نرم افزار دانشگاه امام حسین چطوره؟ برم مصاحبه؟
|
۲۶ تیر ۱۳۹۵, ۰۹:۱۵ ق.ظ
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ۱۱:۴۵ ق.ظ، توسط rostamiani.)
|
|
|
|
نرم افزار دانشگاه امام حسین چطوره؟ برم مصاحبه؟
سلام
اساتید دانشگاه امام حسین چطورن؟
اصلا نمی تونم با رتبه ۷۸۰ نرم می تونم امام حسین قبول بشم یا نه.نمی دونم ارزش داره پاشم برم تهران واسه مصاحبه؟
ارزششو داره از خراسان پاشم برم تهران برا ارشد یا تو مشهد برم شبانه یا غیر انتفاعی؟
Apply نمی خوام بکنم و از این نظر مشکلی ندارم ولی سطح علمی اگه خیلی بهتر باشه میرم.
راستی... چند برابر ضرفیت یعنی دقیقا چند برابر؟؟؟
|
|
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | |
|
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
| موضوع: |
نویسنده |
پاسخ: |
بازدید: |
آخرین ارسال |
| |
علوم کامپیوتر شریف یا نرم افزار تهران؟ |
۴L1R3Z4 |
۴۴ |
۴۴,۶۲۴ |
۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۸:۱۲ ب.ظ
آخرین ارسال: moeinbahari
|
| |
مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت |
Rehe1994 |
۵ |
۹,۴۳۱ |
۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: arashi300
|
| |
جزوه خلاصه نکات مهم فصول ابتدایی درس مهندسی نرم افزار |
Happiness.72 |
۱ |
۴,۹۴۳ |
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ۰۶:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: M o h m m @ d
|
| |
کمک فوری برای مصاحبه استخدامی رشته هنراموزی کامپیوتر |
hamide.m |
۳ |
۶,۲۷۳ |
۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
|
| |
مهندسی نرم افزار |
rh1995 |
۰ |
۲,۴۳۵ |
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۰۷:۰۹ ب.ظ
آخرین ارسال: rh1995
|
| |
مهندسی نرم افزار |
rh1995 |
۰ |
۲,۱۴۹ |
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۰۷:۰۸ ب.ظ
آخرین ارسال: rh1995
|
| |
۱۴۵ هوش، ۲ زبانشناسی رایانشی، برم شریف؟ |
trace4ward |
۷ |
۱۱,۰۸۱ |
۱۵ دى ۱۴۰۰ ۰۵:۰۸ ب.ظ
آخرین ارسال: Bp18449
|
| |
آزمون دکتری نرم افزار و الگوریتم ۱۴۰۰ |
Seyyedab |
۴۶ |
۳۷,۰۸۵ |
۰۹ مهر ۱۴۰۰ ۰۵:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: Seyyedab
|
| |
فیلم های مهندسی نرم افزار خلیلی فر |
osouly |
۰ |
۲,۹۹۵ |
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: osouly
|
| |
مصاحبه امیرکبیر و علم و صنعت |
farzin_null |
۰ |
۳,۶۱۹ |
۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: farzin_null
|