زمان کنونی: ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۱۰:۴۱ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

مطالب درسی در تالارهای جدید

ارسال:
۱۸ تیر ۱۳۹۱, ۱۰:۴۶ ق.ظ
مطالب درسی در تالارهای جدید
بارها و بارها از سوی کاربران در پیامهای خصوصی تذکر داده شده بود که سوالات و مطالب درسی موجود در تالارهای درسی و بخش پرسش و پاسخ قابل استفاده نیست. چون حجمشون زیاده و فاقد نظم و ترتیب هستند. از اینرو کاربران فرصت جستجو و خوندن تک تک سوالات برای اینکه ببینند با سوالشون یکی هست یا نیست را ندارند . سرچ هم نمیدونم چرا ولی انگار جواب درستی نمیده. بنابراین برای هر سوال یه تاپیک جدید باز میکردند و گاه سوالاتی بارها پرسیده میشد. خب این روند اگه همینجور میرفت جلو عملا" میشد کمد آقای وپی در کارتن تنسی تاکسیدو!!!!Big Grin
در حال حاضر بنا بر این هست که این بخشها تغییرات اساسی بکنند. سوالات کنکور به تفکیک سال باشند که اگه کسی خواست بتونه راحت پیدا کنه. در مورد سایر سوالها و مسائل دوستان من در حال ویرایش سوالات هستند طوریکه عنوان سوال با محتوای آن مطابقت داشته باشه.
بنابراین در بخش جدید اگه کسی سوالی بزنه با عنوان "فوری" یا" کمک "و از اینجور چیزها مطمئن باشه که پاک میشه. بهترین سوالات سوالاتی هستند که منبع شون و مضوعشون بنوعی در عنوان سوال هست.سوالاتی که جواب داده شده اند هم فقط لینک سوال و جواب قبلی در پاسخشون گذاشته میشه و سوال بسته میشه و بعد از یه مدت هم حذف میشه. اینجوری توسعه مطالب توسعه مفید هست نه یه انبار بزرگ بلا استفاده!
روشها و مطالبی مثل نحوه مطالعه و از این دست تاپیکها هم به بخش مشاوره منتقل میشن.

یه موضوع دیگه در باره ایجاد بخشهای مختلف مثل مباحث ویژه و غیره هست.
ببینید دوستان در مقاطعی درخواست تشکیل بعضی بخشها را میدن و ما هم ایجاد میکنیم و یه مدت کوتاهی درش فعالیت میشه بعد دیگه اون بخش از بس کاری کسی بهش نداره درش تارعنکبوت میزنه.مثل مباحث کاربردی.
حتی گاهی مدیران با شور و علاقه پای کار هستندولی استقبال بتدریج کم میشه. مثل اینکه پارسال بخش مباحث داغ را داشتیم که اگرچه بعضی مدیران تا آخر زحمت کشیدند و ادامه دادند ولی عملا" بجز روزهای اول استقبال مورد انتظار بعمل نیآمد.
الان هم پیشنهاد مباحث ویژه و اینجور چیزها را داریم.
لطفا" توجه کنید که ما نمیتونیم کاربران را مجبور کنیم که پای پیشنهاداتشون بایستند و بعد از اینکه بخش ایجاد شد اجبارا" ادامه بدهند . و این باعث میشه ما بیشتر درگیر با خواستهای تغییرات زودگذر در انجمن باشیم.
وجود تالارهای زیاد خلوت، که گاهی در هفته یه پست هم ندارند یا کارهای نیمه کاره که مدتها راکد میمونه، جالب نیست و چهره انجمن را زشت میکنه.

بنابراین در مورد دروس با دقت بیشتری کار میکنیم و الآن در نظر داریم گروههای درسی را با واگذاری امور بخود کاربران پیش ببریم . هر وقت هم فعالیت متوقف شد مشکلی نداره و هر وقت باز خواستند میتونند ادامه بدهند.
بزودی نحوه عملکرمان در این بخش را توضیح میدیم. اگه در مورد دو درسی که فعلا" برای تشکیل گروه درسی مطرح هست (گسسته و ساختمان داده) به نتایج مناسبی منجر شد با درخواست دوستان برای سایر درسها هم اقدام میکنیم.
بنابراین از همه دوستان انتظار دارم درخواست بخشهای درسی جدید مثل مباحث و نکات و ... اینا را ندهند چون بدلایل بالا ایجاد نمیکنیم.
اگر تجربه گروههای درسی موفقیت آمیز بود بنظرم جایگزین همه اینها خواهد شد.
(ببخشید که کمی طولانی شد)
موفق و پیروز باشید


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: homa , Sunshine Off , SaMiRa.e , Helmaa , fatima1537 , **sara** , zeinab , eris229 , mosaferkuchulu , Mohammad-A , Pakzad , Mänu , mehrdad66 , narges_r , bashuka


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  منابع درسی اول دبیرستان azaaadeh457 ۱ ۱,۰۷۲ ۰۴ دى ۱۴۰۱ ۱۰:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  بهترین منبع درسی و کلاس به صورت افلاین برای کنکور ارشد nrgs_h99 ۰ ۱,۳۲۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ۰۱:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: nrgs_h99
  منبع جدید هوش، راسل ویرایش سوم sima84 ۰ ۱,۶۰۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب.ظ
آخرین ارسال: sima84
  تغییرات کتاب سیستم عامل جدید سیستم عامل sima84 ۱ ۲,۵۲۹ ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۹:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  گروه درسی آمادگی ارشد ۹۸ amir95 ۲۹۷ ۱۳۷,۶۵۶ ۰۶ فروردین ۱۳۹۹ ۰۸:۳۵ ب.ظ
آخرین ارسال: قاصدک۲۳
  ادرس جدید sci-hub berkeley ۲۰ ۱۷,۴۳۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ۰۷:۰۷ ب.ظ
آخرین ارسال: doman
  مشکل عدم ایجاد پروژه/فایل جدید در نت بینز αɾια ۳ ۱۰,۹۰۲ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۳:۳۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Silver1992
Thumbs Up گروه درسی آمادگی ارشد ۹۷ دختر مهربان ۵۹۶ ۲۴۷,۲۰۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ۰۱:۵۴ ب.ظ
آخرین ارسال: abolfazl pepco
Exclamation فروش جدیدترین منابع کنکور ارشد کامپیوتر اعم از کتاب و جزوه با ۵۰% تخفیف malihe00069 ۱ ۲,۷۵۸ ۲۵ دى ۱۳۹۷ ۰۸:۱۲ ب.ظ
آخرین ارسال: farshidfa
  فروش کتابهای درسی نرم افزار bf92149026 ۰ ۱,۸۱۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۷ ۰۸:۵۱ ب.ظ
آخرین ارسال: bf92149026

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close