۰
subtitle
ارسال: #۱
  
هرم IT-87
سلام
چرا اینجا Heapify رو باید از پایین به بالا انجام بدیم؟؟چون MAXHeap ؟؟
چرا اینجا Heapify رو باید از پایین به بالا انجام بدیم؟؟چون MAXHeap ؟؟
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
|||||
| موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
| kمین کوچکترین عنصر در یک هرم کمینه؟ | Iranian Wizard | ۳ | ۵,۴۳۶ |
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ ۰۵:۰۸ ق.ظ آخرین ارسال: molayi |
|
| ۶۰۰ مساله | هرم ها | ۵۸.۳ | Happiness.72 | ۶ | ۶,۲۰۲ |
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ۰۵:۲۵ ب.ظ آخرین ارسال: Happiness.72 |
|
| هرم کامپیوتر ۹۵ | Hopegod | ۲ | ۲,۲۸۲ |
۲۵ آذر ۱۳۹۵ ۰۱:۰۳ ب.ظ آخرین ارسال: Hopegod |
|
| ارتفاع هرم | Hopegod | ۳ | ۳,۰۹۰ |
۱۰ آذر ۱۳۹۵ ۰۶:۰۹ ب.ظ آخرین ارسال: Hopegod |
|
| تعداد جابه جایی در خذف از هرم کمینه | shayesteb | ۵ | ۳,۹۸۸ |
۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ۰۴:۲۶ ب.ظ آخرین ارسال: shayesteb |
|
| سوال ۵۸ فصل ۳ کتاب دکتر قدسی (هرم بیشینه) | so@ | ۶ | ۵,۹۵۸ |
۲۲ آذر ۱۳۹۳ ۱۱:۱۲ ق.ظ آخرین ارسال: Aurora |
|
| سوال ۴۰ کنکور ۹۳ ساختمان هرم | zaree | ۱ | ۲,۱۸۲ |
۱۲ آذر ۱۳۹۳ ۱۰:۰۳ ب.ظ آخرین ارسال: Riemann |
|
| سوال ۳۱ فصل سوم قدسی- هرم | mahnoush | ۰ | ۱,۶۰۴ |
۰۷ آذر ۱۳۹۳ ۰۲:۰۴ ق.ظ آخرین ارسال: mahnoush |
|
| سوالی از max-heapبزرگترین عدد در سطح آخر یک هرم بیشینه | csharpisatechnology | ۷ | ۶,۶۴۴ |
۱۴ آذر ۱۳۹۱ ۱۰:۵۷ ب.ظ آخرین ارسال: fas |
|
Can I see some ID?
Feeling left out?
نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

