سلام.
این لینکی که من پیدا کرده بودم برای نسخه انگلیسی حل المسائل هست. نوشته توماس کورمن.(pdf و مجانی!)
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمیباشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
از فصل ۲ شروع کرده. قسمتای lecture notes که درس و نکته است. راه حل ها مسلما توی سرفصل هاییه که زده solution (مثل صفحه ۲۶ همین pdf)
میگن این عین کتاب آقای داورپناه هست(که کتاب فارسی با توضیحات اضافه همراهه)
می دیدم دانشجوها بیشتر همین کتاب داورپناه رو می گرفتن (دست دو)
مشخصات کتاب:
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمیباشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
اینجا زده موجود نیست. منم نمیدونم چاپ میشه هنوز یا نه...