۰
subtitle
ارسال: #۱
  
هرم IT-87
سلام
چرا اینجا Heapify رو باید از پایین به بالا انجام بدیم؟؟چون MAXHeap ؟؟
چرا اینجا Heapify رو باید از پایین به بالا انجام بدیم؟؟چون MAXHeap ؟؟
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
|||||
| موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
| kمین کوچکترین عنصر در یک هرم کمینه؟ | Iranian Wizard | ۳ | ۵,۴۳۶ |
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ ۰۵:۰۸ ق.ظ آخرین ارسال: molayi |
|
| ۶۰۰ مساله | هرم ها | ۵۸.۳ | Happiness.72 | ۶ | ۶,۱۹۷ |
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ۰۵:۲۵ ب.ظ آخرین ارسال: Happiness.72 |
|
| هرم کامپیوتر ۹۵ | Hopegod | ۲ | ۲,۲۸۲ |
۲۵ آذر ۱۳۹۵ ۰۱:۰۳ ب.ظ آخرین ارسال: Hopegod |
|
| ارتفاع هرم | Hopegod | ۳ | ۳,۰۸۷ |
۱۰ آذر ۱۳۹۵ ۰۶:۰۹ ب.ظ آخرین ارسال: Hopegod |
|
| تعداد جابه جایی در خذف از هرم کمینه | shayesteb | ۵ | ۳,۹۸۷ |
۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ۰۴:۲۶ ب.ظ آخرین ارسال: shayesteb |
|
| سوال ۵۸ فصل ۳ کتاب دکتر قدسی (هرم بیشینه) | so@ | ۶ | ۵,۹۵۲ |
۲۲ آذر ۱۳۹۳ ۱۱:۱۲ ق.ظ آخرین ارسال: Aurora |
|
| سوال ۴۰ کنکور ۹۳ ساختمان هرم | zaree | ۱ | ۲,۱۷۹ |
۱۲ آذر ۱۳۹۳ ۱۰:۰۳ ب.ظ آخرین ارسال: Riemann |
|
| سوال ۳۱ فصل سوم قدسی- هرم | mahnoush | ۰ | ۱,۶۰۳ |
۰۷ آذر ۱۳۹۳ ۰۲:۰۴ ق.ظ آخرین ارسال: mahnoush |
|
| سوالی از max-heapبزرگترین عدد در سطح آخر یک هرم بیشینه | csharpisatechnology | ۷ | ۶,۶۴۱ |
۱۴ آذر ۱۳۹۱ ۱۰:۵۷ ب.ظ آخرین ارسال: fas |
|
Can I see some ID?
Feeling left out?
نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

