روزانه ی دانشگاه شهرستان خیلی پایین یا مجازی دانشگاه های تهران یا غیر انتفاعی خوب؟
|
۰۱ تیر ۱۳۹۵, ۰۶:۰۰ ب.ظ
|
|
|
|
روزانه ی دانشگاه شهرستان خیلی پایین یا مجازی دانشگاه های تهران یا غیر انتفاعی خوب؟
به نظرتون روزانه و شبانه ی دانشگاه های خیلی پایین بهتره یا مجازی تهران یا غیر انتفاعی خوب اگر هدف اپلای باشه؟ با توجه به اینکه مجازی آموزش محور هست.
|
|
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | |
|
|
۰۷ تیر ۱۳۹۵, ۰۸:۰۰ ب.ظ
|
|
|
|
روزانه ی دانشگاه شهرستان خیلی پایین یا مجازی دانشگاه های تهران یا غیر انتفاعی خوب؟
کلی نمیشه گفت! به خیلی موارد بستگی داره. شاید یه دانشگاه سطح پایین در یه فیلد خاص در یه رشته خیلی قوی باشه. دقیقا دانشگاه ها رو باید برید سرچ کنید در مورد گرایش مد نظرتون
|
|
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | |
|
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
| موضوع: |
نویسنده |
پاسخ: |
بازدید: |
آخرین ارسال |
| |
نحوه گرفتن یک ترم مهمانی از دانشگاه آزاد شهرستان به تهران |
be_sooye_movafaghiat |
۲ |
۲,۷۷۳ |
۰۳ اسفند ۱۴۰۴ ۰۶:۵۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Liro
|
| |
درخواست معرفی کتاب استعداد تحصیلی خوب برای دکتری |
Eng_Sara |
۱۱ |
۲۳,۷۳۱ |
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۳ ق.ظ
آخرین ارسال: bijibuji
|
| |
علوم کامپیوتر شریف یا نرم افزار تهران؟ |
۴L1R3Z4 |
۴۴ |
۴۴,۶۴۴ |
۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۸:۱۲ ب.ظ
آخرین ارسال: moeinbahari
|
 |
اطلاعات در مورد دانشگاه تهران (پردیس فارابی) |
mehRUN |
۲ |
۶,۷۴۱ |
۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ۰۱:۴۱ ب.ظ
آخرین ارسال: eng.behnam
|
| |
دکتری بیوانفورماتیک دانشگاه تهران |
omid93 |
۸ |
۱۶,۶۳۲ |
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: razieh.msh91
|
| |
چه جوری با سطح زبان انگلیسی تقریبا پایین رفرنس بخونیم؟ |
saharitst |
۰ |
۲,۳۲۳ |
۲۱ آبان ۱۴۰۰ ۰۴:۱۱ ب.ظ
آخرین ارسال: saharitst
|
| |
منبع خوب برای معماری |
hamid_p |
۰ |
۲,۱۰۲ |
۲۴ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: hamid_p
|
| |
منبع خوب برای الکترونیک دیجیتال |
_student_98 |
۱ |
۳,۳۵۸ |
۲۱ دى ۱۳۹۹ ۰۵:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Mehran jam
|
 |
مجازی ساز virtual box |
M...D |
۰ |
۲,۶۲۲ |
۱۴ آذر ۱۳۹۹ ۰۱:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: M...D
|
 |
ذخیره ماتریس پایین مثلثی / بالا مثلثی به شیوه سطری یا ستونی |
shayesteNEY |
۵ |
۱۳,۴۹۷ |
۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: Negiiin
|