زمان کنونی: ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۳:۰۷ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

اخبار تکمیل ظرفیت ارشد ۹۲

ارسال:
۳۱ شهریور ۱۳۹۲, ۰۲:۳۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ ۱۰:۲۴ ب.ظ، توسط good-wishes.)
زمان تکمیل ظرفیت و انتشار کارنامه آزمون‌ ارشد - سال ۹۲
مشاور عالی سازمان سنجش کشور زمان آغاز تکمیل ظرفیت و انتشار کارنامه آزمون‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ۹۲ را اعلام کرد.
. . .
آغاز تکمیل ظرفیت آزمون ارشد از ۲۲ مهر ماه
مشاور عالی سازمان سنجش کشور از آغاز تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۲ از روز دوشنبه (بیست و دوم مهرماه) خبر داد.

وی با اشاره به پذیرش دانشجو در برخی از کد رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محل‌های تحصیلی کارشناسی ناپیوسته سال ۹۲، گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص پذیرش دانشجو در برخی از کد رشته‌ محل‌های جدید و برخی از کد رشته محل‌های تحصیلی آزمون ورودی ارشد ناپیوسته سال ۹۲ در روز دوشنبه (بیست و دوم مهرماه) از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
و نشریه پیک سنجش منتشر خواهد شد.

کارنامه داوطلبان ارشد سه‌شنبه منتشر می‌شود
وی افزود: برای کلیه داوطلبان واجد شرایط گزینش آزمون ارشد ناپیوسته ۹۲ کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در یکی از کد رشته محل‌های انتخاب و در سهمیه مربوطه تنظیم و کارنامه مذکور از روز سه‌شنبه (دوم مهرماه) بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: ۸Operation , lotus , pouri_sb
ارسال:
۲۲ مهر ۱۳۹۲, ۱۲:۵۴ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ ۱۰:۲۲ ب.ظ، توسط good-wishes.)
اطلاعیه سازمان سنجش در مورد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد (سال ۹۲)
بدین‌وسیله‌ به‌اطلاع‌ داوطلبان‌ شرکت‌کننده در آزمون‌ ورودی‌ تحصیلات‌ تکمیلی‌ (دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ داخل‌) سال ۱۳۹۲ می‌رساند، نظر به‌ اینکه‌ بعضی‌ از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی پس از اعلام نتایج، علاوه‌ بر ظرفیت‌های‌ مندرج‌ در دفترچه‌ راهنمای ‌انتخاب‌ رشته‌های‌ تحصیلی (شماره ‌۲)، برای‌ پذیرش‌ دانشجو اعلام‌ ظرفیت‌ نموده‌اند و همچنین بعضی از مؤسسات آموزش عالی تقاضای تکمیل ظرفیت در برخی از کدرشته محل‌های خود را دارند، لذا داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده و با توجه به کارنامه نتایج اولیه دارای نمره کل بزرگتر یا مساوی یک می‌باشند، براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه‌های راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته (دفترچه‌های شماره ۱ و ۲)، برگ راهنمای آزمون مذکور و اطلاعیه این سازمان که بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد، می‌توانند از تاریخ ۲۲/۷/۹۲ الی ۲۸/۷/۹۲ به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
مراجعه و برحسب مورد نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های رشته امتحانی و بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون در رشته و گرایش مربوط، اقدام نمایند.
لینک خبر :http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=2&id=1173

ریشه ی اعتقاد از آنجا خشک می شود
که بخواهند تحمیلش کنند...


باید دنبال شادی ها گشت، غمها خودشان ما را پیدا می کنند
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: good-wishes , 1-1 , Doctorwho , svk7 , sss , انرژی مثبت , persian_boy , fati_mah , Zx24zx26
ارسال:
۲۲ مهر ۱۳۹۲, ۱۲:۳۲ ب.ظ
RE: اطلاعیه سازمان سنجش در مورد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۲
آغاز ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت ارشد ۹۲ از امروز / ظرفیت ۱۰ هزار نفری پذیرش

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۲، گفت: ظرفیت پذیرش در این مرحله از تکمیل ظرفیت، ۱۰ هزار نفر است.

دکتر حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه در آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۲ تعداد ۸۹۶ هزار ۱۲۵ نفر ثبت نام کردند، اظهار کرد: از این تعداد ۴۵۸ هزار و ۸۰۱ نفر زن و ۴۳۷ هزار و ۳۲۴ نفر مرد بودند که این آمار نسبت به سال ۹۱ تعداد ۳۴ هزار و ۹۰ نفر کمتر بوده است.

وی افزود : از تعداد کل ثبت‌نام کنندگان ۹۰ هزار و ۵۸ نفر علاقه‌مندی خود را در شرکت در کد رشته امتحانی دوم اعلام کرده بودند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به تعداد حاضران و غایبان جلسه آزمون، تصریح کرد: از تعداد کل ثبت‌نام کنندگان ۷۴۱ هزار و ۲۳۲ نفر معادل ۸۲/۷۲ درصد در جلسه آزمون حاضر و ۱۵۴ هزار و ۸۹۳ نفر معادل ۱۷/۲۸ درصد داوطلبان غائب آزمون بوده‌اند.

وی با بیان این که ۳۶۲ هزار و ۹۳۷ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند، گفت: از تعداد مجازین ۲۹۰ هزار و ۴ نفر اقدام به انتخاب رشته کرده و در نهایت

فهرست اسامی تعداد ۱۱۴ هزار و ۸۵۸ نفر پذیرفته شدگان نهایی منتشر شد.

توکلی خاطرنشان کرد:‌با توجه به این که برخی از دانشگاه‌ها و موسسات پس از اعلام نتایج نهایی علاوه بر ظرفیت‌های مندرج در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۹۲ برای پذیرش دانشجو اعلام ظرفیت کرده و برخی از موسسات آموزش عالی نیز تقاضای تکمیل ظرفیت در برخی از کدرشته محل‌های خود را داشته‌اند، کلیه داوطلبانی که در جلسه آزمون حاضر بودند در صورتی که در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های دارای شرایط خاص یا بورسیه نبوده باشند می‌توانند نسبت به شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به امکان انتخاب حداکثر ۲۰ کدرشته محل توسط داوطلبان، اظهار کرد: مرحله تکمیل ظرفیت از امروز دوشنبه ۲۲ مهر ماه براساس اطلاعیه سازمان سنجش آغاز شده و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۸ مهر ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی اقدام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در کدرشته محل‌های تحصیلی جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی کدرشته محل‌های آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۲ حدود ۱۰ هزار نفر خواهد بود.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: مصطفی۲۳ , hadirr , انرژی مثبت , fati_mah , سجاد۶۷
ارسال:
۲۲ مهر ۱۳۹۲, ۰۲:۱۸ ب.ظ
اطلاعیه سازمان سنجش در مورد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۲
سلام . اون افرادی که مجاز نشدن هم می تونن تو تکمیل ظرفیت شرکت کنن؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۲۲ مهر ۱۳۹۲, ۰۲:۴۵ ب.ظ
RE: اطلاعیه سازمان سنجش در مورد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۲
(۲۲ مهر ۱۳۹۲ ۰۲:۱۸ ب.ظ)medoza نوشته شده توسط:  سلام . اون افرادی که مجاز نشدن هم می تونن تو تکمیل ظرفیت شرکت کنن؟

پاسخ شما در ارسال اول این تاپیک آمده :
(۲۲ مهر ۱۳۹۲ ۱۲:۵۴ ق.ظ)maryam.raz نوشته شده توسط:  ... لذا داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده و با توجه به کارنامه نتایج اولیه دارای نمره کل بزرگتر یا مساوی یک می‌باشند،... می‌توانند ... نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های رشته امتحانی و بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون در رشته و گرایش مربوط، اقدام نمایند.
اگر نمره کلتون منفی نبوده باشه ظاهرا که می تونید
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۲۲ مهر ۱۳۹۲, ۰۳:۵۳ ب.ظ
RE: اطلاعیه سازمان سنجش در مورد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۲
به نقل از سایت سازمان سنجش :
داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد می توانند از ساعت ۱۸ روز ۲۲ مهرماه جهت تکمیل فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت به این سایت مراجعه کنند


فایل‌(های) پیوست شده

۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: maneshty , Mahtab_m , sss
ارسال:
۲۲ مهر ۱۳۹۲, ۱۱:۱۸ ب.ظ
اطلاعیه سازمان سنجش در مورد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۲
چندتا سوال داشتم...
‎ آیا اوناییکه در تکمیل ظرفیت قبول بشن حتما باید برن و ثبت نام کنن؟ اگه نرن یه سال یا دوسال محرومیت و از این چیزا داره یا نداره؟
اونایی که مرحله اول قبول شدن و ثبت نام کردن چه روزانه شبانه یا غ انتفاعی اونا هم میتونن تو تکمیل ظرفیت شرکت کنن؟
good-wishes، در تاریخ ۲۴ مهر ۱۳۹۲ ۰۲:۲۴ ب.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

سوال اول : خیر الزامی به ثبت نام نیست اما اگر روزانه قبول بشید و نرید سال بعد نمی تونید امتحان بدید
سوال دوم : بله


خدایا قسمت و حکمتت بماند برای کسانی که درکش میکنند...برای من فقط معجزه کن..



مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۱
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۲۳ مهر ۱۳۹۲, ۰۲:۵۹ ب.ظ
RE: اطلاعیه سازمان سنجش در مورد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۲
موارد قابل توجه متقاضیان شرکت در تکمیل ظرفیت سراسری سال ۹۲

الف) موارد قابل‌ توجه‌:
۱‌- گـزینش‌ نهـایی‌ در هر یک‌ از کدرشته‌‌ محل‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌های‌ راهنمای شماره‌ ۱ و ۲ آزمون‌ ورودی‌ تحصیلات ‌تکمیلی‌ (دوره‌‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ داخل‌) سال‌ ۱۳۹۲ انجام‌ خواهد شد.
۲‌-‌ آن‌ دسته‌ از داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌ شده‌ نهایی‌ در یکی‌ از کدرشته‌ محل‌های‌ تحصیلی‌ بورسیه‌ و یا دارای‌ شرایط خاص‌ اعلام‌ شده ‌است، حق‌ انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه را ندارند.
۳- با توجه به تصمیمات اتخاذ شده، مصاحبه در دوره‌های پردیس خودگردان و مجازی حذف شده است و پذیرش داوطلبان بر اساس نمرات اکتسابی صورت می‌پذیرد.
۴- چنانچه‌ هر یک ‌از داوطلبان که ‌فهرست‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌ شده‌ نهایی‌ از طریق پایگاه اینترنتی این سازمان اعلام ‌گردیده‌ (به‌ غیر از کدرشته محل‌های‌ بورسیه‌ وکدرشته‌ محل‌های‌ دارای‌ شرایط خاص‌ که‌ مطابق‌ بند ۲ فوق‌ حق‌ شرکت‌ ندارند) در ردیف‌ پذیرفته‌شدگان‌ هر یک ‌از کدرشته‌ محل‌های این اطلاعیه قرار گیرند، قبولی‌ قبلی ‌آنان‌ (قبولی‌ اعلام‌ شده‌ قبلی) «کان‌ لم‌ یکن»‌ تلقی‌ می‌گردد و باید برای‌ ادامه ‌تحصیل‌ به‌ محل‌ قبولی‌ جدید مراجعه‌ نمایند. لذا به‌ پذیرفته‌شدگان‌ تأکید می‌شود در انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه دقت‌ کافی‌ مبذول‌ دارند، در غیر اینصورت‌ هیچگونه‌ اعتراضی‌ قابل‌ قبول‌ نخواهد بود.
۵- نیمسال پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه بسته به امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، در اولین نیمسال تحصیلی ممکن خواهد بود.
۶- در آن‌ دسته‌ از کدرشته‌های‌ امتحانی‌ که‌ ظرفیت‌ اعلام‌ شده‌ جدید بیش‌ از یک‌ محل‌ تحصیل‌ باشد، داوطلبان‌ در صورت‌ تمایل ‌می‌‌توانند با توجه به مندرجات کارنامه، کلیه‌ کدرشته‌ محل‌های‌ مورد علاقه‌ خود را (حداکثر تا ۲۰ کدرشته محل) به ترتیب‌ اولویت، انتخاب‌ نمایند.
۷- هر داوطلب‌ منحصراً مجاز به‌ انتخاب‌ کدرشته‌ تحصیلی‌ خواهد بود که‌ در آزمون کدرشته‌ امتحانی‌ مربوط شرکت‌ کرده‌ و براساس کارنامه نتایج اولیه در آن رشته و گرایش مربوط دارای نمره کل بزرگتر یا مساوی یک می‌باشد.
۸- کدرشته محل‌های مربوط به رشته‌های امتحانی دارای آزمون عملی و تشریحی این اطلاعیه را منحصراً داوطلبانی که قبلاً در آزمون‌های عملی و تشریحی شرکت نموده‌اند می‌توانند انتخاب نمایند.
۹- داوطلبانی که متقاضی ثبت‌نام و شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ ورودی‌ تحصیلات‌ تکمیلی ‌(دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ داخل‌) سال‌ ۱۳۹۲ می‌باشند، لازم است در زمان ورود به سایت اینترنتی سازمان و انتخاب رشته نسبت به واریز مبلغ ۳۵/۰۰۰ (سی و پنج هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت اینترنتی اقدام نمایند.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


متن کامل این اطلاعیه در : سایت سازمان سنجش
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , fati_mah , پروفسور , sara-it
ارسال:
۲۳ مهر ۱۳۹۲, ۰۷:۱۴ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ ۰۷:۱۶ ب.ظ، توسط nemat.)
RE: اطلاعیه سازمان سنجش در مورد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۲
با تشکر از اطلاعیه
زمان انتشار نتایج تکمیل ظرفیت کی هستش؟؟؟
good-wishes، در تاریخ ۲۴ مهر ۱۳۹۲ ۱۲:۵۳ ب.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

پارسال آبان ماه اعلام شد

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

۱
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۰
۲۷ مهر ۱۳۹۲, ۱۲:۳۷ ب.ظ
RE: اطلاعیه سازمان سنجش در مورد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۲
خبر تکمیلی :

فردا؛ پایان مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون ارشد ۹۲ / امکان انتخاب ۲۰ رشته محل

دکتر حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: تا کنون ۲۴ هزار و ۷۲۵ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ثبت‌نام کرده‌اند.
...
وی با اشاره به امکان انتخاب حداکثر ۲۰ کدرشته محل توسط داوطلبان، اظهار کرد: داوطلبان برای ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۸ مهر ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی اقدام کنند.

متن کامل خبر در
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
good-wishes، در تاریخ ۲۷ مهر ۱۳۹۲ ۰۱:۰۷ ب.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

مجددا عرض میکنم سوالات متداول تکمیل ظرفیت در این تاپیک
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
پاسخ داده شده Smile
اگر سوال جدیدی که کلی باشه دارید ، در
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
بپرسید
و اگر در خصوص تکمیل ظرفیت رشته خاصی هست ، در یکی از زیربخش های مناسب
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
بپرسید

۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , سجاد۶۷
ارسال: #۱۱
۲۸ مهر ۱۳۹۲, ۰۲:۲۸ ب.ظ
مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون ارشد ۹۲ تمدید شد/ ایجاد ظرفیت‌های جدید (مهر ۹۲)
مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۹۲ تا روز سه‌شنبه ۳۰ مهرماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: تاکنون ۳۷ هزار و ۶۲۱ داوطلب نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد اقدام کرده‌اند.

وی با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۹۲ تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۳۰ مهرماه، اظهار کرد: داوطلبان واجد شرایط می‌توانند برای انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت به سایت سازمان سنجش به نشانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
مراجعه کنند.

وی افزود: پس از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد و اطلاعیه تکمیل ظرفیت منتشره برخی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای پذیرش دانشجو در برخی از کد رشته‌ محل‌های جدید علاوه بر کد رشته محل‌های مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و تقاضای برخی از موسسات به تکمیل مجدد ظرفیت مهلت این مرحله از آزمون کارشناسی ارشد تمدید شد و اطلاعیه جدید امروز از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه داوطلبانی که در جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۲ حاضر بودند می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کند، تصریح کرد:‌ البته در صورتی که این داوطلبان در یکی از رشته‌های شرایط خاص و بورسیه پذیرفته نشده باشند.

توکلی با اشاره به امکان انتخاب ۲۰ رشته محل در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد، گفت: همچنین داوطلبانی که در این مرحله نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده‌اند در صورت تمایل به انتخاب رشته محل‌های جدید می‌توانند تا روز سه‌شنبه نسبت به ویرایش رشته محل‌های خود اقدام کنند.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , arshadhoush , ایزدی , سجاد۶۷
ارسال: #۱۲
۲۸ مهر ۱۳۹۲, ۰۶:۰۴ ب.ظ
مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون ارشد ۹۲ تمدید شد/ ایجاد ظرفیت‌های جدید (مهر ۹۲)
اقا از کی قبولی ها می رن سر کلاس ؟
good-wishes، در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ۰۶:۰۶ ب.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

بهمن

۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۳
۲۸ مهر ۱۳۹۲, ۰۹:۴۹ ب.ظ
RE: مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون ارشد ۹۲ تمدید شد/ ایجاد ظرفیت‌های جدید (مهر ۹۲)
کدرشته محل های اضافه شده گروه کامپیوتر :
[تصویر:  221178_40887392974353970972.png]

منبع :
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: سجاد۶۷
ارسال: #۱۴
۱۹ آبان ۱۳۹۲, ۰۱:۴۸ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ ۰۱:۱۴ ق.ظ، توسط good-wishes.)
زمان اعلام نتایج و ظرفیت پذیرش تکمیل ظرفیت آزمون ارشد ۹۲
مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۹۲ تا روز سه‌شنبه ۲۱ آبان ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۹۲ تا روز سه‌شنبه ۲۱ آبان از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
، گفت: ظرفیت پذیرش در این مرحله از تکمیل ظرفیت، ۱۰ هزار نفر است.

وی افزود: همزمان با اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های متمرکز و اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت کد رشته محل‌های بورسیه و دارای شرایط خاص به همراه برنامه زمانی مصاحبه این رشته‌محل‌ها تا روز سه‌شنبه منتشر می‌شود.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۶
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: paradis , انرژی مثبت , rahayi , hadirr , f2000 , haamidit , ham-hak , tayebe68 , mohammadali1990
ارسال: #۱۵
۲۰ آبان ۱۳۹۲, ۰۵:۰۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ۰۵:۰۰ ب.ظ، توسط itmanesh.)
RE: زمان اعلام نتایج و ظرفیت پذیرش تکمیل ظرفیت آزمون ارشد ۹۲ (آبان ۹۲)
نتایج تکمیل ظرفیت ارشد تا ساعت ۶ عصر دوشنبه(امروز) در سایت سنجش قابل مشاهده است.(زیرنویس جدید شبکه خبر)
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: f2000 , elynn66


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  درخواست ارائه تکمیل ظرفیت دکتری نیمسال دوم دانشگاه ازاد alireza6660 ۱ ۳,۹۰۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
  تکمیل قطعه کد مجموع آرایه Xzrix ۰ ۱,۳۰۰ ۰۲ دى ۱۳۹۹ ۰۷:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: Xzrix
  آخرین اخبار مربوط به مسابقات رباتیک کشوری javadjj ۲۴ ۲۱,۳۶۱ ۲۳ دى ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶ ق.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  اعتراض به سیستم سنجش در خصوص کاهش ظرفیت های ارشد نرم افزار و آیتی Happiness.72 ۲ ۳,۱۵۶ ۰۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۰۲ ق.ظ
آخرین ارسال: Happiness.72
  چند درصد ظرفیت های نوشته شده در دفترچه برای سهمیه ای ها و اینا در نظر گرفته میشه؟ ynsdamob ۷ ۵,۹۱۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: anyone
  اطلاعات آماری از ظرفیت دانشگاه ها و اساتید ahoo_vahshi93 ۲۴ ۱۲,۰۳۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۹ ق.ظ
آخرین ارسال: sanaz777
  ظرفیت IT آزاد چجوریه به نظرتون امسال - میشه با مطالعه ۱ ماهه قبول شد؟ hojjat1368 ۰ ۲,۰۷۱ ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: hojjat1368
Star قبولیهای تکمیل ظرفیت ۹۵ saberz ۱۶ ۱۰,۱۹۶ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ۰۶:۵۱ ق.ظ
آخرین ارسال: gubriyas
Lightbulb درخواست تکمیل پرسشنامه uniquegirl ۰ ۱,۷۱۰ ۲۸ دى ۱۳۹۶ ۰۳:۳۱ ب.ظ
آخرین ارسال: uniquegirl
  اخبار کنفرانس های بین المللی !! αɾια ۰ ۱,۹۲۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۵۱ ب.ظ
آخرین ارسال: αɾια

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close