زمان کنونی: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۸:۱۰ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

نمایش در صفحه اول گوگل و سئو سایت

ارسال:
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵, ۰۷:۱۶ ب.ظ
نمایش در صفحه اول گوگل و سئو سایت
اگر بخواهیم سئو سایت را تعریف کنیم در یک جمله می تونیم این را بگوییم که باعث میشود سایت ما در صفحه اول گوگل در کلمه کلیدی مشخص قرار گیرد. گوگل برای رنکینگ سایت ها از الگوریتم هایی مانند الگوریتم پاندا ، پنگوئن ، کبوتر سفید ، مرغ مگس خوار ، موبایل فرندلی و غیره استفاده می کند که هریک از آنها متریک های مختلفی را در سایت ها بررسی می کنند و در خروجی وضعیتی را از
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
شما به نمایش می گذارند.


نمایش در صفحه اول گوگل و سئو
نمایش سایت در صفحه اول گوگل با سئو چگونه!
اینکه بدانید گوگل از چه متریک هایی برای رنکینگ سایت ها استفاده می کند می تواند کمک نماید که سایت خود را در صفحه اول گوگل در کلمه کلیدی مشخص خود قرار دهید. الگوریتم پاندا به آنالیز کیفیت محتوای موجود در سایت شما می پردازد. محتوای با کیفیت می تواند در رنکینگ شما بسیار تاثیرگذار باشد. به روز ترین مباحث و موضوعات در زمینه کسب وکاری شما چیست! لیستی از آنها را تعیین کنید و به تولید محتوا در این خصوص اقدام کنید. محتوای کپی از دیگر سایت ها را به هیچ وجه در سایت خود قرار ندهید زیرا که تاثیر بسیار منفی در سئو سایت شما خواهد داشت. مطالب کپی اعتبار منفی را به سایت شما می دهد و تراس رنک شما را که متریک بسیار مهمی در سئو سایت می باشد را کاهش می دهد و حتی می تواند به پنالتی شدن سایت شما در گوگل نیز منجر شود. کلمات کلیدی سایت خود را تعیین کنید و پس از آن به تولید محتوا که در عنوان خود کلمات کلیدی شما درج شده است بپردازید.



اعتبار در نمایش سایت در صفحه اول گوگل
اگر بخواهیم درصدی از اثرگذاری متریک های مختلف سئو سایت را بیان کنیم باید بگوییم که تراس رنک و اعتباری که گوگل از سایت شما دارد حدود ۶۰ درصد در رنکینگ شما در مقابل دیگر سایت ها اثرگذار می باشد. اما این اعتبار و تراس رنک فاکتوری است که در گذر زمان گوگل نسبت به سایت شما پیدا می کند. وضعیت عملکردی شما در طول زمان مانند کیفیت محتوا سایت ، میزان انتشار محتوا ، حجم بک لینک ها ، کیفیت بک لینک ها ، روال لینک گذاری تمامی به صورت پروفایلی برای شما ساخته می شود که با گذر زمان اعتبار و تراس رنکی را به سایت شما می بخشد. در واقع گوگل برای رضایتمندی کاربران خود سایت هایی که به آن اعتماد و تراس دارد را در رنکینگ بالاتری نشان می دهد. پس اگر می خواهید نمایش سایت خود در صفحه اول گوگل را داشته باشید به افزایش اعتبار سایت خود اقدام نمایید و باید این را بدانید که در طول زمان می توانید این اعتبار را کسب نمایید و نباید انتظار داشته باشید که گوگل سایت شما را در مقابل سایت های قدیمی که اعتبار بسیار خوبی کسب نموده اند با رنکینگ بالاتری نمایش دهد.



سایت های نوپا و نمایش در صفحه اول گوگل
فشار کاری و عملکردی که در سایت خود دارید نیز ملاکی در فاکتورهای سئو سایت قرار می گیرد بدین معنا که هرچه شما فشار کاری خود در سایت را مانند تولید محتوا و لینک گذاری را با شدت بیشتری همراه کنید می توانید در مدت زمان کمتری وضعیت سئو سایت خود را بهبود بخشید. در واقع میزان فشاری که شما به سایت خود می آورید در مقابل عملکرد دیگر سایت ها، می تواند منجر شود در مدت زمان کمتری نمایش در صفحه اول گوگل و سئو سایت را داشته باشید.
۰
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  منابع درسی اول دبیرستان azaaadeh457 ۱ ۱,۱۲۴ ۰۴ دى ۱۴۰۱ ۱۰:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  تصمیم گیری مهم درباره مکان سرور سایت admin ۴ ۴,۴۱۸ ۲۸ دى ۱۴۰۰ ۰۳:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: mahsa3323
  سوال در مورد صفحه بندی در سیستم عامل Azadam ۱ ۱,۵۸۳ ۱۳ دى ۱۴۰۰ ۱۱:۰۴ ق.ظ
آخرین ارسال: Azadam
  بوک کلاب ماشین لرنینگ با حضور متخصص از شرکت های گوگل ، اساتید و دانشجویان دکترا و. Doctorwho ۰ ۱,۴۵۳ ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۰۹ ب.ظ
آخرین ارسال: Doctorwho
  سایت آموزش زبان H-Arshad ۳ ۴,۱۰۴ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: cyruskingsolomon
  پکیج آموزشی طراحی وب + فارسی سازی وردپرس + سئو Happiness.72 ۶ ۶,۳۷۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ۰۱:۱۵ ب.ظ
آخرین ارسال: saqarmoshtaq
  مرخصی در ترم اول و سپس انصراف MSZ ۱۷ ۳۹,۷۰۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۰۱:۵۷ ق.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
  تشخیص گوگل مپس با Live View AR برای مکان دقیق elecomco ۱ ۳,۹۱۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۴۹ ب.ظ
آخرین ارسال: kooshaideal1
  طراحی سایت ریسپانسیو wikidemy1 ۰ ۱,۶۶۱ ۱۳ دى ۱۳۹۹ ۰۴:۰۱ ب.ظ
آخرین ارسال: wikidemy1
  درخواست اپلود کتاب یا لینک دانلود کتاب+معرفی سایت دانلود کتاب ریحانه ۱۲۹ ۷۷,۹۹۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: Ariana2020

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close