|
۱۹ آبان ۱۳۹۳, ۱۰:۴۶ ق.ظ
|
|
|
|
شرکت در المپیاد دانشجوی
برای شرکت در المپاد دانشجوی متمرکز(کنکور ارشد) فقط باید دانشجوی سال سوم باشید یا سال های بالاتر هم امکان شرکت دارن؟ توی رشته ی غیر مرتبط میشه شرکت کرد؟
|
|
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | |
|
|
۰۲ آذر ۱۳۹۳, ۰۱:۲۱ ق.ظ
|
|
|
|
RE: شرکت در المپیاد دانشجوی
تا اوون جایی که من می دونم برای شرکت تو المپیاد فقط باید دانشجو باشی و حداکثر تا بهمن فارغ التحصیل بشی !
و باید سال سوم به بالا باشی و حداقلم ۷۰ واحد پاس کرده باشی .....شرکت در رشته های دیگه ام بلامانع است البته اگر هدف ات المپیاد باشه همه رشته ها المپیاد ندارند !!!! با این وضعیت سال های بالاتر برای شرکت در المپیاد متمرکز مشکلی ندارند
|
|
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | farad |
|
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
| موضوع: |
نویسنده |
پاسخ: |
بازدید: |
آخرین ارسال |
| |
آشپزی دانشجویی!!! |
ملیکا |
۱۲۹ |
۱۲۹,۲۳۳ |
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۴۸ ق.ظ
آخرین ارسال: ronakgilak
|
| |
بوک کلاب ماشین لرنینگ با حضور متخصص از شرکت های گوگل ، اساتید و دانشجویان دکترا و. |
Doctorwho |
۰ |
۲,۵۵۸ |
۱۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۰۹ ب.ظ
آخرین ارسال: Doctorwho
|
| |
دانشجویان سامانه شبکهای تربیت مدرس ورودی ۱۴۰۰ |
kenpachi |
۰ |
۲,۱۹۱ |
۰۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: kenpachi
|
 |
درخواست کمک و راهنمایی برای شرکت در آزمون ارشد |
marvelous |
۹ |
۱۱,۷۹۰ |
۰۶ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۱۸ ب.ظ
آخرین ارسال: فاطمه دیبا
|
| |
به دانشجوی تازه کار چه پیشنهادی میکنید ؟ |
اورمزد |
۴ |
۶,۷۳۹ |
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ۰۵:۱۸ ب.ظ
آخرین ارسال: اورمزد
|
| |
دانشجوی قرآن کاوی رایانشی دانشگاه شهید بهشتی |
vosough |
۱ |
۵,۱۰۱ |
۱۰ دى ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ق.ظ
آخرین ارسال: oloom-ensani
|
| |
آزمون آزمایشی ارشد کدام موسسه را شرکت کنیم |
Ali1991khe |
۲ |
۵,۴۰۲ |
۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ق.ظ
آخرین ارسال: Ali1991khe
|
| |
آزمون آزمایشی ارشد کدام موسسه را شرکت کنیم |
Ali1991khe |
۲ |
۴,۶۷۸ |
۰۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Ali1991khe
|
| |
همفکری انتخاب نام شرکت ۲ |
Distance |
۳ |
۵,۱۰۳ |
۲۵ دى ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹ ق.ظ
آخرین ارسال: packationmachinery
|
| |
برگزاری دوره آموزشی مدیریت صادرات با همکاری شرکت بازرگانی ماهان |
masoudkhan |
۱ |
۴,۰۳۹ |
۲۱ دى ۱۳۹۸ ۰۵:۱۳ ب.ظ
آخرین ارسال: parisa1140
|