زمان کنونی: ۰۲ تیر ۱۴۰۵, ۰۳:۲۹ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

دانشجویان تهران که این ترم درس پردازش تصویر دارند!

ارسال:
  

razani.n پرسیده:

دانشجویان تهران که این ترم درس پردازش تصویر دارند!

سلام.
دوستان میخواستم اگه از دانشجوهای دانشگاه های دولتی تهران کسی اینجا هست که این ترم درس پردازش تصویر داره، لطف کنه و یه پیام به من بده.
ممنون
نقل قول این ارسال در یک پاسخ



موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  نحوه گرفتن یک ترم مهمانی از دانشگاه آزاد شهرستان به تهران be_sooye_movafaghiat ۲ ۲,۷۶۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۴ ۰۶:۵۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Liro
  علوم کامپیوتر شریف یا نرم افزار تهران؟ ۴L1R3Z4 ۴۴ ۴۴,۵۹۱ ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۸:۱۲ ب.ظ
آخرین ارسال: moeinbahari
Big Grin اطلاعات در مورد دانشگاه تهران (پردیس فارابی) mehRUN ۲ ۶,۷۳۲ ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ۰۱:۴۱ ب.ظ
آخرین ارسال: eng.behnam
  دکتری بیوانفورماتیک دانشگاه تهران omid93 ۸ ۱۶,۶۲۰ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: razieh.msh91
  بین پردازش تصویر و داده کاوی موندم کدوم یکی رو برای پایان نامه انتخاب کنم؟ raheleh1393 ۵ ۱۰,۵۹۴ ۰۱ دى ۱۴۰۰ ۰۲:۴۸ ب.ظ
آخرین ارسال: golkhorami
  کمک در باره این تروجان Ghasemiyeh ۲ ۴,۲۶۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۰۳:۰۰ ق.ظ
آخرین ارسال: one hacker alone
  بوک کلاب ماشین لرنینگ با حضور متخصص از شرکت های گوگل ، اساتید و دانشجویان دکترا و. Doctorwho ۰ ۲,۵۵۴ ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۰۹ ب.ظ
آخرین ارسال: Doctorwho
  دانشجویان سامانه شبکه‌ای تربیت مدرس ورودی ۱۴۰۰ kenpachi ۰ ۲,۱۹۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: kenpachi
  مرخصی در ترم اول و سپس انصراف MSZ ۱۷ ۴۵,۳۸۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۰۱:۵۷ ق.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
  چگونه این خطا را موقع اجرای sql server 2014 رفع کنم ؟ farahnaz ۲ ۴,۶۲۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ۰۲:۱۸ ق.ظ
آخرین ارسال: farahnaz

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close