زمان کنونی: ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۵:۱۹ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

اخبار رتبه بندی دانشگاهها و کشورها در حوزه علم در سال ۹۲

ارسال: #۱۶
۳۱ تیر ۱۳۹۲, ۰۱:۲۴ ق.ظ
آخرین وضعیت تولید علم کشور : ایران در رتبه پانزدهم تولید علم دنیا
فکر کن ببین تو ایران چندتا دانشجو داریم؟؟
اما وضعیت علممون اسفناکه
طرف دانشجوی دکترا برای اومدن یه قطعه باید خودشو بکشه بعد می گی تولید علم
بابا جمع کنین این آمار مضحکو
این که کار یکی دیگه رو یه چیزی بهش بچسبونین یه مقاله بدین که نشد کار
وقتی سیاست اینه که برای رفتن به دکترا و در مقطع دکترا باید مقاله و ژورنال بنویسی خوب کسیم که هیچی بارش نیست یه چیزی می نویسه میده چاپ بشه دیگه تا بتونه بره مقطع بالاتر.
واقعا کدوم کسی هست که مقاله ای که نوشته باشه مخصوصا تو همین رشته خودمون واقعا عملی شده باشه به یه دردی خورده باشه!!!!!!!!!!!!
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: crevice , user1 , TnT
ارسال: #۱۷
۳۱ تیر ۱۳۹۲, ۰۱:۴۵ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۱ تیر ۱۳۹۲ ۱۱:۳۷ ق.ظ، توسط crevice.)
RE: آخرین وضعیت تولید علم کشور : ایران در رتبه پانزدهم تولید علم دنیا
(۳۱ تیر ۱۳۹۲ ۰۱:۲۴ ق.ظ)mahdiii نوشته شده توسط:  فکر کن ببین تو ایران چندتا دانشجو داریم؟؟
اما وضعیت علممون اسفناکه
طرف دانشجوی دکترا برای اومدن یه قطعه باید خودشو بکشه بعد می گی تولید علم
بابا جمع کنین این آمار مضحکو
این که کار یکی دیگه رو یه چیزی بهش بچسبونین یه مقاله بدین که نشد کار
وقتی سیاست اینه که برای رفتن به دکترا و در مقطع دکترا باید مقاله و ژورنال بنویسی خوب کسیم که هیچی بارش نیست یه چیزی می نویسه میده چاپ بشه دیگه تا بتونه بره مقطع بالاتر.
واقعا کدوم کسی هست که مقاله ای که نوشته باشه مخصوصا تو همین رشته خودمون واقعا عملی شده باشه به یه دردی خورده باشه!!!!!!!!!!!!
با حرفاتون موافقم. هیچ امکاناتی در اختیار دانشجویان دکتری و ارشد قرار نمیگیره!
همین کفرانس های دره پیت داخلی هم دیگه شدن کاسبی بازار!!
همین معتبر ترین کنفرانس به اصطلاح معتبر سالنه ای که هر ساله بهترین دانشگاه صنعتی کشور برگزار میکنه !{می خواستم مستقیم نگم اما مثل اینکه گفتم!}نزدیک ۳۰۰ تومن میباس پیاده میشدی واسه یه جا که هیچ جا اعتباری نداره! بچه های ما یه سری مقاله فرستادن، یکی که اصلا خودش نمیفهمید که چی نوشته و چیکار کرده، اکسپت شد! یه بنده خدایی هم از روی راهنمایی اشتباه استاد فرستاده بود شاید اگه میفرستاد ژورنالای خارجی توی ایمپک بین ۱ تا ۱/۵ اکسپت میشد اما تو کنفرانسه شد پوستر!!!
باید متاسف بود که دانشجوی دکتری میگیریم واسه اینکه بگیم اینقده دکتر داریم و باسوادیم و نمیایم ببینیم که تو چه صنعتی کدوم شرکتا هستن که نیاز به کار تحقیقاتی دارن و یه هزینه ای هم ازشون بگیریم و دانشجو واسه اون کار بگیریم. دانشجوی دکترایی میگیریم که هنوز نمیدونه توی چه فیلدی میخواد کار کنه بعد از ۱ سال تحصیل توی اون مقطع!!!

البته پژوهش محوری هم که اومده معلوم نیست چی باشه نتیجش اما چیزی که هست هیچ استادی دید خوبی بهش نداره!

اما پیپرهای خوب هم داریم این قابل انکار نیست طبق اون اماری که دادم ۰/۴۴%!!! اگه به اون آمار تصویری که گذاشته بودم نیگا کرده باشید دیدین که ایران توی ۲۰۱۲ از ۲۱۰۰۰ پیپر زیر ۱۰۰ تاش top paper داشته!!! که اینم مشخصه چند درصدشون اونایی بودن که پیپر های خوبی داشتن و با اون اپلی کردن واسه دکتری!

ولی مثلا اتریش ۱۱۰۰۰ تا پیپر داشتن یعنی ۱/۵۲ % اون top paper بوده یعنی بالای ۲۰۰ پیپر البته کشوری با جمعیت نصف تهران!
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: user1 , mahdiii
ارسال: #۱۸
۳۱ تیر ۱۳۹۲, ۰۶:۵۶ ب.ظ
آخرین وضعیت تولید علم کشور : ایران در رتبه پانزدهم تولید علم دنیا
الان خیلی جاها وجود دارن پول میگیرن به اسمت مقاله ثبت میکنن تازه رزومه هم جور میکنن مقاله هم از هرنوعی و هر چند تا بخوای فقط قیمتاش فرق میکنه!حتما تبلیغاشو دیدین!یه سر برین میدون انقلاب فراوون ریخته!همین جور دارن علم تولید میکنن
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: crevice , TnT , mahdiii
ارسال: #۱۹
۱۴ مرداد ۱۳۹۲, ۰۲:۴۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ ۰۷:۴۶ ب.ظ، توسط good-wishes.)
اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو (مرداد ۹۲)
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های علمی بین المللی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، جعفر مهراد رئیس مرکز منطقه‌ای و سرپرست ISC گفت: سایماگو نظامی است که دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی جهان را بر اساس عملکرد پژوهشی در قالب مقالاتی که در نشریات معتبر بین المللی چاپ می‌شود، ارزیابی و رتبه بندی می‌کند، البته ارزیابی و رتبه بندی دانشگاه‌ها بر اساس مقالات علمی توسط ترکیه تحت عنوان «رتبه بندی آکادمیک بر اساس عملکرد پژوهشی» و رتبه بندی لایدن در هلند نیز صورت می‌گیرد ولی هر کدام از این ۳ نظام با روش‌های مختلف خاص خود عمل رتبه بندی را انجام می‌دهند.

سرپرست ISC با بیان اینکه سایماگو جدیدترین رتبه بندی سال ۲۰۱۳ میلادی را اعلام کرده است، اظهار داشت: این رتبه بندی، مقالات علمی دانشمندان و پژوهشگران در بازه زمانی ۲۰۱۱ – ۲۰۰۷ را پردازش کرده است.

رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با اشاره به عمده شاخص‌های مورد توجه در این رتبه بندی گفت: در این رتبه بندی به شاخص برونداد یعنی تعداد کل مدارک منتشر شده در نشریات علمی نمایه شده در پایگاه اسکوپوس، شاخص همکاری بین المللی که حاکی از سهم تولیدات علمی یک موسسه است، شاخص تاثیر نرمال سازی شده یعنی ارتباط بین میانگین تاثیر علمی یک موسسه و میانگین جهانی، شاخص انتشارات با کیفیت بالا که نشان دهنده سهم آن قسمت از تولیداتی است که دانشگاه در پرنفوذترین نشریات علمی دنیا منتشر می‌کند و شاخص تخصص که نشان دهنده میزان تمرکز یا پراکندگی موضوعی تولیدات علمی یک موسسه است، توجه شده است.

مهراد گفت: همچنین از شاخص‌های دیگر این رتبه بندی می‌توان به شاخص های شاخص نرخ برتری که نشان دهنده آن میزان از تولیدات علمی یک موسسه به درصد است که در مجموعه ۱۰ درصد برتر از پراستناد ترین مقالات در رشته های علمی مرتبط با آنان قرار گرفته‌اند، اشاره کرد.

به گفته وی، شاخص رهبری علمی نیز که نشان دهنده تعداد مقالاتی است که در آن‌ها نویسنده مسئول به موسسه مورد نظر تعلق دارد، در این رتبه بندی مورد توجه قرار گرفته است.

مسئول رتبه بندی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی ایران افزود: بر اساس این شاخص‌های رتبه بندی، رتبه ۵ دانشگاه اول جمهوری اسلامی ایران در سال ۲۰۱۳ میلادی و در بازه زمانی مورد نظر به ترتیب دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

سرپرست ISC ادامه داد: رتبه این دانشگاه‌ها در سطح بین المللی به ترتیب ۸۹، ۲۳۴، ۳۶۶، ۴۶۱ و ۵۱۳ است که با توجه به رتبه بندی بیش از ۲۰۰۰ دانشگاه در این نظام رتبه بندی جایگاه درخور توجهی به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: رتبه منطقه‌ای این ۵ دانشگاه نخست جمهوری اسلامی ایران عبارت است از( ۱، ۳، ۶، ۹ و ۱۳) که این رتبه‌ها نیز جایگاهی بسیار رفیع و ارزشمند است.

مهراد خاطرنشان کرد: وقتی رتبه‌های ملی، منطقه ای و بین المللی این ۵ دانشگاه را در سال ۲۰۱۲ میلادی و در بازه زمانی ۲۰۱۰ – ۲۰۰۶ مقایسه می‌کنیم، نتایج درخشانی به دست می‌آید به این معنی که هر ۵ دانشگاه در حالیکه جایگاه خود را از نظر ملی حفظ کرده اند، اما دانشگاه آزاد در سطح منطقه از رتبه دو به رتبه یک، دانشگاه تهران از رتبه ۵ به رتبه سه، دانشگاه علوم پزشکی تهران از رتبه ۷ به رتبه ۶، دانشگاه صنعتی شریف از رتبه ۱۰ به رتبه ۹ و دانشگاه صنعتی امیرکبیر از رتبه ۱۶ به رتبه ۱۳ ارتقا یافته‌اند.

وی اضافه کرد: این ارتقا نشان دهنده شکل گیری برنامه‌های استراتژیک آموزش عالی و تحقیقات علمی جمهوری اسلامی ایران است. به عبارت دیگر، آماری که از تولید علم ایران توسط نظام‌های استنادی گزارش می‌شود که تا به حال به طور مستمر رو به افزایش است با نتایج این رتبه بندی تائید می‌شود.

رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری تصریح کرد: رتبه‌های ششم تا دهم در سال ۲۰۱۳ میلادی اختصاص به دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه شیراز، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دارد. رتبه منطقه‌ای این ۵ دانشگاه برتر در همین سال به ترتیب ۱۷،۲۰، ۲۴، ۳۱ و ۳۲ است.

سرپرست ISC افزود: مقایسه عملکرد این ۵ دانشگاه از نظر رتبه منطقه‌ای با سال ۲۰۱۲ میلادی و در فاصله سال های ۲۰۱۰-۲۰۰۶ به استثنای دانشگاه تربیت مدرس و علم و صنعت ایران که در هر دو سال رتبه یکسانی دارند، ارتقاء رتبه دانشگاه‌های شیراز از ۳۳ به ۲۴، فردوسی مشهد از ۴۰ به ۳۱ و شهید بهشتی از ۴۴ به ۳۲ را به وضوح نشان می‌دهد.

مهراد ادامه داد: دانشگاه صنعتی اصفهان در سال ۲۰۱۳ میلادی در مقام ۱۱ رتبه بندی دانشگاه‌های ایران قرار گرفته است در حالیکه رتبه این دانشگاه در سال ۲۰۱۲ بر اساس شاخص‌های اعلام شده در نظام سایماگو رتبه ۹ بود.

به گفته وی، رتبه‌های ۱۲ تا ۲۰ کشور در این رتبه بندی در سال ۲۰۱۳ به ترتیب به دانشگاه‌های شهید بهشتی (۱۲)، خواجه نصیرالدین طوسی(۱۳)، تبریز (۱۴)، علوم پزشکی شیراز (۱۵)، علوم پزشکی تبریز (۱۶)، پیام نور (۱۷)، علوم پزشکی اصفهان (۱۸)، دانشگاه اصفهان (۱۹) و علوم پزشکی مشهد (۲۰) تعلق دارد. رتبه‌های منطقه ای این دانشگاه‌های برتر ایران در بین صدها دانشگاه بزرگ و کوچک منطقه به ترتیب ۳۳، ۳۹، ۴۳، ۴۶، ۵۰، ۵۹، ۶۰، ۶۲، ۶۴ و ۷۴ است.

سرپرست ISC خاطر نشان کرد: برنامه‌های راهبردی از سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی ایران است، برنامه پنج ساله پنجم ، سند چشم انداز، نقشه جامع علمی کشور و حتی معیارها و شاخص های رتبه بندی ISC به عنوان نقشه راه عمل می کند. حضور موفق دانشگاه‌ها در عرصه‌های تولید علم و نظام های رتبه بندی، اجرای موفقیت آمیز سیاست های راهبردی در حوزه های علم و فناوری را می‌نمایاند.

مهراد افزود: دولت یازدهم خدمت را در حالی آغاز می‌کند که حرکت‌های علمی در دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی به دلیل تحریم‌ها متوقف نشده و نمود آن را می‌توانیم در رشد دانش‌های استراتژیک مانند فناوری نانو، بیوتکنولوژی، فناور‌ های اطلاعاتی، سلول‌های بنیادی، فناوری هسته‌ای، داروسازی، صنایع نظامی، انرژی‌های نو و نیز تولید مقالات علمی که روندی صعودی دارند مشاهده کنیم. رشد تحقیقات علمی تنها به رشته‌های یاد شده محدود نمی‌شود بلکه پیشرفت‌های حاصل در علوم مهندسی، فیزیک، شیمی، پزشکی، ریاضیات، محیط زیست و اکولوژی نیز در خور توجه است.

رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری ادامه داد: سیاست‌های حاکم بر توسعه علمی کشور از سوی برنامه ریزان آموزش عالی و تحقیقات علمی در وزارت علوم با جدیت پیگیری می‌شود و جامعه دانشگاهی اکنون جامعه ای است متحرک و پویا که تعداد دانشجویان آن نیز رو به افزایش است.

مهراد افزود: گرچه سهم تحقیق و توسعه از تولید ناخالص داخلی در سال‌های گذشته با توجه به پیشرفت‌های علمی حاضر افزایش پیدا نکرده است، امیدواریم دولت یازدهم و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به این موضوع با اهمیت توجه ویژه ای داشته باشد تا رشد علمی ایران در دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی کشور فراگیر و کروی باشد.

منبع خبر :
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: reyhaneh64 , aydingol , pooyaa , Pegasus , crevice , deh-ab , salty_co
ارسال: #۲۰
۱۴ مرداد ۱۳۹۲, ۰۶:۰۷ ب.ظ
اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
یه سوال برام پیش اومد؟ کل واحدهای دانشگاه ازاد رو با هم درنظر میگیرن و در رتبه بندی شرکت دادند؟این جوری که خیلی دانشگاه می شه!

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: deh-ab
ارسال: #۲۱
۱۴ مرداد ۱۳۹۲, ۰۹:۴۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۰۴ ب.ظ، توسط crevice.)
RE: اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
(۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ۰۶:۰۷ ب.ظ)انرژی مثبت نوشته شده توسط:  یه سوال برام پیش اومد؟ کل واحدهای دانشگاه ازاد رو با هم درنظر میگیرن و در رتبه بندی شرکت دادند؟این جوری که خیلی دانشگاه می شه!
آره دیگه وگرنه دانشگاه آزاد یا دانشگاه پیام نور میتونه مگه با دانشگاههای مادر کشور رقابت کنه!Wink

این رتبه بندی اگه بخواد اینجوری اعمال بشه یک فاجعه است!!
یعنی چی که همه مجموعه دانشگاه های آزاد و مجموعه دانشگاه های پیام نور رو یکی فرض کردند!!!
۵
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: deh-ab
ارسال: #۲۲
۱۴ مرداد ۱۳۹۲, ۱۱:۱۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۵۲ ب.ظ، توسط Ali_Abdolmaleki.)
RE: اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
(۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۴۹ ب.ظ)crevice نوشته شده توسط:  
(14 مرداد ۱۳۹۲ ۰۶:۰۷ ب.ظ)انرژی مثبت نوشته شده توسط:  یه سوال برام پیش اومد؟ کل واحدهای دانشگاه ازاد رو با هم درنظر میگیرن و در رتبه بندی شرکت دادند؟این جوری که خیلی دانشگاه می شه!
آره دیگه وگرنه دانشگاه آزاد یا دانشگاه پیام نور میتونه مگه با دانشگاههای مادر کشور رقابت کنه!Wink

این رتبه بندی اگه بخواد اینجوری اعمال بشه یک فاجعه است!!
یعنی چی که همه مجموعه دانشگاه های آزاد و مجموعه دانشگاه های پیام نور رو یکی فرض کردند!!!
اخه دوست عزیزم ، هر اراجیفی هر کس گفت را که نمیان منتشر کنن و بعد بگن فاجعه است.Sad

فاجعه اینه که انگار آقا فرداد حضورش کمرنگ شده ، هر چیزی براحتی اینجا زده میشه.Big Grin

مدیر گرامی که برای من پانوشت میذارید، معلومه که وقتی از داخل اطلاعات غلط میفرستیم از اونور آمار دنیا را به هم میزنیم.
آدرس این سایت سایماگو را بگید تا من بهش بگم دانشگاه ازاد پانصد ششصد تا شعبه داره یکی نیست. کدومشون رتبه یک شده. اونوقت متوجه میشید که دانشگاه ازاد رتبه اش چنده؟؟
هعمینطور پیام نور.
انرژی مثبت، در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۳۸ ب.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

منعی برای انتشار خبر یه خبرگزاری معتبر که به اموزش عالی کشور مرتبطه نداریم! و هر چیزی محسوب نمی شه!!! بحث سر خبر مشکلی نداره ولی فکر نکنم شخصی که خبر رو درج کردند عملی برخلاف مقررات انجمن انجام داده باشن.

۳
۵
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: deh-ab
ارسال: #۲۳
۱۴ مرداد ۱۳۹۲, ۱۱:۵۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۵۶ ب.ظ، توسط IT93.)
RE: اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
کد:
دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.
دانشگاه اولی چه مشکوکهAngel
Big Grin
۲
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: crevice
ارسال: #۲۴
۱۵ مرداد ۱۳۹۲, ۱۲:۴۷ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۵۰ ق.ظ، توسط crevice.)
اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
باعث تاسفه و من هم دقیقا منظورم از فاجعه همین بحث ها بودش.
وگرنه توی ایران دیگه اگه حتی بگن آزاد بهتر از Mit هست هیچکس واسه اون حرف تره هم خرد نمیکنه!
هر چند اکثر جاها دید کلی به دانشگاههای ایران دارن بویژه در آمریکا اما اینکه رتبه بندی خودمون بگه دانشگاه آزاد این سطح رو داره میتونه باعث گمراه شدن اساتید در فرایند اپلی باشه. هر چند که فقط یکسری از دانشگاههای ایران تا حدی شناخته شده هستند اما باز خیلی میتونه تاثیر منفی داشته باشه.
بهتر بود جای اینکار چند واحد برتر دانشگاه آزاد و پیام نور! رو در رتبه بندی قرار میدادند و اونها مشخصه که در چه رتبه ای قرار میگرفتند!
۱
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۵
۱۵ مرداد ۱۳۹۲, ۰۱:۱۰ ق.ظ
RE: اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
البته ربته بندی ما ایرانی ها با اینا فرق داره Big Grin
قسمت زیادی از رتبه ی دانشگاه برمیگرده به امکانات و اساتید و سابقه(کارایی که کرده) ۱ دانشگاه ؛ نه سطح بچه هایی که توش در حال تحصیل هستن!
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: mohsen f
ارسال: #۲۶
۱۵ مرداد ۱۳۹۲, ۰۹:۱۰ ب.ظ
اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
این رنکینگو این سایتم میگه:


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۳
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۷
۱۵ مرداد ۱۳۹۲, ۱۰:۴۷ ب.ظ
RE: اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
(۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۱۰ ب.ظ)elahe007 نوشته شده توسط:  این رنکینگو این سایتم میگه:


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

میشه از توی این سایت بی هویت پوزیشن دانشگاه آزاد رو نشون بدید!!!!
بللللللللللللللللللللللللللللله تمام ایران سرای من است!Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
۱
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۸
۱۵ مرداد ۱۳۹۲, ۱۰:۵۹ ب.ظ
اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
این امارها در حده کشک میباشن دانشگاه ازاد از تهران بالاتره؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یعنی جوک سال البته این جور سایتها معیارو بر اساس صداقت مسیولان اون دانشگاه و اماری که بهشون میدن میذارن منتهی نمیدونن این امار سازی ها و رتبه اول شدن تو نظر سنجی های کشکی توی ایراتن یه افتخاره
۵
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۹
۱۵ مرداد ۱۳۹۲, ۱۱:۱۷ ب.ظ
اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
آمار بالای مقالات تایید شده دانشگاه آزاد بخاطر دانشجوی زیادش تو تمام واحداس و فک میکنم این یکی از دلایل انتخاب این دانشگاه بالاتر از تهرانو ...
۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۳۰
۱۶ مرداد ۱۳۹۲, ۱۲:۴۱ ق.ظ
اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
پس قدر ما دانشگاه آزادیا رو توو خارج بهتر از داخل میدونند

یه سوال برام پیش اومد اگه واقعا دلیل کمییت بود اون وقت این دانشگاهای غیر انتفاعی و پیام نور که مسله قارچ همه جا رویدند اینا چرا جز رتبه های برتر نشدند این دست ندارند مقاله بنویسند؟؟!!!

بر اساس سطح علمی هم زیاد نمیشه گفت

ولی من یه چیز میدونم که بچه های دانشگاه آزاد خیلی با کلاس ترند فکر کنم به همین خاطر Big Grin دانشگاه
آزاد بالاتره

“یرفع الله الذین آمنوا منکم و الذین اوتوا العلم درجات” مجادله ۱۱
(خداوند کسانی از شما را که ایمان آورده اند بالا می برد و به کسانی که بهره ای از علم دارند درجات بزرگی می بخشد.)
۳
۸
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: salty_co , m2m3m92


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  سوال در مورد صفحه بندی در سیستم عامل Azadam ۱ ۱,۵۶۵ ۱۳ دى ۱۴۰۰ ۱۱:۰۴ ق.ظ
آخرین ارسال: Azadam
  استخدام در فنآوری اطلاعات خدمات حوزه علمیه قم oloom-ensani ۱۵ ۸,۸۸۲ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: oloom-ensani
  مصاحبه امیرکبیر و علم و صنعت farzin_null ۰ ۲,۳۲۷ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: farzin_null
  دانشگاه های پزشکی رو برای رشته انفورماتیک چطوری اولویت بندی کنم ؟ mrpool ۷ ۸,۴۰۸ ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ۰۱:۵۲ ق.ظ
آخرین ارسال: hossein1991
Rainbow ارشد هوش بهشتی یا نرم علم وصنعت aria_irani ۰ ۲,۳۹۴ ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ۰۶:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: aria_irani
  دانشگاه علم و صنعت و تربیت مدرس nazanin2020 ۶ ۴,۱۱۰ ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ ۰۳:۲۶ ب.ظ
آخرین ارسال: nazanin2020
  همکار در حوزه speech recognition و برنامه نویسی اندروید pasargad7788 ۰ ۱,۹۸۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: pasargad7788
  آخرین اخبار مربوط به مسابقات رباتیک کشوری javadjj ۲۴ ۲۱,۴۲۷ ۲۳ دى ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶ ق.ظ
آخرین ارسال: marvelous
Smile دانلود فیلم های آموزش پایگاه داده-دکتر حق جو دانشگاه علم و صنعت ایران Bakhtabad ۱۹ ۲۹,۱۱۹ ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ۰۱:۰۸ ق.ظ
آخرین ارسال: keshvari9
  هوش شبانه امیرکبیر، روزانه علم و صنعت، مدرس یا بهشتی؟ یا الگوریتم تهران؟! free soul ۶ ۴,۴۹۳ ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۹ ب.ظ
آخرین ارسال: kilookiloo

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close