در بازار کره , فروش تبلت ۷ اینچی سامسونگ , Galaxy Tab , از رقیب خود , Ipad , سهم بیشتر از بازار را به خود اختصاص داد:
با مقایسه فروش این دو تبلت در کره , فروش ۲۵۰,۰۰۰ دستگاه گلکسی تب از تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۰ در مقابل ۱۰۰,۰۰۰ فروش دستگاه آیپد از تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۱۰ , نشان می دهد که تبلت جدید سامسونگ سهم بیسار بیشتر را در بازار محلی خود یعنی کشور کره کسب کرده است .
در راستای تصمیمی که سامسونگ برای در دست گرفتن بازار تبلت گرفته , فعالیت های گستره ای را شروع کرده است . گلکسی تب ابتدا از طریق اپراتور قدرتمندی به نام SK telecom ارائه شد , سپس توسط LG Uplus توزیع شده و اخیرا تنها توزیع کننده Ipad در کره , KT, به معرفی این دستگاه می پردازد.
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمیباشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.