس کسانی که ممکنه ریاضی شون عین من کمی ضعیف باشه Smile

درس زبان هم من یکی رو یک پیشنهاد دارم، بیایین از نرم افزار ۵۰۴ واژه نارسیس استفاده کنین. نه زدوبندی هست و نه اینکه نارسیس شرکت بابامهBig Grin

من خودم استفاده کردم واقعا خوبه و دو تا دیتابیس داره یکی برای لغات ودیگری برای مترادف. روی زبان برنامه ریزی درازمدت داشته باشیم خوبه و برای آینده به درد میخوره. نرم افزاریه میتونید شبها که پای سیستم هستیم یک نگاهی به لغات بندازیم و به حافظه بسپاریم.

اینم حرف هم خوبه که تا شهریور با برنامه خودمون و از اون به بعد با برنامه ریزی و بودجه بندی یکی از همین موسسات پیش بریم. میپسندمWink

و نکته دیگه: اگه براساس برنامه خودمون پیش بریم بازم مشکلات پیش میاد توی تست و نوشته ها. بیاییم بخشی رو راه بندازیم واس رفع اشکال.


درخواست از مدیریت فروم:
همینجا اگر مدیریت قبول کنه در یکی از بخش های IT یک زیر بخش درست بشه به اسم رفع اشکال که بتونیم توی اون بخش ۱۰-۱۵تاپیک راه بندازیم و بخش قفل شده باشه که فقط همون تاپیک ها باشه یوزر دیگه ای تاپیک نسازه. واس هر درس یک تاپیک که دوستانی توی درس ها و تست ها به مشکل خوردن توی تاپیک مربوط بپرسه.


فایل‌(های) پیوست شده

۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: ahmad002
ارسال:
۱۲ فروردین ۱۳۹۲, ۰۷:۱۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۰۸:۲۷ ب.ظ، توسط lotus.)
RE: بچه های ارشد۹۳ - IT
[quote='Hamid.Rezaei' pid='170862' dateline='1364821498']
دوستان من براساس سرفصل وزارت علوم یک چارت درست کردم واس خودم برای پیش نیازها. به نظرم بعضی جاها بیخوده و ربطی نداره این Relation ولی دیگه چیزی که وزارت علوم گفته پیوست کردم.

مرده شور همه چیز ریاضیه، نگاه کنین بیس کار از ریاضی خورده. این چارت گذاشتم واس کسانی که ممکنه ریاضی شون عین من کمی ضعیف باشه Smile
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یعنی شما میگید طبق ای چارت پیش بریم بهتره؟
بنظر من بیایم بگیم که کدوم درس توی سوالات ارشد احتیاج داره مفهومشو اساسی بلد باشیم و کدوم درس نیاز کمتری داره؟
چون هممون که این درسا رو گذروندیم، پس یک پایه ای ازشون داریم...
توی اینکه ساختمان گسسته رو اول بخونیم فک کنم اکثریت موافقن.اما روی درس همراهش من میگم با توجه به نوع سوالات کنکور شبکه بخونیم(برای دوستان آی تی) هم خوبه. اینطوری میشه چند تا منبع خوند

عشق رازیست که تنها به خدا باید گفت ،،،، چه سخن ها که خــــدا با من تنـها دارد
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۱۲ فروردین ۱۳۹۲, ۱۱:۳۴ ب.ظ
بچه های ارشد۹۳ - IT
سلام دوستان
من پارسال آزمون ارشد دادم ولی خیلی وقت نذاشته بودم امسال میخوام محکم بخونم به امید قبولی در ضمن این لینک خیلی میتونه کمکتون کنه من بیشتر جزوه هایی که از روشون میخونم از اینجا گرفتم
good-wishes، در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ ۰۳:۰۵ ب.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

قرار دادن آدرس فروشگاههای اینترنتی که اقدام به فروش جزوات و محصولات آموزشی می کنند در این انجمن ممنوع هست دوست عزیز.
با عرض معذرت آدرستون پاک شد

۱
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: mehdi.m2 , lotus , Hamid.Rezaei , ahmad002 , elynn66 , Parisa-SH
ارسال:
۱۳ فروردین ۱۳۹۲, ۱۲:۴۰ ق.ظ
بچه های ارشد۹۳ - IT
من ۵ گروه درسی دارم:
۱/ گسسته ۲/ ساختمان داده و طراحی الگوریتم ۳/ شبکه و مهندسی نرم افزار ۴/ پایگاه داده و هوش و سیستم عامل ۵/ معماری و زبان

گروه شماره ۱ فقط یک درس داره که اونم گسسته اس. از رو گریمالدی میخونم. درس بسیار مهمیه و موضوعاتی که توش مطرح میشه شدیدا برای ساختمان داده و طراحی الگوریتم و همچنین برای هوش مصنوعی و معماری ضروریه. کلا یه درس پایه ای هستش و لازمه که خیلی بهش احترام بذارید. من هر روز هفته و هر چهار هقته ماه میخونمش.

گروه شماره ۲ شامل ساختمان داده و طراحی الگوریتمه که بصورت زنجیره وار به هم وصلن. اول باید ساختمانو یه دور تموم کنی بعد بری سراغش. ساختمانو هم هر هفته میخونم و وقتی یک دور تموم شد سراغ الکوریتم هم میرم. این دو درس در واقع یک درس هستن.

گروه شماره ۳ که شامل شبکه و مهندسی نرم افزاره. این دو درسو یک هفته درمیان میخونم. یعنی یک هفته شبکه و بعدش یک هفته نرم افزار و دوباره هفته بعدش شبکه و همینطوری الی اخر. نرم افزارو از رو کتابای سپاهان و پوران و پارسه میخونم و قصدم اینه که این سه کتابو یکی یکی بخونم و بصورت مواری نخونم. شبکه هم که فعلا دارم کرا راس میخونم. از لایه اپلیکیشن شروع کردم و دارم به سمت لایه فیزیکی میام. مطالب شبکه واقعا زیاده و باید روش زیاد وقت بزارم

گروه شماره ۴ که شامل پایگاه و هوش و سیستم عامل میشه. این ۳ درسو هم بصورت متوالی میخونم. یعنی یه هفته پایگاه و هفته بعدش هوش و هفته بعدش سیستم عامل.

گروه شماره ۵ که شامل معماری و زبانه. یک هفته درمیان میرم جلو. این دو درس ضریبشون یک هست و بخاطر همین تو یه گروه قرار دادم. خیلیها به انگلیسی توجهی نشون نمیدن ولی بنظرم باید به اندازه معماری روش وقت گذاشت
========================
همینطور که دیدید همه درسارو با هم پیش میبرم به جز مدیریت که فعلا تصمیمی درموردش ندارم. برنامه من به این صورته که همه درسا زود تموم بشن و بتونم چند دور هم بخونمشون.
======================

لطفا نظرتونو در مورد این شیوه ابراز فرمایید !
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: gholizadeh1992
ارسال:
۱۳ فروردین ۱۳۹۲, ۰۸:۳۰ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ ۰۸:۵۸ ق.ظ، توسط Hamid.Rezaei.)
بچه های ارشد۹۳ - IT
(۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۰۷:۱۵ ب.ظ)lotus نوشته شده توسط:  یعنی شما میگید طبق ای چارت پیش بریم بهتره؟
بنظر من بیایم بگیم که کدوم درس توی سوالات ارشد احتیاج داره مفهومشو اساسی بلد باشیم و کدوم درس نیاز کمتری داره؟
چون هممون که این درسا رو گذروندیم، پس یک پایه ای ازشون داریم...
توی اینکه ساختمان گسسته رو اول بخونیم فک کنم اکثریت موافقن.اما روی درس همراهش من میگم با توجه به نوع سوالات کنکور شبکه بخونیم(برای دوستان آی تی) هم خوبه. اینطوری میشه چند تا منبع خوند

طبق چارت که نه، حتما عین اون باشیم دارم کلیات رو میگم که دوستان بتونن تصمیم خوب بگیرن. من خودم شبکه رو میفهمم و پروژه پایانیم در همین مورد بود نیازی نمیبینم که بخام پیش نیازهای این چارت رو رعایت کنم Smile


*ku6 عزیز ممنون از لینکی که دادی برام جالب بود چون جزوه ها اسکن نشده بودند انگار فایل word رو تبدیل به PDF کردند و گذاشتن دانلود!

دوستان نگاه کنین هرکسی برنامه ای داره. همه پیش هم نیستیم که برنامه بریزیم ساعت ۷صبح بریم کتابخونه درس بخونیم و شب برگردیم (بطورمثال بود). هرکسی متناسب به وقتش داره برنامه ریزی میکنه. من باید یک بارم شده ریاضیات ۱ رو بخونم چون واقعا یک سوال ساده بدین بلد نیستم حل کنم تاچه برسه برم گسسته فصل های آخر و سوالات سخت و درست حسابی رو حل کنم. پس نیاز من اینه، باید ریاضی یک رو حداقل یک مرور داشته باشم اگر کنکوری نخونم.

من شبکه رو از پایین شروع میکنم میام بالا یعنی از فیزیکی شروع میکنم و میام لایه های بالاتر، چون پیش زمینه CCNA,CCNP دارم و این مدلی راحتم ولی دوست عزیز:

(۱۳ فروردین ۱۳۹۲ ۱۲:۴۰ ق.ظ)behzadtp نوشته شده توسط:  شبکه هم که فعلا دارم کرا راس میخونم. از لایه اپلیکیشن شروع کردم و دارم به سمت لایه فیزیکی میام. مطالب شبکه واقعا زیاده و باید روش زیاد وقت بزارم


خوب برعکس منه و اینجوری بهتر میفهمه. کل بحث فکرکنم به این سمت میره:

تا پایان شهریور تمامی دوستان طوری برنامه ریزی کنن که کلیه دروس رو یک دور کرده باشن که بعد از مهر بریم برای دور دوم بصورت گروهی، چون قبلش یک دورکردیم بعد از مهر هربحثی بشه توی هر درسی دوستان میتونن شرکت کنند و نظر بدن. الان کسی درسی نخونده و نمیشه زیاد راهی پیش برد.


ولی بازم کاری که بعدا میخاییم بکنیم رفع اشکال توی دروس هست و تبادل نظر. بهمین خاطر نظر من برای این کار اینه:

(۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۰۵:۳۴ ب.ظ)Hamid.Rezaei نوشته شده توسط:  درخواست از مدیریت فروم:
همینجا اگر مدیریت قبول کنه در یکی از بخش های IT یک زیر بخش درست بشه به اسم رفع اشکال که بتونیم توی اون بخش ۱۰-۱۵تاپیک راه بندازیم و بخش قفل شده باشه که فقط همون تاپیک ها باشه یوزر دیگه ای تاپیک نسازه. واس هر درس یک تاپیک که دوستانی توی درس ها و تست ها به مشکل خوردن توی تاپیک مربوط بپرسه.


از مدیریت درخواست کردم که این کار بکنن و از الان بزارن که دوستان از الان رفع اشکال شروع کنن تا مهر منسجم تر کارکنیم.

الان پیغام خصوصی دادم که در جریان بزارمشون Big Grin
۱- خوب دوستان که موافقن با این درخواست با تشکر یا لایک کردن این پست تایید رو به مدیران برسونن، چون آدرس این پست رو فرستادم که یک نگاه کنند و درجریان باشن. شاید بزرگان یک نظر بهتر بدن.

۲-الان توی ایندکس فروم همون صفحه اول منظورمه، نگاه کردم درس ها جداگانه و بخش بندی دارن. دوستان اگر بزرگان قبول نکردن میتونیم یک کاری کنیم. توی بخش های مربوط به دروس خودمون یک تاپیک حل تمرین بچه های ارشد۹۳-IT بسازیم و اونجا کارهامون رو دنبال کنیم. برای مهندسین کار نشد نداره یا راهی خواهیم یافت یا راهی خواهیم ساخت Wink

فقط اگر این کار دوم شد توی همین تاپیک لینک صفحات رفع اشکال بذارن که بتونیم مرور کنیم و دوستان دیگ هم بیان.


و در آخر دوستان لینک ها و نظرات مفیدشون رو در همین تاپیک بزارن که هرازچندگاهی که میاییم بتونیم استفاده کنیم.
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: lotus , ahmad002 , iammiti , narges-g , Smohsen
ارسال: #۱۰
۱۳ فروردین ۱۳۹۲, ۰۹:۳۱ ق.ظ
RE: بچه های ارشد۹۳ - IT
عالیه
یک نکته: دوستان اگه مرجع بخونیم اوایل به نظر من بهتره(چون با خیال راحت رو هر موضوع مسلط میشیم)
فقط دوستان بگن از الان حدود چند ساعت بخونیم که آخراش خسته نشیم؟Huh

عشق رازیست که تنها به خدا باید گفت ،،،، چه سخن ها که خــــدا با من تنـها دارد
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: ahmad002
ارسال: #۱۱
۱۳ فروردین ۱۳۹۲, ۱۲:۵۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ ۰۱:۲۴ ب.ظ، توسط ahmad002.)
RE: بچه های ارشد۹۳ - IT
خوب طوری که من متوجه شدم اولین درسی که بخونیم گسسته است!(حالا بعضی از دوستان هم می خوان همراه با گسسته ریاضی هم بخونن که پایشون قوی تر بشه!
حالا دومین درس رو هم بنظرم ساختمان داده رو بخونیم!
راستی این چارتی هم که دوستان گذاشتن، ۱۰۰% درست و کامله!
[undefined=undefined]درمورد ساعت مطالعه[/undefined]
بنظرم"
درس خوندن اگه بهش عادت کنی می تونی تمام روز رو درس بخونی!
پس هر کس در حد توان خودش باید بخونه، و اونایی که مثل من دانشجو هم هستند باید بیشتر بخونن که هم به درسهای دانشگاه هم به درسهای ارشد برسن!
درضمن من قبلاً هم گفتم که بهتره تا قبل از مهر بیشتر مفهومی کار کنیم،تست بزنیم اما خیلی کم بیشتر تشریحی کار کنیم، و بعد از مهر شروع می کنیم به دوره و تست!
[undefined=undefined]راستی دوستان توجه کنن که نمایشگاه کتاب اردیبهشت ما برگزار میشه، من خودم لیست کتابها رو دارم آماده می کنم که برن بخرم![/undefined]

دوستان واسه ساختمان داده چه منبعی خوبه و چه ترجمه ای و چه انتشاراتی!
اسم انتشارات رو واسم بگید که من احتمالاً از طریق سایت سفارش بدم!

"الا بذکر لله تطمئن القلوب"
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Hamid.Rezaei , Behzad TP
ارسال: #۱۲
۱۳ فروردین ۱۳۹۲, ۰۴:۵۸ ب.ظ
بچه های ارشد۹۳ - IT
دوستان عزیز برای منابع در پست اول من چند لینک گذاشتم که از زبان خود دکتر تنهایی منابعی رو که خونده نوشته. منبع از این بهتر!؟ همه چیز به خود انسان بستگی داره و بس زیاد به منبع تکیه نکنید. بازهم نظر من برای خوندن خوندن مرجع عین اینه که بری RFC رو از شماره ۱ بخونی تا n اونم RFC که میانگین هرکدوم ۷۰۰-۸۰۰صفحه است. دوستان هرجور میخان برنامه خودشون رو تا اول مهر بچینن و بخونن.

فقط و فقط دکتر منبع برای شبکه رو نگفتن. اگر دوستان باتجربه بگن کدوم منبع خوبه دیگه تمامی منابع برای خوندن به نظرم مشخص شده. دکتر تنهایی اینجوری بیان میکنه:


۲. ساختمان داده‌ها‌: جزوه دکتر قدسی واسه این کار بد نیست اما از کتاب خوب مقسمی نمی شه به راحتی رد شد.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Behzad TP , lotus
ارسال: #۱۳
۱۳ فروردین ۱۳۹۲, ۰۵:۰۶ ب.ظ
بچه های ارشد۹۳ - IT
هر کس با هر کتابی راحته ولی من زیاد تو مصاحبه های افراد موفق فضولی کردم و متوجه شدم که سه درسی که میخوام اول شروع کنم رو با این کتابا بخونم بهتره که هم اکنون کتابا تو دستمه ! و منتظر برنامه هستم که شروع کنیم.
ریاضیات گسسته : پوران پژوهش
ساختمان داده : مقسمی
طراحی الگوریتم : مقسمی

سحر اضافه کن به فهم آسمانم
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Behzad TP , Hamid.Rezaei , ahmad002
ارسال: #۱۴
۱۴ فروردین ۱۳۹۲, ۰۱:۲۷ ق.ظ
بچه های ارشد۹۳ - IT
سلام به همگی. گرایش انتخابی من هوش مصنوعی هستش و راستش با توجه به مصاحبه ها اینطور برای خودم برنامه ریزی کردم: تا آخر شهریور ماه یکسری از درسهایی که نیاز به خوندن زیاد یا خوندن منبع رو داره تموم میکنم و از مهر به بعد طبق برنامه کنکور های آزمایشی پیش میرم و روی مهارت تست زدن و مرور کتاب های کنکوری تمرکز میکنم. طبق این برنامه تا آخر شهریور ماه باید کتاب نظریه پیتر لینز به همراه حل تمام تمریناتش، کتاب CLRS به همراه حل تمریناتش با توجه به سرفصلی که توی کنکور میاد( با کتاب تست مقسمی در زمینه ساختمان داده و طراحی الگوریتم موافقم ولی گذاشتمش برای بعد از مهر ) ، آمار و ریاضی مهندسی و سیستم عامل پارسه ، هوش مصنوعی راسل به همراه حل تمریناتش ، گسسته و معماری و مدار منطقی و مدارهای الکتریکی پوران پژوهش. برنامه خوندنم تا آخر شهریور ماه هم به این صورته که از ۱۰۰% وقتم ۴۰% رو برای دروس مشترک - ۱۰% زبان - ۲۵% ریاضی و ۲۵% دروس تخصصی در نظر گرفتم.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Behzad TP
ارسال: #۱۵
۱۴ فروردین ۱۳۹۲, ۰۲:۲۹ ق.ظ
بچه های ارشد۹۳ - IT
سلام به همگی
امیدوارم سال خوبی داشته باشید
برنامه من تا آخر شهریور خوندن منابع هستش .... البته من از ابتدای عید برنامه چیده بودم که طبق معمول بچگیامون .... تا الانش هیچی نخوندم
گسسته باید در ابتدای برنامه باشه چون از مباحث اون در هوش و الگوریتم
در کنار اون خوندن دروس سیستم عامل و شبکه هم مد نظرم هست
برای زبان به صورت شبانه خوندن فلش کارتهای ۵۰۴
به نظرم بهتره تا اخر تابستون مرجع تموم کنیم ... نکور امسال نشون داد که لااقل تو دروسی مثل شبکه هیچ چیز قابل پیش بینی نیست
البته جناب رضایی درباره منابع بحث کردن ... اما من هم منابع خودمو می نویسم و اگر دوستان نظری داشتن اینجا یا در پیام خصوصی خوشحال میشم نظراتشونو جویا بشم
گسسته : چهار جلدی گریمالدی + حل المسائل انتشارات نص
الگوریتم : ۲ جلدی CLRS انتشارات نص
ساختمان داده : ساختمان داده C هوریتز ترجمه علیخانزاده
نرم افزار : پرسمن
شبکه : کراس و راس ترجمه حاج رسولیها و در صورت داشتن وقت کتاب گارسیا
پایگاه داده : دیت و رانکوهی (در صورت داشتن وقت)
هوش مصنوعی: راسل ترجمه راحتی
سیستم عامل : استالینگز ترجمه دکتر پدرام و برای برخی مباحث تننباوم + راهنمای سیستم عامل شاوم ترجمه دکتر رمضانی فر
معماری : مانو ترجمه سپیدنام
زبان: فلش کارت ۵۰۴

به امید موفقیت تمامی مانشتیهای عزیز

یک روز رسد غمی به اندازه کوه ... یک روز دگر نشاط اندازه دشت ... افسانه زندگی چنینم آموخت ... در سایه کوه باید از دشت گذشت
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Hamid.Rezaei , lotus , Behzad TP , ahmad002 , Jessica2013 , saeedehs


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  سلام بچه های کدهای سیستم تهویه هوا رو کسی داره فاطمه دیبا ۰ ۱,۱۸۲ ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ۰۹:۱۲ ق.ظ
آخرین ارسال: فاطمه دیبا
  معرفی منابع و گرایش های مرتبط با فایل های صوتی و تصویری و پخش کننده های صوت و تصویر R.g- ۴ ۳,۶۵۷ ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: blackhalo1989
  سلام بچه ها. کسی استاد خصوصی برای آیلتس میشناسه معرفی کنه ؟ saba6000 ۳ ۳,۶۱۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ۰۳:۱۶ ق.ظ
آخرین ارسال: s.mirzaei
Big Grin بچه های فناوری اطلاعات گرایش سیستمهای چند رسانه ای رازی کرمانشاه زین ۶ ۳,۹۶۴ ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۰:۵۱ ب.ظ
آخرین ارسال: زین
  بچه های خواجه نصیر سال ۹۵ MLMSecurity ۱۷ ۷,۸۷۲ ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ۰۹:۱۲ ب.ظ
آخرین ارسال: MLMSecurity
  کارنامه های نهایی بچه ها mohammadjavadshiri ۰ ۱,۵۸۶ ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ۰۷:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: mohammadjavadshiri
  بچه های خوارزمی ۹۵ Amirho3in ۰ ۱,۰۸۸ ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ۰۳:۲۰ ق.ظ
آخرین ارسال: Amirho3in
  از بچه های ایتی وشبکه دانشگاه های اصفهان و شیراز و بوعلی کسی اینجا هست؟ donya09 ۱۰ ۷,۷۹۳ ۰۵ شهریور ۱۳۹۵ ۱۲:۲۱ ق.ظ
آخرین ارسال: donya09
  بچه های مهندسی تکنولوژی بیاین با هم اعتراض کنیم که استخداممون نمیکنن. غضنفری ۲۵ ۱۸,۳۳۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ ۰۵:۰۲ ب.ظ
آخرین ارسال: jazana
  گروه بچه های omnet n_akbari88 ۰ ۱,۴۷۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ ۰۱:۰۰ ق.ظ
آخرین ارسال: n_akbari88

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close