زمان کنونی: ۰۳ تیر ۱۴۰۵, ۰۶:۵۲ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

سوال برنامه نویسی آزمون استخدامی

ارسال:
  

uka پرسیده:

سوال برنامه نویسی آزمون استخدامی

خروجی برنامه مقابل چیست؟
[code]char f(){
static char c='w';
return --c;
}
void main(){
printf("%C,%c",f(),f());
}
[align=left],

چون static داره ،میشه v u .?
نقل قول این ارسال در یک پاسخ



موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  کتاب آزمون استخدامی virtual girl ۰ ۷۴۲ ۲۲ تیر ۱۴۰۴ ۰۸:۲۴ ق.ظ
آخرین ارسال: virtual girl
  کمک برای شروع برنامه نویسی seyed ehsn ۲۱ ۲۱,۶۱۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۰۵:۱۰ ب.ظ
آخرین ارسال: maryamjafari63
  استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۲ sinamohammadi0936 ۱ ۲,۰۰۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۰۲ ق.ظ
آخرین ارسال: sinamohammadi0936
  استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۲ sinamohammadi0936 ۰ ۱,۴۱۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۴۹ ب.ظ
آخرین ارسال: sinamohammadi0936
  کمک فوری برای مصاحبه استخدامی رشته هنراموزی کامپیوتر hamide.m ۳ ۶,۲۷۳ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  هشتمین آزمون استخدامی Kinji ۲ ۴,۹۴۸ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۲۲ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  پروپوزال نویسی ف.ش ۹ ۱۵,۹۹۹ ۰۱ دى ۱۴۰۰ ۰۱:۱۷ ب.ظ
آخرین ارسال: golkhorami
  رودمپی برای برنامه نویسی Doctorwho ۱ ۳,۲۹۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۰۳:۰۲ ق.ظ
آخرین ارسال: one hacker alone
  استخدام برنامه نویس یا کارآموز برنامه نویسی سی شارپ Hesitant_Girl ۰ ۲,۷۰۴ ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۰۲ ب.ظ
آخرین ارسال: Hesitant_Girl
  رودمپی برای یادگیری برنامه نویسی Doctorwho ۰ ۲,۷۶۸ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۲۲ ق.ظ
آخرین ارسال: Doctorwho

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close