زمان کنونی: ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۴:۵۹ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

اخبار حوزه اموزش عالی در مهر ماه ۹۲

ارسال: #۱۶
۱۹ مهر ۱۳۹۲, ۱۱:۲۶ ب.ظ
توضیحات رییس سازمان سنجش در مورد دوره آموزش محور (مهر ۹۲)
اگر تز ارشد در مصاحبه دکترا اهمیتی نداشت، اونوقت میشد گفت که منعی برای ادامه تحصیل ندارند.
بر چه اساسی میگید منعی ندارند، وقتی که از بین سوالات مصاحبه، "تزتون چیه و در موردش توضیح بدید؟" هست!
بله آقای خدایی، از نظر شما منعی نداره، اما از نظر مصاحبه کننده ها چرا.

ای درد توام درمان در بستر ناکامی .... ای یاد توام مونس در گوشه تنهایی
در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم ... لطف آن چه تو اندیشی حکم آن چه تو فرمایی
۹
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: S_Mehrjoyan , diligent
ارسال: #۱۷
۱۹ مهر ۱۳۹۲, ۱۱:۳۸ ب.ظ
RE: توضیحات رییس سازمان سنجش در مورد دوره آموزش محور (مهر ۹۲)
(۱۹ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۲۶ ب.ظ)azad_ahmadi نوشته شده توسط:  اگر تز ارشد در مصاحبه دکترا اهمیتی نداشت، اونوقت میشد گفت که منعی برای ادامه تحصیل ندارند.
بر چه اساسی میگید منعی ندارند، وقتی که از بین سوالات مصاحبه، "تزتون چیه و در موردش توضیح بدید؟" هست!
بله آقای خدایی، از نظر شما منعی نداره، اما از نظر مصاحبه کننده ها چرا.

من یکی از همکارام آموزش محور می خوندن گفتن ترم ۱ ترم یا اگر اشتباه نکنم ۲ ترم اول شاگرد ممتاز بشید تبدیل وضعیتتون می کنن می تونید پروژه بردارید و به پژوهش محور تبدیل میشید
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: azad_ahmadi
ارسال: #۱۸
۲۰ مهر ۱۳۹۲, ۱۲:۰۶ ق.ظ
توضیحات رییس سازمان سنجش در مورد دوره آموزش محور (مهر ۹۲)
حالا تز نداره ولی میتونه یه مقاله خوب کار کنه و مشکل مصاحبه اش هم حل میشه. یه مقاله خوب گاهی خیلی بهتر از تز هست.


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: good-wishes , سجاد۶۷
ارسال: #۱۹
۲۰ مهر ۱۳۹۲, ۰۳:۵۴ ب.ظ
شرایط تحصیل همزمان دانشجویان در ۲ رشته/ ممنوعیت همزمانی در دوره ارشد(مهر۹۲)
مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم به جزئیات ادامه تحصیل همزمان استعدادهای درخشان در دانشگاه های کشور اشاره کرد و گفت: موافقت گروه آموزشی برای تحصیل همزمان دانشجو در دو رشته کفایت می کند.

سعید قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط ادامه تحصیل همزمان دانشجویان استعداد درخشان در دو رشته، اظهار داشت: تحصیل همزمان دانشجویان استعداد درخشان در دو رشته شامل حال المپیادیها، رتبه های برتر و تک رقمی کنکور و مدال آوران جهانی می شود.

وی با بیان اینکه محدودیتی در انتخاب رشته ها توسط دانشجویان وجود ندارد، ادامه داد: موافقت گروه آموزشی برای تحصیل همزمان دانشجو در دو رشته کفایت می کند.

مدیر کل برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم از ادامه ممنوعیت تحصیل همزمان دانشجویان کارشناسی ارشد برتر در دو رشته خبر داد و گفت: برنامه ای برای باز شدن راهی به منظور تحصیل همزمان دانشجویان در دو رشته کارشناسی ارشد نداریم.

قدیمی در پاسخ به این سوال که رشته های مورد علاقه دانشجو برای تحصیل باید در یک دانشگاه باشد یا خیر، اظهار داشت: در یک دانشگاه هم می تواند باشد، مگر اینکه رشته دیگر مد نظر دانشجو در دانشگاه دیگری باشد که البته موافقت دانشگاه دوم مهم است.

وی درباره این موضوع که لازم است هر دو رشته مد نظر دانشجو در لیست انتخاب رشته قرار داشته باشد یا نه، تاکید کرد: اگر یک رشته هم در لیست باشد، کافیست.

به گزاش مهر، بر اساس آیین نامه تازه تصویب شده مقاطع کاردانی و کارشناسی، تحصیل همزمان دانشجو برای دو رشته تنها در یک دوره امکانپذیر است.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۰
۲۱ مهر ۱۳۹۲, ۱۲:۲۲ ب.ظ
RE: اخبار کوتاه در حوزه آموزش عالی در مهر ماه ۹۲
ایمیل سرپرست دانشگاه آزاد راه‌اندازی شد

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد با اعلام این خبر، گفت: اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد بزرگترین سرمایه علمی و معنوی این دانشگاه و کشور هستند.

وی با تاکید بر حفظ شان، منزلت و احترام به نظرات، وقت و سرمایه آنان، اظهار داشت:‌ اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد می‌توانند نظرات، پیشنهادات، انتقادات، خواسته‌ها و شکایات خود در زمینه مسائل مربوط به دانشگاه را به ایمیل mirzadeh@iau.ac.ir ارسال کنند.

بدیهی است ایمیل‌هایی که به نشانی غیر از ایمیل مذکور ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شایان ذکر است، ایمیل‌های ارسالی بررسی و نتیجه به ارسال کننده اعلام خواهد شد.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۱
۲۲ مهر ۱۳۹۲, ۰۱:۰۸ ب.ظ
اجازه تحصیل همزمان دانشجویان دانشگاه آزاد در ۲ رشته/ پذیرش دانشجوی پژوهش محور
سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور توسعه همکاری های دانشگاه آزاد و وزارت علوم، جلسه برگزار کردند؛ در دیدار توفیقی بر سیاست تمرکز زدایی و میرزاده خواهان مجوز وزارت علوم برای تحصیل همزمان دانشجویان در دو رشته شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه، میرزاده با بیان اینکه جمعیت سنی ۱۸ تا ۲۴ سال کشور تا هشت سال آینده رو به کاهش است، بر چاره اندیشی و همفکری در این زمینه به منظور جذب دانشجو و ارائه رشته های جدید که هم برای دانشجویان سود داشته باشد و هم نیازهای کشور را رفع کند، تأکید کرد.

وی به همکاری تعدادی از اساتید دانشگاه های دولتی با دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: این همکاری ها باید با صدور بخشنامه ای بیشتر و تسهیل شود تا استادان از امتیاز همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای خود برخوردار شوند.

وی ادامه داد: همکاری در زمینه فعالیت های پژوهشی و آموزشی نظیر چاپ کتاب، راهنمایی پایان نامه ها، بازنگری محتوای درسی کتابها و غیره از جمله این همکاری هاست.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه خواستار جذب دانشجوی دکتری پژوهش محور، اجازه تحصیل همزمان دانشجویان در دو رشته بنابر علایق متقاضیان علاوه بر دانشجویان نخبه، صدور مجوز برای تأسیس کمیسیون مستقل مجلات علمی و تأیید کمیته تخصصی ثبت اختراعات شد.

همکاری در توسعه پارکهای علم و فناوری، تسهیل در تصمیم گیری رشته های مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی همچنین ایجاد هیات ممیزه مستقل برای واحدهای جامع به واحدهای مرکز استان از دیگر موارد مطرح شده از سوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه بود.

در ادامه این جلسه، جعفر توفیقی تمرکززدایی را به عنوان یک اصل مهم مورد تأکید قرار داد و افزود: تمرکز زدایی باید در راستای سیاستهای کلان وزارت علوم صورت گیرد که شامل استاندارد سازی، تفویض اختیار و مراقبت از استانداردهاست.

وی بیان کرد: با کلیات طرح تمرکززدایی موافقم اما برخی از موارد نیاز به بررسی جامع دارد.

توفیقی گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های دولتی در یک نظام آموزش عالی هستند و باید همه مسائل با مشورت و همفکری طرفین حل شود.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تأسیس و توسعه شرکت های دانش بنیان موافقت کرد و تحصیل در دو رشته را ایده خوبی دانست.

وی همچنین درباره جذب دانشجوی دکتری پژوهش محور، گفت: با این ایده موافقم اما باید بررسی همه جانبه صورت گیرد.

در پایان مقرر شد هر چه سریعتر گروه های متشکل از وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی برای بررسی موارد فوق الذکر تشکیل و راهکارهای اجرائی ارائه دهند.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۲
۲۲ مهر ۱۳۹۲, ۰۲:۰۴ ب.ظ
RE: اخبار کوتاه در حوزه آموزش عالی در مهر ماه ۹۲
مهلت ثبت‎نام در دوره آموزش مجازی دانشگاه سمنان تمدید شد

با توجه به شروع دوره آموزش مجازی از بهمن ماه ۱۳۹۲ زمان ثبت‎نام در دوره آموزش مجازی دانشگاه سمنان (مقطع کارشناسی ارشد) تا ۲۵ دی ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پذیرش دانشجوی الکترونیکی (مجازی) برای اولین بار در رشته کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی از طریق تکمیل ظرفیت آزمون سراسری و یا آزمون اختصاصی دانشگاه زیرنظر سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‎شود.

علاقه‎مندان می‎توانند با مراجعه به سایت این مرکز به نشانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
نسبت به ثبت‎نام اقدام کنند.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۳
۲۳ مهر ۱۳۹۲, ۰۱:۲۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ ۰۱:۴۷ ب.ظ، توسط good-wishes.)
[جداسازی] اخبار حوزه اموزش عالی در مهر ماه ۹۲
بیش از ۲۶۰ هزار پایان‌نامه در اختیار دانشگاه‌ها قرار گرفت

با اتصال دانشگاهها و موسسات آموزش عالی به پایگاه پایان نامه های پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات، بیش از ۲۶۰ هزار پایان‌نامه در اختیار دانشگاه‌ها قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شروع سال تحصیلی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی متقاضی، به پایگاه پایان‌نامه‌های پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران متصل شدند.

پس از رونمایی از سایت تمام متن پایان نامه ها در نیمه دوم تیرماه ۱۳۹۲، دانشگاه‌هایی که تفاهم‌نامه همکاری با پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران را امضا کرده و IP خود را به پژوهشگاه اعلام کردند، به نسخه تمام متن پایان‌نامه‌های موجود در گنجینه علمی ایرانیان دسترسی یافتند.

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران اعلام کرده که از زمان رونمایی تاکنون، بیش از ۳۰ دانشگاه به مجموعه قبلی افزوده شدند که اکثریت آنها دانشگاههای آزاد و پیام نور هستند.

پس از آن طی نامه هایی به معاونین پژوهشی و روسای کتابخانه های مرکزی دانشگاهها، نحوه اشتراک و استفاده از تمام متن پایان نامه هایی که دسترسی به آنها از سوی دانشگاه مبدا مجاز اعلام شده، برای دانشگاه‌هایی که تفاهم نامه را امضا کرده بودند ارسال شد.

پایان نامه های تمام متن فقط به تقاضای دانشگاه‌ها و روی IP های دانشگاههایی که شرایط اشتراک را پذیرفته باشند قابل دسترسی است.

تاکنون، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه زنجان، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه امام رضا(ع)، پژوهشگاه مواد و انرژی و موسسه آموزش عالی رجاء IP خود را به پژوهشگاه اعلام و درخواست استفاده آزمایشی از تمام متن پایان نامه‌ها را داده‌اند.

دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌توانند با امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری با پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران از نسخه تمام متن بیش از ۲۶۰ هزار پایان‌نامه در گنجینه علمی ایرانیان بهره‌مند شوند.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهلت تعیین اولویت تکمیل ظرفیت جذب هیات علمی تا پایان مهرماه

رییس مرکز جذب وزارت علوم با اشاره به تعیین اولویت ۱۵۹۱ نفر تاکنون در مرحله تکمیل ظرفیت جذب هیات علمی، از مهلت تعیین اولویت این مرحله تا پایان مهرماه خبر داد.

دکتر محمدرضا مردانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اعلام نیاز ۲۲۳۰ نفری دانشگاه و موسسه آموزش عالی برای مرحله تکمیل ظرفیت جذب هیات علمی، گفت: تنها افرادی می‌توانند اقدام به انتخاب اولویت‌های مرحله تکمیل ظرفیت کنند که در مرحله اول ثبت‌نام کرده‌اند، به عبارت دیگر در این مرحله امکان ثبت‌نام برای متقاضیان جدید وجود ندارد.

وی افزود: از تعداد کل نیازها، ۴۱۷ نفر مربوط به بورس دکتری، ۸۱۸ نفر پیمانی دکتری تخصصی (استادیار)، ۴۰۳ نفر مربی و بقیه مربوط به طرح سربازی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری است.

رییس مرکز جذب وزارت علوم با اشاره به آغاز زمان انتخاب اولویت توسط متقاضیان از روز دوشنبه ۱۵ مهرماه، اظهار کرد: متقاضیان تا پایان ماه جاری فرصت خواهند داشت تا نسبت به انتخاب یک اولویت اقدام کنند.

مردانی خاطر نشان کرد: پس از انتخاب اولویت توسط متقاضیان، پرونده‌ها برای بررسی به دانشگاه‌ها ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعلام نیاز دانشگاه‌ها در دوره تکمیل ظرفیت محدودتر است، تصریح کرد: در این مرحله از تکمیل ظرفیت، دانشگاه‌های دور افتاده و محروم متقاضی جذب هیات علمی هستند، علاوه بر این دانشگاه‌هایی که به تازگی مجوز رشته‌ای را دریافت کرده باشند، در این مرحله اقدام به جذب می‌کنند.

به گزارش ایسنا، این مرحله از فراخوان جذب هیات علمی برای جذب در بهمن‌ماه ۹۲ است.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۴
۲۳ مهر ۱۳۹۲, ۰۳:۲۶ ب.ظ
RE: اخبار کوتاه در حوزه آموزش عالی در مهر ماه ۹۲
آغاز پرداخت مرحله هشتم پژوهانه دوره دکتری

معاون علمی و پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از آغاز مرحله هشتم پرداخت پژوهانه دوره دکتری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر دکتر سیدمهدی سیدی با اعلام پرداخت مرحله هشتم پژوهانه دوره دکتری افزود: با توجه به اینکه اجرای مرحله هشتم طرح اعطای پژوهانه رساله به دانشجویان دکتری مورد تأیید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور قرار گرفت، فراخوان مربوط به مرحله هشتم نیز به وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال شد.

معاون علمی و پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: در این راستا دانشگاه‌ها موظف هستند تا زمان اعلام شده در فراخوان، نسبت به اعلام مشخصات دانشجویان دکتری واجد شرایط دریافت پژوهانه این مرحله که شامل دانشجویان ورودی مهر ۸۹ به بعد که پیشنهاد رساله آنها از اول مهرماه سال ۹۱ تا ۱۵ بهمن ۹۱به تصویب رسیده است، اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان مشمول این مرحله پس از تأیید معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری می‌‌توانند با مراجعه به سامانه ملی پژوهانه (سمپ) به آدرس
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

سیدی یادآور شد: مرحله نهم پژوهانه نیز به زودی اعلام خواهد شد.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , سجاد۶۷
ارسال: #۲۵
۲۵ مهر ۱۳۹۲, ۰۶:۲۴ ب.ظ
RE: اخبار کوتاه در حوزه آموزش عالی در مهر ماه ۹۲
شرایط ثبت‌نام در فراخوان دانشجویان نمونه کشوری + نحوه امتیازدهی

ثبت‌نام فراخوان انتخاب دانشجویان نمونه کشوری که از ۱۵ مهرماه آغاز شده است، دارای شرایط خاصی برای ثبت‌نام کنندگان است و نحوه انتخاب این دانشجویان نیز روند مشخصی را طی می‌کند.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ثبت‌نام از دانشجویان متقاضی شرکت در این فراخوان تا ۱۰ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت و داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام از طریق سامانه خدمات آموزشی سازمان امور دانشجویان به نشانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
اقدام کنند.

همچنین بر اساس آیین‌نامه دانشجویان نمونه که مورد تایید وزارتین علوم و بهداشت است، دانشجوی نمونه فردی است که به لحاظ ویژگی‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و رعایت شئون دانشجویی سرآمد دانشجویان دیگر باشد که دانشجوی نمونه کشوری به آن دسته از دانشجویان نمونه دانشگاهی اطلاق می‌شود که به واسطه کسب بالاترین امتیاز در گروه و مقطع، توسط دانشگاه مدارک آنان برای ارزیابی به وزارتین ارسال و در هیات‌های داوری وزارتین مورد ارزیابی قرار گرفته و به لحاظ کسب بالاترین امتیاز در گروه تخصصی و مقطع تحصیلی در میان شرکت کنندگان، توسط معاونت‌های دانشجویی و آموزشی وزارتین به عنوان دانشجوی نمونه کشوری معرفی می‌شوند.

از ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی این دانشجویان می‌توان به فعالیت‌های ایثارگری، قرآنی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، هنری و ادبی اشاره کرد، همچنین ویژگی‌های علمی شامل فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی می‌شود، از سوی دیگراین دانشجویان باید ضوابط و مقررات را رعایت کرده و رفتار، اخلاق، مسئولیت پذیری، اعتقادات دینی و مذهبی پسندیده‌ای داشته باشند.

این دانشجویان می توانند از گروه‌های مختلف پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم پایه پزشکی و بهداشت، کشاورزی و دامپزشکی، فنی مهندسی، هنر، علوم پایه و علوم انسانی انتخاب شوند.

همچنین دانشجویانی می توانند در این فراخوان ثبت‌نام کنند که حداقل یک نیمسال تحصیلی را در دوره کاردانی و کارشناسی با معدل کل حداقل ۱۶، در مقطع کارشناسی‌ارشد با معدل کل حداقل ۱۷، در مقطع دکتری حرفه‌ای با معدل کل حداقل ۱۶، در مقطع دکتری تخصصی با معدل کل حداقل ۱۷ و در مقطع دکتری تخصصی بالینی با معدل کل حداقل ۱۵ گذرانده باشند و همچنین دانشجویانی که تا پایان شهریور ماه هر سال دانش‌آموخته می‌شوند، می‌توانند در همان سال در این رقابت شرکت کنند.

بر اساس این آیین‌نامه، هر دانشجو در هر مقطع تنها یک بار می‌تواند بعنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شود و داشتن حداقل معدل کل و کسب حداقل امتیاز از بخش‌های پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی و شئون دانشجویی، برای شرکت در این رقابت الزامی است، همچنین دانشجویان دارای سابقه محکومیت در شورای انضباطی دانشگاه‌ها و یا مراجع قانونی ذیربط امکان شرکت در این رقابت را ندارند.

ارائه تاییدیه برای کلیه فعالیت‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی ضروری است و صرفا فعالیت‌های صورت گرفته در مقطع فعلی دانشجو ملاک محاسبه و امتیاز است و مدارک دانشجویان بر حسب گروه تخصصی و مقطع مورد رسیدگی قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش، نحوه امتیازدهی به دانشجویان و انتخاب آنها بر اساس جدول زیر انجام می‌شود:
[تصویر:  4]


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , ppositiveenergy , سجاد۶۷
ارسال: #۲۶
۲۷ مهر ۱۳۹۲, ۱۲:۴۱ ب.ظ
RE: اخبار کوتاه در حوزه آموزش عالی در مهر ماه ۹۲
الزام دانشجویان به شرکت در دوره آموزشی پیش از ازدواج

مسئول مرکز مشاوره دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به برگزاری کارگاه مهارت های پیش از ازدواج گفت: ورودی های جدید کارشناسی ارشد دانشگاه ملزم به شرکت در کارگاه های مهارت های پیش از ازدواج هستند.

[تصویر:  220813_IMG13562721.JPG]

لیلا شورین در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه شرکت در کلاس های مهارت‌های زندگی (ویژه دانشجویان کارشناسی جدیدالورود) و آموزش پیش‌ از ازدواج (ویژه­ دانشجویان کارشناسی ارشد جدیدالورود) از سوی معاونت دانشجویی دانشگاه الزامی شده است، دانشجویان باید در مرکز مشاوره دانشگاه ثبت نام و در کلاس های مذکور شرکت کنند.

وی ادامه داد: امسال همچنین نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و پلیس ناجا در دانشکده‌های دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود.

مسئول مرکز مشاوره دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به فعالیت مرکز مشاوره دانشگاه خواجه نصیر گفت: دفاتر مشاوره در تمام دانشکده‌های این دانشگاه فعال هستند و به صورت میانگین دو روز در هفته روانشناس و مشاور در دفاتر حضور دارند.

وی ادامه داد: در یکی از دانشکده ها روانپزشک و مددکار به صورت تمام وقت خدمات رسانی می کنند.

شورین با اشاره به روش برقراری ارتباط با دانشجویان گفت: دانشجویانی که نیاز به خدمات مشاوره ای دارند برخی مواقع خود به مرکز مراجعه می کنند و در مواقع دیگر از طریق همیاران مشاور که در خوابگاه‌ها فعال هستند به مرکز معرفی می شوند، همیاران مشاور از خود دانشجویان هستند که در خوابگاهها فعال هستند و دانشجویانی را که مشکل دارند به مرکز معرفی می کنند.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: مورتن , انرژی مثبت , ۸Operation
ارسال: #۲۷
۲۷ مهر ۱۳۹۲, ۰۲:۴۰ ب.ظ
RE: اخبار کوتاه در حوزه آموزش عالی در مهر ماه ۹۲
(۲۷ مهر ۱۳۹۲ ۱۲:۴۱ ب.ظ)good-wishes نوشته شده توسط:  
الزام دانشجویان به شرکت در دوره آموزشی پیش از ازدواج

مسئول مرکز مشاوره دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به برگزاری کارگاه مهارت های پیش از ازدواج گفت: ورودی های جدید کارشناسی ارشد دانشگاه ملزم به شرکت در کارگاه های مهارت های پیش از ازدواج هستند.

[تصویر:  220813_IMG13562721.JPG]

لیلا شورین در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه شرکت در کلاس های مهارت‌های زندگی (ویژه دانشجویان کارشناسی جدیدالورود) و آموزش پیش‌ از ازدواج (ویژه­ دانشجویان کارشناسی ارشد جدیدالورود) از سوی معاونت دانشجویی دانشگاه الزامی شده است، دانشجویان باید در مرکز مشاوره دانشگاه ثبت نام و در کلاس های مذکور شرکت کنند.

وی ادامه داد: امسال همچنین نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و پلیس ناجا در دانشکده‌های دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود.

مسئول مرکز مشاوره دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به فعالیت مرکز مشاوره دانشگاه خواجه نصیر گفت: دفاتر مشاوره در تمام دانشکده‌های این دانشگاه فعال هستند و به صورت میانگین دو روز در هفته روانشناس و مشاور در دفاتر حضور دارند.

وی ادامه داد: در یکی از دانشکده ها روانپزشک و مددکار به صورت تمام وقت خدمات رسانی می کنند.

شورین با اشاره به روش برقراری ارتباط با دانشجویان گفت: دانشجویانی که نیاز به خدمات مشاوره ای دارند برخی مواقع خود به مرکز مراجعه می کنند و در مواقع دیگر از طریق همیاران مشاور که در خوابگاه‌ها فعال هستند به مرکز معرفی می شوند، همیاران مشاور از خود دانشجویان هستند که در خوابگاهها فعال هستند و دانشجویانی را که مشکل دارند به مرکز معرفی می کنند.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

حالا یکی اون وسط قبلش ازدواج کرده بود خودش میشه استاد؟ Angel
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: SnowBlind
ارسال: #۲۸
۲۸ مهر ۱۳۹۲, ۰۷:۴۴ ب.ظ
RE: اخبار کوتاه در حوزه آموزش عالی در مهر ماه ۹۲
تایج مرحله اول بررسی تقاضاهای طرح سربازی اعلام شد/ کاهش سهمیه سربازی در ۵ رشته

نتایج مرحله نخست بررسی تقاضاهای قانون نحوه تامین هیات علمی دانشگاهها و موسسات آموزشی و پژوهشی در قالب طرح سربازی از سوی مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاهها و موسسات آموزش عالی متقاضی که پیش از این نسبت به ثبت مشخصات متقاضیان در پورتال مرکز نظارت و ارزیابی اقدام کرده اند، می توانند با مراجعه به لیست مشاهده تقاضاهای ثبت شده نسبت به نتیجه بررسی اطلاع حاصل کرده و متقاضیان را از نتیجه بررسی آگاه سازند.

با اعلام مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم، ابلاغ طرح سربازی پذیرفته شدگان به دانشگاه مربوطه ارسال شده است.

آن دسته از افرادی که به دلیل تکمیل ظرفیت در رشته های مورد تقاضا در اولویت پذیرش قرار نگرفته اند، باید در تاریخ مندرج در برگه اعزام برای گذارندن خدمت سربازی عادی به محل مندرج در آن مراجعه کنند و عواقب ناشی از عدم مراجعه به موقع متوجه مشمولین متقاضی خواهد بود.

این مرکز از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی خواست با توجه به کاهش سهمیه ۹۳-۱۳۹۲ اعلام شده توسط ستاد کل نیروهای مسلح و تکمیل ظرفیت در رشته های مهندسی برق، مهندسی مکانیک، ریاضی، آمار، مهندسی عمران از ارسال تقاضاهای جدید تا پایان دوره ۱۳۹۳/۶/۱ خودداری کنند.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۹
۲۹ مهر ۱۳۹۲, ۰۴:۵۹ ب.ظ
RE: اخبار کوتاه در حوزه آموزش عالی در مهر ماه ۹۲
آغاز ثبت‌نام عمره دانشجویی از یکشنبه آینده / سهمیه عمره دانشگاهیان

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت‌نام عمره دانشجویی از پنجم آبان ماه خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی با اشاره به مهلت ثبت‌نام عمره دانشجویی از پنجم تا ۱۵ آبان ماه از طریق سایت لبیک به نشانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
،
گفت: ثبت‌نام در سه گروه اساتید، دانشجویان پسر مجرد و متاهلین انجام می‌شود و قرعه‌کشی در روزهای ۱۹ و ۲۰ آبان ماه به صورت اینترنتی انجام و زائرین اصلی و ذخیره اعلام خواهند شد.

وی در خصوص ظرفیت عمره دانشگاهیان، گفت: با پیگیری های ستاد عمره از سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری قرار شد بعد از ایام حج سهمیه به ستاد عمره اعلام شود، اما با پیگیری‌های مستمر ستاد این سهمیه از مکه مکرمه به ستاد عمره اعلام شد و در این مرحله ۱۵ هزار نفر از دانشجویان و ۲ هزار نفر از اساتید به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

فقیهی گفت: پیشنهاد ما این است که اعزام‌ها از اوایل اسفند ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه می‌یابد، تا مشکلی در درس دانشجویان پیش نیاید که این زمان هنوز قطعی نشده است، همچنین قیمت نهایی عمره امسال هنوز مشخص نشده است و بعد از قیمت گذاری سازمان حج به زائرین اطلاع رسانی خواهد شد.در تلاش هستیم که بعد از اعلام قیمت برای دانشجویان تخفیف بگیریم.

رییس ستاد عمره در خصوص ارائه تسهیلات به زائرین دانشجو، گفت: سال گذشته به ۲۵۰۰ نفر از ۱۵ هزار زائر دانشجو وام تعلق گرفت و امیدواریم در سال جاری بتوانیم تسهیلات بیشتری برای زائرین دانشجو فراهم کنیم.

فقیهی در خصوص اعزام دختران به عمره، گفت: هنوز مشکل اعزام دختران مجرد به عمره حل نشده است و فقط متاهلین به عمره اعزام خواهند شد.امسال بیشترین سهمیه در اختیار متاهلین قرار گرفته و ۸۴۰۰ متاهل و ۶۶۰۰ مجرد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۵ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور با همکاری بعثه و سازمان حج و زیارت به سرزمین وحی اعزام شدند، اظهار کرد: ستاد عمره اقدام به برگزاری نظرسنجی در سه مقطع قبل، حین و بعد از سفر بین عمره گزاران دانشجو کرد که در سوالاتی که در نظرسنجی بعد از سفر از دانشجویان پرسیده شد ۹۳ درصد نسبت به مدیر کاروان، ۶/۷۳ درصد نسبت به روحانی کاروان خیلی زیاد و ۴/۲۶ خیلی زیاد و ۸۸ درصد از معاون کاروان ابراز رضایت داشتند.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه ۱۹ سال است در دانشگاه هستم، اما هیچ فعالیت فرهنگی را مانند عمره تاثیرگذار نمی‌بینم، تصریح کرد: هفته قبل همایش بعد از سفر در بیرجند برگزار شد و جالب است که ۱۰۰ درصد زائرین در این همایش حضور به هم رسانده بودند که این نشان از علاقه دانشجویان به زیارت و این سفر معنوی است.

فقیهی در خصوص برنامه‌های طول سفر، گفت: در دوره گذشته با همکاری بعثه و سازمان حج و زیارت، زیارت دوره ویژه در مدینه داشتیم و با توجه به آنکه بعضی‌ها می‌گویند برنامه‌های مدینه فشرده است، اما ۷۹ درصد نسبت به این برنامه ابراز رضایت داشتند، همچنین بیش از ۷۰ درصد از زائرین دانشجو در خصوص تشکیل حلقه‌های قرآنی و انس با قرآن در مدینه و مکه اعلام رضایت می‌کردند و تشکیل این حلقه‌ها را در ارتباط برقرار کردن با قرآن موثر دانسته‌اند.

ادامه خبر در
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  خرید دیزل ژنراتور یک پیشنهاد عالی برای فرا ا tiaragenerators ۰ ۳۲۲ ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۰۱:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: tiaragenerators
  استخدام در فنآوری اطلاعات خدمات حوزه علمیه قم oloom-ensani ۱۵ ۸,۸۸۷ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: oloom-ensani
  اموزش زبان فاطمه سلیمانی ۷۰ ۱۱,۲۵۶ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: فاطمه سلیمانی
  همکار در حوزه speech recognition و برنامه نویسی اندروید pasargad7788 ۰ ۱,۹۸۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: pasargad7788
  طلوع ماه admin ۱۷ ۱۷,۵۹۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: gostore
  آخرین اخبار مربوط به مسابقات رباتیک کشوری javadjj ۲۴ ۲۱,۴۳۷ ۲۳ دى ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶ ق.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  درخواست اموزش تصویری پایگاه داده پیشرفته و سیستم عامل پیشرفته Shahinbitko ۰ ۲,۳۱۰ ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۰۸:۴۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Shahinbitko
Exclamation ارسال پرونده سربازی در تیر ماه....کمک کنید shayanww ۴ ۵,۰۵۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: aali361
  اموزش روزانه مباحث بازار کار شبکه های کامپیوتری cisco_man ۲ ۲,۸۹۲ ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ۰۷:۱۳ ب.ظ
آخرین ارسال: saeidkhan
  یخ برف ابر (۲۵ دی ماه ۹۳) Aseman7 ۱ ۳,۱۸۶ ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۵۷ ق.ظ
آخرین ارسال: parvansec

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close