زمان کنونی: ۰۴ تیر ۱۴۰۵, ۰۸:۰۹ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

پیام نور امسال یا بخونم برای سال بعد

ارسال:
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴, ۱۲:۵۳ ق.ظ
پیام نور امسال یا بخونم برای سال بعد
دوستان من رتبه الگوریتمم ۶۹۵ و نرمم ۹۰۰ شده..به نظرتون برم غیر انتفاعی یا اینکه ارزششو نداره...بخونم برای سال بعد؟
البته میخوام تا دکتری جلو برم...اگه برم غیر انتفاعی بعدا شانسی هست برای قبولی دکتری دولتی یا نه"؟

تنبلی دزد آرزوهاست...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴, ۰۱:۰۴ ق.ظ
پیام نور امسال یا بخونم برای سال بعد
ببین دور غیرانتفاعی یه خط قرمز گُنده بکش!
چاقو رو بذارن زیرگلوی من بگن یا غیرانتفاعی یا مرگ.. من مرگ رو انتخاب میکنم!
بری غیرانتفاعی آینده ات رو خراب کردی. اینو از من بشنو.



پیام نور هم فکر نمیکنم ارزشش رو داشته باشه
به نظر من پشت کنکوری بهتره اگه حال و حوصله دوباره خوندن رو دارید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴, ۰۹:۵۴ ق.ظ
پیام نور امسال یا بخونم برای سال بعد
لطفا سوالتون رو در بخش مشاوره بپرسین.

الهی و خلّاقی و حِرزی و مَوئلــی اِلیکَ لَدَی الاِعسارِو الیُسرِ اَفزَعُ
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
Question یک پیام مشکوک marvelous ۲ ۳,۹۴۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۰۲:۵۸ ق.ظ
آخرین ارسال: one hacker alone
  زبان چی و چه جوری بخونم؟ maedehgh3 ۱۷ ۲۳,۰۴۱ ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۶:۰۲ ب.ظ
آخرین ارسال: علیصا
  بعد ۶ سال اومدم، ارشد مهندسی کامپیوتر کسی هست؟؟ seyed_eng ۷ ۹,۵۸۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۷:۴۷ ق.ظ
آخرین ارسال: iraj.leo
  راهنمایی برای خرید لپ تاپ - سال ۹۲ ف.ش ۱۸ ۱۸,۳۸۲ ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق.ظ
آخرین ارسال: mycore
Rainbow مالک اشتر و قبولی در مصاحبه اش و تکلیف انتخاب رشته ما بعد قبولی در مصاحبه مالک اشتر mahditorki ۱۷۲ ۲۰۳,۰۱۲ ۲۵ دى ۱۳۹۸ ۰۲:۴۳ ق.ظ
آخرین ارسال: Farhad namjo
  میخوام ارشد آی تی بخونم راهنمایی میخوام hadeeee ۱ ۳,۳۲۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ۰۱:۰۳ ق.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  تخفیف گروهی آزمونهای آزمایشی مدرسان شریف برای اعضای مانشت در سال ۹۹ عزیز دادخواه ۱۲ ۱۱,۶۱۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ۰۱:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: عزیز دادخواه
  مجازی یا پیام نور؟ hoseini.f ۲ ۴,۹۲۷ ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ۰۲:۱۵ ق.ظ
آخرین ارسال: hoseini.f
  کاربرد ومشخصات فنی پانل سه بعدی hadiiss ۰ ۲,۸۸۸ ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ۰۲:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: hadiiss
  کاربرد ومشخصات فنی پانل سه بعدی mahsaa16 ۰ ۲,۹۰۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ۰۴:۱۶ ب.ظ
آخرین ارسال: mahsaa16

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close