زمان کنونی: ۰۳ تیر ۱۴۰۵, ۰۹:۵۵ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

خوابگاه اراک

ارسال:
۰۲ تیر ۱۳۹۵, ۰۱:۱۲ ق.ظ
خوابگاه اراک
دانشگاه اراک واقعا حتی به روزانه ها هم خوابگاه نمیده؟باهنر کرمان و گلستان و هرمزگان چطور؟اینجوری که خیلی برای رتبه های پایینی مثل من بده Sad(((
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۲ تیر ۱۳۹۵, ۰۱:۲۱ ق.ظ
RE: خوابگاه اراک
(۰۲ تیر ۱۳۹۵ ۰۱:۱۲ ق.ظ)dhgh نوشته شده توسط:  دانشگاه اراک واقعا حتی به روزانه ها هم خوابگاه نمیده؟باهنر کرمان و گلستان و هرمزگان چطور؟اینجوری که خیلی برای رتبه های پایینی مثل من بده Sad(((

برای اراک خوابگاه خودگردان هست
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۲ تیر ۱۳۹۵, ۰۱:۲۹ ق.ظ
RE: خوابگاه اراک
فقط روزانه؟شبانه چطور؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  خوابگاه sinbadcity ۳ ۷,۱۷۵ ۱۹ دى ۱۳۹۹ ۰۲:۱۱ ق.ظ
آخرین ارسال: bita.z
  دانشگاههای تهران خوابگاه واسه ارشد میدن؟هزینشون چه قدره حدودا؟ شیرین۱۹۹۳ ۶ ۸,۵۳۵ ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۰۷ ق.ظ
آخرین ارسال: alem1
  درخواست راهنمایی در مورد خوابگاه Amirhosseinam ۱ ۴,۴۴۱ ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ۰۱:۵۸ ق.ظ
آخرین ارسال: edward71
  دانشگاه اراک و دانشگاه کاشان npour ۵ ۹,۴۹۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۴۵ ب.ظ
آخرین ارسال: cpt.mazi
  درخواست دراهنمایی برای گرفتن خوابگاه خودگردان یا خونه تهران matinpf ۶ ۹,۴۴۱ ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ۰۴:۱۵ ب.ظ
آخرین ارسال: Happiness.72
  سوال در مورد شهریه نوبت دوم شهید بهشتی و خوابگاه Shine_20 ۱ ۴,۸۰۷ ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: Iranian Wizard
  مشکل جدی خوابگاه های شبانه دانشگاه های تهران Happiness.72 ۶ ۸,۲۷۷ ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: Happiness.72
  اولویت خوابگاه با رتبه های برتر؟ (شهید بهشتی - خوارزمی - شیراز) ya3ya6 ۱ ۳,۴۷۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۲ ق.ظ
آخرین ارسال: The BesT
Question خوابگاه علوم و تحقیقات new_collegian ۳ ۱۱,۵۸۹ ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ۰۲:۳۵ ب.ظ
آخرین ارسال: edward71
  ثبت نام و خوابگاه دانشگاه امیرکبیر shirin0101 ۱ ۴,۲۸۵ ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۵۵ ق.ظ
آخرین ارسال: Shade Black

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close