زمان کنونی: ۰۵ تیر ۱۴۰۵, ۱۱:۱۱ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

فرم نرمال استلزامی (راحت)

ارسال:
  

Imankhani پرسیده:

فرم نرمال استلزامی (راحت)

سلام

فرم نرمال استلزامی A^B چی میشه؟
نقل قول این ارسال در یک پاسخ

۰
ارسال:
  

Pakniat پاسخ داده:

RE: فرم نرمال استلزامی (راحت)

(۲۶ آبان ۱۳۹۳ ۰۵:۵۲ ب.ظ)Imankhani نوشته شده توسط:  سلام

فرم نرمال استلزامی A^B چی میشه؟

[tex]A\wedge B\: \Longleftrightarrow\neg(\neg A\vee\neg B)\Longleftrightarrow\neg(A\longrightarrow\neg B)\Longleftrightarrow\neg(B\longrightarrow\neg A)[/tex]
نقل قول این ارسال در یک پاسخ



موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  کمک در تبدیل به فرم گریباخ hadizd ۳ ۵,۵۵۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ۰۴:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: hadizd
  چند راه برای این که پرواز طولانی راحت تری را تجربه کنید - خبرگزاری فارس abolfazlda ۰ ۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۰۵ ق.ظ
آخرین ارسال: abolfazlda
Sad سوال درباره نرمال سازی و ایجاد بانک اطلاعاتی f.kh70 ۰ ۲,۲۰۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ۰۱:۴۰ ب.ظ
آخرین ارسال: f.kh70
  فرم معدل؟؟؟؟؟؟ the ۱ ۳,۲۸۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ۰۴:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: آیلا
  ذکر علامت جمعی درتنظیم فرم اظهارنامه ثبت علامت تجاری novin10 ۰ ۳,۰۱۲ ۰۲ شهریور ۱۳۹۵ ۰۳:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: novin10
  مشکل در حل سوال مربوط به نرمال سازی zahrabvf ۳ ۳,۷۵۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: Iranian Wizard
  نرمال سازی بانک اطلاعاتی taro.misaki ۵ ۷,۰۴۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: Iranian Wizard
  نرمال سازی- IT90- آزاد dokhtare payiz ۳ ۳,۸۵۵ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۰۶ ق.ظ
آخرین ارسال: dokhtare payiz
  ۵۰ درصد دوم پارسه - نرمال سازی مهرگان ۴ ۵,۴۰۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۱۰ ب.ظ
آخرین ارسال: soosoo
  فرم تایید معدل abolfazl pepco ۰ ۲,۴۲۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ۰۹:۲۲ ب.ظ
آخرین ارسال: abolfazl pepco

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close