زمان کنونی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳, ۰۲:۱۰ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۸۸نرم افزار و۶۹ الگوریتم و ۷۵ گرایش امنیت و شبکه

ارسال:
۰۶ خرداد ۱۳۹۲, ۰۶:۰۹ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۸۸نرم افزار و۶۹ الگوریتم و ۷۵ گرایش امنیت و شبکه

به نام خدا
مانشت ۱ : اگه مایلید خودتون را معرفی کنید(نام و نام خانوادگی) و بگید متولد چه سالی هستید و اهل کدام شهرید؟ رتبه و رشته و گرایشتون را هم بفرمایید.

مرتضی علی پور هستم، از شهر بابل،گرایش نرم افزار رتبه ۸۸ والگوریتم ۶۹ و امنیت و شبکه آی تی ۷۵ شدم


مانشت ۲ :در چه رشته ای کارشناسی گرفتید؟ تمام شده یا در حال تحصیل هستید؟آیا کارشناسی پیوسته خوندید یا کاردانی و بعد کارشناسی؟

رشته مهندسی نرم افزار،از دانشگاه مازندران،کارشناسی پیوسته خوندم و تحصیلم در مقطع کارشناسی تمام شده


مانشت ۳ : با اجازه تون برگردیم به دوران نوجوانی و حتی کودکی ،چی شد که اومدین کارشناسی این رشته؟ چطوری وارد دوره کارشناسی شدین؟ یعنی با علاقه و شناخت این رشته را انتخاب کردین یا انتخابتون اول دانشگاه بود بعد رشته؟

حس میکردم این رشته رو دوست دارمSmile کلا از فیزیک بدم میومد برای همین از برق و مکانیک متنفر بودمBig Grin مهندسی رو دوست داشتم و رفتم این رشته


مانشت ۴ : کدام دانشگاه کاردانی و کارشناسی را تحصیل کردین؟

دانشگاه مازندران


مانشت ۵ :در کارشناسی چطور دانشجویی بودید؟ از اونا که همیشه نمره خوبه کلاسند؟یا معمولی بودید؟ یا درسها را بر اساس علاقه میخوندید نه بخاط معدل یعنی از یک درس خوشتون میومد خوب میخوندین و بیست میگرفتین و یکی را دوست نداشتید فقط پاسش میکردید .

تا ترم ۴ معدلم داغون بودBig Grin(حدود ۱۴) ۴ ترم آخر بیشتر خوندم ( بنا به دلایلیBig Grin) میانگین رو به ۱۸ رسوندم که در کل معدلم ۱۶ شد
میشه گفت ۴ ترم آخر هم به خاطر معدل و هم به خاطر خود درس،میخوندمش
اصولا هم ریاضیات رو فقط برای پاس کردن میخوندمBig Grinمثل ریاضی مهندسی که حدود ۱۳ شدم


مانشت ۶ : از کی به کنکور ارشد فکر کردید؟اصلا" ادامه تحصیل از ابتدای ورود به دانشگاه ، تو برنامه تحصیلی تون بود یا نه؟

دقیقا از ۱۵ شهریور ۹۱ تصمیم گرفتم بخونم(تقریبا قصد ادامه تحصیل نداشتم) و رسما هم از اول مهر ۹۱ شروع کردم و به کوب خوندمSmile

مانشت ۷ :آیا وقتی تصمیم گرفتید ارشد شرکت کنید همین رشته میخواستید امتحان بدید یا گرایش دیگری ولی بعدا" وقتی به برنامه ریزی رسیدین نظرتون این رشته و گرایش شد؟

از همون اول دوست داشتم نرم بخونم ولی اوایل قصد ارشد نداشتم ولی وقتی شروع کردم فقط برای نرم خوندم


مانشت ۸ : میشه درصدها تون را در هر درس بگید. اگه بیش از یک رشته هم کنکور دادین هر دو را بگید.
آیا سال اولی بود که کنکور می دادید؟ اگه المپیادشرکت کردید یا سال دوم یا سوم یا ... هست که برای ارشد امتحان میدید بفرمایید.

سال دوم بودم،سال قبل آزمایشی شرکت کردم و ۱۱ هزار شدم!Huh
المپیادی نبودم
نرم افزار
زبان ۴۶/۴۷
ریاضی ۲/۰۸
مشترک ۳۸/۸۹
هوش ۲/۰۸
نرم ۴۷/۹۲
آی تی
زبان ۳۶/۶۷
مشترک ۱۳/۷۹
تخصصی مشترک ۴۶/۳۰
معماری ۷۲/۲۲


مانشت ۹ : بنظرتون چقدر درس خوندن تو دانشگاهی که شما درس خوندین برای پایان ترم و برای کنکور با هم تفاوت داره یا شبیه هست به بیان دیگه بنظرتون تو دانشگاه شما بچه های موفق در تحصیل کارشناسی شانس بیشتری واسه ازمون ارشد دارن یا نه اصلا" این دو نوع درس خوندن متفاوت را می طلبه؟

خب خیلی باهم تفاوت داره،دلیل نمیشه که چون شاگرد اول هستی رتبتم از بقیه بهتر باشه،مثالش امسال تودانشگاهمون بود که شاگرد اول رتبش خیلی بالا بود و یه شاگرد متوسط رتبش شد ۶ شبکه!
به نظرم به خوندن و پشتکار شخص برمیگرده

مانشت ۱۰ :از کی دقیقا" برای کنکور ارشد برنامه مطالعاتی گذاشتید ، از کی شروع کردید،آیا سر همون وقتی که در برنامه پیش بینی کرده بودین شروع کردین؟ برنامه تون چند ماهه بود؟ آیا وقفه ای هم پیش اومدمثلا" اتفاقی چیزی که مجبور شید برنامه را عوض کنید؟

دقیقا از یک مهر ۹۱ شروع کردم و خداروشکر و باکمک همسرم تونستم به موقع درس ها رو تموم کنم و دقیقا طبق برنامم رفتم جلو و خداروشکر مشکل خاصی پیش نیومد


مانشت ۱۱: برنامه تون ثابت بود یا هر از گاهی تا نزدیکای کنکور اصلاحش کردین ؟ ااگه اصلاح کردین اصلاحات جزئی بود یا کلی؟

اصولا ثابت و فشرده بود،برای بعضی از درس ها تغیراتی ایجاد کرده بودم، مثلا نزدیک کنکور به این نتیجه رسیدم که باید محاسبات کنار بذارم و خیلی راحت هم حذفش کردم ولی بقیه درس ها رو خوندم(طبق برنامه خودم)


مانشت ۱۲ : بعضی درسها تو آزمون ارشد تاثیر و نمره بیشتری دارن و توجه بیشتری بهشون میشه . شما هم همینکار را کردین؟منظورم توجه به بودجه بندی درسها برای آزمون ارشد هست.

بله،دقیقا همینکار رو کردم و برای دروس مشترک وبعد از اون تخصصی وقت خیلی بیشتری گذاشتم


مانشت ۱۳ : آیا هنگام برنام ریزی تو ذهنتون بود که مثلا" تو یه درس خاص ضعیفید و تو یه درس قوی و به درسهای مختلف بر این اساس وزن بیشتر یا کمتر بدین؟میشه در مورد درسهای مختلف بگید؟

بله،همینطور بود
تو ریاضیات ضعیف بودم و برای همین کمتر روشون وقت گذاشتم و بیشتر مشترک و تخصصی رو خوندم


مانشت ۱۴ : خب شما زمان مشخصی داشتید و پایان زمان مطالعه روز قبل از کنکور هست . پس طبیعی است که منابع مطالعاتی هم نمیتونن اضافه بشن. آیا شما هنگام برنامه ریزی میدونستید برای هر درس کدام منابع یا جزوات را باید(یا میخواهید ) بخونید یا نه؟ یعنی مظورم اینه که برنامه ریزی زمانی کردید یا برنامه ریزی براساس منابع . مثالی بزنم . مثلا" شما روی سیستم عامل هفته ای پانزده ساعت وقت گذاشته بودید و با یک منبع مثلا" کتاب پارسه شروع کردین و بخودتون گفته بودید اگر فرصت شد مثلا" کتاب پوران را هم میخونم اگر نرسیدم هم هیچ. یا اینکه برنامه ریزیتون بر اساس خوندن منابع بود یعنی مثلا" گفته بودین من باید سه تا کتاب مشخص را برای سیستم عامل حتما" بخونم و بر این اساس برنامه ریزی کردین؟

بله،همینطوره بیشتر برنامه ریزی من بر اساس منابع بود و برای همین سعی کردم منابع رو درست تر ( البته به نظر خودم) انتخاب کنم
گاهی هم پیش میومد که بین چند تا منبع مختلف بگردم تا یه مطلب خاص رو متوجه بشم


مانشت ۱۵ : میشه منابع مطالعاتی که واسه هر درس خوندید را بگید.ایا از ویس و فیلم هم استفاده کردین.

زبان ، از منبع خاصی نخوندم بیشتر فیلم و سریال زبان اصلی میدیدمBig Grin
آمار از روی مدرسان خوندم، در کنارش پارسه هم میخوندم ولی مدرسان بیشتر خوندم
گسسته فقط پوران خوندم
محاسبات اصلا نخوندم
ریاضی مهندسی فقط از روی مدرسان خوندم
ساختمان داده از روی پوران و پارسه و مدرسان خوندم ( مخصوصا پوران)
منطقی پوران خوندم(واقعا عالیه و من فقط و فقط اینو خوندم)
معماری پوران خوندم ( اینم فوق العادست به نظرم و فقط و فقط اینو خوندم، حدود ۴،۵ دور)
نظریه لینز و پوران خوندم ( پوران خیلی غلط داره نخونین بهترهSmile)
سیستم عامل فقط پارسه خوندم،تقریبا ۳ دور، خوب بود بد نبود
طراحی الگوریتم پوران و مدرسان خوندم،پوران خیلی بهتره
پیاده سازی مدرسان خوندم،از مقسمی خیلی بهتره
پایگاه فقط مدرسان خوندم،واقعا کتاب خوبیه،پایگاه گرایش نرم افزار رو صد زده بودمSmile
کامپایلر هم جزوه استادمونو خوندم و فقط یه تست زدم که درست بود



مانشت ۱۶ : بنظرتون تو رشته و گرایش شما کدام درسها را باید از روی کتب مرجع خوند.

پیاده سازی و نظریه


مانشت ۱۷ : ایا شما در طول تحصیل کارشناسی از کتب مرجع هم استفاده میکردین یا بقول بعضی دوستان جزوه محور بودین؟

نه من اصولا جزوه محور بودم Smile


مانشت ۱۸ : زبان یه درس تقریبا" جداست. آیا شما زبان را واسه کنکور خوندین یا پایه قبلی داشتید یا اصلا" سر کنکور هر چی شد جواب دادین یا کلا" جواب ندادین؟ سطح زبان شما ضعیفه ، متوسطه یا خوبع یا عالی؟

من زبان پایه قبلی داشتم و سطحم متوسطه، درک مفاهیمم خوبه و چون فیلم و سریال زیاد میدیدم سرعتم توخوندن زبان بالا بود


مانشت ۱۹ : در مورد ریاضی چی؟ بنظرتون میشه بالا زد؟ایا همه درسهای ریاضی را باید داوطلبین بخونند یا میشه یکی یا دوتاش را حذف کرد؟

در مورد ریاضی نظری نمیدم،چون زیاد خوشم نمیاد از ریاضیاتSmile


مانشت ۲۰ : اگه میشه در مورد برنامه ریزی کلی تون توضیح بدین و همچنین اگه برای روشن شدن لازمه برنامه ریزی خاص برای یک درس بخصوص که در گرایش شما بیشتر داوطلبین باهاش مشکل دارن بپردازید.

برنامه ریزی من بیشتر به صورت هفتگی بود و معمولا برای هر ۳ روز برنامه ریز میذاشتم،جزئیات و ساعت دقیق شروع و خاتمه هر درس توبرنامم نبود و فقط اسم درس رو میذاشتم و وقتی خوندم کنارش یه تیک میزدم
یه نکته مهم هست که دوست دارم بچه ها دقت کنن،اونم اینکه درسی رو بعد از خوندن،مثلا برای یک ماه کنارنذارین و سعی کنین درس ها رو باهم بخونین،چون اونطور ممکنه فراموشتون بشه و دوباره کاری بشه!
سعی کنین حداقل هفته ای چندساعتم شده برای درسای کامل خوندتون وقت بذارید

مانشت ۲۱ : آیا شما تنها مطالعه میکردین یا با دوست یا دوستانی؟ در خانه یا کتابخانه.بنظرتون کدامش بهتره.

تنها مطالعه میکردم و مشکلاتم رو به صورت تلفنی بادوستام درمیون میذاشتم،ولی خب همسرم بیشتر مواقع کنارم بود و حضورش باعث دلگرمیم میشد و خیلی هم کمکم کرد


مانشت ۲۲ : حالا بر اساس جواب سوالای قبلی ، سرعت مطالعه تون را چگونه اندازه میگرفتید؟ فیدبک شما یا معیار شما که احتمالا" کند نباشید چی بود؟ آیاحجم مطالب خوانده شده نسبت به حجم مطالب باقیمانده با توجه به زمان باقیمانده یا مقایسه با سایرین در کنکورای آزمایشی یا معیارهای دیگه؟ اگه میشه توضیح بدین.

سرعت خوندنم به نظرم بالا بود، هم باتوجه به حجم درس به این نتیجه رسیدم و هم خودمو وقتی با دوستام مقایسه میکردم این نتیجه رو میگرفتم،سرعتم بالا بود ولی حافظم زیاد قوی نبود،برای همین نیاز به تکرار داشتم و به همین علتم بیشتر درس هارو ۳ دور خوندم


مانشت ۲۳ : اگه از برنامه تون عقب می افتادید چگونه جبران میکردین؟آ با با تعداد ساعات بیشتر یا حذف بعضی منابع در یک درس (کم کردن منابع در یک درس)و یا در نهایت یه درس خاص را کنار گذاشتید بنفع بقیه؟

بیشتر مواقع سعی میکردم ساعت درسیم رو بیشتر کنم تا جبران بشه و اگرهم زمانی حس میکردم نمیشه اعصابمو خورد نمیکردم بلکه خیلی راحت درس رو حذف میکردم،مث محاسباتBig Grin


مانشت ۲۴ : اگه در رشته ای که امتحان دادین گرایشهای مختلفی هست ،در برنامه ریزی تون از ابتدا روی گرایش خاصی تمرکزکردین یا در ادامه و کم کم به یک گرایش متمرکز شدین.مثلا" تخصصی ها را در ماههای آخر خوندین؟ یعنی مثلا" از نیمه برنامه مطالعاتی تمرکز کردین روی گرایش معماری یا نرم افزار؟

دوست داشتم هم هوش بدم و هم نرم ولی بعد از چند وقت تصمیم گرفتم که فقط نرم بدم،چون اینطور تمرکزم بیشتر میشد
آی تی هم همینطور الکی شرکت کردم و شبکه و مهندسی نرم افزار و مدیریتش رو کلا خالی گذاشتم ولی با اینحال رتبم خوب شدSmile


مانشت ۲۵ : آیا سرعت شما در حین مدت برنامه ریزی کند و یا تند هم شد؟ چه زمانهایی کند شدید و چه چیزایی انگیزه مجدد برای سرعت گرفتن بهتون میداد.پیش اومد که خسته بشید یا احساس یاس و نومیدی داشته باشید.

سرعتم اصولا ثابت بود و تو اون ۵ ماه از همه چیزم زدم تا خداروشکر تونستم به این موفقیت برسم


مانشت ۲۶ : از کلاس کنکور هم استفاده کردین؟ کدام درسها؟ بنظرتون رفتن به کلاس کنکور لازم بود یابعدا" باین نتیجه نرسیدین که اگه خودتون وقت رفتن و برگشتن و نشستن سر کلاس را صرف مطالعه میکردین بهتر بود؟

نه هیچ کلاس کنکوری نرفتم،اصلا هم بهش معتقد نیستم ولی آزمون خوبه که شرکت کنین


مانشت ۲۷ : آیا کنکور آزمایشی هم شرکت کردین؟ کدام موسسه؟همه را شرکت کردین یا بعضی هاش را؟ بنظرتون چقدر در تصحیح مسیر مطالعاتی یا پایبند کردنتون به روندزمانی مطالعه تاثیر داشت؟چقدر در موفقیت تون موثر بود؟

مدرسان شرکت کردم،۸ آزمون حضوریشو دادم به نظرم خیلی خوبه که حتما کنکور آزمایشی شرکت کنن(چه پارسه . چه مدرسان وچه ...)
تو زمان بندی خیلی کمکتون میکنه و واقعا میتونه مفید باشه براتون
شاید باورتون نشه ولی با توجه به تجربه ای که تو کنکور آزمایشی داشتم سرعتم تو تست زدن انقدر بالا رفته بود که توکنکور اصلی تو دفترچه اول حدود ۴۰ دقیقه وقت اضافه آوردم و بیشتر وقتم رو توریاضیا صرف کردم که کاش نمیکردمSmile


مانشت ۲۸ : تو برنامه شما جمع بندی هم بود و اگه بوداز کی وارد این دوران شدید ؟ منظورم اینه که از زمان مشخصی یا بعد از خوندن منابع معینی. یعنی مثلا" تو برنامه تون گفته بودین از اول بهمن هر چی خوندم دیگه کافیه و بعد از این تاریخ میرم سراغ جمع بندی. یا اینکه مثلا" طبق برنامه شما وقتی کتاب سیستم عامل استالینگز و پارسه را خوندید و مسلط شدین رفتید سراغ جمعبندی.یعنی جمعبندی برای همه درسها یک موقع شروع شد یا خیر. میشه توضیح بدین.

بله جمع بندی بود و از اول بهمن شروع به جمع بندی کردم و در کنارش هم بعضی درسا رو که هنوز دور دوم و یا سومش رو تموم نکرده بودم میخوندم،بیشتر اون تکرار ها برام مثل جمع بندی بود


مانشت ۲۹ : برگردیم به روز قبل از کنکور. بنظر شما به چقدر آمادگی مورد انتظار رسیده بودید. مثلا" یه ورزشکار قبل از یه مسابقه مهم خودش میگه من هشتاد درصد آمادگی را در خودم حس میکنم. شما چند درصد این آمادگی را حس میکردید؟ معیارتون چی بود برای این درصدآمادگی:کنکورای آزمایشی ، سوالات کنکور سال قبل یا تسلط به منابع؟

میدونین،انگار از درس خوندن اشباع شده بودم و فقط دوست داشتم بدم وتموم شه،حس میکردم صد در صد آماده هستم وخب زیاد هم استرس نداشتم


مانشت ۳۰ : آیا روز قبل کنکور این حس را داشتید که در یه درس مثلا" میتونید صد درصد جواب بدین و در یه درس باید به سی درصد قانع باشید یا اصلا" همچین فکرایی نکردین؟

بله همینطوره
مثلا ریاضیات به ده درصد هم راضی بودم ولی امیدم توبعضی درسا مثل منطقی و نظریه و پایگاه حتی برای صد در صد بود


مانشت ۳۱ : سر جلسه کنکور چی؟ شد نومید بشید و یه لحظه حس کنید نمیشه و به هم بریزید ؟

نه اینطور نبود، گفتم که سر دفترچه اول فقط ۴۰ مین وقت زیاد آوردم که گذاشتم سر ریاضیات، اون لحظه حس میکردم که به نسبت خوب زدم تا این جا رو


مانشت ۳۲ : آیا ترتیب و زمانبندی جوابگویی به درسها را قبل کنکور تمرین کرده بودید؟ مثلا" درس خاصی را اول جواب بدین و بعد درس دیگری را . منظورم ترتیبی غیر از ترتیب موجود در دفترچه است.اگه اینطوری بوده میشه توضیح بدین.

بله،من با مشترک شروع میکردم و سپس ریاضیات مزدم وبعد از اون زبان
این ترتیب رو هم با توجه به ضرایب انتخاب کردم و چون تو آزمون آزمایشی جواب گرفته بودم همین روش رو اعمال کردم

مانشت ۳۳ : وقتی یه سوال را در کنکور میخوندین انتظار داشتید قبلا" مشابهش را دیده باشید یا نه به جنگ سوال میرفتید؟

دوست داشتم که تکراری باشه و سریع جواب بدمBig Grin و خب اگه تکراری نبود که میرفتیم به جنگ با سوالSmile


مانشت ۳۴ : وقت هم کم آوردین یا هر چی بلد بودین را نوشتید و اگه وقت زیاد هم میشد برای شما چندان موثر نبود؟

وقت زیاد آوردم، سر ریاضات گذاشتم که سودی برام نداشتSmile


مانشت ۳۵ : آیا جوابهاتون رااز جلسه بیرون آوردین که بعد کنکور مقایسه کنید؟ اگه اینکار را کردین چقدر درصدهاتون که با کلید اولیه سازمان سنجش محاسبه کردین باآنچه در کارنامه تون اومد تفاوت و یا مشابهت داشت؟آیا تخمین شما از رتبه تون با آنچه بعد از اعلام نتایج دیدین نزدیک بود.

جواب هامو حفظ بودم، با کلید نهایی سنجش هم مقایسه کردم که نامردا ۱۰ درصد مشترک کم دادن بهم و اعتراض هم کردم
فکر نمیکردم که رتبم این بشه،حس میکردم شاید بالای ۱۰۰ و زیر ۲۰۰ بشم،البته خانومم حدس میزد بین ۷۰ تا صد باشمSmile


مانشت ۳۶ : بنظرتون هر کدام از موارد زیر چند درصد در موفقیت شما نقش داشت؟
پایه تحصیلی ، دانشگاه کارشناسی، برنامه ریز برای کنکور، کلاس کنکور، کنکور آزمایشی،شرایط سر کنکور، شرایط مطالعه و زندگی (مثل شرایط خانه و...)،سایر عوامل

پایه تحصیلی خب میتونه مهم باشه، ولی پشتکار مهمتره
دانشگاه زیاد ملاک نیست
برنامه ریزی برای کنکور خیلی مهمه
کلاس کنکور بهش اعتقادی ندارم
کنکور آزمایشی هم مهمه
شرایط کنکور هم همینطور
شرایط مطالعه و زندگی و حمایت خانواده هم بسیار مهمه

مانشت ۳۷ : حالا که تا اینجا اومدین ، میخواین چیکاره بشید؟ هدفهاتون برای آینده را اگه دوست دارید بگید.

دوست دارم تدریس کنم(البته تو دانشگاه)معلمی شغل قشنگیه برام به نظرم شغل مقدسیه،در کنارش تصمیم راسخ دارم برای ادامه تحصیل و ایشالا مراتب بالاتر


مانشت ۳۸ : چقدر توکل بخدا و عبادت در طی این مسیر و رسیدن بهدف بهتون کمک کرده است.

بسیار زیاد...


مانشت ۳۹ : کسی یا کسانی هستند که در موفقیت شما نقش شاخصی داشته باشه و یا شما موفقیت تون را مرهون او بدونید.

بله،همسرم و خونواده خودم و خونواده همسرم
تو این چند وقت هم همسرم خیلی سختی ها رو تحمل کرد برام،از صمیم قلبم ازش تشکر میکنم

مانشت ۴۰ : ایا درسی هست که بنظرتون باید با روش دیگری میخوندید یا بیشتر میخوندید یا از منابع دیگری میخوندید ویا حذف نمیکردین و در اینصورت میشد نتیجه بهتری گرفت.

به نظرم اگه رو ریاضیات انقدر وقت نمیذاشتم نتیجه بهتری میگرفتم( البته این برای من صادقه چون ریاضیاتم خوب نیست و حرف من برای بقیه شاید صادق نباشه)
نتیجمم الان مطمئنم که بهتر از این میشد چون مشترکم رو کم زدن، ولی خب چی بگم،خداروشکر

مانشت ۴۱ : چگونه و بر چه اساسی انتخاب رشته میکنید ؟ کدام دانشگاه را برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد ترجیح میدید؟ (اگر مایلید دلیل آن را هم بنویسید)
احتمال میدید در کدام دانشگاه قبول شوید؟

احتمالا نرم علم و صنعت بیارم
۳ تا دانشگاه برتر تهران رو (شریف ، تهران ، امیرکبیر) رو بالاتر ازهمه زدم برای این اگه از اینها فارغ التحصیل بشی احتمال قبولیت برای دکتری بیشتره، امیدوارم که تو یکی از این ۳ تا قبول بشم


مانشت ۴۲ : توصیه خاصی برای داوطلبین زیادی که این مصاحبه را میخونن دارید.

پشتکار و پشتکار و پشتکار...
امید و امید و امید...


مانشت ۴۳ : بنظرتون سوالی هست که باید میپرسیدم و نپرسیدم.؟ جواب شما به این سوال چی هست؟

نه خب هر چی بود پرسیدینSmile


مانشت ۴۴ : و آخرین سوال نظرتون در مورد مانشت ، انتظاراتتون از مانشت ؟

همینطور ادامه بدین،چون فوف العاده هستین
از مسئولین سایت هم کمال تشکر رو دارم

گر مرد رهی میان خون باید رفت *** از پای فتاده سر نگون باید رفت
تو پای در ره نه و هیچ مپرس*** خود راه بگویدت که چون باید رفت
۱۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , انرژی مثبت , Morris , esi , roshanak_sh , Jooybari , svk7 , fsi2013 , سجاد۶۷ , x86 , saba_1984 , zahra_ce87 , ramzi , prosperous , sara_13686868 , sara9009 , haveking
ارسال:
۰۷ خرداد ۱۳۹۲, ۰۲:۳۰ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۸۸نرم افزار و۶۹ الگوریتم و ۷۵ گرایش امنیت و شبکه
تبریک میگم آقای علی پور.انشاالله موفقیت های بعدیتون رو شاهد باشیم
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mortez28
ارسال:
۰۷ خرداد ۱۳۹۲, ۰۲:۴۷ ب.ظ
RE: آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۸۸نرم افزار و۶۹ الگوریتم و ۷۵ گرایش امنیت و شبکه
(۰۷ خرداد ۱۳۹۲ ۰۲:۳۰ ب.ظ)zibaziba نوشته شده توسط:  تبریک میگم آقای علی پور.انشاالله موفقیت های بعدیتون رو شاهد باشیم
مرسی،لطف دارین
ایشالا که شماهم تو مسیر زندگیتون همیشه موفق باشین
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۷ خرداد ۱۳۹۲, ۰۴:۲۳ ب.ظ
RE: آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۸۸نرم افزار و۶۹ الگوریتم و ۷۵ گرایش امنیت و شبکه
تبریک میگم بهتون،
فقط میخوام یک شوخی بکنم کسی هم ناراحت نشه:دقت کردیدرتبه برتر ها تقریبا ۸۰%یا بیشتر متاهل هستند!مثل اینکه خیلی تاثیر داره........

پرواز را بخاطر بسپار.............
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: zibaziba , mortez28 , zahra_ce87
ارسال:
۰۸ خرداد ۱۳۹۲, ۱۲:۱۱ ق.ظ
RE: آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۸۸نرم افزار و۶۹ الگوریتم و ۷۵ گرایش امنیت و شبکه
(۰۷ خرداد ۱۳۹۲ ۰۴:۲۳ ب.ظ)nassim92 نوشته شده توسط:  تبریک میگم بهتون،
فقط میخوام یک شوخی بکنم کسی هم ناراحت نشه:دقت کردیدرتبه برتر ها تقریبا ۸۰%یا بیشتر متاهل هستند!مثل اینکه خیلی تاثیر داره........
آره خب صددرصد WinkWink
برای بقیه رو خبرندارم ولی خب زندگی من با ازدواج مسیر واقعیشو پیداکرد.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  حل و بررسی سوالات مدارمنطقی دکتری ۹۲ گرایش معماری nomad:D ۲۵ ۲۳,۹۳۸ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۳۸ ق.ظ
آخرین ارسال: masoumeh97
  دانلود سوالات تخصصی گرایش فناوری اطلاعات آزمون دکتری ۹۱(کد ۲۳۵۸) Lonely Palm ۲ ۵,۸۶۰ ۲۶ دى ۱۴۰۲ ۰۲:۳۳ ب.ظ
آخرین ارسال: bijibuji
  گرایش های علوم کامپیوتر alisaaa ۴ ۳,۶۵۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۰۴:۲۷ ب.ظ
آخرین ارسال: hashemhamidi
  بهترین منبع برای درس شبکه ارشد msnmkh ۲ ۱,۱۹۱ ۱۲ دى ۱۴۰۱ ۱۲:۵۵ ق.ظ
آخرین ارسال: پشتکار
  مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت Rehe1994 ۵ ۶,۲۶۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: arashi300
  کمک فوری برای مصاحبه استخدامی رشته هنراموزی کامپیوتر hamide.m ۳ ۳,۹۳۷ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  آزمون دکتری نرم افزار و الگوریتم ۱۴۰۰ Seyyedab ۴۶ ۱۷,۸۵۶ ۰۹ مهر ۱۴۰۰ ۰۵:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: Seyyedab
Star درخواست کمک و راهنمایی برای شرکت در آزمون ارشد marvelous ۹ ۷,۹۴۸ ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۱۸ ب.ظ
آخرین ارسال: فاطمه دیبا
  دانشگاه صنعتی اصفهان یا گرایش معماری امیرکبیر sima84 ۰ ۱,۷۶۶ ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ۰۳:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: sima84
  رتبه ۵۴ علوم کامپیوتر و ۷۶ ریاضی ارشد ۱۴۰۰ Computer92 ۰ ۱,۹۹۴ ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: Computer92

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close