امکان استفاده از سهمیه در تکمیل ظرفیت دوم؟
|
۳۰ آبان ۱۳۹۲, ۰۷:۰۲ ب.ظ
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ۰۷:۱۲ ب.ظ، توسط good-wishes.)
|
|
|
|
امکان استفاده از سهمیه در تکمیل ظرفیت دوم؟
با سلام.
من در ثبت نام ورودی دانشگاه از سهمیه عادی استفاده کردم.خواستم بدونم ایا امکان استفاده از سهمیه در مرحله تکمیل ظرفیت هست؟چگونه..
|
|
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | |
|
|
۰۲ آذر ۱۳۹۲, ۰۳:۰۵ ب.ظ
|
|
|
|
امکان استفاده از سهمیه در تکمیل ظرفیت دوم؟
فکر نمی کنم بشه
با هر سهمیه که کنکور رو دادی برای تکمیل ظرفیت هم با همون سهمیه ای
|
|
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | |
|
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
| موضوع: |
نویسنده |
پاسخ: |
بازدید: |
آخرین ارسال |
| |
دریافت مدارک تحصیلی به صورت آنلاین امکان داره ؟ |
MohsenRezaei |
۱ |
۱,۴۹۳ |
۰۹ دى ۱۴۰۲ ۰۴:۰۲ ب.ظ
آخرین ارسال: MohsenRezaei
|
| |
استفاده از پشته |
armiii |
۰ |
۱,۷۸۸ |
۰۳ دى ۱۴۰۰ ۱۲:۴۳ ق.ظ
آخرین ارسال: armiii
|
| |
درخواست ارائه تکمیل ظرفیت دکتری نیمسال دوم دانشگاه ازاد |
alireza6660 |
۱ |
۵,۱۹۹ |
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
|
| |
تکمیل قطعه کد مجموع آرایه |
Xzrix |
۰ |
۲,۱۵۳ |
۰۲ دى ۱۳۹۹ ۰۷:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: Xzrix
|
 |
فروش کتابهای دست دوم و ارزان آمادگی ارشد انفورماتیک پزشکی |
qizilbash |
۱ |
۵,۵۸۰ |
۲۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ب.ظ
آخرین ارسال: zeilabi69
|
| |
سوال در مورد سهمیه رتبه اولی |
rezamim2020 |
۰ |
۳,۰۷۵ |
۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ۰۴:۳۵ ب.ظ
آخرین ارسال: rezamim2020
|
| |
فرصت استفاده از استعداد برای ورودی دکتری |
wskf |
۳ |
۴,۶۷۹ |
۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ۰۵:۵۷ ب.ظ
آخرین ارسال: wskf
|
| |
کسی از صداگیر گوشی استفاده میکنه؟ |
pooyaa |
۱۳ |
۴۴,۸۸۰ |
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۰:۲۰ ب.ظ
آخرین ارسال: malihe.74
|
| |
خرید کتابهای دست دوم پوران پژوهش همه دروس ارشد فناوری اطلاعات |
sherwod7 |
۳ |
۷,۳۴۵ |
۲۱ دى ۱۳۹۸ ۰۸:۱۶ ب.ظ
آخرین ارسال: roxana.r
|
| |
پر استفاده ترین مدل های هواپیما در ایران |
abolfazlda |
۱ |
۴,۰۵۰ |
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ۰۱:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
|