زمان کنونی: ۰۳ تیر ۱۴۰۵, ۱۲:۵۴ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

میشه با ارشد علوم رفت دکترای نرم افزار؟

ارسال:
۰۲ تیر ۱۳۹۵, ۱۲:۳۴ ب.ظ
میشه با ارشد علوم رفت دکترای نرم افزار؟
میشه این کارو کرد یا سر جلسه مصاحبه امکانش هست گیر بدن؟
برای خارج از کشور و اپلای کردن چی؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۲ تیر ۱۳۹۵, ۱۲:۳۷ ب.ظ
RE: میشه با ارشد علوم رفت دکترای نرم افزار؟
ممنون میشم هرکسی سوال بالا رو جواب داد اینم بگه که آیا میشه ارشد شبکه و دکترا معماری داد؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  علوم کامپیوتر شریف یا نرم افزار تهران؟ ۴L1R3Z4 ۴۴ ۴۴,۶۲۴ ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۸:۱۲ ب.ظ
آخرین ارسال: moeinbahari
  جزوه خلاصه نکات مهم فصول ابتدایی درس مهندسی نرم افزار Happiness.72 ۱ ۴,۹۴۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ۰۶:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: M o h m m @ d
Sad میشه اگه میدونین کمک کنین? . مقالههه Negarrr.n ۰ ۲,۰۵۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ۰۸:۳۱ ب.ظ
آخرین ارسال: Negarrr.n
  مهندسی نرم افزار rh1995 ۰ ۲,۴۳۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۰۷:۰۹ ب.ظ
آخرین ارسال: rh1995
  مهندسی نرم افزار rh1995 ۰ ۲,۱۴۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۰۷:۰۸ ب.ظ
آخرین ارسال: rh1995
  آزمون دکتری نرم افزار و الگوریتم ۱۴۰۰ Seyyedab ۴۶ ۳۷,۰۸۵ ۰۹ مهر ۱۴۰۰ ۰۵:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: Seyyedab
  رتبه ۵۴ علوم کامپیوتر و ۷۶ ریاضی ارشد ۱۴۰۰ Computer92 ۰ ۳,۳۶۳ ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: Computer92
  فیلم های مهندسی نرم افزار خلیلی فر osouly ۰ ۲,۹۹۵ ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: osouly
  کارنامه نهایی ازمون دکتری داخل سال ۱۳۹۲-گرایش نرم افزار انرژی مثبت ۶ ۱۲,۰۰۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۲۷ ق.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
Heart نرم افزار رها بختیاری ۰ ۵,۰۸۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۵۱ ب.ظ
آخرین ارسال: رها بختیاری

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close