(۱۴ دى ۱۳۹۲ ۰۳:۲۹ ب.ظ)alireza khoshfekr نوشته شده توسط: ببخشید آقای جهانی عزیز که این ر و میگم. آنچه بنظر میرسه شما کلا" طراح کنکور َآزمایشی مدرسان در آی تی هستید. من هم سری قبل که شما گفتید به مدرسان اعتراض نکنید همین را گفتم . پیشنهاد داده بودید که به غلطهاش اعتراض نکنیم. ما هم بخاطر شما حرفی نمیزنیم. حتی اشتباهاتش را اینجا هم نمیگیم.
ولی این را اگه قبل از ثبت نام بگید به بچه ها که میخواهند ثبت نام بهتر تصمیمگیری میشه کرد.
انتظار میره با این پولی که میگیرن طراحی سوالات را بدهند به چند نفر از اساتید دانشگاه. یعنی در این حد هم مضایقه میکنه مدرسان.
راستش من الآن بنظر میرسه که مانشت کلا" دست مدرسانه. اون تبلیغاتش. مدیرانش و .... . بنظرم میرسه . قطعی نمیدونم.
من از همون اولم گفتم که طراح درس نرم افزار و مدیریت من هستم همه هم میدونستند ولی درسهای ساختمان داده و طراحی هم چون بهتر بلدم به سوالهای بچه ها پاسخ میدم قطعا شخصی که وجود داشته باشه که بتونه همه سوالها رو طرح کنه اصلا وجود نداره. دوم این که تو اون درسهایی که من سوالش رو طرح میکنم اگر ایرادی انتقادی من باب پایین بودن کیفیت سوالها داشتی مطرح کرد. بارها گفتم مهم نیست کی طرح کنه مهم کیفیت سوالهاست یه چیز دیگه اینکه یه سری تحلیل اول هر ازمون هم ارائه میشه که خوب ایده خود من بوده از اول و همه کارهاشو خود من کردم. راجع به اونا هم نقدی هست در خدمتم.
اگرم دارم اینجا سوالها رو جواب میدم چون یه سریها گفته بودند اقای جهانی سوال درسی جواب نمیده و فقط مشاوره جواب میده. من در حد توانم و البته سوادم و اون قدری که تایمم اجازه بده سعی میکنم سوال درسی هم جواب بدم.
(۱۴ دى ۱۳۹۲ ۰۳:۵۶ ب.ظ)Mehrdad7soft نوشته شده توسط: سلام آقای جهانی خسته نباشید یه سوال داشتم چرا تراز بچههای مدرسان انقدر پایینه ؟به خاطر سطح علمیه؟
چون من چک کردم تو مدرسان با رتبه ۱۰۰ تراز هول هوش ۴۰۰۰ ولی تو پارسه ۵۵۰۰ حالا با کمی بالا پائین حدودی میگم
بعد تو آزمون جامعه رتبه مقایسی با کنکور پارسال داده نمیشه؟
یکی از دلایلی که تراز تو کنکورها نسبت به ازمونهای ازمایشی بالاتر میباشد این میباشد که تو کنکور شرکت کننده خیلی بیشتره. یعنی مثلا ده هزار نفر ممکنه برای رشته ایتی شرکت کنند که اقلا پنج شش هزار نفر انها سیاهی لشگر هستند و همین طوری سر جلسه میشینند. تراز به انحراف از میانگین خیلی وابسته هست. بنابراین وجود همین سیاهی لشگرهای زیاد باعث میشه کنکورها میانگین خیلی پایین تر باشه (مثلا مشترک میانگینش ده پانزده درصد هست فکر کنم) پس وقتی یکی مشترک ۴۰ ۵۰ بزنه کلی ترازش میره بالا. تو ازمون ازمایشی چون پولی هست اکثر کسانی که شرکت میکنند معمولا یه امادگی نسبی دارند. همین باعث میشه میانگین بالاتر بره خوب به همین دلیل اختلاف از میانگین زیاد نمیشه وترازها خیلی بالا نمیره.
دلیل دیگری پایین بودن ترازهای ازمون مدرسان این بوده که درصدهای بچه ها خیلی نزدیک به همه. در واقع طیف سوالها طوری بوده که یا یه سری ها خوب میزنند و یا همه بد میزنند. تو ازمون بعدی احتمال داره تعداد سوالات متوسط و ساده بیشتر بشه که این اختلاف ترازها یه کم خودش رو نشون بده.
به هر حال خیلی نگران نباشید. اگر تراز شما پایین هست به معنیه کیفیت بد شما نمیباشد. (البته من با توجه به سوادم توضیح دادم ممکنه اشتباه کنم خوبه که هر موسسه یه نماینده داشته باشه لا اقل این سوالات بچه هارو توضیح بده. امیدوارم سال دیگه این اتفاق در مانشت بیفته و موسسات نماینده رسمی داشته باشند)
(۱۴ دى ۱۳۹۲ ۰۶:۴۵ ب.ظ)minami نوشته شده توسط: من با سؤال ۴۴ مشکل دارم، مگه درخت AVL غیر از متوازن بودن خاصیت دیگه ای هم داره که میشه، همون الگوریتم BSt رو براش به کار برد ؟
در مورد سؤال۸۹ سیستم :
طبق خود پاسخنامه، تو زمان ۹، فرآیند T31در حال اجراست، پس دو تا گزینه ی درست داریم !!!
و اینکه مگه الگوریتم RR غیر انحصاری مبتنی بر کوانتوم نیست؟ خوب من اینطوری یاد گرفتم که بعد از تمام شدن زمان یه فرآیند به بعدی میدیم اجرا رو، تو حل تو زمان ۱۱/۵ چرا نوبت رو به T11 دادیم، فرآیند سوم باز هم نخ داره !!
دوستان اگه کسی بتونه راهنمایی کنه ممنون میشم
AVL تا اونجا که من میدونم وسوادم قد میده درخت جستجوی دودویی متوازن میباشد. یعنی علاوه بر شرط BST بودن متوازن نیز هست پس گزاره درست هست.
در مورد سوال ۸۹ هم گزینه دوم گفته که در زمان ۹ اجرای T31 تمام شده هست در حالیکه در زمان ۹/۵ این اجرا تمام میشود و خوب احتمالا شما این عبارت را با این که در زمان ۹ T31 درحال اجرا میباشد اشتباه گرفتید که طبیعیه. باید دقت بیشتری در خواندن سوالها بکنید
اما در مورد سوال اخر. دقت کنید که الگوریتم راند روبین هست از زمان ۹/۵ تا ۱۱/۵ فرایند سوم اجرا شده هست و خوب راند روبین قرار بوده کوانتوم زمانی ۲ باشد. بنابراین در زمان ۱۱/۵ به بعدی میدهد جای خودش را که همان T1 میباشد.
(۱۴ دى ۱۳۹۲ ۰۷:۱۳ ب.ظ)narjesk نوشته شده توسط: سوال ۷۶ و ۷۷ خیلی یه جوری بودن ...مخصوصا سوال ۷۷ تو مفهومش به نظرم خیلی بد گفته بود اخه اینکه مقدارش از مقدار بضیا بیشتر باشه دلیل نمیشه که قطعات با تعداد بالا تولید کرده باشه !!!
سوال ۷۶ رو میشه یکی توضیح بده برام؟؟مخصوصا در حالتی که هر دو e2 , e3 باید مشارکت الزامی داشته باشند؟؟
یه چیزی رو در مورد سوال ۳۷ نمیفهمم اونم انیکه مگه نباید الفا همیشه کوچیکتر از یک باشه؟؟به خاطر همین ابهام سوال رو اشتباه زدم
سوال ۴۳ رو هم میشه یکی بگه چرا گزینه دو غلطه؟؟پاسخ نامش واضح نبود برام
(۱۳ دى ۱۳۹۲ ۱۰:۰۸ ب.ظ)Good! نوشته شده توسط: دوستان کسی میتونه لطف کنه سوال ۴۲ و ۸۷ رو برام یه توضیحی بده؟خیلی ممنون میشم ازتون
سوال ۴۲ ، ۲n خونه ای درنظر گرفتن آرایه و اینکه x مخالف s/2 باشه رو متوجه نمیشم
سوال ۸۷ هم اصن متوجه نمیشم چطور این رابطه زیر برقراره؟؟!!
P(d) = P(d | C1)P(C1) + P(d | C2)P(C2)
سپاس
سوال ۷۷ داره میگه فردی رو بده که یه تعداد کالا تولید کرده که تعدادش بیش از کالای تولیدی دیگری توسط او میباشد. یعنی اونی رو بده که بیش از یک کالا رو تولید کرده که میشه گزینه اول جواب. اولش هم گفتم این سوال کلیدش اشتباه خورده و گزینه اول جواب میباشد.
سوال ۷۶ چون گفته حداکثر همان طور که در پاسخنامه گفته میتوان رابطه بین E3 یا E2 را با یک رابطه مدل کرد. اما اگر با دو رابطه هم مدل کنیم مشکلی پیش نمی آید. پس چون قید حداکثر امده هست با دو رابطه ان را مدل میکنیم که در این صورت E3 دو تا کلید خارجی خواهد داشت .قسمت دوم هم که توضیح کاملا مشخصه.
احتمالا ابهام این سوال در کلید واژه حداکثر بوده است و به همین دلیل همه گمراه شدند. به هر حال چیزی که یاد بگیرید از این سوال اینه که چطور میشه رابطه های مختلف را مدل کرد.
منم اون ۲n رو نفهمیدم اما درمورد قسمت بعدی این سوالت تو فرض مساله گفته بود که عنصر تکراری نداریم و اگر xبرابر s/2 باشه ینی داریم چون دو تا s/2 میشه برابر s