زمان کنونی: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۱۲:۳۱ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

لغو ازمون های IELTS اردیبهشت ۹۱

ارسال:
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۱۱:۳۳ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ۰۷:۴۳ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
لغو ازمون های IELTS اردیبهشت ۹۱
لغو ۲ آزمون دیگر ‌آیلتس برای داوطلبان یک موسسه/ اعلام جدیدترین تصمیمات

سازمان سنجش جدیدترین تصمیم برای داوطلبان آزمون آیلتس را که پیش از این به دلیل کارشکنی انگلستان، لغو شده بود اعلام کرد بر اساس آن داوطلبان آزمون های اردیبهشت ماه باید یا مرکز آزمون خود را تغییر دهند و یا در انتظار برگزاری آزمون از سوی موسسه مذکور باقی بمانند.
به گزارش خبرنگار مهر، سازمان سنجش آموزش کشور در این اطلاعیه یادآور شده است: به علت ادامه وجود برخی مشکلات فنی، آزمون‌های آیلتس موسسه ایران آیلتس در روزهای پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه (۱۰/May/2012) و شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه (۱۲/May/2012) برگزار نخواهد شد.

اطلاعات در مورد برگزاری آزمون‌های بعدی موسسه ایران آیلتس از طریق سایت آیلتس و همچنین سایت سازمان سنجش آموزش کشور داده خواهد شد. در این ارتباط داوطلبان می توانند به اطلاعیه موسسه IH در
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
مراجعه کنند.

به گزارش مهر، مرکز آیلتس در انگلستان در سایت خود اعلام کرده است: مرکز بین المللی لندن (IH) برای حل مشکل فنی پیش آمده که منجر به تعلیق در تحویل تستها و سئوالات مربوط به آزمون آیلتس در ایران شده است، سعی دارد با همکاری وزارت خزانه داری این مشکل را حل کند. ما در حال پیشرفت در این موضوع هستیم و امیدواریم آزمون آیلتس در آینده نزدیک به صورت بلند مدت و با ثبات دوباره از سر گرفته شود. همچنین این مرکز از داوطلبان خواسته است که در این رابطه اقدام به ارسال نامه های الکترونیک و انجام تماس تلفنی نکنند، چرا که این مرکز تمام اطلاعات جدید مربوط به این موضوع را در سایت خود به روز رسانی می کند.

سازمان سنجش آموزش کشور برای حل مشکل داوطلبانی که آزمون آنها در تاریخ های ۲۱ و ۲۳ اردیبهشت ماه لغو شده است، سه پیشنهاد ارائه داده است و داوطلبان می‌توانند یکی از این موارد را انتخاب کنند.

امکان تغییر تاریخ و مرکز آزمون

داوطلبانی که تمایل به تغییر تاریخ و مرکز آزمون جهت شرکت در آزمون‌های دانشگاه آزاد اسلامی را دارند، لازم است این به ترتیب اقدام کنند. داوطلبان متقاضی آزمون‌های ۱۲ و ۲۶ می سال ۲۰۱۲ لازم است در پروفایل خود نسبت به تغییر تاریخ و مرکز آزمون خود اقدام کنند.

در این رابطه داوطلبانی که تمایل به شرکت در آزمون ۱۲ می ۲۰۱۲ دانشگاه آزاد اسلامی را دارند لازم است حداکثر تا پایان روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۱ و داوطلبانی که تمایل به شرکت در آزمون ۲۶ می ۲۰۱۲ مرکز آزمون آیلتس دانشگاه آزاد اسلامی را دارند، لازم است حداکثر تا پایان روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۹۱ نسبت به تغییر تاریخ و مرکز آزمون خود کنند.

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت آخرین فرصت تغییر مرکز آزمون برای داوطلبان

ضمناً داوطلبانی که متقاضی آزمون ۱۲ می ۲۰۱۲ هستند باید پس از تغییر تاریخ و مرکز آزمون خود در پروفایل، با در دست داشتن ۲ قطعه عکس ۴*۶ جدید با زمینه سفید و بدون عینک، تصویر کارت ملی و یا گذرنامه و در صورتی ‌که قبلاً در آزمون آیلتس شرکت کرده‌اند، یک نسخه از TRF آزمون قبلی، برای دریافت معرفی‌نامه حداکثر تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۱ به مرکز آزمون‌های بین‌المللی سازمان سنجش آموزش کشور واقع در خیابان کریم‌خان زند مراجعه کنند. زمان مراجعه داوطلبان متقاضی آزمون ۲۶ می ۲۰۱۲ متعاقباً اعلام خواهد شد.

لزوم تغییر مرکز آزمون برای داوطلبان آزمون‌ ماه‌های June و یا July دانشگاه آزاد اسلامی

همچنین بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که متقاضی آزمون‌های ماه‌های June و یا July دانشگاه آزاد اسلامی هستند لازم است در پروفایل خود نسبت به تغییر تاریخ و مرکز آزمون خود اقدام کنند و اطلاعات لازم در مورد آزمون این متقاضیان متعاقباً اعلام خواهد شد.

کلیه داوطلبانی که به ترتیب اعلام شده تمایل خود را به شرکت در آزمون‌های آیلتس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کنند، داوطلب آزمون در مرکز مذکور تلقی و شهریه پرداختی آنان فقط جهت شرکت در آزمون آیلتس به دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت خواهد شد.

برگزاری آزمون جبرانی از سوی موسسه IH در صورت رفع مشکلات

همچنین با توجه به اینکه موسسه IH در صورت رفع مشکلات در ایران از طریق موسسه ایران آیلتس در ماه June و July جهت داوطلبانی که آزمون آنان لغو شده، آزمون جبرانی برگزار خواهد کرد، لذا داوطلبانی که تمایل دارند در آزمون موسسه مذکور در ماه‌های ذکر شده (که تاریخ دقیق آن هفته آینده اعلام خواهد شد) شرکت کنند، لازم است تا اعلام تاریخ دقیق آزمون‌ها منتظر باشند.

امکان اعلام انصراف از شرکت در آزمون و درخواست استرداد وجه ثبت نام

همچنین داوطلبان می توانند اعلام انصراف از شرکت در آزمون و درخواست استرداد وجه ثبت‌نام کنند. در این صورت لازم است از طریق پروفایل خود نسبت به درخواست استرداد وجه ثبت‌نام اقدام کنند و این سازمان ترتیبی اتخاذ خواهد کرد تا در اسرع وقت شهریه‌های پرداختی به طور کامل به حساب اعلام شده توسط داوطلبان واریز شود.

به گزارش مهر، موسسه ایران آیلتس یکی از سه مرکز برگزار کننده آزمون آیلتس در ایران، آزمون خود را در روزهای ۲۴ و ۲۶ فروردین ماه ۹۱ لغو کرد و لغو این آزمون را ناشی از مشکلات ایجاد شده برای این موسسه جهت انجام امور آزمون آیلتس در کشور انگلستان عنوان کرد. در حال حاضر آزمون های اردیبهشت ماه این موسسه نیز لغو شده است.

دکتر محمدحسین سرورالدین رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگوی خود با مهر ضمن تقبیح حرکت مرکز مجری آیلتس در انگلستان در ارائه نکردن سئوالات آزمون آیلتس به یکی از مراکز مجری در ایران یادآور شده بود که این موضوع به دلیل مشکلات مالی مجری آیلتس در ایران با مرکز آیلتس در انگلیس بوجود آمده است.

خبرگزاری مهر
۱۸/۰۲/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: maedeh , firouzi.s
ارسال:
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۳:۲۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۳:۲۷ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
آزمون آیلتس بازهم لغو شد/ اعلام انصراف و درخواست استرداد وجه
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد به دلیل ادامه مشکلات برگزاری آزمون IELTS از سوی موسسه ایران آیلتس، آزمون روز شنبه ۳۰ اردیبهشت این موسسه بازهم لغو شد و داوطلبان می توانند از گزینه های جایگزین استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام سازمان سنجش، به علت ادامه وجود برخی مشکلات فنی، آزمون‌های آیلتس موسسه ایران آیلتس در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۱ مقارن با ۱۹ May برگزار نخواهد شد.

اطلاعات در مورد برگزاری آزمون‌ بعدی موسسه مذکور از طریق سایت آیلتس و همچنین سایت سازمان سنجش آموزش کشور داده خواهد شد. در این ارتباط داوطلبان می توانند به اطلاعیه موسسه IH در
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
توجه کنند.

داوطلبانی که آزمون آنان در روز ۳۰ اردیبهشت ماه لغو شده می توانند یکی از موارد زیر را انتخاب کنند.

۱- تغییر تاریخ و مرکز آزمون: داوطلبانی که تمایل به تغییر تاریخ و مرکز آزمون جهت شرکت در آزمون‌های دانشگاه آزاد اسلامی را دارند، لازم است در پروفایل خود نسبت به تغییر تاریخ و مرکز آزمون خود اقدام کنند. اطلاعات لازم در مورد آزمون این متقاضیان متعاقباً اعلام خواهد شد.

کلیه داوطلبانی که به این ترتیب تمایل خود را به شرکت در آزمون‌های آیلتس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کنند، داوطلب آزمون در مرکز مذکور تلقی و شهریه پرداختی آنان فقط جهت شرکت در آزمون آیلتس به دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت خواهد شد.

۲- انتظار برای آزمون جبرانی: با توجه به اینکه موسسه IH در لندن اعلام کرده که احتمالاً اولین آزمون جبرانی در ۳۰ Jun سال ۲۰۱۲ برگزار خواهد کرد، لذا داوطلبانی که تمایل دارند در آزمون موسسه مذکور در تاریخ فوق یا تاریخ‌های بعدی (که متعاقباً اعلام خواهد شد) شرکت کنند، لازم است نسبت به تغییر تاریخ آزمون خود به تاریخ فوق اقدام و یا تا اعلام تاریخ دقیق آزمون‌ها منتظر باشند.

۳- اعلام انصراف از شرکت در آزمون و درخواست استرداد وجه ثبت‌نام: در این صورت لازم است از طریق پروفایل خود نسبت به درخواست استرداد وجه ثبت‌نام اقدام کنند و سازمان سنجش ترتیبی اتخاذ خواهد کرد تا در اسرع وقت شهریه‌های پرداختی به طور کامل به حساب اعلام شده توسط داوطلبان واریز شود.

خبرگزاری مهر
۲۵/۰۲/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۲۲ خرداد ۱۳۹۱, ۱۲:۵۸ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۵۹ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
رفع مشکل آزمون آیلتس در ایران/ ۳ موسسه دارای مجوز برگزاری آیلتس
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از جایگزین کردن یک موسسه جدید برای رفع مشکلات آزمون آیلتس در ایران خبر داد و گفت: در ۳سال گذشته سازمان سنجش با درگیر شدن در فرآیند آیلتس دچار اشتباه شده بود که این موضوع حل شد و دیگر موسسه "ایران آیلتس" نداریم.

دکتر محمدحسین سرورالدین در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح فرآیند برگزاری آزمون آیلتس و مشکلات پیش آمده بر سر راه برگزاری این آزمون در کشور، افزود: بحث آزمون آیلتس مستقیم ربطی به سازمان سنجش کشور نداشت و موسسات مربوطه از استرالیا، انگلستان و یا حتی دوبی مجوز خود را از سازمان آیلتس می گیرند.

۲ موسسه دارای مجوز برگزاری آیلتس

وی اضافه کرد: در حال حاضر در ایران دو موسسه "آیلتس تهران" و دانشگاه آزاد اسلامی مجوز برگزاری این آزمون را دارند که هم مجوز از آیلتس دارند و هم از سازمان سنجش. بر اساس قوانین ایران هر آزمون ملی و بین المللی که در کشور برگزار می شود باید از سازمان سنجش هم مجوز بگیرد.

سرورالدین اظهار داشت: پیش از این دانشگاه چابهار و بعد از آن دانشگاه امام رضا (ع) عهده دار این آزمون بودند که از آن انصراف دادند و فردی که مجری آزمون و هماهنگ کننده بود سه سال پیش این کار را برعهده گرفت. از طرف دیگر سازمان سنجش نمی تواند به فرد مجوز بدهد و تنها به موسسه مجوز می دهد.

وی گفت: متاسفانه سازمان سنجش در همان زمان در یک تصمیم اشتباه برای اینکه آزمون برگزار شود یک مجوز غیر رسمی به فرد هماهنگ کننده می دهد و خود سازمان سنجش مسئولیت برگزاری آزمون در موسسه "ایران آیلتس" را برعهده می گیرد و وقت و انرژی زیادی از سازمان سنجش نیز در این بخش مصرف می شود.

.....

فرایند رفع مشکل برگزاری آزمون توسط موسسه ایران آیلتس

وی با اشاره به فرآیندی که برای رفع مشکل موسسه "ایران آیلتس" در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: سازمان سنجش نباید هم مجری باشد و هم ناظر. به همین منظور ما موسسه ای جایگزین را در نظر گرفتیم. این موسسه از نظر سلامت کاری و مراجع مربوطه تایید شد و موسسه توانست از آیلتس کشور انگلستان هم مجوز لازم را دریافت کند.

یک موسسه جدید برای برگزاری آیلتس

سرورالدین اضافه کرد: موسسه آموزشی عصر دین و دانش جایگزین موسسه ایران آیلتس هستند و به عنوان سومین مرکز برگزاری آزمون آیلتس با نظارت سازمان سنجش از اول تیرماه ۹۱ ثبت نام کار خود را برای برگزاری آزمون آغاز می کند.

وی اظهار داشت: ما برای داوطلبان آزمون آیلتس سه راه در نظر گرفته بودیم که یا پول خود را پس بگیرند، یا در دو مرکز دیگر شرکت کنند و یا صبر کنند برای برگزاری از سوی یک موسسه دیگر. با توجه به اینکه پولی در اختیار سازمان سنجش از حق ثبت نام داوطلبان قرار ندارد، ما از بودجه سازمان سنجش پول داوطلبانی که مایل به پس گرفتن حق ثبت نام خود بودند، را پرداخت کردیم.

موسسه ایران آیلتس دیگر وجود ندارد

رئیس سازمان سنجش تاکید کرد: از این پس موسسه ایران آیلتس وجود ندارد و موسسه عصر دین و دانش به همراه دو موسسه دیگر آزمون آیلتس را در ایران برگزار می کنند و سازمان سنجش تنها بر برگزاری آزمون توسط این موسسات نظارت خواهد کرد.

خبرگزاری مهر
۲۱/۳/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: alirrrrrr , ف.ش


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  دانلود سوالات استعداد تحصیلی ازمون دکتری ۹۱ انرژی مثبت ۱۶ ۱۹,۷۲۲ ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۲ ق.ظ
آخرین ارسال: bijibuji
  کارنامه نهایی ازمون دکتری داخل سال ۱۳۹۲-گرایش معماری کامپیوتر انرژی مثبت ۱ ۴,۱۸۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۲۸ ق.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
  کارنامه نهایی ازمون دکتری داخل سال ۱۳۹۲-گرایش نرم افزار انرژی مثبت ۶ ۹,۴۷۷ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۲۷ ق.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
  بحث در مورد نتایج اولیه ازمون دکتری ۹۲ mkiani ۳۷ ۳۰,۴۰۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۱۹ ق.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
  ازمون های استخدامی فراگیر و امزش وپرورش شانی ۰ ۱,۷۹۵ ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ ۰۲:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: شانی
  ثبت نام آزمونهای آزمایشی مدرسان شریف،کنکور کارشناسی ارشد ،اردیبهشت ۹۶ modaresan sharif ۸۴ ۵۷,۷۹۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ۰۱:۱۴ ب.ظ
آخرین ارسال: mohamadreza025
  ازمون ها و جامعه آماری کدوم موسسه برا ارشد بهتره؟ Fzjn ۲ ۵,۱۲۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ۰۳:۵۷ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  منابع ازمون ارشد علوم کامپیوتر ۹۷ یه نفرn ۰ ۲,۰۵۱ ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ۰۴:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: یه نفرn
  بخش های مختلف ( آزمون IELTS) sanjeshmoshaveran ۰ ۱,۹۲۱ ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ۰۲:۲۵ ب.ظ
آخرین ارسال: sanjeshmoshaveran
Lightbulb مشاوره برای IELTS Self Study sh.yazdipour ۲ ۴,۳۵۷ ۰۵ تیر ۱۳۹۷ ۰۱:۵۹ ق.ظ
آخرین ارسال: Happiness.72

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close