۰
subtitle
ارسال: #۱
  
مسئله انشعاب و تحدید
مسئله انشعاب و تحدید و فروشنده دوره گرد...
توضیح بدید لطفا ...ممنونم
...............
و اینکه در جدول دومی چرا مینیمم خروجی گره ۳ شده۴ ؟؟؟؟ و مینیمم ورودی گره ۳ شده ۷؟؟؟؟؟؟؟/
و این ۱۸ از کجا اومده با ۴۴ جمع شده؟؟؟؟؟؟
و این درخت رو توضیح بدین...
خواهش میکنم زود...........
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمیباشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمیباشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمیباشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمیباشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
توضیح بدید لطفا ...ممنونم
...............
و اینکه در جدول دومی چرا مینیمم خروجی گره ۳ شده۴ ؟؟؟؟ و مینیمم ورودی گره ۳ شده ۷؟؟؟؟؟؟؟/
و این ۱۸ از کجا اومده با ۴۴ جمع شده؟؟؟؟؟؟
و این درخت رو توضیح بدین...
خواهش میکنم زود...........
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمیباشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمیباشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمیباشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمیباشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
ارسال: #۲
  
RE: مسئله انشعاب و تحدید
سلام. وقت بخیر.
چیزی که من از این صفحات فهمیدم یه روش مشابه با روش *A از هوش مصنوعیه.
برای گره ۳ درنظر بگیرید که قراره یک دور پیدا کنیم. از ۱ به ۲ مسیر داشتیم. پس از ۱ به ۳ نمیتونیم مسیر داشته باشیم. ولی از ۳ به ۱ میتونیم. برای همین عنصر خونه سطر اول و ستونهای سوم تا پنجم برابر مثبت بی نهایت میشه. (همینطور سطر دوم ستونهای ۳ و ۴ و ۵ چون مسیر ۱ به ۲ قطعی شده.)
مقدار ۱۸ هم برابر مجموع minورودی و minخروجی راس ۱ بوده. این دو مقدار به ترتیب ۴ و ۱۴ هستن.
برای توضیح درخت بهتره الگوریتم *A رو مطالعه کنید. روش کار اینه که سعی میکنه امیدبخش ترین گره رو بسط بده و وقتی ارزش مسیر تمام مسیرهای نیمه کاره باقی مونده از هزینه قطعی یکی از مسیرهایی که به جواب رسیده بیشتر بود، الگوریتم متوقف میشه و بهترین مسیر انتخاب میشه.
چیزی که من از این صفحات فهمیدم یه روش مشابه با روش *A از هوش مصنوعیه.
برای گره ۳ درنظر بگیرید که قراره یک دور پیدا کنیم. از ۱ به ۲ مسیر داشتیم. پس از ۱ به ۳ نمیتونیم مسیر داشته باشیم. ولی از ۳ به ۱ میتونیم. برای همین عنصر خونه سطر اول و ستونهای سوم تا پنجم برابر مثبت بی نهایت میشه. (همینطور سطر دوم ستونهای ۳ و ۴ و ۵ چون مسیر ۱ به ۲ قطعی شده.)
مقدار ۱۸ هم برابر مجموع minورودی و minخروجی راس ۱ بوده. این دو مقدار به ترتیب ۴ و ۱۴ هستن.
برای توضیح درخت بهتره الگوریتم *A رو مطالعه کنید. روش کار اینه که سعی میکنه امیدبخش ترین گره رو بسط بده و وقتی ارزش مسیر تمام مسیرهای نیمه کاره باقی مونده از هزینه قطعی یکی از مسیرهایی که به جواب رسیده بیشتر بود، الگوریتم متوقف میشه و بهترین مسیر انتخاب میشه.
Can I see some ID?
Feeling left out?
نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close