۳۰۰ نرم افزار روزانه یزد یا شبانه شیراز؟
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵, ۰۵:۵۶ ب.ظ
|
|
|
|
۳۰۰ نرم افزار روزانه یزد یا شبانه شیراز؟
سلام
با ۳۰۰ نرم افزار، امیدی به روزانه شیراز هست؟ شبانه شیراز چطور؟ روزانه یزد که میارم. نه؟ به نطرتون اول شبانه شیراز بزنم یا اول روزانه یزد رو؟
|
|
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | |
|
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵, ۰۶:۲۱ ب.ظ
|
|
|
|
۳۰۰ نرم افزار روزانه یزد یا شبانه شیراز؟
روزانه یزد قبولی ولی برو شیراز
|
رفت
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | |
|
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵, ۱۰:۳۶ ب.ظ
|
|
|
|
۳۰۰ نرم افزار روزانه یزد یا شبانه شیراز؟
صنعتی شیراز روزانه میارید شبانه خوده شیراز هم میارید
منم فکر کنم شیراز بهتر باشه
|
|
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | |
|
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
| موضوع: |
نویسنده |
پاسخ: |
بازدید: |
آخرین ارسال |
| |
علوم کامپیوتر شریف یا نرم افزار تهران؟ |
۴L1R3Z4 |
۴۴ |
۴۴,۶۳۰ |
۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۸:۱۲ ب.ظ
آخرین ارسال: moeinbahari
|
| |
جزوه خلاصه نکات مهم فصول ابتدایی درس مهندسی نرم افزار |
Happiness.72 |
۱ |
۴,۹۴۳ |
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ۰۶:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: M o h m m @ d
|
| |
مهندسی نرم افزار |
rh1995 |
۰ |
۲,۴۳۷ |
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۰۷:۰۹ ب.ظ
آخرین ارسال: rh1995
|
| |
مهندسی نرم افزار |
rh1995 |
۰ |
۲,۱۵۱ |
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۰۷:۰۸ ب.ظ
آخرین ارسال: rh1995
|
| |
آزمون دکتری نرم افزار و الگوریتم ۱۴۰۰ |
Seyyedab |
۴۶ |
۳۷,۱۰۵ |
۰۹ مهر ۱۴۰۰ ۰۵:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: Seyyedab
|
| |
فیلم های مهندسی نرم افزار خلیلی فر |
osouly |
۰ |
۲,۹۹۶ |
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: osouly
|
| |
کارنامه نهایی ازمون دکتری داخل سال ۱۳۹۲-گرایش نرم افزار |
انرژی مثبت |
۶ |
۱۲,۰۱۰ |
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۲۷ ق.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
|
 |
نرم افزار |
رها بختیاری |
۰ |
۵,۰۸۷ |
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۵۱ ب.ظ
آخرین ارسال: رها بختیاری
|
| |
متن به هم ریخته در نرم افزار Notepad |
HAMID3F |
۱۵ |
۲۶,۸۰۱ |
۱۷ شهریور ۱۳۹۹ ۰۸:۲۶ ق.ظ
آخرین ارسال: rezasedghi100
|
| |
آزمون دکتری نرم افزار و الگوریتم ۹۹ |
Seyyedab |
۱۱ |
۹,۷۶۰ |
۰۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق.ظ
آخرین ارسال: Seyyedab
|