۰
subtitle
ارسال: #۱
  
سوال از نرمالسازی
سلام
اگر دوستان کسی میتونه سوالو که در پیوست زیر گذاشتم پاسخ بده.ممنون میشم.
راستی من اصلا نمیدونم فرم نرمال چهارم چطوری بدست بیاد ؟؟یا چه توابعی نرمال چهارم برام توضیح بدید؟
جواب گزینه ۱ هست.
اگر دوستان کسی میتونه سوالو که در پیوست زیر گذاشتم پاسخ بده.ممنون میشم.
راستی من اصلا نمیدونم فرم نرمال چهارم چطوری بدست بیاد ؟؟یا چه توابعی نرمال چهارم برام توضیح بدید؟
جواب گزینه ۱ هست.
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
|||||
| موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
| تشخیص هویت+ عنبیه چشم + مقایسه روشهای نرمالسازی | messi1991 | ۱ | ۲,۹۵۰ |
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ ۰۲:۴۶ ب.ظ آخرین ارسال: messi1991 |
|
| مشکل با دو فصل آخر پایگاه (وابستگی تابعی و نرمالسازی)؟ | post98 | ۲ | ۴,۰۴۰ |
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ۰۵:۲۵ ب.ظ آخرین ارسال: Sadi_gh |
|
| درخواست خلاصه نموداری بخش نرمالسازی | mostafa2012 | ۰ | ۱,۵۲۷ |
۲۶ دى ۱۳۹۳ ۰۹:۴۹ ق.ظ آخرین ارسال: mostafa2012 |
|
| فصل نرمالسازی مهندسی آی تی ۸۸ | so@ | ۴ | ۴,۸۴۶ |
۱۸ دى ۱۳۹۳ ۱۰:۵۹ ب.ظ آخرین ارسال: so@ |
|
| نرمالسازی | ƊƦЄƛM | ۱۰ | ۹,۳۶۲ |
۲۷ آذر ۱۳۹۳ ۱۰:۰۶ ب.ظ آخرین ارسال: ƊƦЄƛM |
|
| سطوح نرمالسازی | m.t | ۹ | ۱۰,۶۳۲ |
۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ۱۰:۳۷ ب.ظ آخرین ارسال: m.t |
|
| نرمالسازی تا سطح ۳NF | lotus | ۴ | ۳,۹۸۹ |
۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ۰۸:۱۵ ب.ظ آخرین ارسال: lotus |
|
| سوال از نرمالسازی _تست نصیر | tabassomesayna | ۵ | ۵,۰۸۲ |
۲۷ دى ۱۳۹۲ ۱۲:۲۳ ق.ظ آخرین ارسال: javad94 |
|
| مفهوم کلید - نرمالسازی و حافظ وابستگی (کنکور ۸۴) | hosshah | ۲ | ۳,۲۲۶ |
۲۴ دى ۱۳۹۲ ۱۱:۲۸ ب.ظ آخرین ارسال: hosshah |
|
| نرمالسازی(کامپیوتر ۸۳) | tarane1992 | ۶ | ۴,۲۴۸ |
۲۲ دى ۱۳۹۲ ۱۰:۲۹ ب.ظ آخرین ارسال: tarane1992 |
|
Can I see some ID?
Feeling left out?
نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close
