زمان کنونی: ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۴:۳۹ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

گشتی در طب

ارسال:
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۳:۲۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۳:۴۹ ب.ظ، توسط - rasool -.)
Information گشتی در طب
هو


مضرات نوشابه های گاز دار


امـروزه مصرف نوشابه های گازدار بطور فزاینده میان مـردم باب گردیده است. اما آیـا مـصـرف کنـنـدگان از مـضرات این نوشابه های رنگارنگ با خبرند؟ پیـش از آن کـه جـــرعه ای دیـگر از نـوشـابـه خـود را بــنوشید بهتر است این مـقاله را مطالعه نمایید:

پــژوهشگران مضرات مصرف نوشابه های گازدار را چـنـیـن برمی شمارند:

۱- پـوسیدگی دندانها: تمام نوشابه های گازدار خاصیت اســیدی داشته و سبب فرسایش مینای دندانها میگردند. همچنین میزان قند بالای این گـونه مـحــصولات پوسیدگی دندانها را تسریع می کنند.

۲- چاقی: نوشابه های گازدار عمدتا از آب تصفیه شده، افزودنیهای مصنوعی و شکر تصفیه شده تهیه میگردند. بنابراین فاقد هرگونه ارزش تغذیه ای بوده و تنها به خاطر میزان قند بالایشان دارای کالری زیادی میباشند که سبب چاقی در فرد مصرف کننده میگردند. در نوشابه های رژیمی نیز جای شکر معمولی از آسپارتام استفاده میکنند که در ضمن آنکه یک ماده اشتها آور میباشد برای سلامتی نیز مضر بوده و مصـرف آن میگرن، سرگیجه و کاهش توان حافظه را بدنبال دارد.

۳- سوء تغذیه: افرادی که به مصرف نوشابه های گازدار اعتیاد دارند و از طرفی که این محصولات موجب کاهش اشتها میگردند بنابراین فرد معتاد تنها به مصرف نوشابه های گازدار روی آورده و دچار سوء تغذیه میگردند.هنگامی که شما در بطری یک نوشابه گازدار را میگشایید بلافاصله حبابها و گازهای موجود در آن به بیرون جهیده وظاهر میگردند.گاز اینگونه محصولات بسبب وجود اسید فسفریک و دی اکسید کربن در ترکیباتشان میباشد که سبب اسیدی گشتن اینگونه محصولات نیز میگردند.PH نوشابه های گازدار بین ۲/۵ تا ۳/۵ میباشد که موجب پدید آمدن محیطی اسیدی در معده میگردند. در کل مسیر سیستم گوارش تنها معده قادر به مقاومت در برابر چنین محیط اسیدی میباشد. اما در دیگر اعضای سیستم گوارش بدن مانند دهان، گلو و مری در پی مصرف نوشابه های گازدار محیط اسیدی ناهنجاری ایجاد میگردد. چراکه مخاط دهان، گلو و مری بسیار در برابر اسید حساس و آسیب پذیر میباشند. اسید فسفریک موجود در این نوشابه ها نیز با رقابت با اسید هیدروکلریک معده عملکرد صحیح معده را تحت تاثیر قرار میدهد. هنگامی که معده ناکارآمد میگردد غذای مصرفی گوارش نیافته باقی مانده و سبب سوء هاضمه و نفخ میگردد. افرادی که از زخم معده و سوزش سر و سینه رنج میبرند باید از مصرف نوشابه های گازدار جدا خودداری کنند.

۴- تاثیر بروی کلیه ها: هنگامی که میزان اسید فسفریک خون افزایش می یابد کلیه ها قادر بدفع سریع آن نمیباشند بنابراین فشار مضاعفی بروی کلیه ها تحمیل میگردد. مصرف نوشابه های گازدار سبب میگردد تا کلسیم از استخوانها برداشته شده و درون خون جریان یابد این امر موجب رسوب کلسیم اضافی در کلیه ها گردیده که در نهایت منجر به سنگ کلیه میگردد.

۵- تاثیر بر روی پوست: خون اسیدی بروی عملکرد گلوتایتون تاثیر میگذراد. گلوتایتون یک آنزیم با خاصیت آنتی اکسیدانی میباشد. علاوه بر آن نوشابه های گازدار فاقد هرگونه مواد معدنی و ویتامین میباشند. افرادی که نوشابه مصرف میکنند معمولا مصرف آب میوه، شیر و حتی آب را کاهش میدهند و بدن خود را از ویتامینها و مواد معدنی که برای سلامتی پوست ضروری میباشند محروم میسازند. بنابراین پوستشان بیشتر دچار چین و چروک میگردد.

۶- تاثیر بروی استخوانها: اسید فسفریک موجود در نوشابه های گازدار ماده ای بسیار سمی میباشد. در صنعت از اسید فسفریک بعنوان سختی گیر آب استفاده میگردد. به این طریق که اسید فسفریک سبب زدودن کلسیم و منیزیوم از آب سخت میگردد. اسید فسفریک در بدن نیز دارای عملکرد مشابهی میباشد. یعنی یون کلسیم را از استخوانها بر داشته و پوکی استخوانها را سبب میگردد.

۷- تاثیر کافئین: به نوشابه های گازدار عمدا کافئین افزوده میگردد تا ایجاد اعتیاد و وابستگی در مصرف کنندگان خود کنند. کافئین موجود در نوشابه های گازدار با سرعت بیشتری نسبت به دیگر نوشیدنیهای حاوی کافئین مانند قهوه و چای جذب بدن میگردد. کافئین سبب برهم خوردن نظم خواب گردیده، علایم پیش از قاعدگی را تشدید کرده و سبب کم آبی در بدن میگردد.

به خاطر داشته باشید که بیماریها یک شبه پدیدار نمیگردند بلکه در طی سالها بر اثر پیروی از رژیمهای غذایی نامناسب ایجاد میگردند.بنابراین مصرف نوشابه های گازدار را به حداقل ممکن رسانده و در عوض به نوشیدن آب وآب میوه های طبیعی روی آورید.


یک فوق تخصص بیماری‌های آسم و آلرژی گفت: این نوشابه‌ها حاوی مقادیری "اسید کربنیک" هستند که این ماده به اسیدی کردن خون در افراد می شود.

به نقل از وب دا؛ دکتر سید حسام‌الدین نبوی‌زاده، فوق تخصص بیماری‌های آسم و آلرژی تأکید کرد: آنچه باید در مصرف نوشابه‌های گازدار مورد توجه قرار گیرد، وجود مواد مختلف و مضر است که گاهی به وسیله شرکت‌های بزرگ تولیدکننده مخفی نگه داشته شده و در اثر مصرف، سیستم ایمنی بدن تحریک می‌شود.

وی با برشمردن سایر خطرات نوشابه‌های گازدار یادآور شد: این نوشابه‌ها حاوی مقادیری "اسید کربنیک" هستند که این ماده به اسیدی کردن خون در افراد منجر شده و بر حسب پژوهش‌های صورت گرفته، بیماری‌هایی از جمله پوکی استخوان را به همراه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: از دیگر خطراتی که در بررسی نوشابه‌های گازدار اثبات شده‌ است، ذخیره شدن چربی در بدن مصرف کنندگان است که خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و دیابت را افزایش داده و در صورت عدم توجه، صدمات جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

نبوی‌زاده با اشاره به تفاوت انواع نوشابه‌های گازدار یادآور شد: نوشابه هایی که در قالب رنگ زرد به بازار ارائه می‌شوند، در کنار مواردی که ذکر شد، حاوی مقادیری رنگ مصنوعی هستند که می‌تواند مضرات دیگری همچون آلرژی به این رنگ‌ها را در پی داشته‌ باشد و توصیه می‌شود در صورت مصرف نوشابه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های گازدار به این نکته توجه شود.

بر پایه این گزارش، نوشابه‌های گازدار از جمله نوشید‌نی‌هایی هستند که از ابتدای ورود به بازار طرفداران بسیاری داشته‌اند و در برخی منازل به یک پای ثابت سفره‌ها تبدیل شده‌اند، اما آگاهی از مضرات این نوشیدنی، سبب می‌شود به مصرف آن با دیده تردید نگریست.

آیا می‌دانید:

۱. در بسیاری از ایالتهای آمریکا، مامورین پلیس راه دو گالن کوکاکولا در صندوق‌عقب ماشینشان دارند تا در صورت تصادف رانندگی، خون را با کمک آن از جاده پاک کند.

۲. اگر تکه‌ای از گوشت گاو را در یک کاسه کوکاکولا قراردهید، پس از دو روز ناپدید می‌شود.

۳. برای تمیز کردن توالت : یک قوطی کوکاکولا را داخل کاسه توالت بریزید و یک ساعت صبر کنید، سپس با آب پر فشار بشویید. اسید سیتریک موجود در کوکاکولا لکه‌ها را از سطوح چینی می‌زداید.

۴. برای برطرف‌کردن لکه‌های زنگ از سپر آب‌کرم کاری شده اتومبیل: سپر را با یک تکه کاغذ (فویل) آلومینیوم مچاله‌شده آغشته به کوکاکولا بسایید.

۵. برای تمیز کردن فساد قطبهای باتری اتومبیل: یک قوطی کوکاکولا را روی قطبها بریزید تا با غلیان کردن، آن را تمیز کند.

۶. برای شل کردن پیچ و مهره‌های زنگ زده: تکه‌ای پارچه را که در کوکاکولا خیس شده است برای چند دقیقه بر روی پیچ و مهره قرار دهید.

۷. برای پختن گوشت ران آبدار: یک قوطی کوکاکولا را داخل ماهی‌تابه خالی کنید، گوشت را لای کاغذ آلومینیوم بپیچید; و داخل ماهی‌تابه بپزید. سی دقیقه قبل از اتمام پخت، کاغذ آلومینیوم را باز کنید، و آب گوشت را با کوکاکولای داخل ماهی‌تابه مخلوط کنید تا سس قهوه‌ای رنگ عالی‌ای به دست آید.

۸. برای پاک کردن چربی از لباسها: یک قوطی کوکاکولا را داخل ماشین‌لباسشویی پر از لباسهای چرب خالی کنید، پودر لباسشویی اضافه کنید و ماشین را روی دور عادی روشن کنید. کوکاکولا به تمیز شدن لکه‌های چربی کمک می‌کند.

۹. کوکاکولا همچنین بخار آب را از روی شیشه جلوی اتومبیل تمیز می‌کند. (در مناطق سرد و مرطوب، مثل Midwest در شمال ایالات متحده آمریکا، گاهی اوقات شیشه جلوی اتومبیل از بیرون بخار می‌کند که با برف‌پاک‌کن پاک نمی‌شود. -م)

و جهت اطلاع شما:

۱. ماده موثر کوکاکولا اسید فسفریک با pH برابر ۲/۸ است.

اسید فسفریک ناخن را در مدت حدود ۴ روز حل می‌کند. همچنین کلسیم را از استخوانها می‌زداید و عامل اصلی افزایش روز‌آفزون پوکی استخوان است.

۲. برای حمل محلول کوکاکولا (محلول غلیظ شده)، کامیونهای حامل باید از علامتهای ویژه "مواد خطرناک" که برای حمل مواد به‌شدت خورنده در نظر گرفته شده است استفاده کنند. (شش ماه قبل یک کامیون حامل محلول غلیظ شده نوشابه در سد قشلاق اطراف سنندج که آب شرب این شهر را تامین می‌کند، سقوط کرد. -م)

۳. توزیع‌کنندگان کوکاکولا بیش از ۲۰ سال است که از کوکاکولا برای تمیز کردن موتور کامیونهای خود استفاده می‌کنند.


حالا در این مطلب به اتفاقاتی که پس از نوشیدن این نوشابه ها در بدن روی می دهد، اشاره شده است تا دقیقا بدانید چه بلایی بر سر سلامتی تان می آید!

۱۰دقیقه بعد: ۱۰ قاشق چای‌خوری شکر وارد بدنتان می‌شود. می‌دانید چرا با وجود خوردن این حجم شکر دچار استفراغ نمی‌شوید؟ چون اسیدفسفریک، طعم آن را کمی می‌گیرد و شیرینی‌اش را خنثی می‌کند.

۲۰دقیقه بعد: قند خونتان بالا می‌رود و منجر به ترشح ناگهانی و یک ‌جای انسولین می‌شود. کبدتان شروع می‌کند به تبدیل قند به چربی تا قند خون، بیشتر از این بالا نرود.

۴۰دقیقه بعد: حالا دیگر جذب کافئین کامل شده؛مردمک‌های‌چشمتان گشاد می‌شود، فشار خونتان بالا می‌رود و در پاسخ به این حالت، کبدتان قند را به داخل جریان خون رها می‌کند. گیرنده‌های آدنوزین مغز حالا بلوک می‌شوند تا از احساس خواب‌آلودگی جلوگیری کنند.

۴۵دقیقه بعد: ترشح دوپامین افزایش پیدا می‌کند و مراکز خاصی در مغز، که حالت سرخوشی ایجاد می‌کنند، تحریک می‌شوند. این همان مکانیسمی است که در مصرف هروئین منجر به ایجاد سرخوشی می‌شود.

۶۰دقیقه بعد: اسید فسفریک موجود در نوشابه، داخل روده کوچک، به کلسیم، منیزیم و روی می‌چسبد. متابولیسم بدن افزایش پیدا می‌کند. میزان بالای قند خون و شیرین‌کننده‌های مصنوعی، دفع هرچه بیشتر کلسیم را از طریق ادرار باعث می‌شوند.

مدتی بعد : کافئین در نقش یک داروی مدر (ادرارآور) وارد عمل می‌شود. حالا دیگر کلسیم و منیزیم و رویی که قرار بود جذب بدن شود، بیش از پیش از طریق ادرار دفع می‌شود و به همراه آن مقادیر زیادی آب، سدیم و دیگر الکترولیت‌ها نیز از دست می‌رود.

مدتی بعدتر : کم‌کم آن غوغایی که در بدن‌تان ایجاد شده بود فروکش می‌کند و نوبت به افت قند می‌رسد. در این مرحله یا خیلی حساس و تحریک‌پذیر می‌شوید یا خیلی کرخت و بی‌حال. حالا دیگر تمام آن آبی را که از طریق نوشابه وارد بدن خود کرده بودید، دفع کرده‌اید؛ آبی که می‌شد به جای اسید و کافئین و شکر، حاوی مواد مفیدی برای بدن‌تان باشد. تا چند ساعت بعد اثر کافئین هم از بین می‌رود و شما هوس یک نوشابه دیگر می‌کنید.


منابع و مراجع


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


Live in such a way that those who know you but
don't know God will come to know God because they know you

یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: fatima1537 , ronaldo , yarandish , hkarimi , انرژی مثبت , Aurora , diligent
ارسال:
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۶:۱۱ ب.ظ
هزار و یک نکته در طب
دوستان من عاشق طب ایرانی- اسلامی هستم دوستانی که اطلاعات مفید دارند حتما مطلب بزارن.

درد من حصار برکه نیست ، درد من زیستن با ماهیانیست که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۳:۴۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۳:۵۱ ب.ظ، توسط - rasool -.)
Information گشتی در طب
منافع و مضرات گیاهی به نام چای

منافع گیاه چای :

گیاه چای در مجموع حالت اسیدی قوی دارد و برای کسانی که به گوشت خواری عادت دارند ، برای هضم گوشت مفید است و آن را زود هضم می کند ، چون اسیدی است !

* گیاه چای چون اسیدی است ، یک ماده ضد عفونی کننده خوبی است . برای شستشوی چشم های عفونی و لثه های عفونی مفید است .
* چای برای شستن زخم های عفونی نیز مفید است .


مضرات گیاه چای :

۱/ گیاه چای بخاطر داشتن ماده ای به نام فنل که سرطان زا می باشد ، که خطر ناک است . فنل چیست ؟ اگر بنزن ( C6H6 ) به جای یک هیدروژن یک CH قرار گیرد فنول ایجاد می شود که بسیار سمی بوده و سرطان زاست ! بر روی پوست و کبد و سیستم گوارش اثرات نامطلوبی می گذارد . این مواد دارای ترکیبات حلقوی بوده و بسیار مضر است .

۲/ در هر فنجان چای بین ۶۰ تا ۷۵ میلی گرم کافئین وجود دارد که LDL خون را افزایش می دهد و عاملی می شود برای انفارکتوس های قلبی و مغزی . ولی آرام بخش است و در دراز مدت اعتیاد ایجاد می کند !

۳/ ماده آرام بخش دیگری در چای وجود دارد به نام تئین که محرک سیستم عصب سمپاتیک است . و موجب افزایش ترشح آدرنالین می شود . تئین موجب کاهش مقدار منیزیم داخل سلول می شود . منیزیم ماده ای است که خداوند سبحان در سلول قرار داده تا با انواع سرطان ها مبارزه کند و با نوشیدن چای این ماده مفید از بدن خارج می شود .

۴/ چای دارای ماده ای است به نام تانن که بسیار مدر است و به همین خاطر مایعات بدن را دفع کرده و پلاسما غلیط می شود و آنزیم ها در پلاسمای غلیظ نمی تواند فعالیت کنند و به همین خاطر مواد زائد در بدن انبار شده و موجب بیماری می شود . ضمناً تانن موجب فعالیت بیش از حد سلول های اپیتلیال کلیه شده و کلیه را بمرور از کار می اندازند !

۵/ گیاه چای دارای ماده ای است به نام اگزالیک اسید ، که مسموم کننده بوده و اختلالات متابولیسمی ایجاد می کند و در کلیه رسوب کرده و سنگ های کلیوی را موجب می شود . همچنین جلوگیری از جذب آهن که بسیار مفید است می شود . ( دقت شود ) .

۶/ گیاه چای دارای ماده ای است به نام تئوبرومین که سمی است و مدر قوی است ، این ماده محرک اعصاب بوده و تعادل مایعات را در بدن مختل می کند . عوارضی مانند : سر درد ، تهوع و استفراغ دارد . شخص عصبی می شود .

۷/ گیاه چای دارای ماده ای است به نام کزانتین که موجب مسمومیت می شود و عوارضی نظیر بی قراری و تحریک ایجاد می کند . این ماده بی نظمی در ریتم قلب را ایجاد می کند . ( این مختصر مطالبی بود از یک کتاب که به بیماری ها اشاره نشد ) . ۷۰ نوع بیماری .

۸/ از جمله : میگرن ، ناراحتی های گوارشی ، سنگ های کلیه ، خار پاشنه ، دردهای مفصلی ، سریع عصبی شدن و پوکی استخوان !


در دنیا اگر شما بررسی کنید، بیشترین ناراحتی های انسان که باعث مرگ و میر انسان می شود، ناراحتی های قلبی است ناراحتی های قلبی سهم اول را در دنیا دارد و جالب اینجاست تحقیاتی که من کردم، حاکی از این است که کسانی که دچار ناراحتی های قلبی و انفارکتوس قلبی و مغزی میشوند کسانی هستند که چای زیاد مصرف می کنند، بر خلاف آن چیزی که شما شنیده اید.
می گویید که چایی در روز پنج تا لیوان بخوری، تا دچار سکته نشوید و من می گویم اگر میخواهید زودتر سکته کنید بیشتر چایی بخورید دلائل علمی هم داریم و شصت و پنج تا بیماری برای چایی با دلائل علمی نوشتم.
آماری از بیمارستان شهید رجایی تهران گرفتیم که تمام بیماران قلبی بدون استثناء فوق العاده چایی زیاد مصرف میکردند. چای گیاهی است سمی و هیچ موجودی در جهان آفرینش مصرف مصرف نمی کندبه جز انسان و تنها آفتی که چایی دارد انسان است. این مساله را می توانید آزمایش کنید، چایی از زمانی که کاشته می شود تا زمانی که از بین می رود نه آفت می زند نه سمپاشی می شود. چون پنج هزار سال است که چایی شناخته شده، هیچ حدیث و روایتی هم ما در مورد چای نداریم. حتی روی حیوان هم آزمایش کردیم، چند تا برگ چای لای نان گذاشتیم، دادیم گاو خورد، انداخت بیرون و نخورد !
شما اگر یه عدد بذر چای را میل کنید ، می توانم بگویم که از زندگی بیزار می شوید از بس که تلخ و سمی است. بذر چای مثل فندق است ولی کوچکتر.
خداوند می فرماید به غذایت نگاه کن، بی مورد نمیگوید.

شما اگر چایی زیاد بخورید اولین عارضه اش ناراحتی استخوان است بعد سائیدگی استخوان است، دیسک کمر است و فتق دیسک است و در نهایت اگر بیشتر ادامه بدهید، سنگ های کلیوی و تومورهای کلسیمی مغز.

اگر راست میگویند پنج لیوان چایی در روز سرطان را درمان می کند پس چرا استفاده نمی کنند. چرا شیمی درمانی و رادیو تراپی می کنند. خوب بیایند روزی پنج تالیوان چایی بدهند به بیمار یا اصلا در روز پنجاه تا لیوان چایی بدهند تا سرطان زودتر ریشه کن شود!

نقاطی که مردم آن چایی زیاد مصرف میکنند، سرطان مری در این مکانها زیاد است آذربایجان، خراسان و گنبد . بروید بررسی کنید، بیماریهای سرطان مری در این مکانها زیاد است برای اینکه چایی زیاد مصرف میکنند ، داغ هم میخورند و قبل از غذا میخورند.
ما این را قبول داریم کسی که به چایی عادت کرده باشد، چایی بخورد غذا زودتر هضم میشود زیرا چایی اسید معده را زیاد میکند. آنهایی که میخواهند فشارشان سریع پائین بیاید، چایی را بدون قند بخورند. اگر صبح ناشتا چایی بدون قند بخورند، دیگر نمی توانند چهار تا پله بالا بروند، سرشان گیج می رود و میخورند زمین. زیرا اسید معده زیاد شده و مغز را مختل میکند.

چیزهایی میشنوید که تا حالا نشنیده اید!

پرمصرف ترین گیاه مضر!

چای گیاهی است که پنج هزار سال قبل توسط چینی ها شناخته شد و فعلا پرمصرف ترین گیاهی است که بین خانواده ها وجود دارد. از زمانی که چای کشت می شود تا زمانیکه از بین می رود, هیچ نوع آفتی به آن صدمه نمی زند و سم پاشی هم نمی شود و هیچ جانور گیاهخواری از برگ سبز آن استفاده نمی کند. تنها مصرف کننده چای در جهان انسان است! چای بخاطر داشتن تئین آرام بخش است و مقداری از خستگی را دفع و موجب هضم غذا می شود زیرا در اثر نوشیدن چای اسید معده زیاد ترشح می شود ولی در عوض موجب بیماریهای زیادی از جمله کم خونی, ناراحتی های قلبی و کلیوی، ناراحتی های پوستی, آرتروز, ریزش مو، حساسیت، زودرنجی، یبوست، داغ شدن کف پا و... می شود (توضیح اینکه قهوه و نسکافه از چای مضرترند).

مضرات مصرف چای زیاد ۵ تا ۶ لیوان در روز:
بدلیل از بین بردن آهن فریتین خون آنها بالا رفته کبد می خواهد کمبود آهن را جبران کند پس از آهن ذخیره استفاده کرده و فریتین خون روی ۳۰۰ یا۴۰۰ می رود.
۱- بیماری قلبی
۲- ساییدگی استخوان
۳- دیسک کمر
۴- فتق دیسک
۵- سنگهای کلیوی
۶- تومورهای مغزی
۷- کم خونی
۸- سرطانزا (سرطان مری ۵ تا ۶ لیوان چای داغ در روز)
۹- عرق کردن زیاد (کف دست – زیر بغل – کف پا)

و ....

منبع: جمشید خدادادی - موسسه پژوهش طب قرآنی و مائده طلایی


Live in such a way that those who know you but
don't know God will come to know God because they know you

یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
Rainbow طبیعت زیبای ایران! αɾια ۱۵ ۸,۹۴۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۴:۳۲ ق.ظ
آخرین ارسال: AXEL.
Photo طبیعت زیبای تالش admin ۶ ۲۷,۷۷۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: gostore
  طبیعت آذربایجان admin ۶ ۷,۳۴۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۰۹ ب.ظ
آخرین ارسال: gostore
  تغییر مباحث امتحانی کنکور ارشد ۹۸ طبق مصوبه ی جدید وزارت علوم m.abbaszadeh1995 ۱ ۲,۱۷۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: ph0en1x
  طبقه بندی دانشگاه ها براساس معماری کامپیوتر azarakhsh1986 ۳۱ ۱۷,۲۰۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۳۶ ب.ظ
آخرین ارسال: abolfazl pepco
  دسترسی به Google API - پردازش زبان طبیعی MIF ۰ ۱,۷۶۸ ۰۱ دى ۱۳۹۵ ۱۲:۵۱ ق.ظ
آخرین ارسال: MIF
  ۱۹۹علوم، شبانه طباطبایی newwink ۱۱ ۴,۶۰۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۵ ۰۴:۳۶ ق.ظ
آخرین ارسال: komeil1002
  فروش کتاب(طبق لبست پیشنهادی رتبه های برتر سنوان گذشته + اساتید برتر) saberz ۱ ۱,۵۸۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ۰۷:۳۱ ب.ظ
آخرین ارسال: saberz
  اگر دو ستون مشترک داشتیم چگونه پیوند طبیعی انجام دهیم؟ Hopegod ۵ ۳,۹۳۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ۰۳:۲۲ ب.ظ
آخرین ارسال: amirarsalannamdar
  سرفصل درسی برای آزمون ارشد (طبق تعیین وزارت علوم) asal71 ۴ ۵,۹۷۰ ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ۰۳:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: hope_

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close