|
ارسال: #۱۶
|
||||||
|
||||||
|
ارسال: #۱۷
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
ارسال: #۱۸
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
ارسال: #۱۹
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
ارسال: #۲۰
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
ارسال: #۲۱
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
ارسال: #۲۲
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
ارسال: #۲۳
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
ارسال: #۲۴
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
ارسال: #۲۵
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
ارسال: #۲۶
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
ارسال: #۲۷
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
ارسال: #۲۸
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
ارسال: #۲۹
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
ارسال: #۳۰
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
|||||
| موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
| استخدام در فنآوری اطلاعات خدمات حوزه علمیه قم | oloom-ensani | ۱۵ | ۱۳,۰۹۱ |
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۹ ب.ظ آخرین ارسال: oloom-ensani |
|
| مجموعه تمارین و سوالات امتحانی درس طراحی الگوریتم دانشگاه MIT (سال ۲۰۰۰-۲۰۱۲) | Farid_Feyzi | ۵ | ۹,۰۷۹ |
۳۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ب.ظ آخرین ارسال: s-taheri |
|
| دروس امتحانی تحلیلگر سیستم ۱ | Reg2net | ۴ | ۵,۱۱۷ |
۰۳ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق.ظ آخرین ارسال: masumeg5 |
|
| تغییر رشته برای کنکور | rezap13 | ۰ | ۲,۴۰۶ |
۰۴ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۲۰ ب.ظ آخرین ارسال: rezap13 |
|
| همکار در حوزه speech recognition و برنامه نویسی اندروید | pasargad7788 | ۰ | ۲,۸۶۶ |
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۶ ب.ظ آخرین ارسال: pasargad7788 |
|
| تغییر رشته از ریاضی به علوم کامپیوتر در ارشد | Fghs | ۳ | ۶,۶۳۵ |
۲۱ دى ۱۳۹۸ ۰۵:۱۱ ب.ظ آخرین ارسال: parisa1140 |
|
| تغییر عجیب رشته های فناوری اطلاعات ارشد کنکور ۹۸ | irmacfa | ۴ | ۷,۷۲۵ |
۱۱ دى ۱۳۹۸ ۰۶:۱۴ ب.ظ آخرین ارسال: Alireza.Moftakharzadeh |
|
| منبع متناسب با شرایط کسانی که قصد تغییر رشته دارند | MrBob | ۷ | ۷,۶۸۵ |
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۳۵ ب.ظ آخرین ارسال: marvelous |
|
| تغییر عملیات لب تاپ هنگام باز کردن درب آن | انرژی مثبت | ۴ | ۱۳,۴۵۸ |
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ ۰۳:۱۴ ق.ظ آخرین ارسال: manafzadeh_a@yahoo.com |
|
| مجموعه تمارین و سوالات امتحانی درس طراحی الگوریتم دانشگاه MIT (سال ۲۰۰۰-۲۰۱۲) | Farid_Feyzi | ۱۵ | ۲۰,۵۶۰ |
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۱۰ ق.ظ آخرین ارسال: *farnaz* |
|