زمان کنونی: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳, ۰۶:۴۷ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۱۴۰ گرایش هوش مصنوعی

ارسال:
۰۸ خرداد ۱۳۹۲, ۰۶:۲۶ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۱۴۰ گرایش هوش مصنوعی
اگه مایلیدخودتون را معرفی کنید(نام و نام خانوادگی) و بگید متولد چه سالی هستید و اهل کدام شهرید؟ رتبه و رشته و گرایشتون را هم بفرمایید.
ریحانه ترک زاده هستم ، متولد ۷۰، اهل کرمان، رتبه ۱۴۰ هوش مصنوعی

۱-در چه رشته ای کارشناسی گرفتید؟ تمام شده یا در حال تحصیل هستید؟آیا کارشناسی پیوسته خوندید یا کاردانی و بعد کارشناسی؟
مهندسی کامپیوتر- نرم افزار، ترم ۸ هستم

۲- با اجازه تون برگردیم به دوران نوجوانی و حتی کودکی ،چی شد که اومدین کارشناسی این رشته؟ چطوری وارد دوره کارشناسی شدین؟ یعنی با علاقه و شناخت این رشته را انتخاب کردین یا انتخابتون اول دانشگاه بود بعد رشته؟
از دوران دبیرستامن به این رشته علاقه داشتم ، انتخابام فقط مهندسی کامپیوتر-نرم افزار بود بعد سخت افزار

۳- کدام دانشگاه کاردانی و کارشناسی را تحصیل کردین؟
دانشگاه شهید باهنر کرمان

۴- در کارشناسی چطور دانشجویی بودید؟ از اونا که همیشه نمره خوبه کلاسند؟یا معمولی بودید؟ یا درسها را بر اساس علاقه میخوندید نه بخاط معدل یعنی از یک درس خوشتونمیومد خوب میخوندین و بیست میگرفتین و یکی را دوست نداشتید فقط پاسش میکردید .
دانشجوی متوسط رو به بالا، سه چهار تا درس رو فقط واسه پاس کردن خوندم و تو بقیه معمولا نمره خوب میگرفتم (به جز ۴-۳ تا درس به بقیه علاقه داشتم )

۵-از کی به کنکور ارشد فکر کردید؟اصلا" ادامه تحصیل از ابتدای ورود به دانشگاه ، تو برنامه تحصیلی تون بود یا نه؟
از ابتدای ورود به دانشگاه ، قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر رو داشتم

۶- آیا وقتی تصمیم گرفتید ارشد شرکت کنید همین رشته میخواستید امتحان بدید یا گرایش دیگری ولی بعدا" وقتی به برنامه ریزی رسیدیننظرتون این رشته و گرایش شد؟
ابتدا کمی بین نرم افزار و هوش مصنوعی دو دل بودم اما قبل شروع کردن واسه ارشد، مطمئن شدم که هوش مصنوعی رو دوست دارم .

۷- میشه درصدهاتون را در هر درس بگید. اگه بیش از یک رشته هم کنکور دادین هر دو را بگید.
زبان : ۳۵/۵۶
دروس ریاضی : سفید
دروس مشترک : ۴۳/۰۶
دروس تخصصی هوش : ۲۲/۹۲

۸- آیا سال اولی بود که کنکور می دادید؟ اگه المپیادشرکت کردید یا سال دوم یا سوم یا ... هست که برای ارشد امتحان میدید بفرمایید.
سال گذشته آزمایشی دادم و رتبه ام تو هوش مصنوعی ۳۵۰۰ بود.
امسال سال اولی بود که المپیاد شرکت کردم.

۹- بنظرتون چقدر درس خوندن تو دانشگاهی که شما درس خوندین برای پایان ترم و برای کنکور با هم تفاوت داره یا شبیه هست به بیان دیگه بنظرتون تو دانشگاه شما بچه های موفق در تحصیل کارشناسی شانس بیشتری واسهازمون ارشد دارن یا نه اصلا" این دو نوع درس خوندن متفاوت را می طلبه؟
بسیار تا بسیار با هم تفاوت دارن در واقع موفق بودن در تخصیل کارشناسی دلیل بر موفق بودن در آزمون ارشد نیست .

۱۰- از کی دقیقا" برای کنکور ارشد برنامه مطالعاتی گذاشتید ، از کی شروع کردید،آیا سر همون وقتی که در برنامه پیش بینی کرده بودین شروع کردین؟ برنامه تون چند ماهه بود؟ آیا وقفه ای هم پیش اومدمثلا" اتفاقی چیزی که مجبور شید برنامه را عوض کنید؟
دقیقا از ۲ مرداد شروع کردم، اصولا شروع خوبی دارم Smile
از ۲ مرداد که شروع کردم برحسب شرایط ، برنامه رو تغییر می دادم اما درسته که ساعات مطالعم زیاد نبود اما در برنامم وقفه نداشتم و میشه گفت برنامم مداوم بود.

۱۱- برنامه تون ثابت بود یا هر از گاهی تا نزدیکای کنکور اصلاحش کردین ؟ ااگه اصلاح کردین اصلاحات جزئی بود یا کلی؟
همونطور که گفتم برنامم ثابت نبود و تا نزدیکای کنکور هم اصلاحش می کردم. اوایل یکی دوبار اصلاحات کلی داشتم اما از اون به بعد تغییرات جزئی می دادم .

۱۲-بعضی درسها تو آزمون ارشد تاثیر و نمره بیشتری دارن و توجه بیشتری بهشون میشه . شما هم همینکار را کردین؟منظورم توجه به بودجه بندی درسها برای آزمون ارشد هست.
بله من هم مثل اکثریت همین کار رو انجام دادم

۱۳-آیا هنگام برنام ریزی تو ذهنتون بود که مثلا" تو یه درس خاص ضعیفید و تو یه درس قوی و به درسهای مختلف بر این اساس وزن بیشتر یا کمتر بدین؟میشه در مورد درسهای مختلف بگید؟
زبان رو که از روی دانش قبلیم زدم و وقت نذاشتم برا خوندنش (قصد داشتم سفید بذارو و عوضش وقتشو بدم به ریاضی و مشترک!!)
تو دروس ریاضی مشکل خاصی نداشتم و بهشون علاقه داشتم و کمتر از دروس مشترک روشون وقت گذاشتم (قابل ذکره که تو ریاضی از خودم انتظار ۴۰-۵۰ داشتم اما سر کنکور خیلی هول شدم و ترجیح دادم سفید بذارم و عوضش زبان که قصد داشتم سفید باشه رو جواب دادم!!)
بیشترین وقت رو رو دروس مشترک گذاشتم چون سطح دروس مشترکی که در طول دوره کارشناسی خوندم زیاد برام قابل قبول نبود. نیاز داشتم که خیلی بیشتر رو این دروس کار کنم.

۱۴- خب شما زمان مشخصی داشتید و پایان زمان مطالعه روز قبل از کنکور هست . پس طبیعی است که منابع مطالعاتی هم نمیتونن اضافه بشن. آیا شما هنگام برنامه ریزی میدونستید برای هر درس کدام منابع یا جزوات را باید(یا میخواهید )بخونید یا نه؟ یعنی مظورم اینه که برنامه ریزی زمانی کردید یا برنامه ریزی براساس منابع . مثالی بزنم . مثلا" شما روی سیستم عامل هفته ای پانزده ساعت وقت گذاشته بودید و با یک منبع مثلا" کتاب پارسهشروع کردین و بخودتون گفته بودید اگر فرصت شد مثلا" کتاب پوران را هم میخونم اگر نرسیدم هم هیچ. یا اینکه برنامه ریزیتون بر اساس خوندن منابع بود یعنی مثلا" گفته بودین من باید سه تا کتاب مشخص را برای سیستم عامل حتما" بخونم و بر این اساس برنامه ریزی کردین؟
من برای هر درس فقط یک منبع رو خوندم و برای بعضی درس ها تست های یک سری مباحث رو از سایر منابع هم میزدم.در واقع میشه گفت برنامه ریزی زمانی کردم (حالت اولی که توضیح دادین)

۱۵- میشه منابع مطالعاتی که واسه هر درس خوندید را بگید.ایا از ویس و فیلم هم استفاده کردین.
فقط از کتاب استفاده کردم
زبان : نخوندم
ریاضی مهنسی: پارسه
آمار: پارسه
گسسته : پوران پژوهش
محاسبات : راهیان ارشد
مدار منطقی : راهیان ارشد
معماری : پوران پژوهش
نظریه : پارسه
ساختمان داده : پارسه
سیستم عامل : نخوندم
هوش مصنوعی : پوران پژوهش
مدار الکتریکی: پارسه
طراحی الگوریتم : پوران پژوهش

۱۶- بنظرتون تو رشته و گرایش شما کدام درسها را باید از روی کتب مرجع خوند.
خودم چون نظریه رو تو دوران تحصیل از رو کتاب مرجع خونده بودم واسه کنکور دیگه کتاب مرجع رو نخوندم و کتاب پارسه که به نظرم یه جور خلاصه از کتاب مرجع بود رو خوندم.
در کل فکر میکنم طراحی الگوریتم و نظریه رو بهتره از رو کتاب مرجع خوند.

۱۷- آیا شما در طول تحصیل کارشناسی از کتب مرجع هم استفاده میکردین یا بقول بعضی دوستان جزوه محور بودین؟
واسه بعضی از دروس که زیاد مهم نبودن و استاد در حئ جزوه میخواست، جزوه می خوندم .
بعضی دروس رو جزوه خوب بود اما فکر میکردم باید بیشتر بلد باشم، یه قسمتایی که نیاز بود رو از رو کتاب مرجع هم می خوندم.
بعضی دروس هم جزوه خوبی نداشتن اصلا سراغ جزوه نمی رفتم و فقط کتاب میخوندم (خیلی کم پیش می اومد این حالت!!)

۱۸- زبان یه درس تقریبا"جداست. آیا شما زبان را واسه کنکور خوندین یا پایه قبلی داشتید یا اصلا" سر کنکور هر چی شد جواب دادین یا کلا" جواب ندادین؟ سطح زبان شما ضعیفه ، متوسطه یا خوبع یا عالی؟
قبلا هم گفتم، پایه قبلی داشتم و سر کنکور فقط اونایی که مطمئن بودم رو زدم (البته واسه همه درسا همین کار رو انجام دادم.)
فکر میکنم سطح زبانم خوبه .

۱۹- در مورد ریاضی چی؟ بنظرتون میشه بالا زد؟ایا همه درسهای ریاضی را باید داوطلبین بخونند یا میشه یکی یا دوتاش را حذف کرد؟
درمورد ریاضی، چون خودم تجربه بدی داشتم، باید بگم بستگی به سطح سوالا داره اگه متوسط باشه میشه خیلی خوب زد.
در کل بستگی به شخص داوطلب داره اگه تو دروس ریاضی قویه و زود به تسلط میرسه، به نظرم چیزی رو حذف نکنه اما اگه باهاشون مشکل داره، یکی دو تارو که براش وقت گیره خوندش و البته سخته تست زدنش، رو بهتره حذف کنه.

۲۰- اگه میشه در مورد برنامه ریزی کلی تون توضیح بدین و همچنین اگه برای روشن شدن لازمه برنامه ریزی خاص برای یک درس بخصوص که در گرایش شما بیشتر داوطلبین باهاش مشکل دارن بپردازید..
برنامه ریزی کلی م از روی آزمون های آزمایشی بود یعنی مطالعه ۲۵% اول دروسی که قصد داشتم برا کنکور بخونم بعد ۲۵% دوم، بعد فرصتی برای کامل کردن ۵۰% اول و به همین منوال .

۲۱- آیا شما تنها مطالعه میکردین یا با دوست یا دوستانی؟ در خانه یا کتابخانه.بنظرتون کدامش بهتره.
تنها مطاله میکردم چون به نظرم اکثر افراد وقتی تنها باشن تمرکز بیشتری دارن، البته گاهی اوقات با دوستام دور هم جمع میشدیم واسه رفع اشکال.
من تو کتابخونه می خوندم چون تو خونه سرگرم مسائل متفرقه میشدم اما ممکنه بعضیا اینجوری نباشن و خب خونه براشون مناسب تر و راحت تره .

۲۲- حالا بر اساس جواب سوالای قبلی ، سرعت مطالعه تون را چگونه اندازه میگرفتید؟ فیدبک شما یا معیار شما که احتمالا" کند نباشید چی بود؟ آیاحجم مطالب خوانده شده نسبت به حجم مطالب باقیمانده با توجه به زمان باقیمانده یا مقایسه با سایرین در کنکورای آزمایشی یا معیارهای دیگه؟ اگه میشه توضیح بدین.
معیارم حجم مطالب خوانده شده نسبت به حجم مطالب باقیمانده با توجه به زمان باقیمانده بود. یعنی در اون مقطع زمانی هدفم این بود که بتونم تا قبل کنکور سر فصل ها رو کامل و دقیق مطالعه کنم، نه اینکه مثلا در کنکور آزمایشی از سایرین بالاتر باشم یا ...

۲۳- اگه از برنامه تون عقب می افتادید چگونه جبران میکردین؟آ با باتعداد ساعات بیشتر یا حذف بعضی منابع در یک درس (کم کردن منابع در یک درس)و یا در نهایت یه درس خاص را کنار گذاشتید بنفع بقیه؟
اگر با تعداد ساعات بیشتر قابل جبران بود و می تونستم تو اون سرفصل به تسلط برسم، قطعا ساعت مطالعه را بیشتر میکردم اما برا بعضی درس ها که عقب موندم و متوجه شدم که نمیتونم سرفصل رو کامل بخونم و به تسلط برسم، سرفصل را حذف کردم (مثلا فصل آخر ریاضی مهندسی پارسه رو حذف کردم، کل سیستم عامل رو!!! و ...)
یه نکته مهم از نظر من اینه که سرفصلی رو که فکر میکنی نمیتونی روش مسلط شی ، حالا به هر دلیلی(کمبود زمان، نداشتن دانش کافی و ... ) اصلا نباید شروع کنی.

۲۴- اگه در رشته ای که امتحان دادین گرایشهای مختلفی هست ،در برنامه ریزی تون از ابتدا روی گرایش خاصی تمرکزکردین یا در ادامه و کم کم به یک گرایش متمرکز شدین.مثلا" تخصصی ها را در ماههای آخر خوندین؟ یعنی مثلا" از نیمه برنامه مطالعاتی تمرکز کردین روی گرایش معماری یا نرم افزار؟
من اول برا خودم مشخص کردم که کدوم گرایش رو میخوام امتحان بدم و فقط رو دروس همون گرایش وقت گذاشتم.

۲۵- آیا سرعت شما در حین مدت برنامه ریزی کند و یا تند هم شد؟ چه زمانهایی کند شدید و چه چیزایی انگیزه مجدد برای سرعت گرفتن بهتون میداد.پیش اومد که خسته بشید یا احساس یاس و نومیدی داشته باشید.
بعضی وقتا که نا امید میشدم سرعتم کم می شد (اصولا وقتایی که واسه یه درس زیاد وقت می گذاشتم بعد آزمون میدادم و تو آزمون اون درسو کم میزدم به شدت ناامید میشدم وفکر میکردم خوندن هم دیگه فایده نداره!) یا وقتایی که تو امتحانات میانترم یا پایانترمم بود، از کنکور خسته می شدم.
چند مورد بود که بهم انگیزه میداد:
۱/ اینکه باید با یه رتبه قابل قبول از خجالت خانواده ام بخصوص مادر و پدرم در می اومدم
۲/ با توجه به شناختی که از خودم دارم، اگه قبول نمیشدم روحیه خوبی واسه سال بعد نداشتم و میخواستم هر طور که شده همین امسال قبول شم.
۳/ مامانم، خواهرم و ۲ تا از دوستام هم نقش مهمی داشتن تو انگیزه دادن بهم همین جا از فرصت استفاده میکنم و ازشون تشکر میکنم که نمیذاشتن امیدم رو از دست بدم و از همه مهمتر هرچی غر میزدم، تحمل میکردن Big Grin
۴/ اگه تو آزمونی رتبه خوبی بدست می آوردم بیشتر خودم رو باور میکردم و سرعت می گرفتم.

۲۶- از کلاس کنکور هم استفاده کردین؟ کدام درسها؟ بنظرتون رفتن به کلاس کنکور لازم بود یابعدا" باین نتیجه نرسیدین که اگه خودتون وقت رفتن و برگشتن و نشستن سر کلاس را صرف مطالعه میکردین بهتر بود؟
نه، از هیچ کلاسی استفاده نکردم . اما بعد کنکور کارشناسی به این نتیجه رسیدم اگه وقتی رو واسه رفتن به کلاس، حضور در کلاس و برگشتن از کلاس صرف میشه خودمومطالعه کنیم و هزینه کلاس رو هم کتاب بخریم، قطعا نتیجه بهتری حاصل میشه.

۲۷- آیا کنکور آزمایشی هم شرکت کردین؟ کدام موسسه؟همه را شرکت کردین یا بعضی هاش را؟ بنظرتون چقدر در تصحیح مسیر مطالعاتی یا پایبند کردنتون به روندزمانی مطالعه تاثیر داشت؟چقدر در موفقیت تون موثر بود؟
بله، پارسه
همه ی آزمون ها رو شرکت کردم و کلا هدفم از آزمون دادن این بود که به روند زمانی مطالعه پایبند باشم، فکر میکنم اگه آزمون نمی دادم ممکن بود از زمانبندی غافل می شدم و قسمت زیادی از منابعم نخونده می موند. آزمونا به درس خوندنم جهت دادن .

۲۸- تو برنامه شما جمع بندی هم بود و اگه بوداز کی وارد این دوران شدید ؟ منظورم اینه که از زمان مشخصی یا بعد از خوندن منابع معینی. یعنی مثلا" تو برنامه تون گفته بودین از اول بهمن هر چی خوندم دیگه کافیه و بعد از این تاریخ میرم سراغ جمع بندی. یا اینکه مثلا" طبق برنامه شما وقتی کتاب سیستم عامل استالینگز و پارسه را خوندید و مسلط شدین رفتید سراغ جمعبندی.یعنی جمعبندی برای همه درسها یک موقع شروع شد یا خیر. میشه توضیح بدین.
واسه همه درسا، بعد از هربار خوندن، خلاصه نویسی میکردم و خلاصه ها رو وقتی به آزمون های ۵۰% اول، ۵۰% دوم و آزمون های جامع رسیدیم مرور میکردم اما معمولا فرصت این کار برای همه ی درس ها پیش نمیومد واسه همین ۲ هفته ی آخر ، دیگه مطلب جدید نخوندم و فقط مرور کردم و آزمون های ۵ سال اخیر رو زدم.

۲۹- برگردیم به روز قبل از کنکور. بنظر شما به چقدر آمادگی مورد انتظار رسیده بودید. مثلا" یه ورزشکار قبل از یه مسابقه مهم خودش میگه من هشتاد درصد آمادگی را در خودم حس میکنم. شما چند درصد این آمادگی را حس میکردید؟ معیارتون چی بود برای این درصدآمادگی:کنکورای آزمایشی ، سوالات کنکور سال قبل یا تسلط به منابع؟
فکر میکردم به ۷۰% آمادگی مورد انتظار رسیدم. معیارم هم کنکورای آموزشی بود هم سوالات کنکور سال قبل هم تسلط به منابع .

۳۰- آیا روز قبل کنکور این حس را داشتید که در یه درس مثلا" میتونید صد درصد جواب بدین و در یه درس باید به سی درصد قانع باشید یا اصلا" همچین فکرایی نکردین؟
حس میکردم تو ریاضی و دروس تخصصی هوش مصنوعی میتونم ۴۰-۵۰ جواب بدم، واسه دروس مشترک به همون حدود ۳۰% قانع بودم. قصد داشتم زبان رو هم سفید بذارم!

۳۱- سر جلسه کنکور چی؟ شد نومید بشید و یه لحظه حس کنید نمیشه و به هم بریزید ؟
از اونجایی که تصمیم گرفته بودم اول دروس مشترک رو جواب بدم و دروس مشترک مشکل خاصی نداشتن، سر دروس مشترک راحت بودم، تموم که شد خیالم واسه ریاضی راحت تر بود اما سر سوالای ریاضی هول شدم و به نظرم میومد میتونم یه سری ها رو جواب بدم اما نمیشد و چون استرس گرفته بودم، تصمیم کبری!! گرفتم که ریاضی رو بیخیال شم!! با خودم گفتم تو زبان حد اقلش اینه که به جوابام مطمئنم پس عوض ریاضی زدن، زبان رو خوب میزنم. سر این جریان داشتم نا امید میشدم اما به خودم اومدم و بدون فکر کردن به اینکه ریاضی جواب ندادم، تمرکزمو گذاشتم رو زبان ها.

۳۲- آیا ترتیب و زمانبندی جوابگویی به درسها را قبل کنکور تمرین کرده بودید؟ مثلا" درس خاصی را اول جواب بدین و بعد درس دیگری را . منظورم ترتیبی غیر از ترتیب موجود در دفترچه است.اگهاینطوری بوده میشه توضیح بدین.
همانطور که در سوال قبل گفتم چون دروس مشترک بالاترین ضریب رو داره، تصمیم گرفتم اول دروس مشترک رو جواب بدم و بعد ریاضی و آخرش هم اگه اگه شد ۱-۲ تا زبان بزنم

۳۳- وقتی یه سوال را در کنکور میخوندین انتظار داشتید قبلا" مشابهش را دیده باشید یا نه به جنگ سوال میرفتید؟
به جنگ سوال میرفتم و کلا وقی یه سوالو میبینم که به نظر تکراری میاد، تو جواب دادنش زیاد به جزئیاتی که تو سوال اومده توجه نمیکنم و این بی دقتی معمولا به ضررم تموم میشه!

۳۴- وقت هم کم آوردین یا هر چی بلد بودین را نوشتید و اگه وقت زیاد هم میشد برای شما چندان موثر نبود؟
اگه یه کوچولو وقت بیشتر بود، خیلی بهتر بود اما نه، وقت آنچنانی کم نیاوردم. چون آخرین سوال معماری که سوال ساده ای هم بوده رو اصلا ندیدم و چون میدونستم تقریبا هر سال یه سوال این مدلی میدن کلی دنبالش گشتم باز ندیدم!!!Sad میگم شاید اگه یه کم وقت بیشتر بود، با دقت تر نگاه میکردم و ۱۰۰% بلدش بودم، اما خب، شاید هم بهتر این بوده که ندیدمش!Huh

۳۵- آیا جوابهاتونرااز جلسه بیرون آوردینکه بعد کنکور مقایسه کنید؟ اگه اینکار را کردین چقدر درصدهاتونکه با کلید اولیه سازمان سنجش محاسبه کردین باآنچه در کارنامه تون اومد تفاوت و یا مشابهت داشت؟آیا تخمین شما از رتبه تون با آنچه بعد از اعلام نتایج دیدین نزدیک بود.
بله، مقایسه هم کردم.
از رو کلید سنجش که چک کردم زبان رو ۴۱ زده بودم که الان کمتر شده، مشترک رو هم حدود ۳۵ حساب کرده بودم که احتمالا به علت تغییراتی که در پاسخنامه نهایی اعمال شد، الان بیشتر شده، دروس تخصصی که محاسبه کردم هم کمی کمتر از درصدای الان بود.
تخمین خودم حدود ۲۰۰-۲۲۰ بود و جالبه بدونید که تو یک سامانه تخمین رتبه، درصدا و معدلم رو وارد کردم و تخمین زد ۲۷۹ !

۳۶- بنظرتون هر کدام از موارد زیر چند درصد در موفقیت شما نقش داشت؟
پایه تحصیلی : ۲۰%
دانشگاه کارشناسی ۵%
برنامه ریز برای کنکور : ۲۰%
کلاس کنکور ۰%
کنکور آزمایشی ۱۵%
شرایط سر کنکور ۱۰%
شرایط مطالعه و زندگی ۱۰%
کمک های خانواده و اطرافیان ۲۰%

۳۷- حالا که تا اینجا اومدین ، میخواین چیکاره بشید؟ هدفهاتون برای آینده را اگه دوست دارید بگید.
من خیلی خیلی به تدریس علاقه دارم و دوست دارم تو زمینه های پژوهش پیشرفت های خوبی داشته باشم.

۳۸- چقدر توکل بخدا و عبادت در طی این مسیر و رسیدن بهدف بهتون کمک کرده است.
خیلی خیلی زیاد.

۳۹- کسی یا کسانی هستند که در موفقیت شما نقش شاخصی داشته باشه و یا شما موفقیت تون را مرهون او بدونید.
پدر و مادر و خواهرم همه جوره کمکم کردند و ۲ تا از دوستانم (خانم خواجویی و خانم عمادی) هم تو مسائل درسی بهم کمک کردند هم اینکه نمی ذاشتن روحیم رو از دست بدم، از همشون ممنونم و امیدوارم بتونم محبتاشون رو جبران کنم.

۴۰- آیا درسی هست که بنظرتون باید با روش دیگری میخوندید یا بیشتر میخوندید یا از منابع دیگریمیخوندیدویا حذف نمیکردین و در اینصورت میشد نتیجه بهتری گرفت.
به نظرم مدار الکتریکی رو باید بیشتر وقت میذاشتم که کامل بخونم (فقط ۲-۳ فصل ابتداییش رو خونده بودم)

۴۱- توصیه خاصی برای داوطلبین زیادی که این مصاحبه را میخونن دارید.
به نظرم مهم ترین عامل موفقیت تلاش و پشتکاره، میتونین امتحان کنینSmile

۴۲- بنظرتون سوالی هست که باید میپرسیدم و نپرسیدم.؟
بعید میدونم!!!Undecided

۴۳- و آخرین سوال نظرتون در مورد مانشت،انتظاراتتون از مانشت؟
مانشت بی نظیره ، ممنونم

گر مرد رهی میان خون باید رفت *** از پای فتاده سر نگون باید رفت
تو پای در ره نه و هیچ مپرس*** خود راه بگویدت که چون باید رفت
۱۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: yasermrz , SaMiRa.e , fatemehkh , Solmaziranica , انرژی مثبت , سجاد۶۷ , M.Amin.M , masoudalmas , jparisa , borna91 , ramzi , maedeh , Jooybari , reyhaneh64 , ghaderiyaser , x86 , mint07 , r.jafari , پوونه , رعنا , Nima Masghadi , tohidi4503 , esi , Ahad.mozafari , Apple.CS , ماه بانو
ارسال:
۱۶ خرداد ۱۳۹۲, ۰۹:۴۸ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۱۴۰ گرایش هوش مصنوعی
تبریک میگم انشالا تو همه زمینه ها موفق باشید
لطفا هر دانشگاهی قبول شدید اینجا اعلام کنید.
شما روزی چند ساعت درسمیخوندید؟رومباحث مسلط میشدید بعد رد میشدید؟
چند بار دروس رو خوندین؟

ﻫﺮﮔﺰ ﻧﮕﻮﺋﯿﺪ » ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﻢ « ﺷﻤﺎ ﮐﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺍﯾﺪ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﯾﺎ ﻧﻪ ،
ﭘﺲ ﭼﻄﻮﺭ ﺍﺯ ﻧﺘﻮﺍﻧﺴﺘﻦ ﺣﺮﻑ ﻣﯽ ﺯﻧﯿﺪ؟

[تصویر:  05824264702380577369.jpg]
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۷ خرداد ۱۳۹۲, ۰۳:۲۶ ب.ظ
RE: آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۱۴۰ گرایش هوش مصنوعی
ممنونم امیدوارم شما هم موفق باشین
چشم، اعلام میکنم، دعا کنین خوب قبول شم
بطور متوسط روزی ۵ ساعت میخوندم، سعی میکردم مسلط شم بعد رد میشدم،
به نظرم اینکه رو مطالب مسلط باشین خیلی خیلی مهمه
یکبار یا کمتر!! یعنی چند تا از درسام کامل خونده بودم ، چند تا رو نصفه، بعضی ها هم کمتر از نصف!
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Jooybari
ارسال:
۱۸ خرداد ۱۳۹۲, ۰۲:۵۱ ق.ظ
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۱۴۰ گرایش هوش مصنوعی
سلام.

تبریک میگم.

لطف کنید بفرمائید که مدار الکتریکی رو چقدر تونستید بزنید تو کنکور ؟ چند تا سوال ؟

و اینکه استان بومی شما کرمانه اصفهان قبول شدید ؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۸ خرداد ۱۳۹۲, ۰۷:۳۶ ب.ظ
RE: آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۱۴۰ گرایش هوش مصنوعی
سلام
ممنونم
من از مدار الکتریکی فقط ۲ فصل اول پارسه رو خوندم و متاسفانه فقط ۱ سوال جواب دادم
اما سطح سوالای مدار خوب بود، اگه یکی خونده بود، قطعا بیشتر میتونست جواب بده
ببخشید متوجه سوال دومتون نشدم. منظورتون چیه ؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۸ خرداد ۱۳۹۲, ۰۸:۴۰ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۱۴۰ گرایش هوش مصنوعی
انشاالله که قبول میشید شماهم برای ما دعا کنید
فکر میکردید رتبتون همین بشه یا انتظار بیشتر داشتید؟

ﻫﺮﮔﺰ ﻧﮕﻮﺋﯿﺪ » ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﻢ « ﺷﻤﺎ ﮐﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺍﯾﺪ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﯾﺎ ﻧﻪ ،
ﭘﺲ ﭼﻄﻮﺭ ﺍﺯ ﻧﺘﻮﺍﻧﺴﺘﻦ ﺣﺮﻑ ﻣﯽ ﺯﻧﯿﺪ؟

[تصویر:  05824264702380577369.jpg]
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۸ خرداد ۱۳۹۲, ۱۰:۱۷ ب.ظ
RE: آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۱۴۰ گرایش هوش مصنوعی
ممنون
تخمین خودم حدود ۲۰۰-۲۲۰ بود البته روز قبل نتایج، به ۴۰۰-۵۰۰ هم راضی شده بودم !!Smile
از طرفی هم بعضی وقتا با خودم میگفتم میشه ۲ رقمی شم ؟!
اما، خدا رو بسیار شاکرم بابت رتبم، انشا الله شما سال آینده خیلی بهتر شین .
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: jparisa
ارسال:
۱۹ خرداد ۱۳۹۲, ۰۲:۵۰ ق.ظ
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۱۴۰ گرایش هوش مصنوعی
من امسال سال اولیه که جدی میخوام بخونم و حوصله ندارم چند سال کنکور رو تجربه کنم
ایشالا امسال سعیمو میکنم...
البته من رشتمIT هستش
التماس دعا

ﻫﺮﮔﺰ ﻧﮕﻮﺋﯿﺪ » ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﻢ « ﺷﻤﺎ ﮐﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺍﯾﺪ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﯾﺎ ﻧﻪ ،
ﭘﺲ ﭼﻄﻮﺭ ﺍﺯ ﻧﺘﻮﺍﻧﺴﺘﻦ ﺣﺮﻑ ﻣﯽ ﺯﻧﯿﺪ؟

[تصویر:  05824264702380577369.jpg]
۱
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۹ خرداد ۱۳۹۲, ۰۶:۲۵ ب.ظ
RE: آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۱۴۰ گرایش هوش مصنوعی
(۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ۰۲:۵۰ ق.ظ)jparisa نوشته شده توسط:  من امسال سال اولیه که جدی میخوام بخونم و حوصله ندارم چند سال کنکور رو تجربه کنم
ایشالا امسال سعیمو میکنم...
البته من رشتمIT هستش
التماس دعا

موفق باشین
امیدوارم امسال سال اول و آخری باشه که واسه کنکور میخونین Smile
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: jparisa
ارسال: #۱۰
۲۰ خرداد ۱۳۹۲, ۱۲:۴۰ ق.ظ
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۱۴۰ گرایش هوش مصنوعی
سال دومی که که میخوام کنکور بدم البته یکم دیر شده به علت ضربه ای که خوردم از درس متنفر شده بودم با کلی تلاش تصمیم گرفتم که امسال کنکور بدم البته میخوام حتما و هر طور شده کنکور قبول شم!
تموم علاقه ام هوش مصنوعی هس و میخوام تنها به این گرایش فکرکنم.آزمون یا کلاس؟
طبق حرفهاتون آزمون حتما شرکت میکنم ولی کلاس چرا نه؟
جزوه ی خوبی ندارم کتاب میشه تهیه کرد ولی به نظر شما بدون کلاس میشه قبول شد درحالی که دانشگاهی که درس خوندم هیچی بود


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۱
۲۰ خرداد ۱۳۹۲, ۰۱:۱۲ ق.ظ
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۱۴۰ گرایش هوش مصنوعی
تبریک میگم ایشالا موفق باشید

if things were easy to find, they wouldn't be worth finding
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۲
۲۰ خرداد ۱۳۹۲, ۰۷:۲۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ۰۷:۳۹ ب.ظ، توسط ReihanehTorkzadeh.)
RE: آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۱۴۰ گرایش هوش مصنوعی
(۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ۰۱:۱۲ ق.ظ)ghaderiyaser نوشته شده توسط:  تبریک میگم ایشالا موفق باشید
ممنون
شما هم موفق باشین

(۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۴۰ ق.ظ)soheila2012 نوشته شده توسط:  سال دومی که که میخوام کنکور بدم البته یکم دیر شده به علت ضربه ای که خوردم از درس متنفر شده بودم با کلی تلاش تصمیم گرفتم که امسال کنکور بدم البته میخوام حتما و هر طور شده کنکور قبول شم!
تموم علاقه ام هوش مصنوعی هس و میخوام تنها به این گرایش فکرکنم.آزمون یا کلاس؟
طبق حرفهاتون آزمون حتما شرکت میکنم ولی کلاس چرا نه؟
جزوه ی خوبی ندارم کتاب میشه تهیه کرد ولی به نظر شما بدون کلاس میشه قبول شد درحالی که دانشگاهی که درس خوندم هیچی بود
دیگه گذشته رو فراموش کنین ، اگه بررسی کنین میبینین که خیلی از بچه ها، سال دوم واقعا عاالی نتیجه گرفتن
آزمون رو که به نظر من شرکت کنید
راجع به کلاس بستگی به خودتون داره ، مثلا بعضیا درسته که از یه درس چیزی بلد نیستن اما اگه کمی وقت بذارن میتونن از روی کتاب، خودشون مطلب رو کامل درک کنن اما بعضیا نه، باید حتما یکی بهشون درس بده تا کامل موضوع رو متوجه شن
بهتره که طبق شناختی که از خودتون دارین انتخاب کنین، البته اگه از بچه هایی که کلاس رفتن هم سوال کنین احتمالا تو تصمیم گیری بهتون کمک میکنه.
موفق باشین
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۳
۱۷ تیر ۱۳۹۲, ۱۱:۲۲ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۱۴۰ گرایش هوش مصنوعی
سلام . تبریک فراوان و آرزوی موفقیت روز افزون.
منم امسال در گرایش هوش مصنوعی میخوام امتحان بدم و حتماً مدار الکتریکی رو خوب میخونم که بتونم از فرصتها بهترین استفاده رو ببرم.
موفق باشید خانم مهندس
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: nilo.areta
ارسال: #۱۴
۱۹ تیر ۱۳۹۲, ۱۰:۴۵ ق.ظ
RE: آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۱۴۰ گرایش هوش مصنوعی
(۱۷ تیر ۱۳۹۲ ۱۱:۲۲ ب.ظ)Aref Safari نوشته شده توسط:  سلام . تبریک فراوان و آرزوی موفقیت روز افزون.
منم امسال در گرایش هوش مصنوعی میخوام امتحان بدم و حتماً مدار الکتریکی رو خوب میخونم که بتونم از فرصتها بهترین استفاده رو ببرم.
موفق باشید خانم مهندس

سلام
ممنون
موفق باشید
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۵
۱۹ تیر ۱۳۹۲, ۱۱:۲۰ ق.ظ
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۱۴۰ گرایش هوش مصنوعی
(۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۴۰ ق.ظ)soheila2012 نوشته شده توسط:  !
تموم علاقه ام هوش مصنوعی هس و میخوام تنها به این گرایش فکرکنم.آزمون یا کلاس؟
طبق حرفهاتون آزمون حتما شرکت میکنم ولی کلاس چرا نه؟
جزوه ی خوبی ندارم کتاب میشه تهیه کرد ولی به نظر شما بدون کلاس میشه قبول ش
حتما میشه!
یه سری درسها هستن که واقعا توشون مشکل داری رو میتونی کلاس بری، مثلا توی گرایش نرم، کامپایلر! من واقعا باهاش مشکل داشتم، اما الانم اکثر درسها رو میتونی از روی کتابهای فوق العاده ای که توی بازار موجوده و همه دوستان راهنمایی کردن خیلی عالی بخونی و وقتت و هزینه ات رو برای رفت و آمد به کلاس تلف نکنی، همه اینا حرفه، انگیزه داشته باشی از کاه، کوه میسازی، نداشته باشی دنبال بهونه میگردی و به هیچ جا نمیرسی!

اگر عقیده مخالف شما را عصبانی میکند،
نشانه آن است که شما ناخودآگاه میدانید که دلیل مناسبی برای آنچه فکر میکنید ندارید، اگر کسی مدعی باشد ۲+۲ میشود ۵، یا اینکه آلمان روی خط استوا قرار دارد، شما بجای عصبانی شدن، احساس دلسوزی میکنید!
Rolleyes
۱
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  حل و بررسی سوالات مدارمنطقی دکتری ۹۲ گرایش معماری nomad:D ۲۵ ۲۳,۹۳۰ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۳۸ ق.ظ
آخرین ارسال: masoumeh97
  دانلود سوالات تخصصی گرایش فناوری اطلاعات آزمون دکتری ۹۱(کد ۲۳۵۸) Lonely Palm ۲ ۵,۸۵۶ ۲۶ دى ۱۴۰۲ ۰۲:۳۳ ب.ظ
آخرین ارسال: bijibuji
  گرایش های علوم کامپیوتر alisaaa ۴ ۳,۶۵۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۰۴:۲۷ ب.ظ
آخرین ارسال: hashemhamidi
  درخواست کتاب یا جزوه برای ارشد و دکتری هوش مصنوعی H.Mohammadi ۱ ۱,۲۹۷ ۰۴ تیر ۱۴۰۲ ۰۱:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: solmaz58
  مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت Rehe1994 ۵ ۶,۲۶۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: arashi300
  کمک فوری برای مصاحبه استخدامی رشته هنراموزی کامپیوتر hamide.m ۳ ۳,۹۳۵ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  کدام زبان برای هوش مصنوعی بهتر است؟ فرق بین زبان های هوش مصنوعی چیست؟ azam2075 ۳ ۵,۴۳۴ ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۷:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: علیصا
Star درخواست کمک و راهنمایی برای شرکت در آزمون ارشد marvelous ۹ ۷,۹۴۴ ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۱۸ ب.ظ
آخرین ارسال: فاطمه دیبا
  دانشگاه صنعتی اصفهان یا گرایش معماری امیرکبیر sima84 ۰ ۱,۷۶۴ ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ۰۳:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: sima84
  رتبه ۵۴ علوم کامپیوتر و ۷۶ ریاضی ارشد ۱۴۰۰ Computer92 ۰ ۱,۹۹۳ ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: Computer92

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close