با تراز ۶۵۰۰ آیا امیدی به قبولی معماری کامپوتر علوم تحقیقات تهران در تکمیل ظرفیت هست؟
|
۲۱ شهریور ۱۳۹۲, ۰۸:۱۱ ب.ظ
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ ۰۸:۱۳ ب.ظ، توسط ukh-ac.)
|
|
|
|
با تراز ۶۵۰۰ آیا امیدی به قبولی معماری کامپوتر علوم تحقیقات تهران در تکمیل ظرفیت هست؟
با تراز ۶۵۰۰ آیا امیدی به قبولی معماری کامپوتر علوم تحقیقات تهران در تکمیل ظرفیت هست؟
|
|
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | |
|
|
۲۶ شهریور ۱۳۹۲, ۰۲:۴۴ ب.ظ
|
|
|
|
با تراز ۶۵۰۰ آیا امیدی به قبولی معماری کامپوتر علوم تحقیقات تهران در تکمیل ظرفیت هست؟
فکر نمی کنم علوم تحقیقات تهران اصلا تکمیل ظرفیت بگیره
|
امروز از آن من است
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | |
|
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
| موضوع: |
نویسنده |
پاسخ: |
بازدید: |
آخرین ارسال |
| |
نحوه گرفتن یک ترم مهمانی از دانشگاه آزاد شهرستان به تهران |
be_sooye_movafaghiat |
۲ |
۲,۷۶۵ |
۰۳ اسفند ۱۴۰۴ ۰۶:۵۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Liro
|
| |
علوم کامپیوتر شریف یا نرم افزار تهران؟ |
۴L1R3Z4 |
۴۴ |
۴۴,۶۲۳ |
۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۸:۱۲ ب.ظ
آخرین ارسال: moeinbahari
|
 |
اطلاعات در مورد دانشگاه تهران (پردیس فارابی) |
mehRUN |
۲ |
۶,۷۳۷ |
۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ۰۱:۴۱ ب.ظ
آخرین ارسال: eng.behnam
|
| |
دکتری بیوانفورماتیک دانشگاه تهران |
omid93 |
۸ |
۱۶,۶۲۶ |
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: razieh.msh91
|
| |
قبولی دکتری با ارشد آزاد؟ |
injaneb |
۵۶ |
۹۷,۱۴۹ |
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ ۰۷:۳۱ ب.ظ
آخرین ارسال: vejdani
|
| |
سلام آیا اینجا کسی رشتش کامپیوتر هست؟ |
parisa1140 |
۲ |
۵,۴۹۴ |
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: farsamw
|
| |
درخواست ارائه تکمیل ظرفیت دکتری نیمسال دوم دانشگاه ازاد |
alireza6660 |
۱ |
۵,۱۹۶ |
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
|
| |
تکمیل قطعه کد مجموع آرایه |
Xzrix |
۰ |
۲,۱۵۳ |
۰۲ دى ۱۳۹۹ ۰۷:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: Xzrix
|
| |
بعد ۶ سال اومدم، ارشد مهندسی کامپیوتر کسی هست؟؟ |
seyed_eng |
۷ |
۹,۵۷۴ |
۱۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۷:۴۷ ق.ظ
آخرین ارسال: iraj.leo
|
 |
مالک اشتر و قبولی در مصاحبه اش و تکلیف انتخاب رشته ما بعد قبولی در مصاحبه مالک اشتر |
mahditorki |
۱۷۲ |
۲۰۲,۹۳۰ |
۲۵ دى ۱۳۹۸ ۰۲:۴۳ ق.ظ
آخرین ارسال: Farhad namjo
|