زمان کنونی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳, ۰۶:۱۹ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

مصاحبه با ۳ هوش و ۲۲ معماری

ارسال:
۱۱ تیر ۱۳۹۶, ۰۹:۱۴ ب.ظ
مصاحبه با ۳ هوش و ۲۲ معماری
اگه مایلید خودتون را معرفی کنید(نام و نام خانوادگی) و بگید متولد چه سالی هستید و اهل کدام شهرید؟ رتبه و رشته و گرایشتون را هم بفرمایید. 

من مرجان شاهی متولد سال ۱۳۷۱ در شهر زیبای اصفهان هستم.
گرایشم هوش هست با رتبه ۳

۱- در چه رشته ای کارشناسی گرفتید؟ تمام شده یا در حال تحصیل هستید؟آیا کارشناسی پیوسته خوندید یا کاردانی و بعد کارشناسی؟
رشته کارشناسیم مهندسی مکانیک بود که سال ۹۴ فارغ التحصیل شدم.


۲- با اجازه تون برگردیم به دوران نوجوانی و حتی کودکی ،چی شد که اومدین کارشناسی این رشته؟ چطوری وارد دوره کارشناسی شدین؟ یعنی با علاقه و شناخت این رشته را انتخاب کردین یا انتخابتون اول دانشگاه بود بعد رشته؟ 
خب یه کم این رشته جای سوال داره. دقیقا کدومش؟‌Smile)
من از اول راهنمایی به خاطر مدرسه ای که تحصیل می کردم با برنامه نویسی آشنا شدم. بعد سال اول دبیرستان جاوا و سی پلاس پلاس یاد گرفتم و بعدشم شبیه سازی فوتبال کار می کردیم تو مدرسه. کامپیوتر دوست داشتم اما فضای رباتیک باعث شد یه کم به مکانیک گرایش پیدا کنم. رتبه کارشناسیم ۲۷۱ شد اما چون از شریف متنفر بودم نرفتم اونجا - از طرفی یه باور غلطی داشتم که کامپیوتر تهران زیاد سطحش بالا نیست - این بود که مکانیک رو انتخاب کردم.(‌حالا خود چرا مکانیک داستان مفصلی داره ) اما بعد از این که پروژه ی کارشناسیم رو در حوزه ی پردازش تصویر انجام دادم مطمین شدم که باید تغییر رشته بدم چون واقعا علاقه م به کامپیوتر باقی بود.


۳- کدام دانشگاه کاردانی و کارشناسی را تحصیل کردین؟
پردیس فنی دانشگاه تهران

۴- در کارشناسی چطور دانشجویی بودید؟ از اونا که همیشه نمره خوبه کلاسند؟یا معمولی بودید؟ یا درسها را بر اساس علاقه میخوندید نه بخاط معدل یعنی از یک درس خوشتون میومد خوب میخوندین و بیست میگرفتین و یکی را دوست نداشتید فقط پاسش میکردید .
من کلن زیاد درسخون نبودم. درسای پروژه محور رو بالاتر می شد نمره م چون اصن رابطه خوبی با امتحان ندارم. عمومیام همیشه ۱۲ ۱۴ اینطورا بود. من کنترل خیلی دوست داشتم ولی ۱۴ شد نمره م Smile)‌کلن زیاد وضعیت درخشانی نداشتم تو کارشناسی. دانشجوی معمولی ای بودم. اما خب پروژه ها رو خیلی خوب می زدم.


۵- از کی به کنکور ارشد فکر کردید؟اصلا" ادامه تحصیل از ابتدای ورود به دانشگاه ، تو برنامه تحصیلی تون بود یا نه؟
ادامه تحصیل که بود. اما نمی خواستم مکانیک رو ادامه بدم سال ۹۴ سه تا دانشگاه اپلای کردم برای کامپیوتر که دو تاشون پذیرش دادن اما خب به نظرم فقط اونی که پذیرش نداده بود ارزش رفتن رو داشت. این بود که تصمیم گرفتم ارشد ایران بخونم.


۶- آیا وقتی تصمیم گرفتید ارشد شرکت کنید همین رشته میخواستید امتحان بدید یا گرایش دیگری ولی بعدا" وقتی به برنامه ریزی رسیدین نظرتون این رشته و گرایش شد؟
از اول همین بود.


۷- آیا سال اولی بود که کنکور می دادید؟ اگه المپیادشرکت کردید یا سال دوم یا سوم یا ... هست که برای ارشد امتحان میدید بفرمایید. 
نه سال اول بود امتحان می دادم. البته یه بارم بهمن ۹۴ ارشد مکانیک دادم ولی الکی بود و بدون خوندن.


۸- میشه درصدها تون را در هر درس بگید. اگه بیش از یک رشته هم کنکور دادین هر دو را بگید.
زبان ۷۴/۴۴
ریاضی ۲۴/۵۶
مشترک ۵۹/۲۶
معماری ۰
هوش ۶۳/۱۶
نرم افزار ۰

۹- بنظرتون چقدر درس خوندن تو دانشگاهی که شما درس خوندین برای پایان ترم و برای کنکور با هم تفاوت داره یا شبیه هست به بیان دیگه بنظرتون تو دانشگاه شما بچه های موفق در تحصیل کارشناسی شانس بیشتری واسه ازمون ارشد دارن یا نه اصلا" این دو نوع درس خوندن متفاوت را می طلبه؟.
والا من اگه بخوام بر اساس چیزی که از بچه های کامپیوتر شنیدم بگم - واقعا کنکور براشون کاری نداره - فک می کنم نهایتا پنج ماه مونده به کنکور شروع به خوندن می کنن. درس سختشونم همون الگوریتمه ک چون با استادای خیلی خوبی پاس کردن و تمرینا و مسابقات زیادی شرکت کردن خیلی خوب از پسش برمیان. اما این ک بگم یکی که تو یه دانشگاه خوب درس نخونده یا معدلش بالا نیست شانس نداره نه. هرگز. من خودم صفر صفر بودم دیگه.

۱۰- از کی دقیقا" برای کنکور ارشد برنامه مطالعاتی گذاشتید ، از کی شروع کردید،آیا سر همون وقتی که در برنامه پیش بینی کرده بودین شروع کردین؟ برنامه تون چند ماهه بود؟ آیا وقفه ای هم پیش اومدمثلا" اتفاقی چیزی که مجبور شید برنامه را عوض کنید؟

والا من اوایل فکر می کردم کنکور باز بهمنه - برای همین از خرداد شورو کردم چون شرایطم خاص بود به خاطر تغییر رشته - با ریاضی مهندسی شروع کردم که اصلا به دردم نخورد Smile)‌آمارم خوندم و گسسته. بعدش ک قطعی کنکور افتاد اردیبهشت صبر کردم تا مرداد که کلاسا شورو شد - با کلاسا پیش می رفتم ولی لزومن به همه شون نمی رسیدم چون من خیلی کلاس می رفتم. حتمن اگر کلاس می رید باهاش پیش برید بزرگترین اشتباه اینه که درسی که الان کلاس می ری رو بذاری برای بعدن.
من زیاد برنامه دراز مدت نداشتم. سعی می کردم با کلاسام و آزمونا پیش برم.



۱۱- برنامه تون ثابت بود یا هر از گاهی تا نزدیکای کنکور اصلاحش کردین ؟ ااگه اصلاح کردین اصلاحات جزئی بود یا کلی؟
من هر بار که آزمون می دادم تا آزمون بعدی برنامه ریزی می کردم ولی لزوما بهش پایبند نبودم و هی اصلاحش می کردم
کلن برنامه م خیلی ثابت نبود بیشتر واسه این برنامه می نوشتم که خیالم راحت باشه وقت کافی برای درسا دارم اما اصلن این شکلی نبودم ک امروز حتمن اینو بخونم ولی همیشه ساعتای مطالعه م رو می نوشتم

۱۲- بعضی درسها تو آزمون ارشد تاثیر و نمره بیشتری دارن و توجه بیشتری بهشون میشه . شما هم همینکار را کردین؟منظورم توجه به بودجه بندی درسها برای آزمون ارشد هست.
من خیلی وسواسی بودم و همه درس ها رو تا اونجایی که می تونستم خوندم و ازین کار ضررم نکردم. تنها درسی که حذف کردم ریاضی مهندسی بود چون واقعن حجم زیادی داره و ارزش نداره ۴ تا سوال. شبکه م به خاطر شرایط مسخره ای که سنجش برامون پیش آورد حذف کردم.


۱۳- آیا هنگام برنام ریزی تو ذهنتون بود که مثلا" تو یه درس خاص ضعیفید و تو یه درس قوی و به درسهای مختلف بر این اساس وزن بیشتر یا کمتر بدین؟میشه در مورد درسهای مختلف بگید؟ 
من تو همه درسا صفر بودم Smile)
برای من سخت ترین درس داده الگوریتم بود. مشکلم این شکلی حل شد که روی هر مساله به شدت فکر می کردم. شده یک ساعت روش وقت بذارم کوتاه نمیومدم. یه کار دیگه م که کردم، چون به نظرم یاد گرفتنش نیازمند گذشتن زمان بود، هر روز یک ساعت وقت می ذاشتم یا می گفتم امروز باید ده تا سوال حل کنم. کم کم قوی شدم. این درس رو از تابستون شروع کنین خیلی خوبه.

۱۴- خب شما زمان مشخصی داشتید و پایان زمان مطالعه روز قبل از کنکور هست . پس طبیعی است که منابع مطالعاتی هم نمیتونن اضافه بشن. آیا شما هنگام برنامه ریزی میدونستید برای هر درس کدام منابع یا جزوات را باید(یا میخواهید ) بخونید یا نه؟ یعنی مظورم اینه که برنامه ریزی زمانی کردید یا برنامه ریزی براساس منابع . مثالی بزنم . مثلا" شما روی سیستم عامل هفته ای پانزده ساعت وقت گذاشته بودید و با یک منبع مثلا" کتاب پارسه شروع کردین و بخودتون گفته بودید اگر فرصت شد مثلا" کتاب پوران را هم میخونم اگر نرسیدم هم هیچ. یا اینکه برنامه ریزیتون بر اساس خوندن منابع بود یعنی مثلا" گفته بودین من باید سه تا کتاب مشخص را برای سیستم عامل حتما" بخونم و بر این اساس برنامه ریزی کردین؟
من اطلاعات کلی جمع کرده بودم ک خب خیلی هاشون اشتباه بودن! نمی دونم سوالتون یه جوریه ولی من چند کتابی عمل نمی کنم چون جاش تو کنکور نیست اما اگه یه کتاب می خوندم هر وقت احساس می کردم خوب نیس سریع عوضش می کردم.حتی الامکان یک منبع رو بخونیم ولی کامل و جامع و با تسلط

۱۵- میشه منابع مطالعاتی که واسه هر درس خوندید را بگید.ایا از ویس و فیلم هم استفاده کردین.
یه پست تو بخش تجربه های کنکور ۹۶ گذاشتم و کامل توضیح دادم.

۱۶- بنظرتون تو رشته و گرایش شما کدام درسها را باید از روی کتب مرجع خوند. 
صد در صد هوش مصنوعی مرجع. متاسفانه هیچ کتاب خوبی درین زمینه وجود نداره


۱۷- ایا شما در طول تحصیل کارشناسی از کتب مرجع هم استفاده میکردین یا بقول بعضی دوستان جزوه محور بودین؟
آخه من که کارشناسی اصن کامپیوتر نبودم که جوابم به درد شما بخوره


۱۸- زبان یه درس تقریبا" جداست. آیا شما زبان را واسه کنکور خوندین یا پایه قبلی داشتید یا اصلا" سر کنکور هر چی شد جواب دادین یا کلا" جواب ندادین؟ سطح زبان شما ضعیفه ، متوسطه یا خوبع یا عالی؟
من تافل داشتم با نمره خوب
سطح زبانم بالا بود و از اول روش حساب کرده بودم. توی اون لینکی که گذاشتم توضیح دادم چطوری زبان خوندم.

۱۹- در مورد ریاضی چی؟ بنظرتون میشه بالا زد؟ایا همه درسهای ریاضی را باید داوطلبین بخونند یا میشه یکی یا دوتاش را حذف کرد؟
ریاضی مهندسی و محاسبات رو حذف کردم من ضرر هم نکردم چون آمار و گسسته م خوب بود و می دونستم چون زبان بالا می زنم زیاد کار خطرناکی نمی کنم
خب صد در صد می شه بالا زد اما بحث اینه که زمان دروس مشترک رو می گیره

۲۰- اگه میشه در مورد برنامه ریزی کلی تون توضیح بدین و همچنین اگه برای روشن شدن لازمه برنامه ریزی خاص برای یک درس بخصوص که در گرایش شما بیشتر داوطلبین باهاش مشکل دارن بپردازید.
من گفتم بالاتر - برنامه ریزی برای من ازین جهت بود ک خیالم راحت باشه این درس ها رو تو یه بازه مشخص می خونم سعی می کردم یک روز رو خالی بذارم تا عقب موندنم از برنامه رو جبران کنه. اما زیاد هم پایبند نبودم به برنامه مثلن ممکن بود شنبه درس های دوشنبه رو بخونم

۲۱- آیا شما تنها مطالعه میکردین یا با دوست یا دوستانی؟ در خانه یا کتابخانه.بنظرتون کدامش بهتره. لطفا توضیح کامل بدهید
من تنها درس می خوندم و پیشنهادم اینه که اگر می خواین وقت مفیدی داشته باشید تنها درس بخونید. نهایتن تو یه وقت جدا از دوستانتون اشکالاتتون رو بپرسین. چن باری رفتم کتابخونه ولی جوش اذیتم کرد چون اصن عادت نداشتم. کاملن به فرد بستگی داره که تو خونه خوب بخونه یا کتابخونه.

۲۲- حالا بر اساس جواب سوالای قبلی ، سرعت مطالعه تون را چگونه اندازه میگرفتید؟ فیدبک شما یا معیار شما که احتمالا" کند نباشید چی بود؟ آیاحجم مطالب خوانده شده نسبت به حجم مطالب باقیمانده با توجه به زمان باقیمانده یا مقایسه با سایرین در کنکورای آزمایشی یا معیارهای دیگه؟ اگه میشه توضیح بدین.
خب من ساعات درسیم رو با کانتر اندازه می گرفتم اما معیار اصلیم حجمی از درس بود که باقی مونده. کلن می دونسم کندم همیشه این طوری بودم ولی اصن درگیر این نمی شدم که سرعتم کمه زیاده همیشه می گفتم تو این بازه باید این درسا رو بخونی گاهی اوقات می تونسم گاهی نه

۲۳- اگه از برنامه تون عقب می افتادید چگونه جبران میکردین؟آ با با تعداد ساعات بیشتر یا حذف بعضی منابع در یک درس (کم کردن منابع در یک درس)و یا در نهایت یه درس خاص را کنار گذاشتید بنفع بقیه؟
ساعتامو بیشتر می کردم اما این اواخر دیگه نرسیدم و محاسبات رو حذف کردم. ولی اواخر وقتی که دیگه مطمین بودم هیچ زمانی ندارم. درس الکی حذف کردن اشتباهه.

۲۴- اگه در رشته ای که امتحان دادین گرایشهای مختلفی هست ،در برنامه ریزی تون از ابتدا روی گرایش خاصی تمرکزکردین یا در ادامه و کم کم به یک گرایش متمرکز شدین.مثلا" تخصصی ها را در ماههای آخر خوندین؟ یعنی مثلا" از نیمه برنامه مطالعاتی تمرکز کردین روی گرایش معماری یا نرم افزار؟
نه من از همون اول هوش می خواستم و خب همه درس ها غیر از هوش و مدار رو تابستون شروع کردم ولی خب من کار خوبی نکردم تخصصی ها اول شروع شن بهتره به نظرم

۲۵- آیا سرعت شما در حین مدت برنامه ریزی کند و یا تند هم شد؟ چه زمانهایی کند شدید و چه چیزایی انگیزه مجدد برای سرعت گرفتن بهتون میداد.پیش اومد که خسته بشید یا احساس یاس و نومیدی داشته باشید.
صد در صد پیش اومده نه تنها برای من بلکه همه. من همیشه به هدفام فکر می کردم. اونقدر بزرگ بودن که انگیزه بدن به من. هدف خیلی مهمه.

۲۶- از کلاس کنکور هم استفاده کردین؟ کدام درسها؟ بنظرتون رفتن به کلاس کنکور لازم بود یابعدا" باین نتیجه نرسیدین که اگه خودتون وقت رفتن و برگشتن و نشستن سر کلاس را صرف مطالعه میکردین بهتر بود؟
مراجعه شود به همون پست تو بخش تجربه های کنکور ۹۶

۲۷- آیا کنکور آزمایشی هم شرکت کردین؟ کدام موسسه؟همه را شرکت کردین یا بعضی هاش را؟ بنظرتون چقدر در تصحیح مسیر مطالعاتی یا پایبند کردنتون به روندزمانی مطالعه تاثیر داشت؟چقدر در موفقیت تون موثر بود؟
مراجعه شود به همون پست تو بخش تجربه های کنکور ۹۶
ضمنن اگه کنکور می دین حتی الامکان با برنامه ش پیش برید و شرکت کنید. من فقط یه آزمون غایب بودم. همیشه رتبه م یک رقمی و زیر پنج می شد غیر از یک بار. همون بهم انرژی می داد. و خب واقن باعث شد برنامه م منظم شه.

۲۸- تو برنامه شما جمع بندی هم بود و اگه بوداز کی وارد این دوران شدید ؟ منظورم اینه که از زمان مشخصی یا بعد از خوندن منابع معینی. یعنی مثلا" تو برنامه تون گفته بودین از اول بهمن هر چی خوندم دیگه کافیه و بعد از این تاریخ میرم سراغ جمع بندی. یا اینکه مثلا" طبق برنامه شما وقتی کتاب سیستم عامل استالینگز و پارسه را خوندید و مسلط شدین رفتید سراغ جمعبندی.یعنی جمعبندی برای همه درسها یک موقع شروع شد یا خیر. میشه توضیح بدین.
نه از یک موقع شروع نشد. بعضی زودتر و بعضی دیرتر. اون درسی که زودتر تموم شد و کمتر فرار بود زودتر جمع بندی کردم.

۲۹- برگردیم به روز قبل از کنکور. بنظر شما به چقدر آمادگی مورد انتظار رسیده بودید. مثلا" یه ورزشکار قبل از یه مسابقه مهم خودش میگه من هشتاد درصد آمادگی را در خودم حس میکنم. شما چند درصد این آمادگی را حس میکردید؟ معیارتون چی بود برای این درصدآمادگی:کنکورای آزمایشی ، سوالات کنکور سال قبل یا تسلط به منابع؟
من همه آزمایشی هام غیر از یکی رو یک رقمی زیر پنج شدم. طبیعتن اعتماد به نفسم خوب بود. اما سوالای کنکور سال قبل رو هم خیلی خوب می خوندم. اینام خیلی موثر بودن و همین نشون می داد چقد به یک درس مسلط هستم یا نیستم.

۳۰- آیا روز قبل کنکور این حس را داشتید که در یه درس مثلا" میتونید صد درصد جواب بدین و در یه درس باید به سی درصد قانع باشید یا اصلا" همچین فکرایی نکردین؟
چرا ازین فکرا کردم ولی همه ش بر عکس اتفاق افتاد Smile)
مثلن فکر می کردم داده الگوریتم خوب نمی زنم معماری منطقی عالی می زنم اما دقیقن برعکس شد.

۳۱- سر جلسه کنکور چی؟ شد نومید بشید و یه لحظه حس کنید نمیشه و به هم بریزید ؟
من شب کنکور حتی یک لحظه هم نتونسم بخوابم. صبح همه بجه ها بم می گفتن چقد حالت بده. اما من هدف داشتم و سعی می کردم اونو در نظر بگیرم و آرامش خودم رو حفظ کنم.
یک ربع اول تخصصی ها واقن سر در گم بودم اما خیلی سعی می کردم مسلط باشم به خودم

۳۲- آیا ترتیب و زمانبندی جوابگویی به درسها را قبل کنکور تمرین کرده بودید؟ مثلا" درس خاصی را اول جواب بدین و بعد درس دیگری را . منظورم ترتیبی غیر از ترتیب موجود در دفترچه است.اگه اینطوری بوده میشه توضیح بدین.
من با مشترک شروع کردم توی مشترک اول با منطقی معماری بعد سیستم و داده الگوریتم حدودن چهل و پنج دقیقه رو این درسا بودم و بعد فک کنم حدود یک ربع روی ریاضی و بعد نیم ساعت زبان. باقی مونده وقتم رو رفتم دوباره روی مشترک.
توی تخصصیم انقد سخت بود کاریش نمی شد کرد اما من اول مدار بعد سیگنال بعد هوش رو نگاه کردم و وقت باقی مونده رو پخش کردم بین همه درسا.

۳۳- وقتی یه سوال را در کنکور میخوندین انتظار داشتید قبلا" مشابهش را دیده باشید یا نه به جنگ سوال میرفتید؟
سوالای کنکور خب تکرار زیاد داره. بستگی به سوالش داشت اگر آشنا نبود می ذاشتم وقتی همه دفترچه رو دیدم بعد جواب می دادم.

۳۴- وقت هم کم آوردین یا هر چی بلد بودین را نوشتید و اگه وقت زیاد هم میشد برای شما چندان موثر نبود؟
طبیعتن هر چی وقت زیادتر باشه بهتره اما مشترکای هوش زیاد وقت کم نداشتن ولی متاسفانه تخصصی هاش واقن وقتش کم بود.

۳۵- آیا جوابهاتون رااز جلسه بیرون آوردین که بعد کنکور مقایسه کنید؟ اگه اینکار را کردین چقدر درصدهاتون که با کلید اولیه سازمان سنجش محاسبه کردین باآنچه در کارنامه تون اومد تفاوت و یا مشابهت داشت؟آیا تخمین شما از رتبه تون با آنچه بعد از اعلام نتایج دیدین نزدیک بود.
بیرون نیاوردم یادم بود. درصدام حدودن یکی بود چون سازمان سنجش کلید رو هی عوض می کنه و ممکنه خطام وجود داشته باشه دیگه
بله احتمال می دادم یه رقمی شم.

۳۶- بنظرتون هر کدام از موارد زیر چند درصد در موفقیت شما نقش داشت؟
شرایط سر کنکور ۴۰
شرایط مطالعه و زندگی ۳۰
کلاس کنکور ۲۰ ( برای من که رشته م کامپیوتر نبود خیلی موثر بود )
برنامه ریز برای کنکور ۱۰
پایه تحصیلی ۰ ( البته آمار و گسسته م از دبیرستان خوب بود )
دانشگاه کارشناسی ۰
کنکور آزمایشی ۰ ( چون راضی نبودم ازش ولی اگه جای خوبی بدین موثره )

۳۷- حالا که تا اینجا اومدین ، میخواین چیکاره بشید؟ هدفهاتون برای آینده را اگه دوست دارید بگید.
والا من همیشه دوست داشتم ارشد و دکتری رو تو دانشکده هنرهای تعاملی و تکنولوژی دانشگاه سایمون فریز کانادا بگذرونم. نشد ارشد ایشالا دکتری بشه. ولی هدف ها در طول زندگی می تونن تغییر کنن.

۳۸- چقدر توکل بخدا و عبادت در طی این مسیر و رسیدن بهدف بهتون کمک کرده است.
خدا تو زندگی من همیشه بوده خصوصن شب کنکور که حالم بد شد و نخوابیدم حتی یه ثانیه. تمام لحظه های امتحان که بیدار بودم کار خدا بود نه من. اگر کمکم نمی کرد هیچی نمی شدم تو اون شرایط.

۳۹- کسی یا کسانی هستند که در موفقیت شما نقش شاخصی داشته باشه و یا شما موفقیت تون را مرهون او بدونید.
صد در صد خانواده عزیزم و دوستان همیشه پشتیبانم.

۴۰- ایا درسی هست که بنظرتون باید با روش دیگری میخوندید یا بیشتر میخوندید یا از منابع دیگری میخوندید ویا حذف نمیکردین و در اینصورت میشد نتیجه بهتری گرفت. 
از حذف هیچ کدوم از درسایی که حذف کردم ناراضی نیستم. ولی نه درسی نیس که بگم کاش بهتر می خوندم. جزییات تو همون پستی که گذاشتم هست.

۴۱- توصیه خاصی برای داوطلبین زیادی که این مصاحبه را میخونن دارید.
هدف داشته باشید. یه هدف بزرگ. یه چیزی که واقعن بهتون انگیزه بده و کمکتون کنه. درگیر جو مسخره موسسه های کنکور نشید. تو حاشیه نرید.
مفهومی درس بخونین دنبال راه ساده نباشین
بجنگین

۴۲- بنظرتون سوالی هست که باید میپرسیدم و نپرسیدم.؟
خیر

۴۳- و آخرین سوال نظرتون در مورد مانشت ، انتظاراتتون از مانشت ؟ 
به نظرم یه منبع خوبه برای بچه هایی که سر در گم هستن ولی باید یه کم مرتب تر کرد مطالبو چون تعددشون گاهی گیج می کنه آدم رو
۸
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Jooybari , پرهوده , MajidNasiri , nobody90 , Asemooni_71 , miss.rad , lmc.ahmad , Omid_AR , BBumir , blackhalo1989 , alma1988 , Sadra.T , sepand10 , parandish@gmail.com
ارسال:
۱۲ تیر ۱۳۹۶, ۰۳:۱۰ ب.ظ
مصاحبه با ۳ هوش و ۲۲ معماری
دوباره بهتون تبریک میگم و پشتکارتونو تحصین میکنم Smile
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: marjan_m
ارسال:
۱۲ تیر ۱۳۹۶, ۱۰:۳۷ ب.ظ
RE: مصاحبه با ۳ هوش و ۲۲ معماری
سلام حسابی خسته نباشید و مبارکتون باشه رتبه ۳.
من چند تا سوال دارم ازتون.
میخواستم بپرسم بین "فیلم "و" کلاس" مدار الکتریکی استاد توسلی کدوم یکی بهتره؟
من امسال کنکور دادم ولی نتیجه اصلا خوبی نگرفتم فیلمای توسلی داشتم ولی نشد که همرو کامل ببینم و مسلط شم.
هیچ کلاسی نرفتم ، اصلا بچه درس خونی نبودم پایم تقریبا صفر بود . ولی تلاشم برای کنکور زیاده.
و اینکه یه سوال شما که مدار و سیگنال هر جفتشو خوندید بنظرتون کدوم توی تابستون بخونیم بهتره تمایل دارم جفتشو برم کلاس ولی کلاس استاد تقدسی و توسلی با هم تداخل داره ، بنظر شما تابستون" نظریه و مدار "خونده بشه خوبه یا "سیگنال" که با این دو درس تداخل داره. (البته قصد دارم درسای دیگرو مثل الگوریتم ساختمان و گسسته رو بخونم)
اینم بگم که شما تنها کسی بودید که با نظر من درباره درس هوش مصنوعی موافق بودید هیچ منبع خوبی برااین درس نیست ( هوش منبع بخونم میتونم به تسلط نسبتا خوب برسم؟(ترجمه هم همون تاثیر منبع اصلی داره؟) پارسال راهیان خوندم، نمیتونم بگم خوب بود یا بد، نتیجش این بود که من تسلط کامل تو درس هوش نداشتم)
یه سوال خیلی مهم: تاثیر "کلاس" زیاده یا "فیلم و کلاس آنلاین" که جدیدا اساتید گذاشتن.
در نهایت هر راهنمایی دیگه ای که داشتید خیلی خوشحال میشم کمکم کنید
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: marjan_m
ارسال:
۱۳ تیر ۱۳۹۶, ۰۷:۳۰ ب.ظ
RE: مصاحبه با ۳ هوش و ۲۲ معماری
(۱۲ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۳۷ ب.ظ)m.anije نوشته شده توسط:  سلام حسابی خسته نباشید و مبارکتون باشه رتبه ۳.
من چند تا سوال دارم ازتون.
میخواستم بپرسم بین "فیلم "و" کلاس" مدار الکتریکی استاد توسلی کدوم یکی بهتره؟
من امسال کنکور دادم ولی نتیجه اصلا خوبی نگرفتم فیلمای توسلی داشتم ولی نشد که همرو کامل ببینم و مسلط شم.
هیچ کلاسی نرفتم ، اصلا بچه درس خونی نبودم پایم تقریبا صفر بود . ولی تلاشم برای کنکور زیاده.
و اینکه یه سوال شما که مدار و سیگنال هر جفتشو خوندید بنظرتون کدوم توی تابستون بخونیم بهتره تمایل دارم جفتشو برم کلاس ولی کلاس استاد تقدسی و توسلی با هم تداخل داره ، بنظر شما تابستون" نظریه و مدار "خونده بشه خوبه یا "سیگنال" که با این دو درس تداخل داره. (البته قصد دارم درسای دیگرو مثل الگوریتم ساختمان و گسسته رو بخونم)
اینم بگم که شما تنها کسی بودید که با نظر من درباره درس هوش مصنوعی موافق بودید هیچ منبع خوبی برااین درس نیست ( هوش منبع بخونم میتونم به تسلط نسبتا خوب برسم؟(ترجمه هم همون تاثیر منبع اصلی داره؟) پارسال راهیان خوندم، نمیتونم بگم خوب بود یا بد، نتیجش این بود که من تسلط کامل تو درس هوش نداشتم)
یه سوال خیلی مهم: تاثیر "کلاس" زیاده یا "فیلم و کلاس آنلاین" که جدیدا اساتید گذاشتن.
در نهایت هر راهنمایی دیگه ای که داشتید خیلی خوشحال میشم کمکم کنید
سلام ممنونم
من کلن برای همه درسا به نظرم کلاس خیلی بهتر از فیلمه
دلیل این که خودم فیلم گرفتم این بود که اون موقع اصن کلاس استاد توسلی تشکیل نشد و من مجبور شدم فیلم بگیرم
راستش سوال دومتون رو یه کم می ترسم جواب بدم چون هم سیگنال خیلی مهمه و هم مدار اما به نظر من اگر پایه ی ریاضی ضعیفی دارید سیگنال رو زودتر شروع کنید چون حجمش زیاده و تسلط بیشتری می خواد حالا اگر وقت اضافه آوردید و خیلی دوست دارید مسلط شید به نظرم فیلم مدار رو هم بگیرید ( تخصصی ها هر چقدر زودتر شروع شن بهتره ) اما اگر نمی خواین مدار رو شروع کنید یا می ترسید نرسید اشکالی نداره اولویت رو بذارید رو این موضوع که درس هایی رو که می خونید حتمن مسلط شید و با تست بخونید خیلی مهمه که مسلط شید به دروس
در مورد هوش من اصن بحثی راجع به راهیان ندارم چون فوق العاده سطحیه مرجع خوبه من راستش خودم زبان اصلی خوندم فقط کتاب دکتر فیلی رو می دونم که ممکنه از لحاظ بیان برای بعضی سنگین باشه درکش. هوش رو اگر می تونید کلاس برید. ( من نمی دونم کاری که اینجا می کنم درسته یا نه اما من این ترم قراره تو موسسه مهستان کلاس هوش داشته باشم می تونین بیاین همایش پنجشنبه رو ببینین به درد می خورم یا نه :دی )
به نظر من تاثیر کلاس خیلی خیلی خیلی بیشتره. کلاس آنلاین برای کسانیه که کمبود وقت دارن یا راهشون دوره. کلن جو کلاس چیز دیگه ایه.
در نهایت هم امیدوارم که هدف خودتون رو انتخاب کرده باشید تا انگیزه کافی برای عبور از روزهای سخت کنکور داشته باشید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mostafaheydar , Sadra.T , sepand10
ارسال:
۱۴ تیر ۱۳۹۶, ۰۸:۳۵ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ۰۸:۳۶ ق.ظ، توسط powerful.)
RE: مصاحبه با ۳ هوش و ۲۲ معماری
تبریک میگم بهتون.
اینکه میگید برای هوش مرجع خوندید که فکر کنم کتاب راسل باشه، شما بعضی از فصل ها رو خوندید یا تمام کتاب ؟
ممنون.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۲۱ مرداد ۱۳۹۶, ۱۰:۲۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۲۳ ب.ظ، توسط Doctorwho.)
مصاحبه با ۳ هوش و ۲۲ معماری
سلام ببخشیید خانم مهندش شاهی امکانش هستش راهنمایی بفررمایید من تازه میخواهم برای کنکور ارشد بخونم به نظرتون ایا از الان بخونم برای کنکور ارشد خیلی دیر شده پایه ام ضعیف هستش و چند سالی دور از درس بودم و اینکه من مصاحبه ی شما را خوندم البته شما کلاس رفتید و این مشکلتون را جبران کردید متاسفانه من شهرستان هستم و وضعیت مالی ام خوب نیست نمیتونم کلاس برم یا فیلم تهیه کنم میخواستم بدونم چطوری میتونم دروسی که از پایه مشکل دارم بر طرف کنم از طرفی هم باید چطوری برنامه ی ریزی کنم اینکه یه سری دروس ا ولویت اول مثلا منطقی -داده و الگوریتم-گسسته -سیگنال و زبان را از الان بخونم تا هر موقع تموم شد بعدش اولویت دوم : ۴ درس دیگه مثلا نظریه -هوش -مدار الکتریکی -معماری را بخونم +مرور دروس اولویت اول و بعدش اولویت سوم هم بقیه دروس +مرور دروس اولویت اول و دوم

نظر شما چیه ؟ ممنون میشم پاسخ بدهید

موفقیت برای کسی که باور دارد می تواند موفق شود و آرزوی خویشتن را مبنای عمل قرار داده، به سادگی قابل دسترسی است و اسرار پیچیده ای ندارد/انسانهای موفق دنیا همیشه رویای خود را در ذهن دارند./ .اگر یک نفر می تواند کاری انجام دهد تو هم میتوانی آن را انجام دهی اگر هیچ کس نمی تواند کاری را انجام دهد تو باید آن را انجام دهی.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت Rehe1994 ۵ ۶,۲۶۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: arashi300
  کمک فوری برای مصاحبه استخدامی رشته هنراموزی کامپیوتر hamide.m ۳ ۳,۹۴۰ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  کدام زبان برای هوش مصنوعی بهتر است؟ فرق بین زبان های هوش مصنوعی چیست؟ azam2075 ۳ ۵,۴۳۹ ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۷:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: علیصا
  مصاحبه امیرکبیر و علم و صنعت farzin_null ۰ ۲,۲۸۶ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: farzin_null
  انتخاب رشته و مصاحبه دکترا هوش مصنوعی۱۴۰۰ ۱neda ۴ ۳,۵۱۶ ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: cpt.mazi
  حل تمرین شدن و مصاحبه دکتری siiib70 ۱ ۳,۲۱۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
Smile مصاحبه با رتبه ۱۹ امنیت و شبکه pouya47 ۲۴ ۲۲,۲۹۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: saharitst
  مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی Happiness.72 ۹۸ ۱۰۸,۴۲۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: Ali001100
  اعتراض به حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری q88lp ۱ ۲,۲۷۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: Rezaja
  مصاحبه جذب مدرس دانشگاه علمی و کاربردی shakiba.70 ۰ ۲,۱۹۲ ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ ب.ظ
آخرین ارسال: shakiba.70

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close