۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲, ۱۲:۴۰ ب.ظ
رتبه ۹۸ شبکه و ۲۱۲ آی تی
سلام به همه دوستان عزیز.
خدارو شکر رتبم بهتر از اونی شد که فکرشو می کردم.
ولی آلان نگرانم که آیا می تونم شبکه تهران قبول شم یا نه!!!! ظرفیتا خیلی کمن!!
فایل(های) پیوست شده
موضوعهای مرتبط با این موضوع...
موضوع:
نویسنده
پاسخ:
بازدید:
آخرین ارسال
مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت
Rehe1994
۵
۹,۴۲۲
۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال : arashi300
مصاحبه با رتبه ۱۹ امنیت و شبکه
pouya47
۲۴
۳۱,۲۱۹
۰۷ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال : saharitst
چگونگی پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان ۹۹-۱۴۰۰
edumoshaver1
۰
۲,۸۷۵
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۵:۰۲ ب.ظ
آخرین ارسال : edumoshaver1
تکنولوژی و مزایای تین کلاینت
maral00
۰
۲,۶۹۰
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ۰۴:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال : maral00
با خصوصیات تین کلاینت آشنا شوید
zohreeee
۰
۲,۵۴۳
۱۱ مهر ۱۳۹۷ ۰۱:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال : zohreeee
ارسال پرونده سربازی در تیر ماه....کمک کنید
shayanww
۴
۷,۲۱۲
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال : aali361
فرق سامانه شبکه ایی و شبکه های ارتباطی
aali361
۰
۳,۰۹۵
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال : aali361
انتخاب رشته برای رتبه ۹۹۱ نرم افزار + سهمیه رتبه اولی
Denize
۵
۷,۴۳۸
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ۰۴:۱۳ ب.ظ
آخرین ارسال : parisa74103
تقسیم افراد به دو تیم
ss311
۲
۲,۶۹۹
۱۲ دى ۱۳۹۶ ۱۱:۵۷ ب.ظ
آخرین ارسال : ss311
دوره آنلاین #Visual C (پروژه محور با هدف کسب مهارت های برنامه نویسی تیمی)
nazi takpar
۴
۴,۹۹۲
۲۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۵ ق.ظ
آخرین ارسال : nazi takpar