زمان کنونی: ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۱۲:۳۰ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در تیرماه ۹۱

ارسال:
۰۵ تیر ۱۳۹۱, ۱۲:۱۰ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۵ تیر ۱۳۹۱ ۱۲:۴۲ ق.ظ، توسط انرژی مثبت.)
اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در تیرماه ۹۱
زمان ثبت نام برای ازدواج دانشجویی/ سهم زوجهای دانشجو از طلاق

به گفته یک مقام مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها، سهم زوجهای دانشجو از طلاق در سطح کشور، یک تا یک و نیم درصد است.
حجت الاسلام قریشی - معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد که ثبت نام از زوجهای دانشجو برای برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی از مهرماه سال جاری آغاز می شود.

وی یادآوری کرد که در دوره قبل حدود ۶۰ هزار زوج علاقمندی خود را برای حضور در جشنهای ازدواج دانشجویی نهاد اعلام کردند.

به گفته این مقام مسئول، بر اساس آماری که در ۵ سال گذشته به دست آمده، سهم زوجهای دانشجو از طلاق در سطح کشور یک تا یک و نیم درصد است.

حجت الاسلام قریشی تاکید کرد که این آمار در سطح کشور رقم خوبی برای زوجهای دانشجو به شمار می آید.

وی با بیان اینکه نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها در زمینه حمایت از زوجهای دانشجو به ابعاد فرهنگی و تبلیغی توجه می کند، خاطرنشان کرد: لازم است دولت هم از دانشجویان در امور مسکن، اشتغال و تحصیل حمایت کند.

خبرگزاری مهر
۴/۴/۹۱


شرایط اسکان تابستانی دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران اعلام شد

براساس اعلام شرایط اسکان تابستانی کوی دانشگاه تهران دانشجویان واجد شرایط برای اسکان تابستانی می‌توانند از ۲۹ تیر ماه در خوابگاه‌های مربوطه اسکان یابند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دانشجویان واجد شرایط ثبت نام اسکان تابستانی شامل دانشجویان دکتری ورودی ۸۷ و ۸۸، دانشجویان دکتری حرفه ای ورودی ۸۵ و همچنین دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۸۹ هستند.

همچنین دانشجویان دکتری ورودی‌های ۸۹ و ۹۰ که از پروپوزال خود دفاع کرده باشند. در این میان ارائه معرفی نامه از دانشکده مربوطه از طریق اتوماسیون اداری تا قبل از شروع ثبت نام توسط دانشجویان الزامی است.

به گزارش ایسنا، دانشجویان دکتری ورودی های ماقبل ۸۷ ، دکتری حرفه ای ورودی ۸۴ و کارشناسی ارشد ورودی ۸۸ که تاریخ دفاع از رساله یا پایان نامه آنها تا قبل از پایان شهریورماه مشخص شده باشد، می‌توانند بعد از پایان تعطیلات خوابگاه‌ها در تاریخ ۲۸ تیرماه مجوز سکونت خود را به مدت ۲۰ روز قبل از دفاع، از مدیریت کوی دریافت کنند. در این راستا ارائه معرفی‌نامه از دانشکده مربوطه از طریق اتوماسیون اداری هنگام ثبت‌نام الزامی است.

براساس این گزارش، به دانشجویان کارشناسی متقاضی سکونت که دارای واحد کارآموزی باشند نیز در صورت وجود ظرفیت، بعد از تعطیلات خوابگاه، مجوز سکونت داده خواهد شد برای این دسته از دانشجویان نیز ارائه معرفی نامه به صورت اتوماسیونی الزامی می‌باشد.

همچنین دانشجویانی که تاریخ دفاع از رساله، پایان نامه و یا مهلت کاروزی آنها تا قبل از پایان تعطیلات خوابگاه‌ها باشد، می‌توانند با مراجعه به دفتر پذیرش جهت دریافت معرفی‌نامه (با پرداخت هزینه شخصی) به خوابگاه خودگردان مراجعه کنند. برای این گروه از دانشجویان نیز ارائه معرفی نامه از دانشکده مربوطه از طریق اتوماسیون اداری الزامی است.

دانشجویان می‌توانند از تاریخ ۲۹ تیر ماه تا ۲۲ شهریور ماه در یکی از خوابگاه های سپهر و یا فردوسی (ویژه پسران) و مجتمع خوابگاهی فاطمیه (ویژه دختران) اقدام به سکونت کنند. در این مرحله هزینه اسکان به صورت کامل دریافت می گردد.

دانشجویان می توانند از دهه دوم مرداد ماه در کوی دانشگاه (ویژه پسران) اقدام به سکونت کنند.

قابل ذکر است، براساس مصوبه هیات رئیسه دانشگاه تهران، کلیه خوابگاه‌های این دانشگاه از تاریخ ۷ تا ۲۸ تیر ماه تعطیل است(!!!!!!!!!!).

خبرگزاری ایسنا
۴/۴/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۰۷ تیر ۱۳۹۱, ۱۱:۵۹ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۷ تیر ۱۳۹۱ ۱۲:۰۲ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
RE: اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در تیرماه ۹۱
میزان افزایش شهریه موسسات آموزش عالی غیردولتی برای ورودی‌های جدید

رئیس اتحادیه موسسات غیردولتی - غیرانتفاعی، با اعلام میزان افزایش شهریه این موسسات برای ورودی های جدید گفت: در دفترچه امسال کنکور شهریه ثابت و متغیر برخی گروههای آموزشی بدون تغییر به چاپ رسیده در حالیکه این مبالغ افزایش یافته است.
علی آهون منش در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره علت این امر توضیح داد و گفت: سازمان سنجش آموزش کشور در این باره اعلام کرد که هیچ گونه ابلاغیه جدیدی از سوی وزارت علوم مبنی بر اعلام افزایش شهریه های این موسسات اعلام نشده است.

وی ادامه داد: پس از پیگیریها در وزارت علوم، یکی از کارشناسان اعلام کرد که در این زمینه حتماً ناهماهنگی صورت گرفته و به زودی مشکل این شهریه ها رفع می شود اما تاکنون این مشکل برطرف نشده است.

این مقام مسئول درباره بی اطلاعی دانشجویان از میزان افزایش شهریه برای سال تحصیلی جدید در موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی خاطر نشان کرد که همانند سال گذشته در این مورد بخشنامه ای صادر خواهد شد.

آهون منش درباره مبلغی که باید دانشجویان در سال تحصیلی جدید برای شهریه به موسسات پرداخت کنند، گفت: دانشجویان لازم است مبلغ ۵۰ هزار تومان به علاوه ۱۰ درصد افزوده شده به شهریه متغیر همچنین افزایشی که قرار است امسال اعمال شود، پرداخت کنند.

به گزارش مهر، در دفترچه آزمون سراسری سال تحصیلی ۹۱-۹۲ شهریه ثابت و متغیر گروه های آموزشی مختلف در مقطع کاردانی پیوسته (فنی حرفه ای) با همان مبلغ مندرج در دفترچه آزمون سراسری سال تحصیلی ۹۱-۹۰ برای همین مقطع، بدون هر گونه تغییری به چاپ رسیده است.

این در حالیست که دفتر گسترش وزارت علوم در اصلاحیه صادره برای شهریه سال ۹۱-۹۰ مبلغ ۵۰ هزارتومان به شهریه ثابت و ۱۰ درصد به شهریه های متغیر افزوده و آن را به همه موسسات ابلاغ کرده بود اما این افزایش شهریه ها برای سال ۹۲-۹۱ منظور نشده است.

خبرگزاری مهر
۷/۴/۹۱

ارجاع پرونده "واحد آکسفورد دانشگاه آزاد" به کمیسیون اصل نود مجلس

میر قسمت موسوی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در خصوص اخبار منتشر شده در مورد واحد آکسفورد دانشگاه آزاد اظهار داشت: در این رابطه هنوز گزارش رسمی به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نرسیده است.

وی افزود: اگر به نتیجه‌ای در این رابطه برسیم حتما گزارشی را آماده و جهت بررسی بیشتر احتمالا آن را به کمیسیون اصل نود مجلس هم ارجاع دهیم.

به گزارش فارس محمد خجسته معاون فعلی اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده که متاسفانه ماهانه هزاران پوند به حساب واحد آکسفورد در کشور انگلستان پرداخت می شد که بعدها معلوم شد چنین دانشگاهی اصلا وجود ندارد.

خبرگزاری فارس
۷/۴/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۱۲ تیر ۱۳۹۱, ۱۰:۳۶ ق.ظ
RE: اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در تیرماه ۹۱
اعلام نتایج معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محلهای بورسیه ،مجازی ، بین الملل و دارای شرایط خاص آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۱


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت
ارسال:
۱۳ تیر ۱۳۹۱, ۰۹:۴۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳ تیر ۱۳۹۱ ۰۹:۵۱ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
مهلت نقل و انتقال دانشجویان در دانشگاه آزاد تا پایان هفته ادامه دارد
دانشجویان فعلی متقاضی نقل و انتقال در دانشگاه آزاد تا ۱۵ تیرماه سال جاری امکان ارائه درخواست خود را به واحدهای محل تحصیل خود دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، انتقال به شرط موفقیت دو ترم میهمانی دانشجویان فعلی مشغول به تحصیل در رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی دوره‌های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به یکی از واحدهای دانشگاه آزاد نزدیک به محل زندگی دائم خانواده آنها شامل پدر و مادر یا همسر به استثنای انتقال به گروه ۱ از جدول همطرازی، برای همان رشته و گرایش تحصیلی، در صورت عدم مشروطی در ترم‌های تحصیلی قبلی و موافقت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در مبدا و مقصد و کسب معدل میانگین بالاتر از ۱۷ از ۲۰ در مدت دو نیمسال متوالی میهمانی و رضایت از عملکرد علمی و فرهنگی دانشجو و دایر بودن رشته و گرایش متقاضی در واحد دانشگاهی مقصد، بلامانع است.

در صورتیکه رشته و گرایش دانشجوی متقاضی در محل سکونت خانواده دانشجو دایر نباشد، دانشجو می‌تواند به شهرهای همجوار میهمان شود

خبرگزاری مهر
۱۳/۴/۹۱

جزئیات افزایش ۱۵درصدی شهریه دانشگاهها/ اعمال افزایش از مهرماه

مدیر کل دفتر گسترش وزارت علوم برخی جزئیات افزایش شهریه را در نوبت شبانه دانشگاههای دولتی و موسسات غیرانتفاعی اعلام کرد.

ابوالفضل حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جزئیات افزایش شهریه برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاهها به ویژه در دانشگاههای شهریه پرداز از افزایش شهریه در مقطع کارشناسی ارشد نوبت شبانه دانشگاههای دولتی خبر داد و گفت: به طور کلی برای دانشگاههای غیردولتی غیرانتفاعی و پیام نور همچنین نوبت شبانه دانشگاههای دولتی که در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرند به یک توافق کلی رسیده ایم اما در خصوص شبانه های مقطع ارشد می توان اینطور اعلام کرد که ۱۵ درصد افزایش در شهریه ها اعمال شده است.

وی همچنین درباره جزئیات افزایش شهریه در موسسات غیردولتی غیرانتفاعی اعلام کرد که این افزایش بر اساس رتبه بندی این موسسات صورت گرفته و با تصویب هیأت امنای موسسات، افزایش شهریه صورت می گیرد.

.....

حسنی روشن شدن وضعیت افزایش شهریه در دانشگاه پیام نور برای مقطع کارشناسی ارشد را به امروز موکول کرد.

خبرگزاری مهر
۱۳/۴/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Pakzad , esi
ارسال:
۱۵ تیر ۱۳۹۱, ۱۱:۱۹ ب.ظ
جزئیات معرفی چند برابر ظرفیت ۳ دانشگاه در کنکور ارشد
شرایط مصاحبه معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کنکور ارشد ۹۱ در دانشگاه شاهد، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی امیرالمومنین«ع» و دانشگاه هرمزگان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه شاهد تاریخ انجام مصاحبه برای خواهران معرفی شده در چند برابر ظرفیت این دانشگاه را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ تیرماه اعلام کرده است. همچنین مصاحبه برادران معرفی شده در چند برابر ظرفیت این دانشگاه روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ تیرماه برگزار می شود.
مصاحبه ها به ترتیب در ساعتهای ۳۰/۷، ۰۰/۱۰، ۰۰/۱۴ و ۰۰/۱۶ انجام می گیرد.

زمان مراجعه معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت به موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی امیر المؤمنین (ع) اهواز برای انجام مراحل مصاحبه مشخص شد. مصاحبه معرفی شدگان این موسسه آموزشی از دوشنبه ۲۶ تیر تا روز جمعه ۳۰ تیر بر اساس حروف الفباء انجام می شود.

.....

خبرگزاری مهر
۱۴/۴/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: najme60
ارسال:
۲۷ تیر ۱۳۹۱, ۰۳:۴۰ ق.ظ
اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در تیرماه ۹۱
۹۱/۴/۲۷
چند خبر جدید در روز سه شنبه بیست و هفتم تیر ماه ۹۱
۱-گسترش آموزش زبان چینی و اعزام دانشجو به چین:قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل با اعلام خبر گسترش تحصیل رشته زبان چینی در ۳ دانشگاه شیراز، اصفهان و احتمالاً فردوسی مشهد، گفت: اعزام دانشجویان ایرانی به دانشگاههای چینی با شتاب بیشتری انجام می شود.
ارسلان قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری این موضوع که در حال حاضر تنها در دو دانشگاه شهید بهشتی و تهران امکان تحصیل دانشجوی زبان چینی وجود دارد، گفت: امیدواریم در سال تحصیلی جدید دانشگاه اصفهان با همکاری سایر دانشگاههای غیردولتی غیرانتفاعی از جمله موسسه اشرفی اصفهانی بتواند زبان چینی را در کشور گسترش دهد.
وی با اشاره به جذب دانشجو رشته زبان چینی در سایر دانشگاههای کشور، اعلام کرد که در طولانی مدت نیز دانشگاه شیراز و به احتمال زیاد دانشگاه فردوسی مشهد اقدام به راه اندازی رشته زبان چینی خواهند کرد.
به گفته قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل راه اندازی مقطع کارشناسی ارشد زبان چینی هم در دستور کار وزارت علوم قرار دارد.وی همچنین خاطرنشان کرد که در سال جاری بورسیه کردن دانشجویان ایرانی به کشور چین شتاب بیشتری خواهد گرفت.
۲- کاهش شهریه دکترا و سایر مقاطع در دانشگاه آزاد: فرهاد دانشجو در حاشیه دومین هم اندیشی مسئولان بسیج دانشگاههای استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: به دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد بر اساس معدل درصد بالایی وام بدون بهره و قرض الحسنه داده می شود.
وی در ادامه تاکید کرد که با نهایی شدن این وام، حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد شهریه دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد از طریق وام پرداخت خواهد شد.
رئیس دانشگاه آزاد در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره آخرین وضعیت تخفیف شهریه برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی اعلام کرد: برای تمام دانشجویانی که از سال تحصیلی جدید به دانشگاه آزاد می پیوندند تخفیف ۲۰ درصدی شهریه در مقاطع کاردانی و کارشناسی در نظر گرفته خواهد شد.
دانشجو درباره تخفیف شهریه برای دانشجویان فعلی مقاطع ذکر شده این دانشگاه نیز یادآوری کرد که بر اساس معدل ۱۷، تخفیف شهریه ۲۰ درصدی برای دانشجویان کنونی دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده است.
۳- شروع کلاسهای ترم جدید دانشگاه تهران از ۲۵ شهریور:معاون آموزشی دانشگاه تهران از تغییر تقویم آموزشی دانشگاه خبر داد و گفت: با تصویب شورای آموزشی دانشگاه قرارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۹۲-۹۱ نسبت به سال گذشته یک هفته زودتر، یعنی ۲۵ شهریور آغاز شود.
سید مهدی قمصری در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: زودتر شروع شدن نیمسال اول تحصیلی دانشگاه‌ تهران در ۲۵ شهریور، برای تکمیل کاستی نیمسال دوم تحصیلی است، البته با این توجیه که کلاس‌های درس تا پایان خردادماه به اتمام برسند.
وی ادامه داد: این مساله باعث می شود دانشجویان در ترم دوم تحصیلی از کلاس‌ها بهره برداری لازم را داشته باشند و از طرفی هم باعث می شود کلاس ها تا نیمه اول تیرماه به پایان برسد.
معاون آموزشی دانشگاه تهران ادامه داد: با ایجاد تغییر در تقویم آموزشی و شروع کلاس ها از هفته آخر شهریور، ترم دوم که معمولاً بعد از دهه فجر شروع می‌شود، پیش از این دهه آغاز می شود.
۴-جذب اساتید خارجی در دانشگاهها:رئیس مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم با اعلام شرایط جذب استادان خارجی یا استادان دارای مدرک دانشگاههای خارج از کشور تاکید کرد که این عده از استادان باید قوانین تابعیت ایران را به منظور جذب رعایت کنند.
وی گفت: تمام متقاضیانی که از دانشگاههای داخل و خارج مورد تایید وزارت علوم دانش آموخته یا در حال تحصیل باشند بر اساس اعلام نیاز دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در رشته و گرایشهای تخصصی که در جذب موجود است مجاز به شرکت هستند.
وی در این باره تاکید کرد: مبنای تایید مدارک دکتری تخصصی یا مدارک تحصیلی دانش آموختگان از دانشگاههای داخل و خارج، وزارت علوم است و هر فرد متقاضی که مدرکش در چارچوب قوانین وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری همچنین بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور مورد تایید باشد می توانند در فراخوانها شرکت کنند.
به گفته رئیس مرکز جذب وزارت علوم این افراد باید در زمان فراخوان به شرایط خاص اعلام شده توسط برخی دانشگاهها توجه داشته باشند.
مردانی تاکید کرد که متقاضیان قرار گرفته در این زمره باید دارای شرایطی از نظر سنی، علمی و صلاحیتهای عمومی باشند و در صورت رعایت شدن این موارد از سوی این استادان، هیچ مشکلی برای جذب آنان وجود ندارد مشروط بر اینکه قوانین جاری کشور را در ارتباط با تابعیت باید رعایت کرده باشند.

پ.ن : منتظر جذب اساتید چینی در مقیاس کیلویی هم باشید!!!Big GrinBig GrinBig Grin


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , frg_2009
ارسال:
۳۰ تیر ۱۳۹۱, ۰۱:۰۳ ق.ظ
ساعات کاری دانشگاه آزاد در ماه رمضان اعلام شد
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد خجسته معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای به کلیه دبیرخانه‌های مناطق، واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی این دانشگاه اعلام کرد که ساعت کاری در ماه مبارک رمضان از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۴:۳۰ بعد از ظهر خواهد بود.
.....
بر اساس بخشنامه مورخ ۱۹ تیرماه معاونت اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور بهره‌مندی بیشتر کارمندان از ایام پرفیض و برکت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر از ۱۸ مردادماه لغایت پایان تعطیلات عید فطر، دانشگاه آزاد اسلامی تعطیل خواهد بود.
خبرگزاری فارس
۲۹/۴/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۳۰ تیر ۱۳۹۱, ۱۱:۵۲ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ تیر ۱۳۹۱ ۱۱:۵۴ ق.ظ، توسط انرژی مثبت.)
آغاز توزیع ارز دانشجویی از امروز/همکاری ۳۰ مؤسسه اعزام دانشجو با وزارت علوم
حسن مسلمی‌نائینی مدیرکل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه ۷ هزار و ۶۰۰ نفر برای دریافت ارز دانشجویی ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: در صورت تایید اداره کل بورس وزارت علوم، معرفی نامه این افراد به بانک روز جمعه ۳۰ تیرماه در اختیارشان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی به افراد واجد شرایط دریافت ارز دانشجویی از طریق ایمیل صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند به مؤسساتی که انتخاب کرده‌اند و در نزدیکترین فاصله به محل زندگی آنها قرار دارد مراجعه و معرفی نامه‌های بانکی خود را تحویل بگیرند.
......
وی افزود: براساس هماهنگی‌های انجام گرفته توزیع معرفی نامه ارز دانشجویی در تهران و شهرستان‌های اصفهان، مشهد، تبریز، ارومیه، شیراز، ساری، کرمانشاه، رشت، کرمان، زنجان و اهواز توسط اعضای کانون مؤسسات و شرکت­های اعزام دانشجو توزیع می‌شود.

خبرگزاری فارس
۳۰/۴/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: frg_2009


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  خرید دیزل ژنراتور یک پیشنهاد عالی برای فرا ا tiaragenerators ۰ ۳۳۳ ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۰۱:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: tiaragenerators
  استخدام در فنآوری اطلاعات خدمات حوزه علمیه قم oloom-ensani ۱۵ ۸,۹۱۰ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: oloom-ensani
  اموزش زبان فاطمه سلیمانی ۷۰ ۱۱,۲۸۸ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: فاطمه سلیمانی
  فراخوان داستان کوتاه fas ۱ ۲,۷۳۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق.ظ
آخرین ارسال: mehrad1011
  همکار در حوزه speech recognition و برنامه نویسی اندروید pasargad7788 ۰ ۱,۹۹۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: pasargad7788
  آخرین اخبار مربوط به مسابقات رباتیک کشوری javadjj ۲۴ ۲۱,۵۰۷ ۲۳ دى ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶ ق.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  درخواست اموزش تصویری پایگاه داده پیشرفته و سیستم عامل پیشرفته Shahinbitko ۰ ۲,۳۱۶ ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۰۸:۴۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Shahinbitko
  کوتاه ترین مسیر در گراف Sanazzz ۳ ۳,۷۰۳ ۰۷ فروردین ۱۳۹۸ ۰۲:۵۷ ق.ظ
آخرین ارسال: Sanazzz
  اموزش روزانه مباحث بازار کار شبکه های کامپیوتری cisco_man ۲ ۲,۹۰۵ ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ۰۷:۱۳ ب.ظ
آخرین ارسال: saeidkhan
  الگوریتم SRT زمانبندی کوتاه ترین زمان باقی مانده Happiness.72 ۶ ۱۷,۱۴۳ ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۵۷ ب.ظ
آخرین ارسال: amirjo0on

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close