زمان کنونی: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۴:۱۷ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

تفاوت ها

ارسال: #۱۰۶
۰۱ فروردین ۱۳۹۱, ۱۲:۰۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۱ فروردین ۱۳۹۱ ۱۲:۱۷ ب.ظ، توسط Joonz.)
RE: تفاوت ها
در زمینه رشته خودمونم مانور بدیم بد نیستا خیلی خیلی ضعف داریم تقریباً هرجاش دست بزاریم ضعفه.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mohammad_1366
ارسال: #۱۰۷
۰۱ فروردین ۱۳۹۱, ۰۱:۱۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۱ فروردین ۱۳۹۱ ۰۱:۲۶ ب.ظ، توسط mohammad_1366.)
RE: تفاوت ها
مقاله ای در اینجا قرار میدم که خیلی جالب و خوندنی
مشکلات فرهنگی ما ایرانیان

خلاصه کلام:
عمولاً ما ایرانیها ریشه بسیاری از نا بسامانیهای اجتماعی و عقب افتادگی نسبی ایران را در خارج از مجموعه خود دنبال میکنیم. این مجموعه می تواند کل جامعه ایران و یا قسمتی از آن که شامل ما و دوستان ماست باشد. ولی اگر کمی دقیق بنگریم همه ما ایرانی ها در قسمتی از رفتارهای معیوب فرهنگی مشترک هستیم که ریشه بسیاری از مشکلات جوامع ایرانی و عامل اصلی عقب ماندگی نسبی ایران می باشد. رفتارهایی که معمولاً ریشه در یکی از دسته بندی های زیر دارد. ۱.عدم تبلور بلوغ احساسی در ما ایرانیان، ٢. محافظه کاری فکری و رفتاری، ۳. ایده آل گرایی و عدم اعتماد به نفس، ۴. تفکر طبقاتی و عدم توجه به آزادی های فردی و ۵.عدم درک روح قوانین جامعه مدرن.

اینکه کسی ادعا کند که تمام مشکلات فرهنگی مردم کشوری (ملتی) را می شناسد ادعای بسیار بزرگی است ومن هم چنین ادعایی نمی کنم ولی بر اساس مشاهداتم و مقایسه ای که بین فرهنگ ایران و سایر فرهنگها، بالاخص فرهنگهای اروپایی کرده ام به نتایجی رسیده ام که اینجا به شرح آن می پردازم. تعریف من از مشکل، خصلتی فرهنگی است که نتایج منفی آن برای فرد و جامعه به مراتب بیش از مزایای آن باشد. پر واضح است که نحوه تحلیل من به نوعی تاثیر گرفته ازرشته کاریم یعنی فیزیک می باشد. جدا از این، نوشتن این متن به این معنا نیست که من خود را عاری از این مشکلات می بینم بلکه به این معناست که این مشکلات را می بینم و در صدد رفعشان هستم. بدیهی است که منظور از ایرانیان در این متن غالب جمعیت ایرانی، و نه همه ایرانیان می باشد.



اولین نکته ای که در این متن می خواهم به آن اشاره کنم این است که من بر این باور هستم که در اثر حملات بسیار گسترده ای که بر ایران در طول تاریخ وارد شده است و در کنار آن آب و هوای گرم و خشک ایران، فرهنگ ایران دچار مشکلات عدیده ای شده است که ریشه عقب ماندگی ملت ایران است. منظور من از حمله، تهاجمی است که به سلطه قومی خارجی با منافع متفاوت، و تامین اهداف آن قوم برای مدتی طولانی منتهی شده است (که حملات تیمور و مغول از این دسته اند). آب و هوا به طرق بسیار بر فرهنگ ملتی در طول تاریخ اثر می گذارد که از مهم ترین آنها میتوان به تاثیر نسبی گرما در افزایش نیروی جنسی مرد و اثرات فراوان آن، کمبود آب و مساله مدیریت آن، تاثیر آب و هوا بر سیستم رفت و آمد آدم ها و برهم کنش طبیعت و انسان اشاره کرد. جدا از آن حملاتی که به سلطه قوم خارجی با منافع متفاوت منجر می شود به صورت های گوناگون بر فرهنگ یک کشور تاثیر می گذارد که می توان به ایجاد ترس و روحیه محافظه کاری و در کنار آن افزایش خشونت در جامعه اشاره کرد. این ادعا به این معناست که حداقل در طول چند صد سال اخیر که حمله دهشتناکی، به مشابه آنچه که بر ایران در زمان مغول رخ داد، روی نداده است، عامل اصلی عقب ماندگی ایران چیزی جز مشکلات فرهنگی ما ایرانیان نیست.

برای درک بهتر این مطلب باید به این مطلب اشاره کرد که اگر ایران ازقدرت اقتصادی ناشی از نفت بی بهره بود ظاهر ایرانیان شاید به مراتب عقب مانده تراز آنچه هست می بود. با اینکه عده ای بر این عقیده هستند که اگر نفت نبود فرهنگ ما وضیعت به نسبه بهتری داشت من بر این عقیده هستم که اکثر مشکلات فرهنگی ما ریشه ای عمیق تر در تاریخ دارد و حتی اگر نبود نفت باعث بهبود نسبی در فرهنگ ایرانی می شد این بهبود در حدی نبود که ظاهر بهتری از آنچه که به کمک نفت و ثروت ناشی از آن موجود است، ایجاد می کرد. درک این واقعیت که برای حل مشکلات ایران بیش از آنکه باید کارمحض سیاسی بشود باید اصلاح فرهنگی کرد ( و این اصلاح را از خود شروع کرد)، برای بسیاری از ما ایرانیان ثقیل می نماید. ولی اگر واقع بینانه بنگریم می بینیم که بسیاری از تصمیمات غلط دولت مردان ایران ریشه در مرکز ثقل باور عمومی دارد که در صورت حرکت این مرکزثقل بسیاری از تصمیمات حاکمان ایران دست خوش تغییر خواهد شد. مسلم است که هیچ حکومتی قادر نیست برای مدتی طولانی تصمیماتی دور از مرکز ثقل باور عمومی بگیرد و با اصلاح و حرکت مرکز ثقل باورعمومی تصمیمات سیاسی دولت مردان هم در خور تغییر خواهد شد. در کنار این حرفها بسیار واضح است که سیاست گزاری حاکمان، خود تأثیری قابل ملاحظه در حرکت این مرکز ثقل دارد. جدا از این جنگ هایی که منجر به سلطه طولانی بر ایران نشده اند، نمی توانند دلیل اصلی عقب ماندگی ایران باشند؛ چون چنین جنگ هایی بر اکثریت ملت های دنیا تحمیل شده اند و بسیار طبیعی است که کشور ها به منافع کشورهای دیگر چشم طمع می داشتند و نحوه برخورد با مهاجم است که بین آنان متفاوت بوده است. به طور مثال اگر ایران در قبال حملات روسیه در زمان قاجار نتوانستند موفق عمل کنند ریشه در ضعف فرهنگی ایرانیان داشته که از دیدگاهی باعث حس نیاز به انقلاب مشروطه در ایرانیان شده است.



مسلم است که این نواقص فرهنگی که در زیر به آن اشاره می شود، صرفاً مختص فرهنگ ایرانی نمی باشد و بسیاری از فرهنگ ها بالاخص فرهنگ های نزدیک (فرهنگ های خاورمیانه ای، شمال آفریقا و جنوب اروپا) در بخشی از این مشکلات سهیم می باشند.


١. بلوغ احساسی:

یکی ازمهم ترین این مشکلات، عدم تبلور بلوغ احساسی در ایرانیان در سنین جوانی می باشد. این بدین معنی می باشد که در حالی که اکثر ایرانیان بلوغ جنسی و بلوغ نسبی عقلی را تا زیر سن بیست سالگی تجربه می کنند، یا به بلوغ احساسی نمی رسند یا به این بلوغ بسیار دیرمی رسند. بلوغ عاطفی به این معناست که فرد به حدی از پختگی احساسی می رسد که راه حلهای پیچیده تری برایِِِ مشکلات روزمره عاطفی خود پیدا می کند و از احساس خود به صورت پیچیده تری برای حل این مشکلات استفاده می کند و توانایی کنترل نوسانات شدید آن را دارد. پیچیدگی رفتار به طورمعمول باعث کاهش خشونت در زندگی می شود که خشونت معمولاً جزو راحت ترین راه حلهاست. دلیل اصلی چنین اتفاقی را باید در نحوه زندگی ایرانیان و مقایسه آن با زندگی جوانان در جوامع مدرن جستجو کرد.

اکثریت جوانان در جامعه مدرن بعد از رسیدن به بلوغ نسبی فکری سعی بر گرفتن مسئولیتهای اجتماعی می کنند که چنین چیزی را جامعه و خانواده به شدت از آنان می طلبد. جوان امروزی جامعه مدرن به طور معمول پس از رسیدن به سن هجده، نوزده سعی می کند که از لحاظ اقتصادی و اجتماعی زندگی مستقلی را از سر بگیرد. این بدین معناست که جوان سعی می کند حداقل در مقاطعی از سال، خود پول خود را در بیاورد و از لحاظ اقتصادی مستقل باشد. برای رسیدن به چنین هدفی از انجام هیچ کارمجازی ابایی ندارد که کار نکردن در فرهنگ مدرن عار است. کار کردن در محیطهای بیرون که به طور معمول در کشورهای مدرن ضوابط سخت تری نسبت به ایران دارند، خود عاملی است در ایجاد پختگی احساسی در جوانان. در کنار این، جوانان از همان اوایل زندگی مستقل اجتماعی، روابط شبهه پایدار و در نوسان با جنس مخالف را تجربه می کنند که خود این کش و قوس های شدید عاطفی عاملی مهم در ایجاد بلوغ عاطفیست. هر شکست عاطفی خود باعث می شود که فرد تلاش بیشتری در کنترل احساسات خود کند وشکنندگی روحی خود را تضعیف، و سنجیده تر از احساسات خود استفاده کند. در حقیقت جوانان ایرانی دیر و یا شاید ناگهانی به پیچدگیهای زندگی بر می خورند و زمانی به آن برمی خورند که توانایی هضم خوب آن را ندارند. به قول فروید تمدن با خویشتن داری شکل می گیرد و اگر قرار بود انسان هر لحظه به فکر رفع آنی نیازهای جسمی و روحی خود باشد، قادر به خلق روش های پیچیده تر و ایجاد تمدن نبود ودر حقیقت انسان با به تاخیر انداختن و یا کنترل نیازهای عاطفی خود راه حل های بهتر و پیچیده تری را می تواند پیدا کند. برای اینکه شهود خواننده نسبت به مطالب فوق بالاتر رود و درک بهتری نسبت به مساله بلوغ احساسی پیدا کند در زیر به چند مورد ازشواهد و نتایج این امراشاره می کنم:



١.١- کار گروهی: بر کمتر کسی پوشیده است که فرهنگ ایرانی از ضعفی عظیم در کار گروهی رنج می برد. این دسته دسته شدن و ساز فردی سر دادن در فرهنگ ایرانی را میتوان در بسیاری از جاها دید، در دانشگاه، محیط کار، داخل احزاب و حتی در داخل خانواده ها. این درگیریهای قابل اجتناب که در فرهنگ ایرانی عادی می نماید معمولا چیزی نیست جز عدم توانایی فرد در تعمیم خود خواهی فردی به خود خواهی گروهی، که باعث اتلاف انرژی بسیار در فعالیت های جمعی ایرانیان می شود و بازدهی و قدرت این گروهها را به شدت کاهش می دهد. تاکید بر اختلافات به جای شباهت ها، عدم گذشت و خشونت های نابجا، اثرات عدم پختگی دراحساسات و روابط اجتماعی می باشد.

٢.١-جو زدگی: تحت تاثیرالقائات اطرافیان و جامعه قرار گرفتن به نوعی در همه فرهنگها وجود دارد ولی ایرانیان به طور معمول راحت تراز جوامع مدرن تحت تاثیرالقائات قرار می گیرند. این امر باعث می شود که مسایلی در بین ایرانیان به شدت رایج شود که دلیل منطقی قابل قبولی برای این چنین شدتی وجود ندارد. همرنگی با جماعت، جدا از اینکه ریشه در محافظه کاری دارد، ریشه در جو زده شدن ایرانیان هم دارد. این جو زده شدن، آزادی و خلاقیت را به شدت تضعیف می کند. علاقه ناگهانی ایرانیان به قسمتی خاص از خدمات اینترنتی (به طور مثال ارکات) و یا علاقه خاص به یک نوع خاصی از پوشش یا آرایش از این دسته است.

٣.١-عدم پختگی در نحوه کنترل فرزند: روابط بین پدر مادر و فرزند ونحوه کنترل رفتار بچه یکی از پیچیده ترین برخوردهایی است که در زندگی انسان پیش می آید. برای کنترل رفتار بچه راه حلهای مختلفی وجود دارد که شامل خشونت های فیزیکی، گفتاری و روانی می باشد. حل کردن مسایل زندگی به کمک خشونت فیزیکی یا گفتاری به طور معمول یکی از ساده ترین راهها می باشد؛ راه حلی که حتی به ذهن کودک در زندگی روزمره هم می رسد. متاسفانه اگر نیک بنگریم می بینیم که بسیاری از مادران و پدران ایرانی همین راه حل ساده و در عین حال پر ضرر و بی ثبات را انتخاب می کنند چون به راه حل دیگری مسلط نیستند. استفاده ازاین راه حل حتی در طبقات بالای اجتماعی ایران هم دیده می شود و موردی نیست که صرفاً مختص طبقات پایین فرهنگی ایران باشد. راه حل دیگری که می توان از آن استفاده کرد، استفاده از کش و قوس در روابط احساسی با فرزند می باشد و این چیزی است که در فرهنگ مدرن امروزی از آن به شدت استفاده می شود. ایجاد کش و قوس در صورتی ممکن است که روابط عاطفی خاصی بین پدر مادر و فرزند ایجاد شده باشد که این خود پختگی ویژه خود را نیاز دارد. جدا از این، فرد باید این توانایی را داشته باشد که این نوسان را به صورت پله ای نشان دهد و متناسب با عمل طرف واکنش نشان دهد. حتی در زمینه خشونت های کلامی پدر و مادرباید سلسله مراتبی در نظر بگیرد؛ بدین معنی که نوسان در لحن صدا کاملا نسبت به استفاده از واژگان گزنده در اولویت قرار دارد. مشکل ذکر شده در بالا صرفاً مختص روابط با فرزند نیست و در باقی روابط خانوادگی و دوستی های نزدیک هم می تواند خود را نشان دهد و ایرانیان راه حلهای پر ضرر را به علت عدم توانایی در کنترل هیجانات و عدم تسلط به راه حلهای پیچیده تر انتخاب می کنند.

٤.١- زبان بدن: مثال دیگری که می توان به آن اشاره کرد ضعف ایرانیان در استفاده از زبان بدن و اشاره در ارتباطات و درک آن می باشد که خود این امر باعث افزایش خشونت در ارتباطات میشود. درک بهتر از زبان بدن باعث می شود که ما درک بهتری از احساسات نهان همدیگر داشته باشیم و برخوردهای سنجیده تری نسبت به هم درپیش بگیریم. حرکات انگشتان دست، ابرو، لب، گونه و رنگ صورت هر کدام پیامی از احساسات مخاطب ما دارد که شاید در کلام نیامده باشد.

۵.١- پر توقعی و فرهنگ کار بد: ایرانیها معمولاً آدم های به نسبه غرغرو و پرتوقعی هستند که این توقع لزوماً با خدماتی که به جامعه تحویل می دهند هماهنگی ندارد. این پر توقعی از کودکی از طریق خانواده و جامعه به ما منتقل می شود. این صفت در ایرانی های خارج از ایران به علت تماس بالا با محیط های کاری کشورهای مدرن کمتر دیده می شود.

در ایران افراد در محیط های کار خود احساس مسؤلیت بالایی ندارند و با آسوده خاطر بودن بیش از حد، استرس را به ارباب رجوع تحمیل می کنند. حال آنکه خود همیشه از همین بی خیالی در جایی که به آن برخورد می کنند می نالند. اصولاً در ایران ارزش کار مفید کردن آنچنان جا نیفتاده است و فرد اگر از لحاظ اقتصادی بی نیاز باشد دلیلی برای کار کردن پیدا نمی کند. این فرهنگ مخرب را می توان در فیلم ها و داستان هایمان هم دید و این در حالی است که کار کردن جدا از مسایل اقتصادی آن از لحاظ روانی فرد را ارضا می کند و جدا از آن جامعه باید کسی را که خدمات بالایی ارایه می دهد از منزلت بالای اجتماعی برخوردار کند و خوب کارکردن و مفید بودن برای جامعه، باید در اخلاق مردم جا بگیرد. به طور مثال در فرهنگ آلمانی، کار نکردن دارای قبح بسیار بالا می باشد و بسیاری از افراد که از مزایای بسیار بالای حقوق بیکاری در جامعه از لحاظ اقتصادی چپ آلمان استفاده می کنند از طرف جامعه تحت فشار هستند که به کار بپردازند(ادامه دارد....).
بدلیل طولانی بودن در چند بخش اینجا خواهیم گذاشت
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: nikou , Pakniat , esisonic , frg_2009 , baran , annmary
ارسال: #۱۰۸
۰۱ فروردین ۱۳۹۱, ۰۱:۵۶ ب.ظ
RE: تفاوت ها
(۰۱ فروردین ۱۳۹۱ ۱۲:۰۷ ب.ظ)aliebtehaj نوشته شده توسط:  در زمینه رشته خودمونم مانور بدیم بد نیستا خیلی خیلی ضعف داریم تقریباً هرجاش دست بزاریم ضعفه.

بهتره این ضعف رو از پایه اصلاح کنیم.یعنی از ابتدای آموزش
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mohammad_1366
ارسال: #۱۰۹
۰۱ فروردین ۱۳۹۱, ۰۸:۲۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۲ فروردین ۱۳۹۱ ۱۲:۴۹ ق.ظ، توسط انرژی مثبت.)
RE: تفاوت ها
(۰۱ فروردین ۱۳۹۱ ۰۱:۱۹ ب.ظ)mohammad_1366 نوشته شده توسط:  مقاله ای در اینجا قرار میدم که خیلی جالب و خوندنی
مشکلات فرهنگی ما ایرانیان
.
.
.
بدلیل طولانی بودن در چند بخش اینجا خواهیم گذاشت
این مقاله متعلق به حنیف بیات موحده دانشجوی دکترای شیمی فیزیک تئوری دانشگاه تورنتو کانادا ،چند سال پیش خوندمش
به نظر این کمترین بخشی از نظرات ایشون درسته ولی بخش های از اون قابل نقده وکمی دور از فرهنگ ایرانی اسلامیه البته با توجه به ادامه مقاله فکر نمی کنم نظرات ایشون مغرضانه باشه اما خوب درک ایشون نسبت به بعضی مسائل نگرشی غربیه ان شاالله دوستمون در ادامه خواهند گذاشت

یک روز نسیم خوش خبر می آید
بس مژده به هر کوی و گذر می آید
عطر گل عشق در فضا می پیچد
می آیی و انتظار سر می آید
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: e_saeid
ارسال: #۱۱۰
۰۲ فروردین ۱۳۹۱, ۰۱:۰۹ ق.ظ
تفاوت ها
دوستان برخی از نقل قولها خیلی طولانی بود بنابراین کوتاه شدند. لطف کنید موقع نقل قول و پاسخ فقط بخشی از ارسال رو که مد نظرتونه نگه دارید ممنون.

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: ahmadi_development
ارسال: #۱۱۱
۰۳ فروردین ۱۳۹۱, ۰۹:۳۸ ق.ظ
تفاوت ها
(۰۱ فروردین ۱۳۹۱ ۱۱:۴۶ ق.ظ)Pakniat نوشته شده توسط:  [quote='mohammad_1366' pid='77826' dateline='1332189140']
ثبت بین المللی ۲ اختراع در حوزه فیزیک پلاسما
محققانموفق به ثبت بین المللی اختراع در حوزه فیزیک پلاسما و اجرای هفت طرح در حوزه نانوفناوری شدند. فریدون رهنمای رودپشتی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد از پروژه های تحقیقاتی در حوزه هوش مصنوعی و فیزیک هسته ای و همچنین ثبت بین المللی ۲ اختراع در حوزه فیزیک پلاسما خبر داد و اظهار داشت: اجرای این پروژه های تحقیقاتی در حوزه های هوش مصنوعی و فیزیک هسته ای از دیگر اقدامات این مرکز است که با نگاه اقتصادی و علمی انجام می شود.
کسی نیست در مورد این اختراع توضیح بده ؟ Huh
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۱۲
۰۸ فروردین ۱۳۹۱, ۰۱:۳۱ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۸ فروردین ۱۳۹۱ ۰۸:۵۱ ق.ظ، توسط mohammad_1366.)
RE: تفاوت ها
شغل کنونی رئیس جمهور سابق امریکا
[تصویر:  78755_1_1379094001.jpg]

بیل کلینتون, رئیس جمهور اسبق آمریکا هم اکنون به یک موزیسین تبدیل شده و در برخی کنسرتها ساکسیفون می نوازد.

ایران
:
....
..
.
...
..
...............
جای نقطه ها رو خودتون پر کنید
رووسای کشورمان ، کم یا زیاد نمیشوند بلکه از حالتی به حالت دیگر تبدیل میشوند
من از شمال تازه از سفر اومدم
پای درد یک کشاورز ۷۰ ساله که عمرشو در زمینهای کشاورزی گذراند (پدر بزرگم)
چای این مملکتو ازبین بردن ، ما ۷ ، ۸ سال پیش کلی چای برداشت میکردیم ، شش سال پیش دولت کریمه به چایداران ۳۰۰ هزار تومن داد که از برداشت چای خودداری کنند ، زیرا اصلا خریداری نمیشه... ، فقط یک عده چای دارهای بزرگ ، این کارو میکنند که اونها هم پولشونو از پارسال تا امسال که نزدیک یک سال میگذره و در اردیبهشت دوباره باید چای برداشت کنند یک ریالی هم دولت بهشون پرداخت نکرده ،نه تنها کلی متضرر شدند بلکه ، کلی هم پول کارگر و .... از جیب دادند ...

قضاوت با خودتون ، هرچقدر دوست دارین منفی بدین ومن حرفهای نگفته رو میگم...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sasanlive , Shiny , nikou , mosenabdoli , baran , annmary
ارسال: #۱۱۳
۰۸ فروردین ۱۳۹۱, ۰۲:۳۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۸ فروردین ۱۳۹۱ ۰۲:۳۴ ب.ظ، توسط mohammad_1366.)
RE: تفاوت ها
مشکلات خریداران خودرو در پدیده ای به نام "پراید"
برخی از مشکلات خودرو خریداری شده توسط شهروندی که اینگونه بیان می کند :
*این شهروند با بیان اینکه در حالی مسئولان صنعت کشور از استفاده نکردن از قطعات چینی در خودروهای ایرانی می گویند که حتی لاستیک ماشین اینجانب چینی است . نکته قابل توجه اینکه در روزهای گذشته تولیدکنندگان تایر در کشورمان از نزدیک بودن زمان ورشکستگی خود به دلیل واردات محصولات بی کیفیت و ارزان چینی خبر داده بودند.
(سوال : هدف از واردات بی رویه از چین چیست ؟ مستعمره شدن به این کشور ، باج و..... کسی جواب قانع کننده داره بیان کنه)

*نکته بعد مصرف بالای ۱۰ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر این خودرو بود که به گفته این خریدار ، خدمات پس از فروش هم هیچگونه پاسخی در این خصوص نداشتند .

*از مهمترین و اعجاب انگیز ترین مشکلات این خودرو که نمونه آن را در ایران می توان دید ، قسمت هایی از صندوق عقب این خودرو بود که با دست صافکاری شده بود . به اصطلاح صافکارها بی رنگ در امده بود و نمایندگی ها در پاسخ به این مشکل گفته بودند که شرکتی که روزانه دو هزار خودرو تولید می کند ، این مشکلات طبیعی است و حال باید مسئولان این خودروسازی پاسخگو باشند که حفظ و حرمت حقوق انسانی و تثبیت جایگاه تولید در ایران که به گفته مقام معظم رهبری تولیدکنندگان ایرانی باید تولیدات خود را بر مبنای صادرات به دیگر کشورها تولید کنند ، اینگونه می خواهیم جایگاه تولیدات ایرانی را و برند سازی در سطح منطقه را ارتقاء دهیم و این پاسخی است که مسئولات نظارتی باید بدهند .

* گرانفروشی به بهانه های مختلف مدل X100 و ترمز ABS که بر طبق مصوبه شورای سیاستگذاری قیمت خودرو، خودورسازان باید بر مبنای مدل اعلامی این شورا خودروهای خود را عرضه کنند و عرضه مدل هایی به غیر از مدل های مصوب غیر قانونی می باشد .

داشتن ترمز ABS در خودرو ها مثل داشتن فرمان ، یا دنده در دنیا تلقی میشه و تبلیغی بر مبنای اون انجام نباید بشه ولی در ایران اتومبیل ها با معرفی امکانات زیر معرفی میشوند..
زیبای ایرانی ، با ترمز ABS، جادار و مطمئن ، مورد پسند تمام اعضای خانواده

و جالب تر اینکه قیمت وحشتناک خودروهای داخلی در برابر عدم ارائه خدمات مناسب، پس ازفروش ، کیفیت محصول و ...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: - rasool - , nikou , Pakniat , baran
ارسال: #۱۱۴
۰۹ فروردین ۱۳۹۱, ۱۰:۲۱ ق.ظ
RE: تفاوت ها
ده کالای عمده وارداتی کشور
[تصویر:  78943_1_1379093881.png]

با نگاهی به کالاهای وارداتی، فقط میتوان تاسف خورد که بیش از نیمی این کالاها بدلیل نوع اقلیم کشورمان قابل تولید و باید در ردیف صادرات ما قرار بگیرد.


سوال : آیا فرستادن ماهواره به آسمان باید اولویت اول مملکت ما باشد ؟
چرا مسائلی که به نظر میاید جنبه ی تبلیغی برای کشور محسوب میشود ، اینگونه مورد توجه قرار گرفته است؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: nikou , baran
ارسال: #۱۱۵
۱۲ فروردین ۱۳۹۱, ۱۰:۳۵ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ فروردین ۱۳۹۱ ۱۲:۱۱ ب.ظ، توسط mohammad_1366.)
RE: تفاوت ها
من هر ساله یه سوال اساسی در ذهنم شکل گرفته میشه که جواب منطقی براش پیدا نکردم

هر ساله بر اساس نرخ تورم ، حقوق کارمندان رو افزایش میدهند ، چقدر این درصد با میزان تورم تناسب داره که سوال جدی که اینجا مدنظر من نیست .
براساس حقوق کارمندان درصدی ، بعنوان مثال ۱۰ درصد حقوقشونو اضافه میکنند ،یعنی کسی اگر ۱ میلیون حقوق دریافت میکنه ،میشه ۱میلیون ۱۰۰ هزار تومن ، و اگر کسی ۵۰۰ تومن دریافت میکنه میشه ۵۵۰ تومن ،
آیا نرخ تورم برای این دوفرد یکسان نیست؟
آیا عدالت در این مورد رعایت میشه؟
وقتی هر دوی این افراد در یک بازار مایحتاج زندگیشونو باید تامین کنند ، انقدر ناعدالتی باید در یک مسئله ساده رخ بده
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: esisonic
ارسال: #۱۱۶
۱۶ فروردین ۱۳۹۱, ۰۱:۰۳ ق.ظ
RE: تفاوت ها
سلام به همگی به دلیل اینکه پستهای من پاک میشه
فکر میکنم همین جا این تاپیکو بسته اعلام کنم بهتر باشه
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۱۷
۱۶ فروردین ۱۳۹۱, ۰۱:۵۳ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ ۰۱:۵۵ ق.ظ، توسط esisonic.)
RE: تفاوت ها
نه .... صبر کن...بزار آخرین ارسال رو هم من بزارم...
...
اینم یه تفاوت که اکثر مواقع شاهدش هستیم...دعا می کنم یه روزی این تفاوت تموم بشه
[تصویر:  attachment.php?aid=3668]


آنجا که رویاها به حقیقت می پیوندند...مرا خواهی یافت. ------------------------- وضعیت : [تصویر:  53319_mrsbeasley.gif]
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۱۸
۱۶ فروردین ۱۳۹۱, ۱۲:۴۱ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ ۱۲:۴۴ ب.ظ، توسط eris229.)
RE: تفاوت ها
(۰۸ فروردین ۱۳۹۱ ۰۲:۳۰ ب.ظ)mohammad_1366 نوشته شده توسط:  (سوال : هدف از واردات بی رویه از چین چیست ؟ مستعمره شدن به این کشور ، باج و..... کسی جواب قانع کننده داره بیان کنه)

حق وتوHuh آیا؟
من هروقت مطالب اینجا رو می خونم کلی ناراحت میشم و فکرم تا چند ساعت مشغول میشه. اینا حقایقه اما کاش تخیل بود! یا حداقل توهم بود!!
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۱۹
۱۶ فروردین ۱۳۹۱, ۰۱:۰۰ ب.ظ
RE: تفاوت ها
(۱۶ فروردین ۱۳۹۱ ۰۱:۰۳ ق.ظ)mohammad_1366 نوشته شده توسط:  سلام به همگی به دلیل اینکه پستهای من پاک میشه
فکر میکنم همین جا این تاپیکو بسته اعلام کنم بهتر باشه

قبلا هم گفته شده پست های سیاسی پاک می شن. وگرنه کلا سیاست مانشت حذف پست ها نیست. کما اینکه شما در این تاپیک بیشترین پست رو دارین و هیچ کدوم هم قبلا پاک نشدن.
شما یه پست می زنید و میرید و کاری ندارین که برای سایت مشکل ایجاد می شه یا نه .

الهی و خلّاقی و حِرزی و مَوئلــی اِلیکَ لَدَی الاِعسارِو الیُسرِ اَفزَعُ
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۲۰
۱۶ فروردین ۱۳۹۱, ۰۳:۰۸ ب.ظ
RE: تفاوت ها
(۱۶ فروردین ۱۳۹۱ ۰۱:۰۰ ب.ظ)Bache Mosbat نوشته شده توسط:  
(16 فروردین ۱۳۹۱ ۰۱:۰۳ ق.ظ)mohammad_1366 نوشته شده توسط:  سلام به همگی به دلیل اینکه پستهای من پاک میشه
فکر میکنم همین جا این تاپیکو بسته اعلام کنم بهتر باشه

قبلا هم گفته شده پست های سیاسی پاک می شن. وگرنه کلا سیاست مانشت حذف پست ها نیست. کما اینکه شما در این تاپیک بیشترین پست رو دارین و هیچ کدوم هم قبلا پاک نشدن.
شما یه پست می زنید و میرید و کاری ندارین که برای سایت مشکل ایجاد می شه یا نه .

من پست سیاسی نزاشتم ، اگر حق بیان وجود داشته باشه، دو جمله در مورد ۱۲ فروردین گفتم و یه خبر در مورد ازبین رفتن سد خاتم النبیاء
حق باشماست ، من حق کامل رو به شما میدم
ولی فقط در خ.... کامل و در جامعه ای که آز....... بیا....... درش رویاست در آخر میگم:
خدایا تو به داد ما برس ..........
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  تفاوت WordPress.com و WordPress.org nillshid ۰ ۸۹۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۲۵ ق.ظ
آخرین ارسال: nillshid
  تفاوت classification algorithm و regression algorithm چیه؟ sajadg ۶ ۹,۳۱۲ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: cyruskingsolomon
  تفاوت Back-endو Front-end virtual girl ۳ ۳,۷۹۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۳۷ ق.ظ
آخرین ارسال: webctcir
  تفاوت procedural با functional با imperative در چیست؟ shervan360 ۲ ۳,۰۲۴ ۲۱ دى ۱۳۹۸ ۰۴:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  تفاوت مقاله جورنالی و مقاله کنفرانسی در چیست؟ Br2012 ۴۴ ۷۷,۱۱۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۳۱ ق.ظ
آخرین ارسال: TexteRasmi.info
  تفاوت گرایش های ارشد it saeid sharifzade ۱ ۲,۷۵۲ ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ۰۷:۵۱ ب.ظ
آخرین ارسال: khaste2
Question تفاوت تعداد مقایسه های مورد نیاز در الگوریتم های متفاوت porseshgar ۰ ۱,۹۶۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۳۳ ب.ظ
آخرین ارسال: porseshgar
  تفاوت چاپ ک z__z ۳ ۳,۱۲۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۶ ق.ظ
آخرین ارسال: z__z
  تفاوت (logn!l) با !(logn) Mr.R3ZA ۵ ۴,۱۴۴ ۰۹ تیر ۱۳۹۷ ۰۳:۰۹ ب.ظ
آخرین ارسال: somaye-z
  تفاوت مجازی و غیرانتفاعی مجازی?? Mehrsana606693 ۲ ۳,۱۳۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۹ ب.ظ
آخرین ارسال: SASSAN.S

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close