زمان کنونی: ۰۳ تیر ۱۴۰۵, ۱۰:۰۰ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن میتوانید عضو شوید. گزینههای شما (ورود — ثبت نام)
سلام دوستان
من در الگوریتم رتبم ۲۰۶ و در نرم رتبم ۲۵۸ شده
به نظرتون نرم شبانه یکی از دانشگاه های تهران قبول میشم؟
الگوریتم و محاسبات شبانه تهران رو چطور؟
لطفا راهنماییم کنین خیلی استرس دارم!