از هرجایی که خرید میکنید ببینید شماره تماس یا ایمیلی اون سایت داره،که اگه مشکلی پیش اومد بتونید باهاش مشکل
را در میان بذارید. به نظرم اگه میخواین خرید کنید از طریق ایمیل یا تماس با پشتیبان یا فروشنده سوالاتتون بپرسید ببینید چگونه جوابتون را
میدن، برخوردشون چه جوریه.مثلا بپرسید اگر مشکلی در ارتباط با با سفارشتون پیش اومد چیکار میکنند یا سفارش ها چه روزهایی
ارسال میکنند و...
اگر ایمیل زدید یک هفته بعد جوابتون را دادند یا اگر چند بار تماس میگرید گوشیشون خاموشه خرید نکنید.
بعضی از فروشگاه ها هم در پایین صفحه وضعیت پشتیبان سایت را مشخص کرده که انلاین هستند یا نه،سوالاتتون را هم میتونید از این
طریق بپرسید.بعد اینکه چیزی را که میخواین خرید کنید در فروشگاه دیگه جستجوی کنید ببینید قیمت ها چطور هست.