زمان کنونی: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳, ۰۴:۱۳ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

مصاحبه با رتبه ۵۰ آی تی گرایش اول و ۱۲۷ گرایش دوم

ارسال:
۰۹ تیر ۱۳۹۵, ۱۱:۱۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ۰۳:۳۴ ب.ظ، توسط mmirzay.)
مصاحبه با رتبه ۵۰ آی تی گرایش اول و ۱۲۷ گرایش دوم
سلام
اسمشو نمیشه گذاشت مصاحبه ولی مجبور بودم می فهمی؟Big GrinBig Grin
خب بریم سره اصله مطلب، اما قبلش بگم من به شخصه از تمام دوستانی که زحمت کشیدن سوالای مصاحبه رو تهیه کردن و دوستان دیگه هم جواب دادن تشکر می کنم چون من خیلی خیلی خیلی از مصاحبه ها انرژی می گرفتم و استفاده کردم ولی به نظره من بیشتر سوالا پیرامون داشتم و بودمه نه هستم و دارم!! گیر ندین زیاد خودمم نفهمیدم چی گفتمHuh
اولش می خوام از خودمو شرایط کنکور بگم به عنوان کسی که سه بار در کنکور شرکت کردهBig GrinBig GrinBig Grin که احساس می کنم خیلیا ممکنه شرایطه بنده رو داشته باشن که همینجا دعا می کنم الهی دشمنتون هم شرایط منو نداشته باشه و بعدش فقط مستقیم میرم سراغ منابع کنکور.

بنده محسن میرزایی هستم متولد ۷۱ از شهرستان سقز استان کردستان چسپیده به شهر بانه که شاید اسمشو شنیده باشینBlush. دوران دبیرستانمو ریاضی خوندم و خیلی هم علاقه داشتم و المپیاد و مسابقه و اینا شرکت می کردم. ولی عشقه من فقط کامپیوتر بود و بس! از اول دبیرستان هم کدنویسی می کنم از زبان کیو بیسیک و وی بی شروع کردم و در حال حاضر هم بر روی جاوا تمرکز دارم. البته فقط تمرکز دارم در اصل هیچی بارم نیستConfused
کارشناسیمو دانشگاه کردستان در رشته‌ی مهندسی فناوری اطلاعات ورودی ۸۹ بودم و سال ۹۳ تمام درسارو تموم کردم به غیر از پروژه چون نمی‌خواستم درسمو تموم کنم و برم سربازی اونو گذاشتم محض اطمینان برای سال ۹۴، اینو گفتم برای کسانی که نمی خوان برن سربازی مثه من!!! اینجارو داشته باشین من یه نکته اضافه کنم، اگه کسی بهتون گفت قبله کارشناسی برین سربازی حتمن به حرفش گوش بدین!! کاش یکی هم به ماها می گفتSadSad
وضعیت درسیم تو کارشناسی بد نبود ینی پایه‌م بد نبود البته تو درسای اصلی و تخصصی ولی مثلن درسی مثله فیزیک ۲ ، آمار، الکترونیک دیجیتال و اینا رو افتادم ولی از اون طرف ساختمان و طراحی و پایگاه و برنامه نویسی و اینارو خوب بودم و هرجوری بود کارشناسی رو با معدل حدود ۱۵ تموم کردم. اینم بگم که دوران کارشناسی من تنها چیزی که مهم نبود درس بود و کلاس!! همه درسارو مثله خیلی ها شب امتحانی و جزوه‌ی اونو بگیر اینو بگیر پاس کردیمCool
یکی از دانشجوهای ترم بالاییمون رتبه ی ۸ گرایش شبکه رو آورد که واقعن شد یه انگیزه برای من به شخصه، چون خیلی ایشون رو دوس داشتم و دارم. خلاصه ساله ۹۳ همش چون ترمای آخر و اینا بودیم درس نمی خوندیم برا کنکور نخوندم و همینجوری رفتم سره جلسه و زبانم خوب بود زبانو زدم و چنتا گسسته و خلاصه رتبم شد ۵۰۰۰
حالا ازین به بعد رو داشته باشین، دوستا و همکلاسی‌های من همون ساله ۹۳ درسشونو تموم کردن و رفتن سربازی ولی من گفتم یه درس گذاشتم که نرم سربازی و میخواستم برا ارشد بخونم و همین کارم کردم. خیلی خوبم ارشد خوندم، یعنی حدود دو یا سه ماه!!! البته واقعن این خوب بود برای من شاید خیلی از شما بگین کمه دو یا سه ماه، اما برای من از سرم زیادی بودHuh
هیچی دیگه کنکورو جدی گرفتم و با چنتا از دوستام کتاب عوض می کردیم و برنامه می چیدم و جلو می رفتیم. ولی من با این تصور که زبانم خوبه و مدیریت هم مهم نیست زیاد این دوتا درس رو ول کردم و تمرکزم رو گذاشتم روی درسای دیگه، شاید در نگاه اول اینکار خوب باشه و همه همین کار رو بکنن ولی من نتیجه نگرفتم ازش، یهو کنکور ۹۴ رو خیلی خیلی آسون دادن، البته به نظرم آسون بود و خلاصه ترازا رفت بالا و با اینکه درصدام به نظرم خوب بود ولی رتبم شد ۵۰۰
هیچی دیگه،‌نا امید شدیم رفت. درسمم تموم شده بود، دوستام یه سال خدمت بودن و من هنوز دفترچه سربازی رو نفرستاده بودم و به این امید که کنکور قبول میشم نفرستاده بودم. هرجوری شد دفترچه رو فرستادم و پیشه خودم گفتم اشکال نداره بهمن کنکور میدم دوباره البته سه باره بعدش اسفند میرم سربازی ( برج طلاییBig Grin) . تو شوکه کنکور و سربازی بودم که یهو سازمان سنجش اعلام کرد که کنکور در اردیبهشت برگزار میشه HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh.
به معنای واقعی نابود شدم با این خبر، تقریبا همه چیزو از دست داده بودم،‌سربازی،‌کنکور، ارشد، کارشناسی، شغل، پول ، کار‍‍!!!! خیلی شرایط پیچیده ای بود. این شرایطو داشته باشین تا ادامه شو بگم.
من که تازه هیچ راهه برگشتی نداشتم مجبور شدم دیر دفترچمو بفرستم تا اردیبهشت ۹۵ کنکور بدم و بعدش برم سربازی. می خواستم کنکورو بخونم از تابستون ولی حسش نبود! از پاییز ولی حسش نبود ینی همش می گفتم وقت هست بابا،‌اوووووووووووووو تا اردیبهشت!! اما جدن می‌خواستم از زمستون شروع کنم، یعنی مثلن از دی ماه شروع کنم و شروع هم کردم یعنی مثلن روزی یه صفحه از یه کتابBig Grin تا اینکه ۲۳ دی ماه ۱۳۹۴، یه اتفاق بد افتاد و تصادف شدیدی کردم و ۱۵ روز رو در بیمارستان بستری شدم و تا اواخر اسفند هم همش خونه بودم یعنی دو ماه! دسته راستم شکسته بود نمی تونستم چیزی بنویسم و وقتی هم می خواستم بخونم واقعن اذیت می شدم و خلاصه اندر احوالات اینجانب،‌ این اتفاق ناگوار هم اضافه کنید. نوروز یکم حالم بهتر شد ولی دیگه نوروز بود عاااااا کی حوصله ی درس خوندن داره. من که نمی خواستم رتبه ی تک رقمی بشم یا همچین چیزی . فقط می خواستم یه دانشگاهی قبول شم که نرم سربازی.
خلاصه برای همین هم از ۱۵ فروردین ۹۵ درست یک ماه مونده به کنکور شروع کردم به درس خوندن با روزی تقریبا ۶ ساعت. ۱۰ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۷ و ۲۲ تا ۱۲ شب. البته چ درس خوندنی!!!! همش یا جلو یخچال بودم، یا جلو تی وی!! اینم بگم که موقه‌ی درس خوندن حتی تماشای سریالی مثله جومونگ به اندازه گیم عاف ترونز لذت بخش خواهد بود. دیدم که می گم!!!! از یه طرف هم هنوز نمی تونستم با دستم خوب بنویسم برا همین از درسای حفظی مثله مدیریت، نرم افزار، هوش شروع کردم و بعدش رفتم سراغه بقیه درسا و به ترتیب دفترچه یعنی اول گسسته بعد ساختمان و بعد طراحی و .... .
الان که فک می کنم درسته همش یه ماه درس خوندم ولی واقعن خیلی خیلی زیاد بود برای من. خیلی هاتون میدونم مثله منین، نمی‌تونین زیاد درس بخونین و به جای نتیجه گرفتن نتیجه عکس میده!! من این عادتو داشتم از ابتدایی تا کارشناسی که کم می خوندم ولی سریع می خوندم مثلن من تا یه کتاب رو دو سه بار نخونم اصلن نمی تونم درکش کنم. البته همه این دو سه بار رو تو یک روز یا نیم روز می خونم ینی سریع!!!
همینطور که گفتم اول درسای حفظی رو یه دور خوندم تا یه دیدی ازش داشته باشم بعد رفتم سراغه بقیه درسا، اون درسارو خیلی خوب خوندم که دیگه نیازی نباشه دوباره مرور کنم،‌ینی اول درسنامه و تست، بعد تست، بعد درسنامه برای هر درس. بعده این دوباره رفتم سراغه درس حفظیا هرچند وقتم داشت تموم میشد و همش ناراحت بودم ازینکه چرا زود تر از اینا شروع نکردم. دیگه انقد وقت کم آوردم که نرسیدم مدیریت بخونم که یهو یه اتفاق خوب افتاد و اونم این بود که کنکور آی تی که قبلا صبح برگزار می شد این دفعه افتاد بعد از ظهر و من صبح پنجشنبه کنکور نشستم مدیریت خوندم که چون دیگه خسته شده بودم ساعت ۱۱ زدم بیرون با دوستم و تا موقه ی کنکور هیچ درسی نخوندم و هیچ کاری نکردم.
اینم بگم قبله اینکه برم سره جلسه به این فک می کردم که قبول نمیشم چون هیچی نخونده بودم و کلی اتفاق برام پیش اومده بود و خلاصه تقریبا تسلیم شده بودم. و اتفاقن همین طرزه فکر هم کمکم کرد که دیگه استرس نداشته باشم و وقتی رفتم سره جلسه تا اینکه سوالا رو بیارنو اینا کلی خندیدیم با دوستم که رتبه ی ۱۲۱ شد و جلسه رو شلوغ کرده بودیم و تنها چیزی که مهم نبود برامون کنکور بود. تا اینکه سوالارو آوردن،‌ اولش طبیعیه که استرس داشته باشی ولی ...
ولی در این لحظه می خوام شمارو با درس قدرتمندی مثله زبان آشنا کنم. ازتون خواهشم می کنم،‌التماس می کنم، استدعا دارم زبان رو بیخیال نشین!!!! عرض کردم که کنکور قبل من اصلن زبان نخوندم و نتیجه نگرفتم ولی امسال من روزی یه ساعت زبان می خوندم از روی سایت memrise.com و خیلی خیلی کمکم کرد. چرا که وقتی رفتم سره جلسه همه‌ی لغات برام آشنا بود و سوالای زبانم برام آسون بود هرچند که امسال به نظرم سخت بود زبانش!! و وقتی شروع کردم به زبان جواب دادن و دیدم زبان بلدم جواب بدم و داره کم کم پاسخنامم پر میشه اون یه ذره استرس هم که داشتم ریخت! نمی دونم متوجه شدین چی می گم یا نه!! به هر حال بازم تاکید می کنم زبان رو بیخیال نشین!
همه اینارو نگفتم که بگم با کم درس خوندن آدم بیشتر موفق میشه، نه دقیقن برعکس،‌من اگه دوباره کنکور بدم بهتون قول میدم از تابستون شروع خواهم کرد که دیگه هیچ استرسی نداشته باشم. من منظورم از این حرفا این بود که خودتون رو باور داشته باشین حتی تا لحظه‌ی آخر !!
احساس می کنم دیگه زیادی خستتون کردم، چیزی رو فراموش کردم ازم بپرسین یا ایمیل بدین یا پیام بدین .
مستقیم میرم سراغ منابع:

زبان:

کتاب پارسه خوبه. لغتاش رو بخونین، کتاب ۵۰۴ خوبه لغتاش رو با ترجمه و جملات اصلی بخونین. از سایت memrise.com غافل نشین. به شخصه خودم ۲۰۱۶ لغت از کنکور سالاهای قبل گلچین کرده بودم که شما می تونین در قسمت پست های ارسالی بنده لینک اونها رو ببینین.
گسسته:
گسسته درس شیرین و دوسداشتنیه، ولی اکثرن نمی خونن، به نظرم سطحه سوالات گسسته زیاد سخت نیست و شما حتمن بخونینش و تستاشو خواهید زد، من خودم به شخصه حذفش کرده بودم فقط فصل اول ینی فصل منطق رو از رو کتاب پارسه خوندم. برای گسسته دبیرستان یادمه یه کتاب داشتم از انتشارات فار که خیلی خوب بود. دیگه الان خبر ندارم چ منبعی خوب هست. ولی اگه قرار باشه کنکور بدم حتمن گسسته رو می‌خونم چون خیلی خیلی خیلی خیلی به درد درسای دیگه هم می خوره و می تونه درصد مشترکتون رو بالا ببره.
ساختمان داده ها و طراحی الگوریتم:
من کتاب CLRS رو داشتم ولی نخوندم البته برای کنکور قبل خوندم و دوران کارشناسی هم خوندم، به نظرم تمریناش خوب بود. ولی من برای این دو درس پیشنهاد می کنم به این ترتیب بخونید: طراحی الگوریتم مدرسان، ساختمان داده مدرسان، بانک سوالات یوسفی که چاپ اولش بود امسال و در آخر هم ۶۰۰ مسئله قدسی که اگه این دوتای آخر رو همیشه بخونید و همواره بخونید طراحی و ساختمان ۲۰۰ نزنید ۱۰۰ می زنید روهم!!!
شبکه:
تنن بام دو جلدشو داشتم، و چون خودم به شبکه زیاد علاقه دارم هردوتار رو خوندم البته برای پارسال، امسال وقت نداشتم ولی اگه داشتم می خوندم دوباره، لایه فیزیکی رو بیخیال بشین. کتاب پارسه رو بعد از مدرسان بخونین. مدرسان توضیحش بیشتر بود ولی پارسه بهتر بود. کراس هم ندیدم ولی میگن خوبه
نرم افزار:
درسیه که سر و تهش معلوم نیست، مرجع که پرسمن بود رو داشتم ولی نرسیدم بخونم ولی خب اگه وقت دارین شما بخونین چون برای آینده هم بدردتون می خوره. یه دور مقسمی بخونین و بعدش مدرسان. اگه طراحا اذیت نکنن و سوالای عجیب و غریب نیارن ۶ تا رو میزنین. مثلن امسال هیچ سناریو نرم افزاری نداده بودن و میشد نرم افزار رو ۴ یا ۵ تا زد با این دوتا کتاب.
سیستم عامل:
شیرینه خیلی شیرینه!! از دستش ندین به نظرم ازون درساییه که باید روش سرمایه گذاری کنید. من هم پارسه رو خوندم هم مدرسان و هم مقسمی. ولی خب همه می دونن پارسه بهتره. از مقسمی حتمن شروع کنید. هرچن من کلی کتاب داشتم برای سیستم و نرسیدم بخونم. مثلن استالینگز که به نظرم کتاب کاملی بود.
هوش مصنوعی:
من هیچی از هوش نمیدونستم. واقعن می گم !!! اصلن نمی‌دونستم در مورده چی هست. ولی کتاب راهیان ارشد خیلی خیلی خیلی کمکم کرد. هرچند تستهای کمی داره، غلط املایی زیادی داره و حتی اشتباهات زیادی در پاسخ دهی به تستا . ولی خب برای کسانی که از هوش هیچی نمی‌دونن مثله من خیلی خوبه! امیدوارم در چاپ جدید اشکالاشو برطرف کنن. هوش ازون دسته از درساس که طراحا خیلی دستشون برای طرح سوال باز نیست و همیشه یه سری سوال روتین و مشخص میدن یعنی چیزی برای سورپرایز کردن ندارن مگه اینکه مثله امسال یهو از فصلای آخر سوالای زیادی بدن. به هر حال نباید بیخیال هوش بشین و می تونید روش سرمایه گذاری کنید.
پایگاه:
رانکوهی خیلی خوبه!! خیلی کامله و هرکی بتونه بخونه ۶ تا رو میزنه. البته اگه بتونید بخونید چون هم سنگینه متنش هم سنگینه کتابش!!! ولی به نظرم یه مقسمی و یه مدرسان کافیه برای پایگاه.
مدیریت:
فقط رابینز و فقط رابینز!!!! ینی واقعن همش از رابینز سوال میدن عااااا. من که ترجمه اعرابی رو داشتم خوب بود و همه سوالارو دیده بودم تو کتاب. البته از منابع دیگه خبری ندارم.
معماری:
نخوندم ولی اگه کنکور بدم و وقت داشتم حتمن می خوندم و میزدم تستشو.
وای خدا خسته شدم!! یه کلام ختم کلام بگم :
برای کسانی که زیاد درسارو بلد نیستن و نیاز داره یاد بگیرن از مقسمی شروع کنن
برای کسانی که تست زیاد می خوان از مدرسان شروع کنن
برای کسانی که درسنامه ی خوبی می خوان پارسه
و برای کسانی که فقط نکته‌وار درس می خونن پوران.
درصدهام:
زبان ۵۴
مشترک ۲۷
مدیریت ۴۰
تخصصی ۵۳
برای هممون آرزوی موفقیت بکنیم.HeartHeartHeart
یه نکته که نباید فراموش می کردم:
مانشت ایشالا همیشه پایدار باشی، خیلی خیلی به من و امثال من کمک کردی، دمه همتون گرم!!!

لینک کارنامه نهایی:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


لینک تلگرام برا اونایی که سوال دارن:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

Full of nothing but me!
۱۶
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Skyrim , MajidNasiri , Ms. Saba , سمیه ۴۰۷۱ , ele , d_felfelak , lmc.ahmad , narges.h91 , delete4all , Happiness.72 , admin , Sector , sarasadeghi , NTZ , risenhope , alirezaei , پرهوده , mmdsharifi , - rasool - , tara222 , Hopegod , behnazmahrokh
ارسال:
۰۹ تیر ۱۳۹۵, ۱۱:۳۳ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۵۰ آی تی گرایش اول و ۱۲۷ گرایش دوم
تبریک بابت رتبه.
فکر کنم از افطار داری تایپ میکنی SmileSmile خدا قوت Wink

سرشارم از خیال ولی این کفاف نیست
در شعرِ من حقیقت یک ماجرا کم است ...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۹ تیر ۱۳۹۵, ۱۱:۳۹ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۵۰ آی تی گرایش اول و ۱۲۷ گرایش دوم
(۰۹ تیر ۱۳۹۵ ۱۱:۳۳ ب.ظ)reza.kh نوشته شده توسط:  تبریک بابت رتبه.
فکر کنم از افطار داری تایپ میکنی SmileSmile خدا قوت Wink

واهاههاهاهاههاههاهاهاBig GrinBig Grin!!! نه دستم خوب شده دیگه همش ۵ دیقه بودTongueTongue

Full of nothing but me!
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Skyrim
ارسال:
۱۰ تیر ۱۳۹۵, ۰۹:۲۵ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۲۵ ق.ظ، توسط zahra.gh.)
مصاحبه با رتبه ۵۰ آی تی گرایش اول و ۱۲۷ گرایش دوم
عالی بود مصاحبتون
کلی روحیه گرفتم
تبریکات خیلی خیلی ویژه...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mmirzay
ارسال:
۱۰ تیر ۱۳۹۵, ۱۰:۳۰ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۵۰ آی تی گرایش اول و ۱۲۷ گرایش دوم
خیلی تبریک میگم
مصاحبه تون هم خاص شده ولی واسه من خیلی موثر بود
مرسی از انرژی مثبتتون
شاهد موفقیت های بیشتری از شما باشیم
پایدار باشین....
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mmirzay
ارسال:
۱۰ تیر ۱۳۹۵, ۱۲:۲۹ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۵۰ آی تی گرایش اول و ۱۲۷ گرایش دوم
نظرتون راجع به سیستم عامل مدرسان چیه؟
میشه مزایا و معایبشو بگین و یه مقایسه ای بین این و مال پارسه داشته باشین؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۰ تیر ۱۳۹۵, ۱۲:۴۷ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۵۰ آی تی گرایش اول و ۱۲۷ گرایش دوم
سلام
خسته نباشین واقعا ...چقد حرف داشتین خدا قوت TongueTongueBig GrinBig Grin
مصاحبه من چقد مختصر مفید بود حالا که مقایسه میکنم AngelTongue

سرنوشت توسط کفش هایی که پوشیده ایم رقم نمیخورد...بلکه به قدم هایی که بر میداریم وابسته است.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mmirzay
ارسال:
۱۰ تیر ۱۳۹۵, ۱۲:۴۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ۱۲:۵۶ ب.ظ، توسط mmirzay.)
RE: مصاحبه با رتبه ۵۰ آی تی گرایش اول و ۱۲۷ گرایش دوم
(۱۰ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۲۵ ق.ظ)zahra.gh نوشته شده توسط:  عالی بود مصاحبتون
کلی روحیه گرفتم
تبریکات خیلی خیلی ویژه...

مرسی لطف دارین،‌ایشلا که موفق باشین و روحیتون همیشه خوب باشه

(۱۰ تیر ۱۳۹۵ ۱۰:۳۰ ق.ظ)سمیه ۴۰۷۱ نوشته شده توسط:  خیلی تبریک میگم
مصاحبه تون هم خاص شده ولی واسه من خیلی موثر بود
مرسی از انرژی مثبتتون
شاهد موفقیت های بیشتری از شما باشیم
پایدار باشین....
لطف دارین شما همیشه به من
براتون از ته دل بهترینارو آرزو می کنم چون میدونم لیاقتشو دارین

(۱۰ تیر ۱۳۹۵ ۱۲:۴۷ ب.ظ)shirin0101 نوشته شده توسط:  سلام
خسته نباشین واقعا ...چقد حرف داشتین خدا قوت TongueTongueBig GrinBig Grin
مصاحبه من چقد مختصر مفید بود حالا که مقایسه میکنم AngelTongue

خدا قوت به شما هم، مرسی از مصاحبتون، خسته نباشین،‌ ایشلا علم و صنعت موفق باشین

Full of nothing but me!
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: zahra.gh , سمیه ۴۰۷۱
ارسال:
۱۰ تیر ۱۳۹۵, ۰۴:۲۶ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۵۰ آی تی گرایش اول و ۱۲۷ گرایش دوم
(۱۰ تیر ۱۳۹۵ ۱۲:۲۹ ب.ظ)d_felfelak نوشته شده توسط:  نظرتون راجع به سیستم عامل مدرسان چیه؟
میشه مزایا و معایبشو بگین و یه مقایسه ای بین این و مال پارسه داشته باشین؟

اصن قابل مقایسه نیستن به نظرم
در کل مدرسان خوبه ینی کتاباشو دوس دارم چون مرتبه ولی خب کامل نیست!! منظورم از کامل نیست یعنی واضح نیست، ینی برای سیستم عامل الکی مانور میده رو بحثایی که مهم نیست از یه طرف هم یه بحثایی رو خیلی ساده گذشته ازش. تنها خوبی که داره که تستش زیاده، البته تو بحثایی هم خیلی خوب توضیح داده بود، مثلن امسال با مدرسان خیلی خوب میشد هم سیستم عامل آی تی و هم سیستم عامل کامپیوتر رو جواب داد. در کل به نظرم اول مقسمی و مدرسان رو بخونید و برای تکمیل کردنش پارسه بخونین. اگه هم وقت داشتین اول از همه ی اینا استالینگز بخونین

Full of nothing but me!
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: d_felfelak
ارسال: #۱۰
۱۰ تیر ۱۳۹۵, ۰۵:۰۱ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ۰۵:۱۳ ب.ظ، توسط d_felfelak.)
RE: مصاحبه با رتبه ۵۰ آی تی گرایش اول و ۱۲۷ گرایش دوم
(۱۰ تیر ۱۳۹۵ ۰۴:۲۶ ب.ظ)mmirzay نوشته شده توسط:  
(10 تیر ۱۳۹۵ ۱۲:۲۹ ب.ظ)d_felfelak نوشته شده توسط:  نظرتون راجع به سیستم عامل مدرسان چیه؟
میشه مزایا و معایبشو بگین و یه مقایسه ای بین این و مال پارسه داشته باشین؟

اصن قابل مقایسه نیستن به نظرم
در کل مدرسان خوبه ینی کتاباشو دوس دارم چون مرتبه ولی خب کامل نیست!! منظورم از کامل نیست یعنی واضح نیست، ینی برای سیستم عامل الکی مانور میده رو بحثایی که مهم نیست از یه طرف هم یه بحثایی رو خیلی ساده گذشته ازش. تنها خوبی که داره که تستش زیاده، البته تو بحثایی هم خیلی خوب توضیح داده بود، مثلن امسال با مدرسان خیلی خوب میشد هم سیستم عامل آی تی و هم سیستم عامل کامپیوتر رو جواب داد. در کل به نظرم اول مقسمی و مدرسان رو بخونید و برای تکمیل کردنش پارسه بخونین. اگه هم وقت داشتین اول از همه ی اینا استالینگز بخونین

چرا بنظرتون قابل مقایسه نیستن?
مدرسان تست تالیفی زیاد داره?
با دوکتاب حجیم برای یه درس خوندن ممکنه به مشکل بربخورم ?و نهایتا روی هیچکدوم مسلط نباشم
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۱
۱۰ تیر ۱۳۹۵, ۱۰:۳۴ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ۱۰:۳۶ ب.ظ، توسط mmirzay.)
RE: مصاحبه با رتبه ۵۰ آی تی گرایش اول و ۱۲۷ گرایش دوم
(۱۰ تیر ۱۳۹۵ ۰۵:۰۱ ب.ظ)d_felfelak نوشته شده توسط:  
(10 تیر ۱۳۹۵ ۰۴:۲۶ ب.ظ)mmirzay نوشته شده توسط:  
(10 تیر ۱۳۹۵ ۱۲:۲۹ ب.ظ)d_felfelak نوشته شده توسط:  نظرتون راجع به سیستم عامل مدرسان چیه؟
میشه مزایا و معایبشو بگین و یه مقایسه ای بین این و مال پارسه داشته باشین؟

اصن قابل مقایسه نیستن به نظرم
در کل مدرسان خوبه ینی کتاباشو دوس دارم چون مرتبه ولی خب کامل نیست!! منظورم از کامل نیست یعنی واضح نیست، ینی برای سیستم عامل الکی مانور میده رو بحثایی که مهم نیست از یه طرف هم یه بحثایی رو خیلی ساده گذشته ازش. تنها خوبی که داره که تستش زیاده، البته تو بحثایی هم خیلی خوب توضیح داده بود، مثلن امسال با مدرسان خیلی خوب میشد هم سیستم عامل آی تی و هم سیستم عامل کامپیوتر رو جواب داد. در کل به نظرم اول مقسمی و مدرسان رو بخونید و برای تکمیل کردنش پارسه بخونین. اگه هم وقت داشتین اول از همه ی اینا استالینگز بخونین

چرا بنظرتون قابل مقایسه نیستن?
مدرسان تست تالیفی زیاد داره?
با دوکتاب حجیم برای یه درس خوندن ممکنه به مشکل بربخورم ?و نهایتا روی هیچکدوم مسلط نباشم
نمی دونم دیگه بیشتر ازین چی بگم!! من خودم کتابای حجیم رو خلاصه می کردم سخت نبود برام، پس اگه شما می تونی خلاصه کنی و وقت داری اول استالینگز بعد مقسمی بعد مدرسان و بعد پارسه
اگه نداری همون مقسمی با پارسه بخونید
اگه خیلی خیلی وقت نداری همون پارسه بخون کافیه

(۱۰ تیر ۱۳۹۵ ۰۵:۲۹ ب.ظ)s.eskandari.92 نوشته شده توسط:  سلااااااام دوست عزیز
چاونی کاکم؟
تبریک میگم و کلی انرژی گرفتم
فدای همه بچه هااااااااای کورد


Big GrinBig GrinBig GrinHeartHeartHeartHeartHeart
مرسی دوسته خوبم!! من خوبم تو چونی؟؟؟؟!!Big GrinBig GrinBig Grin
فدای خودت ایشلا همیشه اینجوری پر انرژی باشیHeartHeart

Full of nothing but me!
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: d_felfelak , Sector
ارسال: #۱۲
۱۱ تیر ۱۳۹۵, ۰۱:۱۶ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۵۰ آی تی گرایش اول و ۱۲۷ گرایش دوم
تبریک!
چه درصد هایی رو که زدین؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۳
۱۱ تیر ۱۳۹۵, ۰۲:۵۴ ق.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۵۰ آی تی گرایش اول و ۱۲۷ گرایش دوم
(۱۱ تیر ۱۳۹۵ ۰۱:۱۶ ق.ظ).:BSD:. نوشته شده توسط:  تبریک!
چه درصد هایی رو که زدین؟

معلومه حوصله نداشتی تا آخر مصاحبه رو بخونیBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
آخره مصاحبه درصدامو نوشتمCool

Full of nothing but me!
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Sector
ارسال: #۱۴
۱۲ تیر ۱۳۹۵, ۰۶:۵۳ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۵۰ آی تی گرایش اول و ۱۲۷ گرایش دوم
واقعاااااااا خسته نباشید میگم ارادت فوق اعاده بوده
موفق باشی همیشه Smile
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mmirzay
ارسال: #۱۵
۱۲ تیر ۱۳۹۵, ۰۹:۵۵ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۵۰ آی تی گرایش اول و ۱۲۷ گرایش دوم
ممنون ازوقتی که گذاشتید انشالا موفق باشید
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mmirzay


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  منابع درسی اول دبیرستان azaaadeh457 ۱ ۱,۰۲۸ ۰۴ دى ۱۴۰۱ ۱۰:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت Rehe1994 ۵ ۶,۲۶۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: arashi300
  کمک فوری برای مصاحبه استخدامی رشته هنراموزی کامپیوتر hamide.m ۳ ۳,۹۳۵ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  مصاحبه امیرکبیر و علم و صنعت farzin_null ۰ ۲,۲۸۳ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: farzin_null
  انتخاب رشته و مصاحبه دکترا هوش مصنوعی۱۴۰۰ ۱neda ۴ ۳,۵۱۱ ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: cpt.mazi
  درخواست ارائه تکمیل ظرفیت دکتری نیمسال دوم دانشگاه ازاد alireza6660 ۱ ۳,۸۸۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
  حل تمرین شدن و مصاحبه دکتری siiib70 ۱ ۳,۲۱۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
  مرخصی در ترم اول و سپس انصراف MSZ ۱۷ ۳۹,۴۱۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۰۱:۵۷ ق.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
Smile مصاحبه با رتبه ۱۹ امنیت و شبکه pouya47 ۲۴ ۲۲,۲۷۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: saharitst
  مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی Happiness.72 ۹۸ ۱۰۸,۳۴۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: Ali001100

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close