زمان کنونی: ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۷:۰۰ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته از ۳۰ خردادماه(۴/۹۱)

ارسال:
۲۵ خرداد ۱۳۹۱, ۱۱:۳۴ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ۰۲:۰۲ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته از ۳۰ خردادماه(۴/۹۱)
ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۱ از روز شنبه ۳۰ خرداد آغاز شده و تا روز سه شنبه ۶ تیر ادامه خواهد داشت .

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به سیاست های وزارت علوم و دانشگاه آزاد مبنی بر تجمیع آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته با آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد، متقاضیان کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۱ باید در روزهای اعلام شده برای ثبت نام اقدام کنند.
بنابراین گزارش، اطلاعیه تکمیلی در خصوص شرایط و ضوابط ثبت نام در روز شنبه ۲۷خرداد ۹۱ درسایت سازمان و در هفته نامه پیک سنجش مورخ ۲۹ خرداد ۹۱ اعلام می شود.

خبرگزاری مهر
۲۴/۳/۹۱


حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه بر اساس سیاست‌های وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شده است که آزمون کارشناسی ناپیوسته ۹۱ دانشگاه آزاد با سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تجمیع شود، اظهار کرد: بر این اساس ثبت‌نام این آزمون به صورت متمرکز فقط از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org از روز سه‌شنبه ۳۰ خرداد ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ناپیوسته از ۳۰ خرداد ماه گفت: مهلت ثبت‌نام این آزمون تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ششم تیرماه ادامه دارد.

وی در خصوص شرایط ثبت‌نام در این دوره از آزمون خاطرنشان کرد: دانش آموختگان دوره کاردانی و یا فوق دیپلم و همچنین کاردانی ناپیوسته نظام جدید آموزش متوسطه مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم و یا وزارت بهداشت و دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره کاردانی می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

توکلی با اشاره به توزیع کارت ورود به جلسه آزمون از روز یکشنبه ۲۹ مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی و سایر موسسات آموزش عالی روز پنج‌شنبه دوم شهریور ماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا
۲۵/۳/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , majid67110 , fatima1537 , alirrrrrr
ارسال:
۲۵ خرداد ۱۳۹۱, ۰۱:۵۲ ب.ظ
RE: آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته از ۳۰ خردادماه
کلا همیشه بچه های فنی حرفه ای موش آزمایشگاهی بودند .
این دفعه هم که تجمیع آزمون های دانشگاه آزاد و سراسری . یه ماه هم که آزمونشون عقب افتاده .
خدا به دادشون برسه چه استرسی دارند الان این بچه های کاردانی .
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۲۶ خرداد ۱۳۹۱, ۰۶:۳۶ ب.ظ
گزینش نهایی آزمون کارشناسی ناپیوسته با دانشگاه آزاد/احتمال برگزاری سایر آزمون‌ها به ص
عبدالله سجادی جاغرق رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه به صورت مشترک با سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: سازمان سنجش آموزش کشور این آزمون را برگزار می‌کند و نمرات داوطلبان را در اختیار مرکز آزمون دانشگاه آزاد قرار می‌دهد تا گزینش نهایی در این دانشگاه توسط مرکز آزمون صورت بپذیرد.

به گفته وی با متمرکز برگزار شدن آزمون کارشناسی ناپیوسته، داوطلبان می‌توانند با یک آزمون در دانشگاه‌های دولتی یا دانشگاه آزاد پذیرش شوند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد تأکید کرد که برگزاری متمرکز آزمون کارشناسی ناپیوسته تغییری در نظارت، تسلط و سیاست‌گذاری جذب این دانشگاه ایجاد نمی‌کند و گزینش نهایی برای جذب در دانشگاه آزاد با مرکز آزمون این دانشگاه است.

به گفته وی برگزاری آزمون متمرکز به نفع داوطلبان است چرا که دیگر نیازی به ثبت‌نام در دو آزمون، شرکت در دو آزمون و مطالعه منابع دو آزمون نیست بلکه با یک آزمون می‌توانند در دانشگاه‌های دولتی یا دانشگاه آزاد پذیرش شوند و این صرفه‌جویی در هزینه و وقت داوطلبان است.

سجادی جاغرق در پاسخ به این سؤال که احتمال دارد متمرکز برگزار شدن این آزمون سبب شود تا سایر آزمون‌های دانشگاه آزاد نیز با سازمان سنجش آموزش کشور به صورت متمرکز برگزار شود، گفت: این آزمون به صورت امتحانی برگزار می‌شود و این احتمال وجود دارد که در صورت موفق بودن برای آزمون‌های زیر کارشناسی یعنی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته نیز تکرار شود.

وی تأکید کرد که دانشگاه آزاد منتظر بازخورد برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته است تا درباره برگزاری سایر آزمون‌ها البته برای مقاطع زیر لیسانس برنامه‌ریزی کند.

خبرگزاری فارس
۲۶/۳/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e
ارسال:
۳۰ خرداد ۱۳۹۱, ۱۰:۰۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۱۶ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
ثبت‌نام آزمون مشترک کارشناسی ناپیوسته آغاز شد
متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ناپیوسته وزارت علوم و دانشگاه آزاد از هم اکنون با مراجعه به سامانه این سازمان می توانند علاوه بر دریافت دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام در آزمون کارشناسی ناپیوسته ۹۱ وزارت علوم و سازمان سنجش دقایقی قبل در سامانه ثبت نام سازمان سنجش به نشانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
آغاز شد و تهیه دفترچه تنها از طریق این سامانه صورت می گیرد.

فرایند نام نویسی تا ۶ تیرماه ادامه دارد و آزمون ۲ شهریورماه به صورت مشترک برگزار خواهد شد.

پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون و اعلام علاقمندی به گزینش در رشته های دانشگاه آزاد

بر این اساس، هزینه ثبت نام منحصراً به دفاتر پستی قابل پرداخت خواهد بود و داوطلبان لازم است با مراجعه به دفاتر پستی مبلغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان پرداخت کرده و کارت اعتباری برای ثبت نام را دریافت کنند.

همچنین مبلغ ۵۰۰ تومان علاوه بر مبلغ فوق بابت هزینه توزیع کارت اعتباری ثبت نام نیز توسط دفتر پستی، از داوطلب دریافت خواهد شد.

چنانچه داوطلبی علاقمند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی نیز باشد، لازم است مبلغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان علاوه بر وجه ثبت نامی به دفتر پستی پرداخت و نسبت به دریافت یک کارت اعتباری علاقمندی اقدام کند.

همچنین مبلغ ۵۰۰ تومان علاوه بر مبلغ فوق بابت هزینه توزیع کارت اعتباری اعلام علاقمندی به گزینش در رشته های دانشگاه آزاد اسلامی توسط دفتر پستی، از داوطلب دریافت می شود.

در صورتیکه رشته امتحانی مورد تقاضای داوطلب هم در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و هم در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش داشته و داوطلب متقاضی گزینش در همه موارد فوق باشد باید دو کارت اعتباری ثبت نام در آزمون و کارت اعتباری علاقمندی به دانشگاه آزاد اسلامی را با مبلغ ۲۳ هزار تومان از دفتر پست تهیه کند.

علاوه بر این لازم است بابت هزینه توزیع هر کارت اعتباری مبلغ یک هزار تومان پرداخت کند.

خبرگزاری مهر
۳۰/۳/۹۱

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد به یکی از ویژگیهای مثبت برگزاری فرایند مشترک ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه و سازمان سنجش اشاره و خاطرنشان کرد که انتخاب رشته بعد از برگزاری آزمون صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ با توجه به اینکه ثبت نام در آزمون کارشناسی ناپیوسته سال ۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی امسال برای نخستین بار به صورت مشترک همزمان با آزمون سازمان سنجش از ساعت ۱۸ عصر امروز آغاز می شود، عبدالله سجادی جاغرق در گفتگو با خبرنگار مهر، تاکید کرد: فرایند ثبت نام مشترک به داوطلبان کمک می کند مجموعه ای از انتخابهای مختلف را کنار هم داشته باشند.

وی به یکی از ویژگیهای مثبت این نام نویسی مشترک اشاره کرد و گفت: از ویژگیهای مثبتی که این تغییر داشته این است که داوطلب بعد از شرکت در کنکور، انتخاب رشته می کند. تجربه نشان داده هر چه زمان انتخاب رشته داوطلبان به سمت فصل تابستان پیش می رود ارجحیت و ملاحظاتشان در انتخاب به واقعیت نزدیکتر است.

به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، هر چه زمان انتخاب رشته زودتر از فصل تابستان باشد این احتمال وجود دارد که در فاصله انتخاب رشته، محل زندگی و یا نوع کار داوطلبان تغییر کند.

سجادی جاغرق تاکید کرد: معتقدیم نزدیکی بین انتخاب رشته و اعلام نتیجه همیشه انتخاب مطلوبتری برای داوطلبان به همراه دارد.

رئیس مرکز آزمون به داوطلبان توصیه کرد که فعلاً در دفترچه سازمان سنجش علاقمندی به تحصیل در دانشگاه آزاد را اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمام توصیه هایی که سازمان سنجش اعلام کرده برای داوطلبان دانشگاه آزاد هم صدق می کند.

خبرگزاری مهر
۳۰/۳/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e
ارسال:
۰۷ تیر ۱۳۹۱, ۱۱:۵۷ ق.ظ
تمدید مهلت ثبت نام در کنکور مشترک کارشناسی ناپیوسته تا پنجشنبه
معاون سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد و سایر دانشگاهها خبر داد و گفت: داوطلبان تا ۸ تیرماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

سید جلال طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تاکنون ۲۶۸ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۱۵ هزار نفر نسبت به ثبت علاقمندی خود برای دانشگاه آزاد اقدام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند می توانند در تهران با مراجعه به مراکز پستی مناطق ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و در شهرستانها به مراکز اصلی پست شهر، کارت اعتباری ثبت نام را خریداری کنند.

طباطبایی افزود: آزمون کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد و سایر دانشگاههای کشور ۲ شهریور برگزار می شود.

خبرگزاری مهر
۶/۴/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Sunshine Off


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
Smile حضور خود را با صلوات بر محمد و آل محمد به ثبت برسانید soheila-zd ۴۱۲ ۸۸,۴۲۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۱۱ ق.ظ
آخرین ارسال: salam az ma
  کارنامه نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد HamidReza1 ۰ ۸۵۸ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۵۵ ق.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  راهنمایی درباره مقطع کارشناسی ارشد HamidReza1 ۰ ۸۰۱ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۴۰ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ عزیز دادخواه ۲ ۳,۸۰۵ ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ۰۹:۱۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات ۱۴۰۱ tablighjonoub ۰ ۱,۴۷۷ ۰۱ دى ۱۴۰۰ ۰۸:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: tablighjonoub
  پیشنهاد نام برای سلسه گفتگوها با افراد مختلف Doctorwho ۰ ۱,۴۳۷ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹ ق.ظ
آخرین ارسال: Doctorwho
  سوالات آزمونهای کارشناسی ارشد با پاسخ تشریحی sima84 ۰ ۲,۲۴۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: sima84
  طرح آ ت ت یا مصاحبه برای کارشناسی ارشد sima84 ۱۸ ۹,۳۴۷ ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  چگونگی پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان ۹۹-۱۴۰۰ edumoshaver1 ۰ ۱,۸۷۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۵:۰۲ ب.ظ
آخرین ارسال: edumoshaver1
  ثبت نام نمونه دولتی هفتم ۹۹-۱۴۰۰ edumoshaver1 ۰ ۱,۷۸۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۴:۵۸ ب.ظ
آخرین ارسال: edumoshaver1

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close